19.7.2019 | Svátek má Čeněk


ZÁBAVA: Vážená slečno pokojská

6.7.2016

Korespondence jednoho londýnského hotelu a jeho hosta

Vážená slečno pokojská,

prosím nenechávejte v mé koupelně žádná hotelová mýdla. Přivezl jsem si své vlastní toaletní mýdlo zn. Dial. Odneste, prosím, těch šest nepoužitých mýdel z poličky pod lékárničkou a také ta tři mýdla ze sprchového koutu. Překážejí mi.

Děkuji, S. Berman

---------------------------------------------------------------

Vážený pokoji 635,

nejsem Vaše pravidelná pokojská. Vaše pokojská má dnes volno a bude zpátky ve čtvrtek. Odnesla jsem tři hotelová mýdla ze sprchového koutu, jak jste požadoval. Těch šest mýdel jsem odnesla z poličky, aby Vám nepřekážela. Dala jsem je na krabici s papírovými kapesníčky, pro případ, že byste změnil názor. Přidala jsem pouze tři nová mýdla, protože mám instrukce od vedení nechávat na každém pokoji tři mýdla denně. Doufám, ze nyní je vše v pořádku.

Kathy, pokojská

---------------------------------------------------------------

Vážená slečno pokojská - doufám, že jste moje pravidelná pokojská.

Zřejmě Vám Kathy neřekla o mém upozornění ohledně hotelových mýdel. Když jsem se včera večer vrátil do svého pokoje, zjistil jsem, že jste přidala tři malá mýdla Camay na poličku pod lékárničkou. Budu zde v hotelu bydlet 14 dní a přivezl jsem si své vlastní toaletní mýdlo zn. Dial. Nebudu tedy potřebovat těch šest malých mýdel na poličce. Překážejí mi, když se holím, čistím si zuby atd. Odneste je, prosím.

S. Berman

---------------------------------------------------------------

Vážený pane Bermane,

assistant manager, pan Kensedder, mě dnes ráno informoval, že jste mu včera večer telefonoval a nebyl jste spokojen s hotelovým servisem na svém pokoji. Přidělila jsem Vašemu pokoji novou pokojskou. Prijměte mou omluvu za způsobené nepříjemnosti. V případě dalších problémů mě, prosím, kontaktujte, osobně vše vyřeším. Volejte linku 1108 mezi 8:00 a 17:00.

Děkuji.

Elaine Carmen

provozní

---------------------------------------------------------------

Vážená paní Carmen,

není možné Vás telefonicky kontaktovat, protože odcházím z hotelu ráno v 7:45 a vracím se v 17:30 nebo 18:00. Proto jsem včera večer volal panu Kensedderovi. Vy jste již odešla. Jen jsem pana Kenseddera požádal, zda by mohl něco udělat s těmi hotelovými mýdly. Ta nová pokojská, kterou jste mi přidělila, si musela myslet, že jsem nový host, protože přidala tři nová mýdla do lékárničky, spolu s pravidelnou dodávkou tří mýdel do sprchového koutu. Za pouhých pět dní zde jsem již nashromáždil 24 hotelových mýdel.

Proč mi to děláte?

S. Berman

---------------------------------------------------------------

Vázený pane Bermane,

Vaše po pokojská, Kathy, byla instruována, aby přestala dávat mýdlo do Vašeho pokoje a všechna přebytečná mýdla odnesla. V případě dalších dotazů prosím volejte linku 1108 mezi 8:00 a 17:00. Děkuji,

Elaine Carmen

provozní

---------------------------------------------------------------

Vázený pane Kenseddere,

moje toaletní mýdlo zn. Dial chybí. Všechna mýdla byla odnesena z mého pokoje, včetně mého vlastního toaletního mýdla zn. Dial! Včera večer jsem se vrátil později a musel jsem volat hotelového sluhu, aby mi přinesl čtyři malá mýdla Cashmere Bouquet.

S. Berman

---------------------------------------------------------------

Vázený pane Bermane,

informoval jsem naši provozní, Elaine Carmen, o Vašem problému s mýdly. Nechápu, proč nebylo žádné mýdlo ve Vašem pokoji, protože naše pokojské mají každý den nechávat tři hotelová mýdla v každém pokoji. Situaci okamžitě napravíme. Přijměte, prosím, mou omluvu za způsobené nepříjemnosti.

Martin L. Kensedder

Assistant Manager

---------------------------------------------------------------

Vážená paní Carmen,

Kdo proboha dal 54 malých mýdel Camay do mého pokoje? Když jsem se včera večer vrátil, našel jsem 54 mýdel. Nechci 54 hotelových mýdel Camay. Chci moje vlastní jedno toaletní mýdlo zn. Dial. Uvědomujete si, že tu mám 54 mýdel? Jediné, co chci, je moje mýdlo Dial. Prosím, vraťte mi moje mýdlo Dial!

S. Berman

---------------------------------------------------------------

Vážený pane Bermane,

stěžoval jste si na příliš mnoho mýdla ve Vašem pokoji, takže jsem je nechala odnést. Pak jste si stěžoval panu Kensedderovi, že nemáte žádné mýdlo, takže jsem je osobně vrátila. To znamená, 24 hotelových mýdel Camay, která byla odnesena, a tři nová mýdla, která máte dostávat každý den. Nevím nic o čtyřech mýdlech Cashmere Bouquet. Vaše pokojská, Kathy, zřejmě nevěděla, že jsem Vaše mýdla již vrátila, a také přinesla 24 hotelových mýdel Camay plus tři nová mýdla. Nevím, jak jste přišel na to, že náš hotel dává na pokoje velká mýdla zn. Dial. Podařilo se mi najít jedno velké mýdlo Ivory, které jsem nechala ve Vašem pokoji.

Elaine Carmen

provozní

---------------------------------------------------------------

Vážená paní Carmen,

rád bych Vás krátce informoval o nejnovějším stavu zásob mýdla na mém pokoji. K dnešnímu dni eviduji: Na poličce pod lékárničkou 18 mýdel Camay ve čtyřech sloupečcích po čtyřech a jednom sloupečku po dvou. Na krabici s papírovými kapesníčky 11 mýdel Camay ve dvou sloupečcích po čtyřech a jednom po třech. Na koši na prádlo jeden sloupeček se třemi mýdly Cashmere Bouquet, jeden sloupeček čtyř hotelových mýdel Ivory a osm mýdel Camay ve dvou sloupečcích po čtyřech. V lékárničce 14 mýdel Camay ve třech sloupečcích po čtyřech a jednom sloupečku po dvou. Ve sprchovém koutě šest mýdel Camay, velmi vlhkých. Na severovýchodním rohu vany jedno mýdlo Cashmere Bouquet, lehce použité. Na severozápadním rohu vany šest mýdel Camay ve dvou sloupečcích po třech.

Až bude Kathy uklízet můj pokoj, požádejte ji, prosím, aby všechny sloupečky mýdel byly pěkně vyrovnané a pečlivě oprášené. Dále ji upozorněte, že sloupečky s více než čtyřmi mýdly mají tendenci se kácet. Dovoluji si navrhnout, že parapet okna v ložnici je nevyužitý, a může tedy být skvělým místem pro budoucí dodávky mýdla. A ještě jedna věc - obstaral jsem si nové velké toaletní mýdlo zn. Dial, které nyní uchovávám v hotelovém trezoru, aby nedošlo k dalším nedorozuměním.

S. Berman



Diskuse


F. Zemek
jj
10:09
6.7.2016

V. Pavelka
20:14
6.7.2016

V. Braun
10:01
6.7.2016

K. Pavlik
2:26
6.7.2016

F. Houžňák
6:59
6.7.2016

J. Lepka
9:48
6.7.2016

I. Hil
9:54
6.7.2016

K. Pavlik
10:58
6.7.2016

počet příspěvků: 8, poslední 6.7.2016 08:14









 Neviditelný pes
Toto je DENÍK: do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy.
Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston), příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce Jiřímu Wagnerovi, redaktorovi NP (nickname JAG). Rubriku Zvířetník vede Lika.