29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Čína, Česko a Langerův pokus o balkanizaci veřejného prostoru

Světové agentury hlásí a World Internet State to potvrdil, že od února definitivně předběhla Čína Spojené státy v počtu přípojek k internetu: zatímco Spojené státy jich mají 220,6 milionů, Čína jich má již 221 milionů. Jenže, a v tom je ten hlavní problém, Číňanům se podařilo kolem internetu vybudovat Golden Schield, tedy „zlatý obranný val“, kterému kritici říkají Great Firewal of China čili „velkou digitální čínskou zeď“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 20:07

Re: Víte, jsou dva druhy způsobů čtení.

Ja kolegovi neupiram inteligenci a vhled do veci, ale styl vzjadrovani. Mne se to proste stiti... ;(

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 20:06

Re: Re: Nas pan kandidat na soudce

Ne, protoze patri do klanu. Koneckoncu, ten soudce, ktery si vymyslel jednani take odesel az po natlaku exekutivy ;(

Rekl bych, ze v tomto nas cekaji znacne problemy... Brzo. A desi mne, jestli tomuto nekdo tleska jen proto, ze Klaus (ktery to ma stejne na haku, za 5 let konci jako zatim nejuspesnejsi cesky politik - za demokratickych rezimu) dostane "pres drzku".

dr Turnovský 21.5.2008 20:06

Re: Víte, jsou dva druhy způsobů čtení.

no právě proto,  už z principu, jsou to dvě neporovnatelné věci.....ale chápu, že na každém hledáte to dobré. Na každém příspěvku, pochopitelně. Já to nedělám.

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 20:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

Slibuji, ze Vam nic pripisovat nebudu; samozrejme pravo napsat sem neco mate vzdy, to Vam nemam jak ubrat  ;)

Preji hezky den.

vlk 21.5.2008 20:03

Víte, jsou dva druhy způsobů čtení.

Já preferuji ten, který vede k pochopení toho, co vlastně chtěl autor napsat.Vyšší školou jsou potom věci, které autor nenapsal, ale jsou mezi řádky. Nefunguje to však vždy bezchybně a existuje obrovský prostor pro chyby a nepochopení, ale mám to tak rád. Ovšem ne každý je schopen takto text napsat nebo číst.

Nelze však tímto způsobem číst manuály, statistické informace nebo třeba zákony (i když tam ta snaha je;-)

Proto jeho větu "Oba systemy mimochodenm nefunguji z priblizne tech samych duvodu"... celkem chápu v souvislostech, které si domýšlím. Možná mylně. Přesto však budu s touto větou, s výše uvedenou výhradou, souhlasit.

Kdyby kapitalismus fungoval, dost těžko by historie byla plná pokusů o jeho "vylepšení".

Problém je v tom, že je běžně stavěn kapitalismus stavěn do role ideologie stejně jako socialismus. Nikoliv, kapitalismus je název pro určitý výsek přirozeného chování lidí. Z tohoto tvrzení však již vyplývají neočekávané souvislosti...

dr Turnovský 21.5.2008 20:03

Re: Nas pan kandidat na soudce

a neměl by zrovna kvůli tomuhle být  "zadupán " do země?

dr Turnovský 21.5.2008 20:02

vlku , víte v čem je taková zvláštnost takových diskuzí, jako je tato

lidi tady na 99% dělají to, co jim v životě chybí.....někdo tady řeší problémy světa, které řešit nemůže, protože není v té pozici, jako by chtěl být, někdo nadává, protože je doma pod pantoflem a potřebuje vybití, někdo moralizuje, protože je sám nemorální......prostě klasické léčebné divadlo.

ps. Někdo holt to má jako odreagování, nebo jen tak pro srandu

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 20:01

Re: Nas pan kandidat na soudce

Ja uznavamze Klausuv pozadavek, aby soudce znal zakony a pravni system Ceske republiky je buzeracni a diskriminacni... Koneckoncu takovy soudce by se mezi temi stavajicimi asi vyjimal jako exot...

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 20:00

Nas pan kandidat na soudce

"LN Co se stane, pokud vás prezident nejmenuje. Budete třeba požadovat odškodnění?

Já jsem o tom původně vůbec neuvažoval. Chtěl jsem jen dělat soudce

a taková myšlenka mě vůbec nenapadla. Nyní ale nemohu vyloučit, že

podám takovou žalobu. Budu to muset ovšem ještě promyslet, nechci proto

říkat, že bych žalobu určitě podal."

Psí vrah Čumil 21.5.2008 20:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

Děkuji, vyřízeno.

Psí vrah Čumil 21.5.2008 19:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

Nebudete-li mi připisovat výroky a stanoviska, která nezastávám, nemám nic proti tomu. V opačném případě si vyhrazuji právo uvádět vaše nepravdivé výroky na pravou míru.

Mislead 21.5.2008 19:58

Re: Proč překročení stínu?

mířila jsem jinam - jo máš pravdu

arogant 21.5.2008 19:57

Re: Re: Re: Pochopitelně ne,

Paronoia, to je to správné slovo. Nikoliv paranie. To zní jak ořechov.Zkuste se v tom používání cizích slov, jejichž význam vám evidentně uniká konečně z orientovat. Působí to maladjustovaně a komicky Catch Me If You Can.

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

Jeste pridam omluvu, nejsem schopen dolozit, ze jste o p. Klausovi tvrdil, ze je amoralni zlodej a za spojeni Vas s timto hodnocenim p. Klause se omlouvam.

vlk 21.5.2008 19:56

Proč překročení stínu?

Jsou to hrátky se slovíčky, ale přeci jenom se to používá ve standardní souvislosti...

Prostě to, že umím Xbase znamená, že se domluvím s kýmkoliv v Clipperu, dBase a foxce, jakž takž budu vědět o čem je řeč v ostatních programovacích jazycích, ale je mi to k ničemu v Aramejštině. Bez ohledu na IQ :-)))

Pavla B. 21.5.2008 19:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

Máte pravdu - fakt je nejlepší na něj hodit bobek.

clay 21.5.2008 19:55

Re: Souhlasím s tvrzením,

nojo, když ale velkoryse přehlídnete tu kupu nablábolených hovadin typu "Oba systemy mimochodenm nefunguji z priblizne tech samych duvodu"...co vám v té vaničce zbyde? Ucpanej odpad

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:53

Re: Re: Re: Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

Cumile, s litosti Vas musim pozadat o vzajemne nereagovani. Zda budete reagovat Vy na mne, necham plne na Vas. Dekuji za pochopeni.

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:51

Re: klaus má rozhodnutí se kterými silně nesouhlasím(privatizace atd)

U Julinka nevim, moc jsem ho nesledoval (byl jsem mesic dost mimo republiku), nicmene s urcitym odklonem od zdravotnictvi totalnerovnostarskeho o nekontrolovatelneho souhlasim.

Topolanek je jina, tam jde spise o - IMHO - urcitou volni a intelektualni nedostatecnost.

Pavla B. 21.5.2008 19:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

Jaký Honzík? Zase jste šmíroval?

Psí vrah Čumil 21.5.2008 19:51

Re: Re: Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

Poprosit můžete, ale komentář najdete o něco výše s vysvětlením, proč vám nemohu vyhovět.

Psí vrah Čumil 21.5.2008 19:49

Re: Re: Re: Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

To není odpověď, která by mne uspokojila. K morálnímu chování pana prezidenta mám mnoho IMHO velice oprávněných výhrad, které mi brání shodnout se s vaším tvrzením, že je to morální člověk. Nicméně nikde a nikdy - nedoložíte-li opak - jsem netvrdil, že je amorální zloděj.

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:49

Re: Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

A ted poprosim ja Vas o omluvu za to "trvalo to". Muzu? Odpovedel jsem 19:29, a to primo pod Vas prispevek.

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:47

Re: Petr Kunetka, zlocinec - abych to zakončil

Ano, s timto jednoznacne souhlasim. Pojistka na velezradu a fakt, ze president se musi projevovat mnoho let, takze si o nem tech 280 lidi obraz udela, by mela byt dostatecne.

Diky za debatu.

Mislead 21.5.2008 19:47

Re: Ne, kdyby tam setrval... Opět myšleno v dobrém

ukázka pokusů o překročení vlastního stínu bez potřebné výbavy? - ani já nemám potřebu rejpat

Petr Kunetka, zlocinec 21.5.2008 19:46

Re: ano je tu rozpor

Ja urcite taky, stale ma jeste vcelku normalni opravne prostredky. Mne desi, jake skody soudy ve svem svatem tazeni proti Klausovi napachaly a napachali ;(

Absolutni nedotknutelnost Brozove, povinnost zduvodnovat rozhodnuti, ktere neucinil... Quem ad finem?

zdeněk 21.5.2008 19:46

Petr Kunetka, zlocinec - abych to zakončil

Myslím že zde je právě význam prezidentovi beztrestnosti - aby mohl jednat i protizákonně, proti vůli soudu. Tím pádem je se soudci na stejné rovině a soudy jsou ve své pravomoci omezeny.

Psí vrah Čumil 21.5.2008 19:46

Re: Re: Re: Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

Bomzando, nelepte se na mne, nejsem váš kunčoft. Honzík jistě přijde, dočkáte se.

Psí vrah Čumil 21.5.2008 19:44

Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

Děkuji, trvalo to a schoval jste to sice jinam, ale přece.

Pavla B. 21.5.2008 19:44

Re: Re: Re: Re: Pro jistotu, pane Kunetko, abyste to nepřehlédl - dost mi na tom záleží:

Probůh, už nehýkejte.