5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

Čína, Česko a Langerův pokus o balkanizaci veřejného prostoru

Světové agentury hlásí a World Internet State to potvrdil, že od února definitivně předběhla Čína Spojené státy v počtu přípojek k internetu: zatímco Spojené státy jich mají 220,6 milionů, Čína jich má již 221 milionů. Jenže, a v tom je ten hlavní problém, Číňanům se podařilo kolem internetu vybudovat Golden Schield, tedy „zlatý obranný val“, kterému kritici říkají Great Firewal of China čili „velkou digitální čínskou zeď“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Psí vrah Čumil 21.5.2008 19:26

"sam (svorne s Cumilem) tvrdite, ze Klaus je amoralni zlodej,"

Byl byste tak laskav a doložil tohle mé tvrzení? Děkuji vám předem!

Šumavák 21.5.2008 19:25

Dohnat a předehnat je Lisabonská strategie EU !!

a o korunu nemám strach, neboť zatímco dolar padá, koruna posiluje !

dr Turnovský 21.5.2008 19:24

Re: Doufám, že to taras nepřehlédne.....

;-D;-D;-D ten nikdy...ten to vezme a prohlásí za milý a vtipný příspěvek do diskuze....jo a mimořádně chytrý samozřejmě :-)))))

vlk 21.5.2008 19:24

Jenže náš komentátor

je opravdu celkem chytrý člověk. Měl jenom tu smůlu, že se většinu života pohyboval mezi šťastnými pitomci a nic ho tak nenutilo získávat vědomosti. Ošem při konfrontaci průměrného intelektu s dostatečnými vědomostmi versus nadprůměrného (jeho odhaduji na hranici geniality) intelektu bez znalostí prostě nemá šanci, sem tam uhraje nějaký bod.

Překlad: To byla pochvala

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:24

Re: Jo, to jsem měl také...

Ja jsem mel uz nebolsveicke, a pamatuji si takove ty veci, jako hypotesa - dispozice - sankce, co je to asylangmaticky a tak podobne. Neni to mnoha, ale bohuzel mnohem vice, nez zakonodarci a soudci. Napriklad kdybych soudil toho Cunka, tak bych vedel, ze mu nemuzu ulozit pokutu. Hned ;)

A co se tyce dodrzovani zakonu, o neco nize jsem psal o svem vztahu k vnitrne rozpornemu logickemu systemu ;)

Psí vrah Čumil 21.5.2008 19:23

Re: Re: Co je absurdního na tom, že nejvyšší státní úředník je povinen úřadovat v souladu se zákonem?

Víte, pane Kunetko, ono stanovovat ZVOLENÉMU prvnímu úředníkovi státu sankce znamená předpokládat, že touto cestou na tu sesli usedá potencionální lump. Já bych tady opravdu ponechával volnost občanské uvědomělosti toho úředníka, byť v tomto případě opravdu nevím, nevím. Ale náš první úředník rozhodně není politický sebevrah, takže je jakási naděje, že nám hlava státu nebude svým jednáním vzkazovat, že soudní verdikty jsou jen pro srandu králíkům a že si z nich nemáme nic dělat. Vždyť to není nic těžkého, co je úředníkovi uloženo: prostě zákonně rozhodnout. Má na to celou kancelář.

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:21

Re: neplete si mě s někým jiným?

No, tak jestli tvrdite, ze VK je tak silne moralni clovek, ze naplni nesmyslnerozhodnuti soudu, i kdyz (minimalne podle mne) se jedna o zmatecne rozhodnuti, tak mne prekvapujete, ale jsem rad.

dr Turnovský 21.5.2008 19:21

Re: Re: Re: Evropané by Američku

no bude...ale pas je dobrej. Člověk pak může žít kdekoliv.

Kobl 21.5.2008 19:20

Great firewall of America

Proti mediální propagandě silnějšího se brání vždy ten kdo se cítí slabší v kramflekách.

O životní úroveň se dnes už začínají bát i Američané. Proto není vyloučeno, že příště to bude americká vláda, která projeví zájem o onen čínský zlatý obranný val, aby se k Američanům zprávy o růstu životní úrovně v Číně a Indii nedostávaly.

(Premiér Topolánek dle dnešních LN doporučil odborářům ať místo proti jeho reformám protestují proti růstu životní úrovně v Čně a Indii, protože to vede k růstu cen potravin, energie a surovin.)

vlk 21.5.2008 19:20

Jo, to jsem měl také...

...i když bylo socialistické, dost dlouho mi potom trvalo vpravit se do reálu. Teď jsem si alespoň vědom, že každý den porušuji několik zákonů, aniž bych o tom věděl a jsem smířen s tím, že vyhovím-li zakonu jednomu, zcela jistě poruším jiný.

Na druhou stranu to umožňuje selektivní likvidaci nežádoucích, přijde-li čas ;-)

dr Turnovský 21.5.2008 19:20

Re: Ano, to je celkem legitimní postoj,

Vy neznáte scénu z  "tohocomátrenkypřeskalhoty" jak stojí na vrcholu mrakodrapu a pozoruje život dole pod ním?  Sem opravdu nevěděl, že je zkutečný 

Ten taky nic nečetl, nikdy nechodil do školy a byl jedinečný  :-))))

Petr H 21.5.2008 19:20

Re: jak jste přišel na těch 0,7?

Odečteme cigošky a kolik to bude?I tak je 1.7 zoufale málo.V USA zase jedou mexičanky na plnej knedlik.

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:18

Re: Co je absurdního na tom, že nejvyšší státní úředník je povinen úřadovat v souladu se zákonem?

Kazdopadne, abych odbocil od postuchovacekm, ted se resi to, zda existuje zakon, ktery mu uklada jmenovat vsechny navrhute cekatele, kteri splnuji zakone kriteria, nebo ne? Preformulovano, zda je president podrizen vlade.

Ja si rad pockam na konec, zatim snad vsechna rozhodnuti a kompetencni spory (a to i za VH) vyznivali ve prospech presidenta. Napriklad ohledne mezinarodni politiky by lide byli znacne prekvapeni, co by se stalo, kdyby VK odebral MZ plnou moc, ktera tam ve vsi tichosti lezi.

Šumavák 21.5.2008 19:18

Re: Re: Re: Státy vznikají a zanikají

nojo, ale když těm samostatnejm pidižvíkům se nelíbí, že jsme si sehnali strýčka Sama ochránce......

Petr H 21.5.2008 19:18

Re: Re: Evropané by Američku

Souhlasím,přitom v Americe také tiká časovaná kosovská bomba v podobě southwest.Mexičani ho nepřestali nikdy považovat za součást Mexica.Mexické cigošky mají šest-sedm kousků,které jim živi americký sociální systém,mluví jenom španělsky....naproti tomu bělošky rodit nechtějí,50 miliónů potratů od roku 73....no,bude to ještě veselý.

zdeněk 21.5.2008 19:17

neplete si mě s někým jiným?

Já kritizoval ODS a Topolánka. O Klausovi jsem se nebavil. Pokud vetuje Lisabonskou smlouvu má u mě nevýznamné plus.

dr Turnovský 21.5.2008 19:17

Re: Re: Re: Státy vznikají a zanikají

neexistuje hodný strýček

vlk 21.5.2008 19:17

Ano, to je celkem legitimní postoj,

i když vyžaduje dost značnou dávku samostatnosti a rozhodně by se neprojevoval tady na NP.

Ovšem špatně se potom diskutuje o tom, zda ten ci onen autor je falus, když neznáte jeho dílo...

Šumavák 21.5.2008 19:16

No, ten správní soud usoudí, že nejmenovat langra je vlastizrada

a odsoudí presidenta k zastřelení za úsvitu. On si ale požádá o presidentskou milost a protože na tom není zdravotně dobře a stará se o rodinu, tak ji překvapivě dostane.......

zdeněk 21.5.2008 19:15

jak jste přišel na těch 0,7?

dnes je průměr v ČR 1,7 a myslím že v USA něco nad 2.

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:14

Re: ano, prezident je nad zákonem

No, ale sam (svorne s Cumilem) tvrdite, ze Klaus je amoralni zlodej, takze nevim, proc zrovna zed pocitate s nejakou jeho moralkou. Necitite se schizofrenne? ;)

vlk 21.5.2008 19:14

Ano.

Už v době povolební krize 100:100 jsem doporučoval, aby jednoho poslance prostě zastřelil...

Catch Me If You Can 21.5.2008 19:13

"Přečetl jste někdy něco od uvedených autorů"

NIkdy jsem nepotreboval cist nic od Marxe abych pochopil proc socialismus/komunismus nefunguje a nepotrebuji cist nic od heykala ci jineho podobneho magora abych pochopil proc kapitalismus nefunguje. Oba systemy mimochodenm nefunguji z priblizne tech samych duvodu.

Tedy aspon v me rovine uvazovani a z meho uhlu pohledu. Problemy kterymi se zabyva heykal ci dokonce jacisi ekonomove povazuji za podruzne protoze ty jen resi zakonitosti lidskeho mraveniste a mravencu kteri se v nem vicemene bezucelne pohybuji. Ja stojim nad mravenistem a udivene na ten bordel ziram.

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:13

Re: Jak lze v pravu ulozit povinnost, kdyz neni sankce?

Rikam, dva semestry, z toho prvni byl _teorie_ prava ;)

vlk 21.5.2008 19:12

Obávám se, že žijete v bludu.

Pokud tedy máte PC se zvukovou kartou (pozor na USB!) schopné připojit se k internetu...

zdeněk 21.5.2008 19:12

ano, prezident je nad zákonem

pouze se v tichosti předpokládá že jej bude dostatečně morální aby jej dodržoval. Ale nemusí. Může klidně vraždit a nic se mu nestane(podle zákona).

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:12

Re: To bezesporu.

No, cervena zatim netece, i kdyz neuveritelna stupidita nekterych rozhodnut, zda se, je motivovana timto usilim...

Šumavák 21.5.2008 19:11

Doufám, že to taras nepřehlédne.....

:-D:-D

Venkovan 21.5.2008 19:10

Re: Re: Státy vznikají a zanikají

Nebo sežene hodného strýčka ochránce.Možná,že místo malých samostatných pidižvíků by byla lepší velká spolupráce a společné zájmy.:-)

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:10

Re: Co je absurdního na tom, že nejvyšší státní úředník je povinen úřadovat v souladu se zákonem?

Absurdni je ukladat povinnost bez sankce. To je jaksi v protikladu s tim, co si pamatuji ze svych dvou semestru zakladu prava. Ale kdyz tak mne pravnik opravi.

Proste, jakakoliv ulozena povinnost je doprovazena sankci za jeji nesplneni. Proste tak funguje pravo. Ja to chapu tak, ze z hlediska prava neni sankce => neni povinnost. Kdyz mam zakonem ulozenou povinnost, kterou pokladam za totalni nesmysl a neni doprovazena sankci... Kdyz stojite na semaforu a sviti tam pul hodiny cervena, co udelate? ;)