4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Jako v thrilleru

Bohužel to reálnou vraždou začalo, v únoru někdo na Slovensku zastřelil novináře Jána Kuciaka a jeho snoubenku Martinu Kušnírovou. Čtvrteční ranní razie přinesla, jak se zdá, výsledky. Pod záštitou vrtulníku shora, přepadové komando ve čtyři ráno, osm lidí zůstalo v klepetech, mezi nimi by snad měl být i ten, kdo tiskl spoušť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hofman 29.9.2018 7:35

Re: Za týden jsou volby,

Tahle havěť se začne rojit až před příštími parlamentními volbami, které budou dělostřeleckou přípravou na Robejškovu volbu presidentem. Pokud si ovšem rusáci do té doby nevyberou jiného českého šmejda.

F. Navrátil 29.9.2018 9:27

Re: Za týden jsou volby,

Problémem není koho vyberou Rusáci. Problémem je, koho vybere pražská lumpenkavárna. V minulosti se podvakráte hrubě zmýlila. Drahošova tragédie (stejně jako Hilšera, Horáčka a Fischera) spočívala v tom, že prostě vítač neměl šanci být zvolen. Kdyby se proti Zemanovi do finále postavil realisticky myslící nevítač, třeba pan Hynek, pak by na hradě nebyla pomůcka pro výuku diagnostiky pro mladé mediky.

J. Hejna 29.9.2018 9:28

Re: Za týden jsou volby,

Podle použitého slovníku to vypadá, pane Hofmane, že si myslíte, že jste v hampejzu.

M. Mařák 29.9.2018 7:44

Mrkl jsem na jejich web

a docela jsem se zasmál. Je tam video z televizní diskuze, ve kterém diskuze začíná tím, že podle průzkumů u nás mladí vidí svou budoucnost optimisticky, což souhlasně komentuje i zástupce Realistů. Tak to fakt nechápu, proč vstoupil k těm katastrofistům a obchodníkům se strachem typu Robejška a Kuraše?

J. Anděl 29.9.2018 8:09

Re: Mrkl jsem na jejich web

Realisté jsou kuriozita. Obchodníci se strachem, kteří jsou reálně vidět, jsou SPD. Nejnověji jejich plakát se sloganem ve smyslu, že už není čas, a symbolem hodin s ručičkami za 5 minut 12.

Je to v podstatě stejný princip jako teleshopping tvrdící, že výhodná sleva skončí za 10 minut. Člověk si musí pospíšit, na přemýšlení není čas.

J. Franke 29.9.2018 8:15

Re: Mrkl jsem na jejich web

K Realistům u nás přeběhli do nynějška poslušní kandidáti za ČSSD. A jsou to populární osoby ve městě. Herci, lékaři a dokonce i dva krajští zastupitelé. K SPD se zase dali bývalé špičky na kandidátkách KSČM. Život tropí hlouposti...

K. Janyška 29.9.2018 8:44

Re: Mrkl jsem na jejich web

Realisté v politice jsou socialisté v politice. Realismus se může vztahovat jen k jednotlivcům. Je to osobní záležitost... Dzp.

J. Anděl 29.9.2018 9:00

Re: Mrkl jsem na jejich web

Proto se mi zpočátku líbili. Ale asi jsem si spletl volby s motivačním workshopem :)

I. Kellner 29.9.2018 2:33

Tak šáh ji na pipinu, nebo ne? -) Degeneráti..-)

Americký prezident Donald Trump v pátek nařídil Federálnímu úřadu pro vyšetřování (FBI), aby znovu vyšetřil Bretta Kavanaugha, který je nominován na soudce Nejvyššího soudu, ale čelí obvinění ze sexuálního útoku. Senátní výbor v pátek Kavanaughovu kandidaturu schválil, nicméně následně požádal Trumpa, aby povolil ještě dodatečné prošetření kandidáta.

Vyšetřování by se mělo zabývat jen „současnými důvěryhodnými obviněními” a musí být dokončeno do týdne, citovala z prohlášení výboru agentura Reuters. Stejně hovořil i Trump. Jak uvedl, vyšetřování „musí mít omezený rozsah a musí být dokončeno za méně než jeden týden”. O kandidatuře bude definitivně rozhodovat plénum Senátu, to ale nejspíš své hlasování kvůli vyšetřování FBI o týden odloží.

S požadavkem na vyšetřování vystoupil ještě před pátečním hlasováním ve výboru republikánský senátor Jeff Flake, který ještě ve čtvrtek váhal, zda Kavanaugha podpoří. Prohlásil, že by bylo správné, aby veškerá obvinění proti kandidátovi prozkoumala FBI.

J. Vobr 29.9.2018 4:11

SÁHL - PŘED 35 LETY !!!

:-)))

:-)))

J. Fridrich 29.9.2018 6:13

Re: SÁHL - PŘED 35 LETY !!!

No a jestli jí na pipinu nešáhnul, tak ho za to po těch 36 létech udala.. No řekněte, ona šla v mládí na mejdan s nadějí na to, že dojde k ošahávání, všechny holky tam kluci osahávali a ji nikdo - no to je k vzteku.. Tak to nyní osladila supersoudci, aby ji genderistky vzaly do party..

S. Sidlichovsky 29.9.2018 7:40

Re: SÁHL - PŘED 35 LETY !!!

Toto je nejvěrohodnější popis té neudálosti před 35 lety.

Jak říkala jedna britská herečka (81): "to, co bylo za mého mládí příjemnou a vítanou pozorností od muže, z toho dnes dělají trestný čin".

J. Anděl 29.9.2018 9:04

Re: SÁHL - PŘED 35 LETY !!!

Je to série událostí a změn, kde jedna navazuje na druhou. Křesťanská prudérnost vystřídána svobodou, kde se zdálo všechno možné, teď se ukazuje, že všechno možné se nelíbilo každému a impérium vrací úder.

S nadsázkou - podle obviněných v MeToo se zdá, že sahání bylo nezbytným průvodním jevem budoucího úspěšného herce, producenta či republikánského politika. Lze z toho něco zajímavého vyvodit? :)

Z. Válek 28.9.2018 22:36

Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

republiky jako byl Beneš a bolševických zrůd, které jej využily ke svým cílům v roce 1943 a 1948. Proto také komunisté prosadili ve sněmovně prohlášení " Edvard Beneš, zasloužil se o stát."

J. Urban 28.9.2018 22:41

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Ona ta Mnichovská zrada byla už jen vyústěním Benešova přístupu jak k německé menšině u nás, tak ke spojencům. Churchill ho měl přečteného, nazýval ho intrikánem. A protože mu po emigraci pro jeho intriky v GB pšenka nekvetla, jel natruc v r. 1943 do Moskvy vlézt Stalinovi do řitě a dokonal tak zkázu ČSR. V roce 1945 začal pak bez jakéhokoliv mandátu znovu prezidentovat, ač v r. 1938 sám abdikoval. Vydal ty své slavné dekrety a teprve v r. 1946 ho NS znovu zvolilo prezidentem. Myslím, že se mu po všech těch pra§árnách v r. 1948 nemohlo umírat lehce.

K. Berka 28.9.2018 22:44

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Zradili nás naši spojenci.

K. Čapek : Kdo zradil jednou, zradí vždycky.

Z. Válek 28.9.2018 22:57

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Musím vás upozornit, že GB s námi neměla žádnou smlouvu o obraně a Francie s námi měla obrannou smlouvu jen v případě našeho napadení, nikoliv jen ke změně hranic dle znění Trianonské smlouvy, kterou jsme podepsali.

I. Kellner 28.9.2018 23:01

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Taky se dfivim těm odvážlivcům - letcům, co šli do boje o Anglii. Neměli jsme žádnou smlouvu. V klídku mohli sledovat z pokojné Prahy (pokud nebyli Židé), jak jim to házej na ty pitomé anglické bambule.

Z. Válek 28.9.2018 23:11

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Asi to bylo trošku složitější. V Baťově knížce "Nové knížectví" jsem se dočetl, že všichni naši uprchlíci, kteří zůstali mimo republiku a nepřihlásili se do některé ze zahraničních armád, byli považováni za vojenské sběhy. Takže ono to nebylo jen jejich svobodné a hrdinské rozhodnutí.

I. Kellner 28.9.2018 23:20

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Jo. Asi to bylo drobet složitější.

M. Prokop 29.9.2018 0:13

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Asi byli morálně trochu jinde než vy. Naštěstí.

Z. Válek 29.9.2018 0:20

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Tu knížečku o sovětském chlapci, který si roztrhne na prsou košili a zalehne svým tělem německý kulomet jsem jako chlapec četl. Možná, že jste ji četli vy.

M. Prokop 29.9.2018 0:26

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Zřejmě to ve vás zanechalo nesmazatelné stopy.

Jinak, já jsem jen jeden.

Z. Válek 29.9.2018 0:34

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Pro pomalejší opravuji. ... četl i vy.... Jinak těch lidí, co jdou do války obětovat svůj život s nadšením a láskou mimo film a komunistickou literaturu moc neznám.

M. Prokop 29.9.2018 0:42

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

S láskou a nadšením asi nikdo. Ale šli a jdou dodnes. Že neznáte, to věřím. Každý se pohybujeme v nějaké společnosti. Ta vaše by mi asi "neseděla".

I. Kellner 29.9.2018 1:20

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Vám nesedí nic.

J. Jurax 29.9.2018 1:14

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

No, bez urážky, asi toho moc neznáte.

Pravda, dnes už se to nenosí ... ale ondyno jsem viděl v nějakém pořadu na archívním snímku nadšení dobrovolníků, kteří obléhali náborová střediska britské armády, vyslyševše výzvu lorda Kitchenera v pozdním létě 1914 ... pravda, nevěděli, do čeho jdou, ale stejně ...

M. Prokop 29.9.2018 0:25

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Tom jste se dočetl pěknou volovinu.

Z. Válek 29.9.2018 0:28

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Až založíte pár měst, pak o tom začnu uvažovat.

M. Prokop 29.9.2018 0:32

Re: Mnichovská zrada je jen výplodem zrádců

Vy jste Baťa?

Ekonomická úspěšnost garantuje politickou?