6.7.2024 | Den upálení mistra Jana Husa


Diskuse k článku

Jako v thrilleru

Bohužel to reálnou vraždou začalo, v únoru někdo na Slovensku zastřelil novináře Jána Kuciaka a jeho snoubenku Martinu Kušnírovou. Čtvrteční ranní razie přinesla, jak se zdá, výsledky. Pod záštitou vrtulníku shora, přepadové komando ve čtyři ráno, osm lidí zůstalo v klepetech, mezi nimi by snad měl být i ten, kdo tiskl spoušť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 29.9.2018 8:40

Čapí hnízdo, jak Čapí hnízdo, krást zlodějům z EU

někomu připadne sympatické. Ale zavraždění Ducký, Mrázek, Kejla, Kovarčík a další však žalují. I když někteří z nich měli máslo na hlavě také... Dzp.

J. Havelka 29.9.2018 8:33

Zemana za souseda?

"V žádném případě, nemám rád poch..ný schody", povídá Hřebejk. "Hřebejka budou volit/kandidát na zastupitele/jen vyšinutí jedinci", zasmečoval Zeman.

Vypadá to, že si nepadli do oka.

Očekává se antipelíškovká ofenziva Hradního serveru PL/k/.

P. Hlosta 29.9.2018 8:35

Re: Zemana za souseda?

A Hřebejk bude kandidovat kam? Tady na vsi nás jeho kandidatura nezajímá. Nebo zajímá snad vás, kdo bude na radnici u nás?

P. Hlosta 29.9.2018 8:27

Slova rozumu a duše od kardinála Duky

http://www.dominikduka.cz/clanky/k-narodni-svatovaclavske-pouti/

J. Franke 29.9.2018 8:08

Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník.

Ano, bude líp!

Zeman už končí, Babiš ho bez pochyby bude následovat a jak doufám, tak i ostatní dinosauři z pohrobků KSČ. Jde to pomalu, ale neodvratně, protože soudruzi voliči je mají rádi. proč ovšem, to naprosto nechápu.

P. Hlosta 29.9.2018 8:17

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník.

K pochopení je to jednoduše. Kdo zažil socialismus, ten ví jak je pohodlné sebou nechat manipulovat. Po straně nadávat na vrchnost, pak jít do té hnusné robotárny na pár hodin předstírat práci a zájem o ni, no a zbytek dne se nestarat o věci veřejné, ale jen o své. Tohle přežilo ze socialismu. Hlavně pro dostupnost "blahobytu", teda plného žaludku bez důsledné starosti o své bytí a morální zásadovost. Dnes, jako kdysi, ti "nahoře" to za nás řeší přeci. Hlavně aby dali všem a na mně nezapomněli, aby bylo tak nějak dobře a úspěšnost miliardáře to určitě jistí. Prostě pohoda, klídek. ;-))

Pravičák to má sakra těžký dnes!

K. Janyška 29.9.2018 8:41

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník.

Já ano, vy ne... Dzp.

J. Anděl 29.9.2018 8:17

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník.

Komunistům se podařilo celkem úspěšně (a ano, za vysokou cenu) vytvořit iluzi, že neexistuje propast, přes kterou by nepostavili most s pevným zábradlím. Dneska ty propasti nikdo netají a některé lidi to znervózňuje, i když jsou od nich na míle daleko. A komunisti průkazem i srdcem na ně pořád ukazují a tvrdí, že se jim bez pomoci státu nikdo nedokáže vyhnout.

P. Hlosta 29.9.2018 8:23

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník.

Popsal jste to pěkně, tak nějak básnicky. ;-)) Faktem je, že to vypadá, že se lidi strašně rádi bojí. Bojí tak silně, že radši nehnou pozadím a hlavou, aby k urnám donesli kandidátku promyšlené volby za sebe samého. Nastává stav, že většina lidí ignoruje svou občanskou povinnost, jakoby to bylo cosi zprofanovaného.

K. Janyška 29.9.2018 8:47

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník.

Vidím, že vás Brzák infikoval strachem... Dzp.

R. Brzák 29.9.2018 9:40

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník.

v tom případě Brzák žalostně selhal - neb mu jde o to, abychom strachu nepodléhali...

J. Franke 29.9.2018 8:39

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník.

Ona to bude i desiluze z polistopadového vývoje, kdy si lidé s chutí utáhli opasky, aby se za dvacet let dostali na úroveň Německa, jak jim leckdo sliboval. Nakonec se pár takových i našlo, ovšem nad těmi poctivými vysoko čněli šíbři a tuneláři nejrůznějšího kalibru a prostý člověk, jako vždy ostrouhal. Asi neznají Cimrmanovy pohádku „Jak chudák do ještě větší nouze přišel", jinak by je to tak neštvalo.

J. Anděl 29.9.2018 8:56

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník.

Těžko dohánět Německo, když je nám německá cesta zároveň odporná.

Pozor, netvrdím, že třeba vítání uprchlíků či energetická politika jsou apriori správné. Ale kurňa, když mě inspiruje úspěšný sportovec a chci být jako on, v něčem ta naše cesta asi bude muset být podobná.

A nebo mi může stačit, že jsme dohnali Itálii.

Mně to stačí. Jen bychom ještě mohli zařadit tu siestu.

Ještě jinak: individualista se ke své spokojenosti nepotřebuje srovnávat s ostatními. Njn, jenomže můj postoj oblibu komunistů u nás nijak neovlivní, takže nakonec jo, bude to i tou deziluzí. :)

J. Franke 29.9.2018 9:01

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník.

S tím srovnáváním máte naprostou pravdu. Ostatně leckteří z mých vídeňských příbuzných se neměli a nemají lépe než já, jiní jsou „za vodou", ale jedno mají s námi sakra společné. Nadávání na poměry tam je stejné jako tady...

A. Trick 29.9.2018 7:50

Je to politicky korektní?

29.09.1938 byli sudetští Němci osvobozeni od národnostního útlaku a tšeská zoldateska vyhnána za nové hranice Říše.

D. Polanský 29.9.2018 7:58

Re: Je to politicky korektní?

Němci hráli vabank, a vyšlo to. A docela to šlo tak hladce, že sám Hitler se divil.

P. Hlosta 29.9.2018 8:41

Re: Je to politicky korektní?

Tak jednoduchý vabank to nebyl. Docela šlo o mír pro Západní naše spojence, což bylo jejich motto dohody s Hitlerem. Nebylo možné přehlédnout, že Německo i na moři se stalo vojenskou velmocí. Také bylo zásadní, že Německo nechali vojensky znovu vyrůst, v čemž byly obrovské peníze z toho byznysu. Tedy dobře znali novou armádní sílu Hitlera, navíc posílenou fanatismem davů v Německu.

J. Franke 29.9.2018 8:10

Re: Je to politicky korektní?

Ano, je to korektní úplně stejně, jako osvobození Krymu od národnostního útlaku Ukrajinců. Ale to Vy a Vám podobní přeci dávno víte.

A. Trick 29.9.2018 9:07

Re: Je to politicky korektní?

Co bylo ukradeno Nikitou Sergejevičem bylo vráceno.

J. Franke 29.9.2018 9:18

Re: Je to politicky korektní?

Přesně toto jsem od proruského trolla čekal. Mmch, schválily to nejvyšší sověty obou republik, nejen Chruščov.

A. Trick 29.9.2018 9:37

Hmmm,

V ČSR komunisté schválili plno zákonů.

Nejvyšší sovět - nejvyšší demokracie? Tak to vskutku vidíte?

P. Hofman 29.9.2018 7:18

Zajímavé

Kdyby analytici věnovali větší pozornost výsledkům studentských voleb, které se konaly před předčasnými sněmovními volbami v roce 2013, možná by nebyli mnozí o čtyři roky později tolik překvapení nástupem pirátů. Ti totiž už v roce 2013 mezi studenty skončili druzí, se ziskem téměř 18 procent.

Opakovaně se totiž ukazuje, že trendy ve vývoji volebních preferencí, které naznačují studentské volby, se potvrdí v reálných volbách o dva až čtyři roky později. Zbystřit by tak měly zejména současné vládní strany (ANO, ČSSD a potažmo i KSČM), protože v posledních několika studentských volbách všechny vykazují výrazně sestupný trend.

https://www.novinky.cz/komentare/484591-komentar-studentske-volby-prekvapive-presne-ukazuji-budouci-trendy-jiri-pehe.html

D. Polanský 29.9.2018 7:56

Studentů je hodně

a pochopitelně coby mladým jim imponují určité strany. Těžko můžete od nich čekat, že budou preferovat např. KDU-ČSL. Nedělejme vědu z toho, co vědou není.

P. Hlosta 29.9.2018 8:20

Re: Studentů je hodně

Od mladičkých není možné očekávat konzervativismus. K němu se musí dozrát a to není nic pro masy, tedy hmotu, co ji levice opracovává. ;-))

P. Hofman 29.9.2018 10:39

Re: Studentů je hodně

Je evidentní, že jste ten článek buď vůbec nečetl, nebo nebyl schopen nepochopit.

Autor nerozebírá proč studenti volí tak či onak, ale informuje o tom, že se v minulosti po dvou, čtyřech letech volby vždy odehrály podle těchto jejich modelů.

Což je velmi zajímavé a jistě to o něčem svědčí, minimálně by to mělo vést (alespoň strany) k zamyšlení.

P. Hlosta 29.9.2018 8:09

Re: Zajímavé

Proč by měly zbystřovat tyhle politické subjekty, to zrovna nechápu. Mají snad udržet si politickou pozici do budoucna? Krom ČSSD klidně mohou skončit a nic proti tomu. ČSSD pak, že potřebuje obrodu do kořenů, o čemž nemůže být sporu, aby se vzpamatovala ze své levicové letargie a byla skutečně státotvorná. Je to zoufalé, jak se snaží mnozí, nejen Pehe, nám levicovost prezentovat coby základ světonázorovosti.

Mně spíše zajímá, co řekl kardinál Duka k Svatováclavskému svátku. V jeho slovech je slyšet moudrost bez politických úchylek.

K. Janyška 29.9.2018 8:43

Re: Zajímavé

Přihlouplá děcka od herních konzolí prostě volí přihlouplá děcka od herních konzolí... Dzp.

M. Mařák 29.9.2018 7:14

Za týden jsou volby,

čekám mohutné tsunami ČSSD,SPD a realistů.

P. Hofman 29.9.2018 7:23

Re: Za týden jsou volby,

SurRealisté jsou momentálně v klinické smrti:

https://realiste.cz/kalendar

M. Mařák 29.9.2018 7:28

Re: Za týden jsou volby,

Přihrčel britský mesiáš Kuraš, doba bohaté sklizně, radosti převeliké a slavností bujarých se blíží.