12.5.2024 | Svátek má Pankrác


Diskuse k článku

Daň z výfuků

Sněmovna se pokusila odstranit několik pih na šeredné tváři silničního zákona, znetvořeného do nelidské podoby právě jednáním s rekordním počtem aktů poslanecké tvořivosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
m.l. 20.6.2007 17:16

Re: Re: Re: Proc jsou Ceske drahy v prd eli?

Já třeba modré anděly používám. Je to naopak vynikající služba. BTW, neříkal jsi, že jsem idiot?

Navigator 20.6.2007 17:16

Re: Když jsem přijel do emeriky, tak jsem se divil a záhy ptal, čím to, že většina jezdí podle předpisů.

The fact that the cop certainly should have ripped you fucking head off and shitted down your no good throat notwithstanding, nejsem si jist jestli fashiodni americke praktiky maji sve misto v evrope, kombinovano s faktem ze naprosta vetsina ceskych policistu jsou holobradkove nebo totalni vypatlanci; to co se deje kdyz vytahnou pistol bylo demonstrovano na pripadu toho taxikare na Proseku. Misto aby ho slehli pendrekem po drzce tak se nechali idioti odzbrojit a nasledne ho za svoji neschopnost odbouchli.

AeroKarel 20.6.2007 17:16

Re: daň z výfuků

Jsem pro. Sem s nějakými, podle kterých to jde.

Že to nejsou ty poslední platné, uznal během týdne kdy se lidé tak báli, že je dodržovali,  snad každý vyjma Šimonovského a Bimbase.

Dag Badman 20.6.2007 17:15

Re: Když jsem přijel do emeriky, tak jsem se divil a záhy ptal, čím to, že většina jezdí podle předpisů.

V Americe nejezdí podle předpisů nikdo. Standardně se na highway jezdí tak o 10mph rychleji než dovolují předpisy.

Bzuk 20.6.2007 17:13

úžasný argument ...

Bzuk 20.6.2007 17:12

žakokote - ty bys tu rychle zavedl totalitu

stačí si představit aplikaci většiny tvých názorů. Já želvu používám, když jsem déle v práci a jedu rovnou na nějakou společenskou akci. Je úplná kravina v mém případě auto nechat v práci a pak platit tři cesty nejdražší taxi v kontinentální Evropě. Přínos želv je jednoznačný - dramaticky klesá počet řidičů, kteří riskují jízdu s alkoholem. Ano, kvůli mně jedou dvě auta, ale zase se mi jedna cesta ušetřila.

Asi to jako alkoholik - samotář těžko pochopíš ....

fany 20.6.2007 17:07

Když jsem přijel do emeriky, tak jsem se divil a záhy ptal, čím to, že většina jezdí podle předpisů.

Bylo mi řečeno, že ať udělám nějaký přestupek a pak to poznám. No..... jednou jsem se přimotal k nějaké šlamastice na silnici a trochu jsem na to šlápl. Po chvilce mě dohnal šerif s pomocníkem a co jsem zažil, to si pamatuji dodnes. Jen ten pocit, jak na mě mladý černoch, policajt, s brunátním obličejem mířil koltem, který sotva unesl, vidím do dnes.....

Možná, že to není přenosné, ale je to také řešení, jak by si někteří frajírci při takové přepadovce nadělali do kalhot.

fany 20.6.2007 17:00

Co takhle jezdit podle předpisů?

To není špatný nápad. Teď jen abyste to lidem nějak vysvětlil a přesvědčil je;-)

Navigator 20.6.2007 16:55

V pripade metra a.k.a. lidske sr acky zadna zmena neni potrebna

Tve misto vybirace poplatku na panskem zachodku na Vaclavaku v pochodu a prilezitostneho onanisty a smiraka je pro tebe jak delane. ;-D

jorge 20.6.2007 16:53

daň z výfuků

Už dlouho jsem nečetl tak nebetyčnou hovadinu.Stát může za to,že po silnici jezdí opilci,vjíždí na přejezdy když svítí červená,kličkují mezi závorami,překračují dovolenou

rychlost atd.Jestli si pan Aston myslí,že když všude budou policajti,tak to bude v pořádku tak to je na omylu,akorát bude víc přejetých policajtů.Je to jen v poslední době obvyklý novinářský výpotek podle klišé:stát může za všechno,občané za nic.

Co takhle jezdit podle předpisů?

Navigator 20.6.2007 16:52

Re: Re: Proc jsou Ceske drahy v prd eli?

Nikdy jsem necetl zadne projevy nejakych tajemniku, nicmene ti priznavam jako tvuj prerogative spokojene zit v krasnem modrem svete ktery je vic nez pro lidi delany pro auta a kamiony. Mozna ze tve nadseni pro kamiionovou prepravu zmirni nejaky ten rumunsky ridic ktery se ti s nakladem nejakych cinskych sr acek nabori do loznice.

Dzp. Vsp.

PetrH 20.6.2007 16:40

Re: Re: Re: A dalším expertům,

Sláva! Pozlatíme si krajíc!;-D

www racek 20.6.2007 16:40

Re: Proc jsou Ceske drahy v prd eli?

no, myslím že tak před 30 roky bys byl se situací spokojen. tyhle myšlenky bys našel v projevech našich prvních, druhých, třetích i sedmdesátých pátých tajemníků.

hezky si nás pobavil. jseš docela nostalgik, kamaráde.

metr 20.6.2007 16:36

už by to chtělo změnu

Paroubek za mříže a Žakokot do čela béčka KSČ, tedy Socdem, slovník stejný, zbabělost stejná, velkohubost stejná a navíc mise v Kanadě.;-D

Navigator 20.6.2007 16:35

Proc jsou Ceske drahy v prd eli?

1) Zeleznice je inherentne semenistem socanu a zeleznicari a jejich odbory zrejme disponuji dostatecnou silou na to aby byli schopni resistovat ozdravnym zmenam.

2) Na transformaci Ceskych drah by byl potreba kreativni podnikatelsky duch a zrejme i ochota zavest urcite opatreni ze strany statu aby se znevyhodnil pohyb tech zasr anych kamionu prevazejicich nepotrebne sr acky sem a tam via tuto zemi. Bohuzel cesti podnikatele jsou vesmes vsemozni vysavaci statniho rozpoctu, ruzne firmy parazitujici na techto vysavacich, dale ruzni prodavaci vice ci mene nepotrebnych sr acek z vsemoznych horoucich pr deli, a teprve potom poctivi kreativni podnikatele kteri skutecne tvori hodnoty ktere maji dlouhodobou perspektivu. Ve svetle toho jak ze CD jsou v podruci takovych kriplu jako cesti politici lze tezko ocekavat nejake positivni zmeny. That being said, byl jsem prijemne potesen novou zeleznicni drahou ktera vede z Prahy do Rican a pak nekam dal k Benesovu. Snad se zeleznice vzmuze a lidi konecne prestanou jezdit temi zas ranymi auty.

Povazuji za fantaskni jak zde proliferuji ruzne firmy ktere vozi ozraly domu jejich auty - nejaka zelva nebo andel ci co. Ti idioti jedou do centra chlastat a misto toho aby jeli tam a zpet metrem ci taxikem, vezmou si vlastni plechovku a pote co se nachcijou s nechaji odvest vlastnim prdichvostem zpet domu. Na tenhle typ "podnikani" bych okamzite nasadil nejakou ekologickou dan. Ty lidi jsou skutecne zbesili.

m.l. 20.6.2007 16:20

Re: Re: Re: Re: Aerokarel mě navedl na zajímavou úvahu

Jaký mají dráhy multiplikační efekty? Že drží Duška dál od funkcí kde by dokázal škodit několikanásobně víc?

Jiří K. 20.6.2007 16:02

Re: Aerokarel mě navedl na zajímavou úvahu

Těch problémů je víc.

Předně přepravci s kamióny nehradí zdaleka všechny náklady, které jejich činnost obnáší tak jako ČD - zejména údržbu a výstavbu dopravní cesty. Svého času mě rozčílila informace, že pouze 1/3 peněz za dálniční známky byla zaplacena za kamióny, zbytek je za osobní auta. Přitom dálnice a silnice ničí hlavně kamióny.

Druhým problémem je operativnost dopravy. Jestliže dnešní ekonomika de fakto zrušila sklady, respektive je přemístila na silnice a říká tomu dodávky "just in time", potom železnice nemá moc šancí. Je z logiky věci méně operativní a jeden vagon, natož pak celý vlak jsou příliš velkým kvantem zboží (polotovarů, surovin ...) najednou - nevejdou se do dnešních limitů zásob.

Malý příklad. Denně jezdím po E55 na jihu Čech a souběžně vede železnice na Linec, Itálii. Ještě před pár lety byla dráha plná čím dál delších vlaků s Favority a Feliciemi. Od té doby Škodovce export výrazně narostl. Myslíte, že těch vlaků přibylo? Omyl, je jich výrazně méně. Zato razantně stoupl na E55 počet kamiónů s naloženými Škodovkami. RvRvRv

www racek 20.6.2007 15:57

Re: Re: Re: Re: Re: Aerokarel mě navedl na zajímavou úvahu

racek má vždycky pravdu. pravidlo č.1.

dr Turnovský 20.6.2007 15:54

Re: Re: Re: A dalším expertům,

no, to říkejte Marušce.....

www racek 20.6.2007 15:51

Re: A dalším expertům,

a což teprve státní monopol na kořku ...

Psí vrah Čumil 195 113 20.6.2007 15:51

Re: Re: Re: Re: No místním ekonomickým expertům, co je je normální deflace nebo inflace ?

Pravda, pořád se mi nedaří domýšlet všechny ty úžasné možnosti.... Vřelé díky!;-)

www racek 20.6.2007 15:50

Re: Re: A dalším expertům,

no, většinou ovšem je furt zlato nad sůl ...

www racek 20.6.2007 15:50

Re: No ano, Dagu.

no name, taková indie, vlastně i čína, jihoafrická unie, singapur a honkong, austrálie... či dnes i malaisie ... 

dr Turnovský 20.6.2007 15:48

Re: A dalším expertům,

jo to je fakt.....jsou chvíle, kdy je sůl nad zlato.....

Šedovous 20.6.2007 15:46

A dalším expertům,

no záleží na poměru jakrychle budou klesat ceny a jak rychle budou klesat mzdy.....

Nejhorší je státní solný monopol.............;-€;-O

Kecal 20.6.2007 15:46

Re: Re: Re: Re: Aerokarel mě navedl na zajímavou úvahu

I když  racek je hm racek v tomhle má pravdu,do každé většího zavodu vedly vlečky,ciheln,mlékárny...

www racek 20.6.2007 15:46

Re: Re: Re: Re: Re: Aerokarel mě navedl na zajímavou úvahu

jo jo ... to jo.

tedy, nákladní doprava čsd je zisková jen proto, že užívá koleje a nádraží a ajzlboňáky společně s tou osobní. kdyby se osobní zrušila, koleje by zůstaly a.... na to už přijdeš sám.

Šedovous 20.6.2007 15:44

BzukBlikovi ? ježkovy voči vy furt věříte na aritmetický průměr !?

No a jinak i ta nejrozhazovačnějčí socanská vláda je trapné ořezávotko proti té, která stát zavleče do války....

Tedy ty si fakt umíš naběhnout, dneska seš odkecanej;-P

www racek 20.6.2007 15:43

Re: Re: Re: Jardo, ten Váš projekt Galileo....

no, nejsem si jistý na 100 %, ale jen na 99,99% že americké GPS taky není zrovna soukromé ...

K 20.6.2007 15:40

Re: Re: astone

Osdjakživa odpovídá majitel motorového vozidla za jeho provoz. i komu ho půjčí. pokud mu ho někdo ukradne, nebo neoprávněně použije - hlásí událost na Policii. Žijeme v právním státě - máme práva, ale i odpovědnost ! Vám ta odpovědnost asi nevoní. Nebo se pletu?