3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Hlas lidu – hlas Boží

Titul článku je vlastně otázka. Aktualizuje se dnes zejména ve sporu o to, zda se má problém americké radarové stanice v Brdech řešit referendem, nebo zda o něm má rozhodnout parlament.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kanuk 19.7.2007 23:53

Re: hodně chabý pokus o zamluvení jasně formulované věty

Vypadá to na to, že buď neumíte česky vy, nebo já. Netrvám na tom, že já umím česky po 30 letech v cizině, ale jak vidím tady a jinde,  moje čeština je lepší než mnoha těch, kteří nevytáhli paty z baráku.

AeroKarel 19.7.2007 22:28

Re: Re: ad Restitucni bariera

Vy už jste Kanuku dost mimo, že?

Kanuk 19.7.2007 21:24

zakazat a rozpustit KSC

Blázínci. V tu ránu by ČSSD převálcovalo ODS. Existence KSČ udržuje levici rozdělenou. Jestli si tohle komunisté uvědomí, bude se ODS moct jít klouzat.

Evropan(original) 19.7.2007 21:29

Re: zakazat a rozpustit KSC

Kanuku tak at, at se rozhodne jednou provzdy a hotovo, bud anebo.

Modrý pták 19.7.2007 21:41

Evropane originále,

vždyt oni se spojí. Tahle země je příliš malá na 2 stejné strany. To je jenom otázka času (dohledného). A pak už bude jasno také formálně.

www racek 19.7.2007 21:53

Re: Evropane originále,

oni už stejně vymřeli. je to jen taková trošičku radikální čssd, nemajíce oporu ani v nějaké velmoci, ani v ideologii. pohromadě je drží jen nostalgie, vlastně ten název. všude kde se přejmenovali, tak zmizeli.

Kanuk 19.7.2007 22:19

Re: Re: zakazat a rozpustit KSC

Mám dojem, že takhle píšete ze dvou důvodů: 1) Myslíte si, že "pravice", jmenovitě ODS, by to vyhrála. To je chybný předpoklad, protože nájemníků je víc než domácích a zaměstnanců je víc než zaměstnavatelů. Je to vidět i na tom, že aby p. Topolánek mohl protlačit nějaký zákon, musí ho podpořit nejen všichni poslanci pidistran, ale i přeběhlíci od ČSD. Naproti tomu, p. Paroubkovi (s podporou komunistů) by stačil jeden pidistranista nebo přeběhlík z ODS. 2) Protože nežijete v ČR (jestli se nemýlím), tak vám může být  šuma fuk, kdo je v ČR u vesla. Mně celkem taky.

AeroKarel 19.7.2007 22:29

Re: Re: Re: zakazat a rozpustit KSC

A je někde psáno, že každý nájemník musí být (levicový) blbec?

Kanuk 20.7.2007 0:07

Re: Re: Re: Re: zakazat a rozpustit KSC

No vidíte. Každý, kdo myslí jinak, než vy, je blbec. Možná, že na tento přístup  vaše zbožňovaná ODS zajde. Ona i ta "nulová tolerance" se p. Topolánkovi moc nevyplatila.

Blabol 19.7.2007 21:24

Jak tento člověk může být politologem, to je mi záhadou

Stačí si přečíst tuto Doležalovu slátaninu. K jeho článku mám řadu výtek, ale jsem rád stručný, takže se zeptám. Co by ti, podle Doležala chytřejší a rozumnější politici, říkali o referendu k radaru, kdyby měli být volby za týden. Troufnu si tvrdit, že by alespoň mlžili, aby je volič nemohl vzít za slovo.

Víte, pane Doležale, politici spoléhají na krátkou paměť voličů. Dokonce bych řekl, že spoléhají na hloupost voličů. Vždyť jak si jinak mohu vysvětlit fakt, že Topolánek prohlásil Modrou šanci za nereálnou a v podstatě má stenou přízeň voličů, jako před volbami. Jenže já bych nezaměňoval hloupoučké voliče ODS s celým národem.

AeroKarel 19.7.2007 22:32

Re: Jak tento člověk může být politologem, to je mi záhadou

Ale voliči jsou z valné části blbci, viz "naši stovku", nyní redukovanou na devadesát osmičku. Ale celý národ to opravdu není.:-P

Psí vrah Čumil 19.7.2007 21:06

Re: No to je hnus

S dovolením - co je konkrétně na tom hnusného?

AeroKarel 19.7.2007 21:09

Re: Re: No to je hnus

Asi jsem nějaký divný, ale nezačínal bych kampaň haněním soupeře ..........

www racek 19.7.2007 21:57

Re: Re: Re: No to je hnus

no, ti dva se nemohou ani cítit a dávají to patřičně najevo.

diensbier dnes však není pro klause vůbec žádný soupeř. konec konců, ods když bude jednotná, nikdo přes ní nepřeleze. a nemyslím si, že by někomu stálo za to kupovat potřebné hlsy dvou či třech odeesáků. na tohle je fakt škoda peněz. neplynou z toho žádný prebendy, žádný penězovody, žádná moc funkce ...

Pete Brich 19.7.2007 21:23

Případ podobný jako Tošovský.

Být dopisovatelem z USA počátkem 60.let, to nemohl být obyčejný komoušek, který byl u nich jen proto, aby se mu dcera dostala na vysokou.8-o

PB

AeroKarel 19.7.2007 20:49

Pane Vízku,

Autor: F.VÍZEK IP: 88.100.57.xxx Datum: 19.07.2007 18:39 IP.88.100.57: Máte-li pravdu, potom nemáme naději.  Doufám, že pravdu nemáte. Skoro padesátiletý vývoj v EU (kdy jsme byli pouhými diváky) mi snad nabízí dost důvodů k optimismu.

Rád bych tu pravdu neměl. Moc rád. Ale zatím vždy, byla li někomu poskytnuta přílišná moc s obtížnou kontrolou, dopadlo to takhle. Proto mám námitky svěřit komukoliv přílišnou moc. A u levice je to přímo program. Proto se jí bojím. Ne, že z mnou vydělaných peněz nakrmí chudé. Proto, že pod záminkou krmení chudých si za mé peníze bude žít někdo, kdo buzeruje jiné, včetně mne, aby si za naše peníze žil.

Jinak konstatuji, že je to vaše první odpověď, kterou jsem četl a zní lidsky. Nesouhlasím, ale to se dá. Většinou to spíš je jak  z marxismu-leninismu nebo příručky jak budovat Evropu.

Petr H 19.7.2007 20:58

Re: Pane Vízku,

Přece už jen důvod,že se takovejhle Rudej hroch vidí v EU bije do očí a bezpečností alarm musí být na poplach.Copak od těhle kašparů přišlo někdy něco dobrýho?No tak,tady přece všechna diskuze končí a mělo by se střílet.Samý hezký slova,máme a budeme se mít všichni rádi a to bude pěkný,až se bude všude tancovat,ale při první příležistosti kudla v zádech a republika zugrunt.

Kanuk 19.7.2007 21:17

Re: Re: Pane Vízku,

Podle sebe soudím tebe?

AeroKarel 19.7.2007 21:19

Re: Re: Re: Pane Vízku,

Řekněme že k současné EU opravdu jeví největší příchylnost etatisté a socialisté. Nejmenší liberálové a národovci, každý z jiných důvodů aby to zase nějaký liberálobijce špatně nepochopil.

www racek 19.7.2007 22:01

Re: Re: Re: Re: Pane Vízku,

o, je to veliká menšina. spory uvnitř eu jsou totiž vedeny výhradně národními zájmy, tedy urvat pro sebe co nejvíc. zatím nejvíc urvává británie a zemědělci. vše to táhnou němci.

jak se zdá, budem to brzo táhnout i my. ale bohužel, ne z vlastní vlle, ale z obyčejné blbosti a neschopnosti si vybrat alespoň to, na co máme nárok.

ono na to při těch soudech, golfech a tenisech nějak nevybyl čas..

Evropan(original) 19.7.2007 20:22

Ad totalitni spicky,

myslim, ze nejvetsi merou se zaslouzil N.Ceausescu, v klidu a rychle odkracel ....

divana 19.7.2007 20:36

Re: Ad totalitni spicky,

taky jsme zřejmě měli "odkráčet" některé totalitní špičky. ale to by nebyl samet, na kterém si někdo tak zakládá :-)

AeroKarel 19.7.2007 20:39

Re: Re: Ad totalitni spicky,

Ne, že by se mi to nelíbilo, jen se bojím, že by to odneslo více nevinných než vinných.

Evropan(original) 19.7.2007 20:47

Re: Re: Re: Ad totalitni spicky,

Urcite to je extremni reseni, ale stacilo by : zakazat a rozpustit KSC(M), zakazat jakoukoliv politickou cinnost na 25 let vsem byvalym ci soucasnym clenum. Ano, tyka se to i Vlastika Tlusteho.

AeroKarel 19.7.2007 20:51

Re: Re: Re: Re: Ad totalitni spicky,

Jo, to bych byl klidně pro. Včetně.

Háček je, že by to neprošlo politickou korektností EU.

Evropan(original) 19.7.2007 20:57

Re: Re: Re: Re: Re: Ad totalitni spicky,

Tenkrat to byvalo bylo slo, no nic uz se neda nic delat, ale i presto jsem rad, ze se to hybe, napriklad, ze se prolomila nesmyslna restitucni bariera 1948, ze se zacina otevrene diskutovat o cikanskem problemu atd atd, jde to, ale dre to :-)

AeroKarel 19.7.2007 21:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad totalitni spicky,

Jo, dře, je potřeba to pořád přistrkovat.

Evropan(original) 19.7.2007 21:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad totalitni spicky,

Predevsim je treba rici panum Vizkovi, Dienstbierovi, Pithartovi, Jicinskemu a spol. Dekujeme, ale uz bezte laskave do h@jzlu/duchodu (skrtnete co se nehodi). Nikdo z  mladsich o Vas uz nestoji ;-O

AeroKarel 19.7.2007 21:10

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad totalitni spicky,

Občas se pokouším ........