16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Houdek kontra Viewegh

Dvě výrazné osobnosti se utkaly v polemice kolem známého případu Kavanaugh versus Blaseyová, právník a instruktor sebeobrany Pavel Houdek oponuje spisovateli Michalu Vieweghovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hofman 4.10.2018 9:08

Re: Dříve

Aha, takže zase jenom tesaří pšouk. Jděte s tím už konečně k lékaři.

R. Tesařík 4.10.2018 9:11

Re: Dříve

No vidíte, že na víc nemáte.

M. Moravcová 4.10.2018 8:39

Re: Dříve

Přesně tak. Dělo se to v rodině, na statku, na panství.

J. Kombercová 4.10.2018 8:46

Re: Dříve

Není tomu tak dávno, co tady pan Hofman psal dost nechutně o Nagyové-Nečasové a ještě nedávněji slintal nad paní Tvarůžkovou. Ano, jsou to jen řeči... stejně tak jako ty dnešní rádoby moralistické.

P. Hofman 4.10.2018 8:51

Re: Dříve

Vážená, neberte si mne prosím do své prolhané, nevymáchané huby. Děkuji.

J. Kombercová 4.10.2018 8:55

Re: Dříve

Z nás dvou jste vy, kdo tu lže... to, co jsem napsala, je černé na bílém v archivu úvodníků. Nazdar.

P. Hofman 4.10.2018 8:58

Re: Dříve

No, odpověděl bych vám na vaši kupu lží a ubohostí tvrději. To byste mne ale zase napráskala adminovi, tak se raději budu krotit.

K. Němec 4.10.2018 9:08

Re: Dříve

Teď jste ovšem v prdeli Hofmane. To co píše paní Kombercová tu pamatuje většina lidí. Lžete vy.

P. Hofman 4.10.2018 9:10

Re: Dříve

Aby se špína vašeho formátu nepřidala, že. Není nic jednoduššího, než to dokázat.

R. Tesařík 4.10.2018 9:12

Re: Dříve

No, špína jste vy.

K. Němec 4.10.2018 9:22

Re: Dříve

Proč dokazovat něco, co si většina pamatuje? Abych vám připomenul jaký jste ubožák? To by stejně nefungovalo.

M. Šejna 4.10.2018 7:47

celý problém je jinde

kdyby Kavanaugh nekandidoval do vysoké funkce, tak by si ta šilhavá nevzhledná kráva ani nevzpomněla, že kdysi na ni sáhnul. Tehdy mu bylo 17 let, tedy on student a ona studentka. Já považuji osahávání mezi puberťáky a středoškoláky za zcela normální věc a navíc už dávno promlčenou.

J. Anděl 4.10.2018 8:08

Re: celý problém je jinde

Kdyby nekandidoval do vysoké funkce, nebyla by z toho taková kauza. To nic neříká o tom, jestli by si vzpomněla nebo nevzpomněla, ani o tom, co přesně se odehrálo. A jestli je šilhavá a nevzhledná, nebo není, nemá k uvedenému tuplem žádný vztah. Ospravedlňují to jen stejně blbé narážky na vzhled oponentů, třeba Trumpa.

P. Hofman 4.10.2018 8:10

Re: celý problém je jinde

Ten případ ale netočí kolem osahávání, což je věc v mládí veskrze normální, ale okolo pokusu o znásilnění, dokonce za pomocí další osoby. A to už jsme někde úplně jinde, jedno v jakém věku.

J. Anděl 4.10.2018 8:21

Re: celý problém je jinde

Ano, to je v naší kultuře rozdíl a podstatný.

M. Drašner 4.10.2018 14:06

Re: celý problém je jinde

Obviněný popírá, "pomocník" popírá, nejlepší kamarádka (která tam dle obvinitelky byla) tam dle vlastních slov nebyla, Fordová není, kdy k tomu došlo, jak se dostala domů... Byla na polygrafu, ale neví, kdo to zaplatil, neví, kdo platí její právníky, nemohla na zasedání senátu přiletět, neb se bojí létat (pokud to není na Havaj a jiná místa, kam kdy v životě létala), bála se Kavanaugha tak, že vyžadovala zadní dveře v domě - které se však používaly k podníkání, na svých webovkách pyšnila se titulem "výzkumná psycholožka", ale nikdy nesložila zkoušky... Ještě něco?

J. Calta 4.10.2018 8:19

Re: celý problém je jinde

Myslím, že skutečnost je ještě horší. Ono vlastně k žádnému sexuálnímu deliktu nemusí ani dojít. Stačí, když seženu někoho (nejlépe ženského pohlaví), kdo má stejné politické (ideologické) názory jako já a kdo mohl někdy v minulosti (nejlépe před několika desítkami let, aby nebylo možné dohledat důkazy) mého oponenta (nepřítele) potkat a kdo je ochoten se takové špinavé kampaně zapojit. Voilá - nepřítel je zlikvidován!!!

E. Valej 4.10.2018 7:47

Preco po tolkych rokoch?

Tu je clanok (podotykam, ze na konzervativnom webe): https://goo.gl/RoJ3rX

s vysvetlenim, preco obete sexualnych zlocinov sa hlasia na verejnost/policiu po dlhych rokoch. To samozrejme neznamena, ze k zlocinu doslo aj v tomto priapde, ale clanok vysvetltuje, ze bezna casova namietka je len prejav neznalosti myslenia obeti takychto cinov.

J. Uzel 4.10.2018 11:10

Re: Preco po tolkych rokoch?

Ano. Oběť musí počkat až je obžalovaného o co obrat :-)

R. Meišner 4.10.2018 7:38

stačilo by

uzákonit, že žena má znásilnění nahlásit neprodleně, aby mohlo dojít k ohledání a zajištění důkazů. jaké chce přinést důkazy po 35 letech? a proč celou dobu mlčela? protože až teď zjistila, jak výnosné to může být. v tomto konkrétním případě se hraje politicky o hodně, a dáma bude v případě vítězství náležitě oceněna.

M. Krátký 4.10.2018 7:32

pan Houdek poprvé ( a možná naposled )

souložil o svatební noci a potom ( možná a kdo ví zda vůbec ) jen po písemném souhlasu jeho manželky. Pan Viewegh je spisovatel a tak se vyjadřuje trochu úderněji aby se ty jeho knihy prodávaly. Ale ta USA Nána se potřebuje po 35ti letech zviditelnit - a zapomíná, že nepromlčitelné jsou jen válečné zločiny a že jí tehdy někdo osahával na mejdanu, notabene v ložnici - je to Nána -na co čekala v ložnici - snad sbírku motýlů ?!?!?! Hezký den

P. Kučera 4.10.2018 7:29

Kdo za to může?

No přece pánbůh! Tím, že lidstvo podobně jako naprostou většinu okem viditelných živáčků rozdělil na samce a samičky a samce navíc obdařil hormonem zvaný testosteron a k tomu, jaká hrůza, i penisem. Měl přitom dobrý úmysl: aby se ti živáčkové s chvilkou rozkoše pánubohu k jeho radosti rozmnožovali, a představte si, oni tak stále většinou činí.

Hnutí MeeToo má svoji historii. Před více než 20 lety se krátce do Brna vrátil z USA můj kamarád-fotograf, a po několika skleničkách z něj vylezlo, že je vlastně ve vězení, propuštěn na kauci. Měl totiž milenku, která asi po roce ztratila trpělivost (což je logické a pochopitelné) a vymyslela si znásilnění (což už moc logické není). Nebylo úniku, v trestním řízení se pohybovaly v podobných případech samé ženy. Jako rozinka na dortu se pak skvěla skutečnost, že manželka kamaráda požádala o rozvod. Z jeho rozhovoru jsem přitom nenabyl ani stín dojmu, že by si nějak vymýšlel - neměl ani žádný důvod.

Co na to říct? Život holt není peříčko, muži jsou více či méně bestie, ale vděčíme jim za to, že se aspoň občas narodí nějaké to děcko. Ale pokrok se nedá zadržet, otěhotnět už lze na požádání i asepticky ze zkumavky a vedle dvou pohlaví jich předevčírem v rádiu prof. Hoschl napočítal celkem 64 možných - a každé z nich bude mít svoje problémy a svůj nárok na ochranu před zneuctěním a na rovnoprávné "manželství". (Pozn 1.: A já jsem takový starý vůl, který celý život věří na lásku mezi mužem a ženou. Pozn. 2.: Slovo manželství prý dle etymologů obsahuje svazek muže a ženy, u homosexuálních párů tedy už z tohoto důvodu nemůže jít o manželství. Jde o technický problém, navrhuji dva nové termíny - gayství a lesbictví. Ostatních 61 variant je zatím ale jazykově neukotvených!)

Dobrý den.

S. Tomáš 4.10.2018 7:16

Jak Houdek vyhubí lidstvo

Kdyby pračlověk nechytil ženskou za vlasy a nezatah do jeskyně,tak bychom zde nebyli.

V. Kotas 4.10.2018 7:42

Re: Jak Houdek vyhubí lidstvo

Houdek zřejmě neviděl polský film - Sexmise, svět k té katastrofě pomalu spěje.

D. Polanský 4.10.2018 6:59

A kdo je ochránce

před muslimy? Zatím nikdo, nikdo se k tomu nehlásí, ani ti, co jsou za to placeni, aby nás chránili.

V. Kotas 4.10.2018 6:45

Dnes je to na pochvalu Astone.

Lze jen připomenout, že zatím všechny ty " méé tóó " údernice, obžalovávají je úspěšné a tím pádem bohaté může. Takže vlastně napodobují ty mladé zlatokopky. A vše vzniklo v USA, kde se lze soudit o všechno.

V. Kotas 4.10.2018 6:46

Re: Dnes je to na pochvalu Astone.

obžalovávají jen úspěšné

M. Moravcová 4.10.2018 8:35

Re: Dnes je to na pochvalu Astone.

protože nevina po 35 letech nejde dokázat. Vlastně ani vina nejde dokázat. Ale novináři, aktivisté a hysterické příšery už jsou na koni a domnělého viníka uštvou.

D. Polanský 4.10.2018 7:03

Pročpak chuďase?

Na tom si nic nevezme. Možná si to i s nějakým rozdala, ale to bylo jenom a jenom pro čistou rozkoš. Pracháč to je zcela jiné kafe.

J. Huml 4.10.2018 6:23

Aston je vskutku slusny clovek,

ale dnes nesouhlasim. Sexualni nasili je opravdu odporna zalezitost hodna odsouzeni. Velice casto tak trpi a mlci zejmena mladi, jeste nedospeli, nezkuseni lide, vetsinou devcata, ale take chlapci. Soudny clovek procitne, kdyz je obeti nekdo opravdu blizky, clen rodiny, nebo dobry pritel. Ja mam osobni zkusenost se dvema pripady, opravdu nechutne ublizeni mladym lidem. Pan Houdek je obeznamen s podobnymi pripady neustale, naprosto chapu jeho odsouzeni komentaru spisovatele Veiwegha. Mnohe reakce omlouvajici sexualni nasili jenom potvrzuji, ze tyto kriminalni ciny jsou odrazem existujici spolecenskou toleranci k sexualnimu nasili. Sexualni nasili neni detska sexualni hra, kterou jsme vsichni dospeli do jiste miry prosli. Sexualni nasili je kriminalni cin.