26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavla B. 7.3.2006 11:59

Re: Re: Ještě PS a neberte to osobně

Ano, do určitého věku. Pak si jsou svou cestou. Homosexuálně založení také tou svou, i když měli heterosexuální rodiče.
Pavla B. 7.3.2006 12:07

Re: Re: Ještě PS a neberte to osobně

BTW se obávám, že poruchy v sexuální orientaci by mohlo vyvolávat spíš přefeminizované školství:-)
K 7.3.2006 12:25

BINGO !!!

bitaxe 7.3.2006 7:51

Opravdový problém?

Myslím že opravdový problém tohoto (i dalších) zákona není v tom zda někdo přeje homosexuálům jejich vztah, případně jeho právní zakotvení. Problém je v tom že zákon se týká jen úzké konkrétní skupiny lidí, správný a nediskriminační zákon by toto řešil pro celou společnost. Takto jsou po rodinách zvýhodněni homosexuálové, nicméně ti kdo žijí ve společně a vzájemně si pomáhají (ať už na jsou pohlaví stejného nebo rozdílného) a nejsou homosexuálové mají svůj vztah dále neřešen. Je to typickou ukázkou našich zákonů, pokud se něco ukáže dostatečně zajímavým je to řešeno samostatným (často i nesmyslným) zákonem, místo aby se problém řešil v rámci celku a z širšího pohledu. I tahle norma by měla být řešena z mnohem širšího pohledu a "přikrýt" všechny jedince toužící po soužití s někým dalším bez ohledu na pohlaví a sexuální orientaci. Pak by zřejmě proti ní nebylo tolik protestů a kolem ní mediálních tanečků (připomínám že už je to po několikáté co zákon jde parlamentem). Prostě je to typický paskvil jaký parlament produkuje dnes a denně.
Bohužel na základě naší ústavy se nemůžeme divit. Místo návratu k té původní prvorepublikové jsme zvolili snahu o "přestavbu" té bolševické, vycházející z ústavy SSSR.
Pepek 7.3.2006 7:32

Zaregistrujte si kozicku.

Jarmila 7.3.2006 6:56

jaká bude budoucnost rodiny?

Profesionální manipulátoři davů kormidlují cíleně tradiční rodinu k jejímu rozpadu. Pro vládce je totiž výhodnější, když je společnost atomizovaná, neboť té se snadněji vládne. Rozklad začali tzv.evolucionisti, kteří přivedli všechny muže k myšlence, že mají právo být kdykoliv nezodpovědní, kdykoliv nevěrní, protože jsou rozsévači. Ženy časem rezignují, když zjistí, že nelze s muži vybudovat pevný vztah. A tak tradiční rodina zanikne, budou jen registrované páry (manipulátoři již na tom pracují), které se kdykoliv snadno zase rozpadnou. Většina žen bude vychovávat své děti samy(již dnes jich je neúměrně hodně) a budou mít hned několik platících milenců- protože takto dnešní společnost vychovává mladé dívky. Muži budou osamělí a budou se potloukat od ženy k ženě. P.S.: Neví někdo, kdo je původcem té lživé evoluční teorie? Jak to, že to vůbec nikdo neví? Jak může být nějaká teorie anonymní?
Cizinec 7.3.2006 8:36

Re: jaká bude budoucnost rodiny?

Hezky napsano! Nechci byt nalepkovan  ale domnivam se ze tohle vse vzniklo jako vysledek 2.svetove valky. Jista mensina se stala cilem genocidy. Po valce vse analyzovali a dospeli k nazoru ze je potreba problem rozlozit. proto zacali cilene podporovat druhe minority ve spolecnosti (napr. homosexualy) tak aby nebyla monoliticka spolecnost a oni. Podobne rysy ma i projekt multikulturality - opet vytvorit radu mensin co rozmelni spolecenskou tensi na nekolik subjektu. Z jejich pohledu dobra taktika...
Ostatne takhle dopadl i Rim..
NevericiTomas 7.3.2006 8:55

Re: Re: jaká bude budoucnost rodiny?

Kua za co vsechno nemuzou Zidi....
Mejla 7.3.2006 9:24

Cílené rozbití rodin v masovém měřítku začala Francouzská revoluce a její pohůnek J.J. Rousseau.

Skutečnou masovou realizaci úspěšně provedli internacionální socialisté v SSSR a poté nacionální socialisté v Německu. Pomíchané hormony u homosexuálů je podvědomě nutí napodovat rodinu a hrát si na tátu a mámu a tudíž chtějí mít i podobný svazek.
ok 7.3.2006 11:22

Re: jaká bude budoucnost rodiny?

Bohuzel to popisujete velmi vystizne. I kdyz ja mam tak trochu podezreni, ze rade zen ta rodina bez muze (nebo s nekolika muzi najednou, kazdeho jen na to, v cem je dobry) naramne vyhovuje.
JH 7.3.2006 5:57

Je to stejný J. Payne, jen který jako komunisté v PSP ČR vášnivě řečnil proti vracení občanství emigrantům?

Ano je! Když v létě roku 1999 Zemanova vláda konečně, po letech vlády "liberála" Klause předložila zákon, který by úprchlíkům před komunismem umožňoval dostat své občanství zpět, ve Sněmovně se zase projevila neformální, nicméně velice dlouhodobě součinná koalice údajných "ideologických protipólů", Klausovy ODS a Grebeníčkovy KSČM. A v čem si "liberálové" Klausova typu a nereformovatelní pokračovatelé odkazu KSČ tak rozuměli? V tom, v čem komunisté mají oproti Klausovcům 40 let extra praxe, tedy "tvrdému a zásadovémui postoji vůči zrádným emigrantům", správněji uprchlíkům před komunismem. --- Když si na webových stránkách PSP ČR čtete stenografické zápisy debaty a hlasování o Zemanovu návrhu zák. č. 193/1999 Sb. o vracení občanství vidíte jakou stranou byla (a je) strana Klausova, strana jeho "mladé gardy", Payneho, Langera, Zahradila. Jejich argumenty proti zákonu jsou stejně demagogické, stejně neliberální jako argumenty komunistických poslanců Filipa nebo Exnera. A pan Payne, svého času dokonce náměstek MZV ČR a ódeskácký expert na zahraniční politiku, vracení občanství úprchlíkům před komunismem v rozpravě přirovnal k ohrožení republiky jakoby se vracelo občanství "statisícům sudetským Němcům". Tito poslanci ODS a KSČM si stěžovali, že zákon je !legislativně nekvalitní" a že není ani po 3. čtení připraven k hlasování. Nakonec se hlasovalo, KSČM a ODS byly proti, naštěstí zase prohrály (jako později o možnosti volit v zahraničí. Bohužel, vloni ale vyhráli se zablokováním korespondenčních voleb). Takže takový je "liberál" J. Payne. Hanba mu, Klausovu žákovi. Hanba jeho profesorovi Klausovi!
Tana Zajicova 7.3.2006 4:20

Second Demographic Transition

By Maggie Gallagher :
 
....Over the same period, the U.S. illegitimacy rate rose from 18 percent to 33 percent. Our crisis is bad, but European countries have now surpassed America in many key indicators of the Second Demographic Transition, which is the one that leads to demographic death. Amidst America's serious marriage crisis, we are also showing signs of "American exceptionalis."
 
But not all over America. In a fascinating recent study, Lesthaeghe and a colleague looked for evidence of the Second Demographic Transition in America. What states are leading indicators of SDT, as measured by postponement of marriage and children? California, Connecticut, New Jersey, New York, Rhode Island and (the most extreme outlier of all) Massachusetts.
Recognize this list? Except for Rhode Island, they are among the first states gay marriage advocates chose to pursue court-created gay marriage. What instinct led them to suppose that legal elites would be particularly open to the argument?   Poselstvi mistnim americkym liberalum: We will burry you!   Link:   http:news.yahoo.comsucmg20060228cm_ucmgeuropesmarriagecrisisandours
Jaroslav Kovaricek 7.3.2006 3:10

Ano.

Jaka to radost precist si clanek, ve kterem autor mysli primo hlavou a logicky. Kritikove tohoto clanku ho bud nepochopili nebo neprecetli pozorne. Homosexualitu (pokud je to vrozena disposice) nemuzeme zatracovat, to ale neznamena, ze ji musime akceptovat jako zadouci. Rodina vsak zadouci je a potrebuje jasnou ochranu legislativni i moralni. Rozpadajici rodina je prvnim krokem k rozpadajici se spolecnosti. A jsou to nekteri homosexualove a predevsim lesbicky, kdo se z nejakych osobnich duvodu snazi uctu k rodine rozbit. Nad tim je vhodno se zamyslet.
Sidney 7.3.2006 8:46

Re: Ano.

Naprosty souhlas!!
Diky, vystihl jste to... a autor clanku taky
Prokop 7.3.2006 9:17

V současné České republice se rozvádí již více než 60% uzavřených manželství. V manželstvích,

která se dosud nerozvedla, je nevěra muže i ženy zcela běžnou záležitostí, promiskuita je standardem velebeným mnoha médii (zdaleka nejen bulvárem). Mnoho rodin trpí násilím na jednom z partnerů i  na dětech, na výchovu vlastních dětí již řada "rodin", a to jak tzv. úplných i tzv. neúplných, zcela rezignovala. Česká rodina je skutečně v těžké krizi.
Napsat v této souvislosti, že za tuto krizi, za rozbíjení rodin, mohou homosexuálové a lesbičky může jenom blbec.
Pavla B. 7.3.2006 9:25

Re: V současné České republice se rozvádí již více než 60% uzavřených manželství. V manželstvích,

No jo Prokope, podle statistik jsou ovšem homouši ještě o něco více promiskuitní než heterouši, takže to pěkně svedeme na ně a naše svědomí se tím očistí.
IS 7.3.2006 1:29

exisuje i mnohomužství

Zapomíná se na mnohomužství. Bylo zaznamenáno na Ceylonu nebo v jihovýchodní Asii. V našich krajinách je praktikovano prostitutkami s ustálenou klientelou.
Vzhledem ke stále větší rozvodovosti, dosahující někde 50%, rodina jako instituce je na ústupu. Rýsuje se nutnost zajisti výchovu dětí jiným způsobem než je v rodině. Jak se bude situace v tomto směrtu vyvíjet, nneí ovšem jasné a lze se jen dohadovat. Veškeré vize se jeví současníkům jako neutěšené. tak stejěn by se asi našim předkům před 50 lety jevila současná úroveň rozodovosti, kterou již vnímáme jako běžnou a normální situaci.
Regisrované partnerství je snad z jednou možností, i když očividně okrajovou. podstaně více bude osamělých rodičů s dětmi.
Stredocech 7.3.2006 9:28

Re: exisuje i mnohomužství

Při naší porodnosti zanikne nejen manželství, ale celá společnost. A islám problematiku rodiny i problematiku homosexuality vyřešenu má.
Jsou v podstatě tři alternativy
1) Zvýšení porodnosti.
2) Zastavení růstu počtu muslimů.
3) Přijmout islám za účelem zajištění bodu 1).
A zkuste toto logicky vyvrátit.
 
 
Fafa 7.3.2006 14:42

Stredocechu:

Varianta 4 je emigrace do Jizni Ameriky
- porodnost pomerne vysoka
- klima prijemne
- kuchyne a vino vynikajici
- domorodci pohostinni
- silne katolicke tradice (muslimove se asi nebudou dlouho chytat)
Alk 7.3.2006 11:56

Re: exisuje i mnohomužství

Mnohomužství a mnohoženství je reakce na nedostatek. V jednom případě mužů a v druhém žen. Ovšem třeba u indiánů to bylo tak, že se žena podělila o muže s jinými ženami, ne že si muž vzal do vigwanu více žen. Na Ceylonu je to trochu jinak- muž si bere za ženu jednu ze sester a má se postarat i o její další setry - jak to je na něm. Někdy to opravdu vypadá jako mnohomužství - pokud má bratry, ti patří taky do rodiny.
A propo rodina není máma, táta a děti. To je něco víc. Začíná se nám tu usazovat americký model, kde se moc nekouká na okolí. U nás je rodina mnohem širší pojem - do rodiny také patří babička a dědeček, tety ajiné. Jen právníci rodinu berou v tomto úzkém kruhu.
Co se týče rovodovosti - na vině je výchova. Děti potřebují vzory, pokud nevidí normální fungující rodinu, tak jí v dospělosti nejsou schopní vytvořit. Už je skoro pozdě na to změnit to. Příliš mnoho mladých lidí toho není schopno - obětovat své vlastní pohodlí rodině. Rodinný život to není jen sezení před televizí - kdo to ví?
Petr Vileta, balík z Plzně :-) 7.3.2006 1:07

Pan Payne

Kdybyste rovnou napsal "nemam rad teplouse" bylo by to vystizne a hlavne kratsi. Nemusel byste v clanku snaset argumenty, ktere vam muze spousta lidi vyvratit proste tim, ze pro ne tyto argumenty nemaji zadnou vahu. Napriklad ja jsem neverici a proto neuznavam zadne svatosti. Moji "svatosti" nevericiho je slusnost. Pro mne slusny nesezdany heterosexualni par ma 1000x vetsi vahu, nez napriklad sezdani manzele Stodolovi.
Nemyslim si, ze navrhovany zakon je idealni. Podle me mel byt zameren vice obecne, nejen na homosexualy, ale obecne na kohokoliv, kdo zije s nekym jinym ve spolecne domacnosti. At uz jsou to manzele "na psi znamku", 90 leta babicka s jeji pecujici dcerou nebo homo par. Pokud ti lide spolu dlouhodbe ziji, meli by mit ze zakona pravo se dozvedet o zdravotnim stavu partnera, dedit v prvni linii atd. Pary, at uz homo nebo hetero, ktere maji deti, by meli mit ulevy na danich, detske prodavky atd. Jenze dnes je to tak, ze mnohe zakony (dedicky, zdravotnicky atd.) primo diskriminuji nektere sobe blizke lidi a dokonce nekdy zakazuji upravit jejich vztah smluvne. Nemohu napriklad vydedit svoji rodinu, ktera o me uz 10 let nejevi zadny zajem, a odkazat svuj majetek zdravotni sestre, ktera o me naopak uz 5 let denne pecuje.
Alex Juchelka 7.3.2006 3:08

Re: Dodatek

Musi se rovnez zavest rubrika kdo v homosexualnim partnerstvi je ten aktivni akdo je ten pasivni, cili kdo to komu strka do riti a ktery si to nechava strkat do riti. Podskupina by snad mela byt kdyz si to strkaji do riti na stridacku, bud denne nebo tydne, nebo pozdeji co pul roku.
JH 7.3.2006 4:07

ABSOLUTNĚ! Ten kdo ho strká je násilník, ten kdo ho příjmá je obět.

A děti homopárů by z 95% měly být (i s bytem, atd.) soudem při rozvodu RP tomu partnerovi, který ho do sebe nechá strkat, resp. u lesby té, která si to nechá olizovat. To by bylo, jak jinak, stejně jako u rozvodu heteropárů, "v zájmu dětí".
A.D. 7.3.2006 10:59

Re: Re: Dodatek

U heterosexuálních párů vás také zajímá, jaké sexuální praktiky používají, kdo je častěji "nahoře" a chtěl byste, aby tyto skutečnosti uváděli do úředních dokumentů?
Nebude to náhodou nějaký druh voyerismu, taková zvědavost?
Libor 7.3.2006 13:20

Re: Re: Dodatek

Je trochu pod moji úroveň na takovýhle příspěvek reagovat, ale snad v zájmu informovanosti: mám dojem, že velká většina mužských homosexuálních párů praktikuje sex téměř výhradně orální či manuální, nikoli anální (čísla, která jsem četl, se u něj pohybovala tuším jen kolem 10%); trocha googlování to může upřesnit.
Libor 7.3.2006 13:29

Re: Re: Re: Dodatek

PS: Můj předchozí příspěvek samozřejmě reaguje na odpověď pana Juchelky panu Viletovi, pokud si to prohlížíte v časově vzestupném pořadí, kde se to nedá moc poznat; omlouvám se, že jsem to zapomněl zřetelně vyznačit.
Vodník 7.3.2006 13:51

ale snad v zájmu informovanosti: mám dojem,

Ale to viš Liborku. A ted ještě tu o tý Karkulce.
Libor 7.3.2006 15:21

Re: ale snad v zájmu informovanosti: mám dojem,

OK, trochu jsem zagoogloval sám a mé předchozí informace zřejmě skutečně byly značně nepřesné. Je mimochodem dost obtížné nějaká spolehlivá čísla najít (kdo nějakou seriózní a podrobnou zprávu umíte na webu vyhledat, dejte sem nějaké linky). Text "Medical Consequences of What Homosexuals Do" od Paula Camerona, PhD., který je prvním odkazem na téměř libovolně formulovaný dotaz pro Google v tomhle směru, může být tendenční (třeba neúmyslně) - autor je chairman Family Research Institute, jehož cílem je "generate empirical research on issues that threaten the traditional family" (kurzíva moje), kterážto fráze nezní zcela nestranně, a není tam uvedeno, že by ten text byl publikován v recenzovaném vědeckém časopise. Vezmeme-li ho nicméně jako spíše horní odhad, uvádí se tam, že "Surveys indicate that about 90% of gays have engaged in rectal intercourse, and about two-thirds do it regularly." (kurzíva moje). Jiný zdroj (na billjames.org) uvádí, že "homosexual men say they love: Insertive oral intercourse 72%, Receptive oral intercourse 71%, Insertive anal intercourse 46%, Receptive anal intercourse 43%" (vzhledem k pravděpodobnému překryvu obou podskupin v análním resp. orálním sexu to budou patrně podobná čísla). Summou: připouštím, že jsem se patrně mýlil ohledně té četnosti, a taky jsem nezdůraznil, že mám na mysli pravidelný anální sex (párkrát to zkusila bezpochyby drtivá většina homosexuálů, ostatně se ženou i mnoho heterosexuálů). Chtěl jsem nicméně naznačit, že zdaleka ne každý homosexuál to "strká partnerovi do řiti" či naopak (podle všeho tedy snad zhruba dvě třetiny), zatímco orální sex provozují pravidelně téměř všichni (týž Dr. Cameron praví: "Homosexuals fellate almost all of their sexual contacts").
Jan Daniel 7.3.2006 10:29

Re: Pan Payne

Vileto, v článku nešlo o víru ani o svátosti ale o to, že je pitomé zavádět speciální zákon pro jakýkoliv vztah jen proto, že se v něm lidé mají rádi. Pro speciální právní úpravu takových vztahů musí být lepší důvod. Jinak, podobný obecný zákon pro lidi žijící ve společné domácnosti navrhovali již dříve lidovci jako alternativu k zákonu o registrovaném partnerství. Nebyl ovšem pro Hromadu a jeho partu přijatelný, patrně byl málo homosexuální.