6.5.2024 | Svátek má Radoslav

Diskuse k článku

ČLOVĚČINY: Budiž světlo!

Poslední dva roky přece jen občas pobývám v hotelích v České republice, a tak bych k nim ráda něco poznamenala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Matylda 13.9.2017 10:17

Re: Po hoteloch

No já jsem hnusná teta :) Když v sobotu ráno sousedovic kluk vystřelil za zahradou třetí bouchací cosi, vyletěla jsem ze dveří a zařvala: "Mohl bys toho nechat?" Pravil, že jo, a zmizel domů :)

Z. Matylda 13.9.2017 10:15

Re: copak lampičky

Taky jsem v podobném byla. Akorát byly osušky. Když jsme je po třech dnech hodili na zem- celosvětové znamení pro pokojskou, že je má vyměnit- tak je vrátili zpátky na topení :)

Z. Matylda 13.9.2017 10:14

Re:

Prostě by bylo fajn počítat s tím, že všichni nečumí na tu bednu, no.

Z. Matylda 13.9.2017 10:13

Re: Jo, hotely. ..

No, světlo v koupelně, kde se tužkou trefím do oka místo pod oko, jsou taky bezva.

Re: Tak to jsme dvě ubrblané

A to já jsem dětná a měla jsem dítě, které furt vlálo někde v prostoru! jenže jsem z ohleduplnosti (dneska by se řeklo z tuposti) v raném věku dětí jezdila na chalupy a podobně, kde nestandardní chování tolik nevadilo a dalo se zarazit v zárodku, protože na to nečuměl celej hotel.

Z. Matylda 13.9.2017 10:11

Re: Souhlasím

No jo, ale pokud si budu vozit půl vybavení pokoje, tak nemalý poplatek za pokoj jaksi ztrácí smysl.

A. Lex 13.9.2017 9:37

Oskarino, také si vozím lampičku, je z IKEA, je to takové LEDkové nic na dlouhém, ohebném drátu a má to kupodivu velmi dlouhou šňůru. MLP pro jistotu vozí ještě malou prodlužovačku. A pak se divím, že máme plno zavazadel ;-) .

A. Lex 13.9.2017 9:31

Re: Po hoteloch

Km, tak takovou jsme měli pět let přímou sousedku. Začala ječet v půl roce v kočárku, venku na zahradě a skončila až v pěti letech. Rodiče také nic. Celá ulice jí přezdívala píšťala. Není zanedbaná, je obletovaná, naprosto nevychovaná. Ale děti ve školce ji už "narovnaly".Není nad socializační smečku.

A. Lex 13.9.2017 9:27

Tak to jsme dvě ubrblané

baby, Matyldo! Naprosto s Tebou souhlasím, malé noční, "stolní" lampičky vymizely z ubytovacích zařízení, a když už je nějaká, tak je zastrčená v jediné zásuvce na druhém konci pokoje s krátkou šňůrou. Možná je to tím, že co není přišroubované to je ukradeno, ale stačí přece předání pokoje "z ručky do ručky".

O dětech ve společných zařízeních, jako bezdětná, se nevyjadřuji.

Mimochodem, právě jsem přišla z venku s Ajvi a sousedka byla na Vysočině ve vyhlášeném hotelu, na čtyři dny. Hotel plný až po střechu seniory - s předškolními vnoučky. A laciný hotel to není, řevu a ryku kolem plno, také dovolená.

T. Zana 13.9.2017 9:07

Re: Souhlasím

No jo, ale taky by sis měla vozit ramínka - dva kusy v dvoulůžkovém pokoji jsou docela častý úkaz. Hlavně že mají bednu přes celou zeď.

T. Zana 13.9.2017 9:03

Re: Po hoteloch

Špinavý hotel jsem zažila jen jednou v Brdech. Krásné místo, navíc blízko nádraží.

Secesní hotýlek, akorát v něm asi uklízeli naposled před znárodněním.

Ž. Petrs01 13.9.2017 9:00

Re: copak lampičky

S ručníkem jsem si krásně naběhla na tom dlouhém treku - druhý den jsem kvůli únavě Vaška zakotvila v penzionu a jak jsem se snažila nadělat jim co nejméně práce, tak jsem na otázku zda chci ručník řekla že ne, že mám. Jo, měla, ale nouzovej, 30x40 (funkční). Musím jej ovšem pochválit, utřela jsem se celá i s dlouhými vlasy, ručník jsem pak teda vyždímala, ale do rána uschnul.

Š. Matyášová 13.9.2017 9:00

Re: Po hoteloch

nafackovala bych rodičům i Adamkovi...

T. Zana 13.9.2017 8:59

Jo, hotely. ..

Zkušeností mám na rozdávání, ať už z cestování soukromého nebo služebního.

Lampičky na čtení jsou klasický problém. Na čtení v posteli je nepotřebuju (neumím číst v posteli), ale ráda bych v noci hledala záchod za světla.

Možná ještě víc mi vadí šero v koupelně (i když jsou i koupelny, které jsou jediným místem, kde se dá číst ).

Z. Maw 13.9.2017 8:56

Matyldo, s tim svetlem to naprosto chapu, ale nastesti me jeste malo svetla tak zcela nevadi, ale protivne to je...

Ž. Petrs01 13.9.2017 8:53

Re: hezký den

Řvoucí kdokoliv je přesně ten důvod proč raději spíme v autě na odlehlých místech. Letos jsme z nouze museli na jednu noc do hotelu (Obluda si dala noc v servisu) a ... víme, proč spíme v autě.

Lampičkový problém tak jde mimo nás. I když - ono to světlo v autě taky není nic moc, baterka překáží a uprostřed lesa koukání na hvězdičky moc nejde.

Z. Inka 13.9.2017 8:18

copak lampičky

to je problém, který se dá přežít. Sice zpruzele, ale přežít. Letos jsem navštívila penzion, kde to elegantně, dotáhli až do netušených výšin. Při příjezdu byl na WC tak asi třetinový papír. Byli jsme tam dva....Za celý týden nejenže nikdo tu koupelnu neuklidil, ale ani nedodal ten papír. Ručník jsme měli každý jeden, velikost cca 50x80. Do loňského roku jsme s sebou vozili osušky vlastní, protože jsme se různě koupali venku, ale tady jsme věděli, že je bazén přímo přede dveřmi a tak jsme je nevzali. Velká chyba

K. Miháliková 13.9.2017 7:49

Po hoteloch

sa moc nepohybujem, ale v jednom som sa nedávno vyskytla, keď sme boli v júni v Prahe na koncerte. No bola to skôr taká ubytovňa v kopci nad vlakovou stanicou Libeň. Na jednu noc to stačilo, lampičky neboli pre istotu vôbec žiadne, ale nejaké čítanie sa ani nekonalo. V podstate fajn, len kúpeľňa sa mi hneď nezdala a keďže nikde inde mimo domu som sa nevyskytla, tak mám silné podozrenie, že som si odtiaľ doniesla kožnú mykózu na nohách, s ktorou sa trápim doteraz... Takže asi trochu dosť šetria na čistení a dezinfekcii kúpeľne. Čo sa tej hlučnosti detí týka, tak to sa neobmedzuje len na pohostinské zariadenia, dá sa to pozorovať v hocijakom verejnom priestore. Do vchodu sa nám teraz nasťahovalo dosť mladých párov s deťmi a výberovým exemplárom je istý Adamko (cca 3 - 4 roky), ktorý proste jačí furt. A dáva teda riadne decibely. Bývam na prízemí a mám ešte staré "papierové" dvere, takže malého výstupy pred výťahom si užívam z prvej ruky. Rodičia sú úplne flegy a malý jačí keď idú von, jačí celý čas vonku pred barákom, potom keď idú domov, keď čakajú na výťah, vo výťahu a oni nič, akože normálka. Neviem, pripadá mi to, akoby tí rodičia premeškali nejakú správnu chvíľu, keď to to dieťa začalo robiť, nezarazili to v zárodku, až sa z tohto správania stal štandard a oni už nemajú silu (alebo vôľu) s tým bojovať. Keby sme si niečo také dovolili my, keď sme boli malí, tak asi by sme to skúsili len raz...

Z. Xerxová 13.9.2017 7:18

hezký den

hezkou středu všem Zvířetníkům a zvířátkům :o) ...

Naštěstí se mi daří hotelům vyhýbat. V pronajatých prázdninových domcích se vždycky nějaká použitelná lampička najde - a hlavně večer spíš posedíme a pokecáme a k tomu nám stačí hvězdičky :o) A zrovna ondá jsme vzpomínali, kdy jsme byli naposledy v hospodě... skoro nechodíme. Jen podotknu, že nejen malé řvoucí děti, ale i větší řvoucí společnosti, co se domnívají, že je hospada jejich... klidnému rozhovoru nepřejí.

Zítra ráno tu proletím - ale kdyby nee - nic se neděje neb jedeme na velký rodinný výlet... a jelikož horská chaloupka je bez připojení (lampička snad bude), tak se nějaký čas neozvu...

Š. Matyášová 13.9.2017 7:05

Máš pravdu Matyldo,

pořád čekám, že to najednou v holetech začne vypadat jak v Neználkovi na Měsíci,kde se za všechno platilo na jinak velice levném pokoji. Za vodu,za mejdlo,za světlo...za ramínko..za deku a polštář, za postel,aby se sklopila...

A ty uvřískaný děti u jídla mi vaděj snad ještě víc...je to jako když mě bodnou a pak otáčej nožem v ráně..a ti jejich zploditelé nic..ať se miláček vyřve,alespoň pak usne...

takže jsem zažila odchod z restaurace se slovy, ať to zaplatí ta rodina, co má ty uvřískaný haranty, odcházíme kvůli nim, tvrdili jste, že se zde najíme v klidu..a hoteloví hosti v počtu 8 lidé se sebrali a odešli..a to jsme ten rebel,co to spunktoval,nebyla já... mě s ezadařilo včera, po schůzce s zasklívači lodžií, jsme se sousedkou šly na skleničku Malvasie a probrat si ty zasklívací systémy v klidu. Ona je naprosto netechnická, takže jsem vysvětlovala věci,které jí naprosto unikaly tak, aby to pochopila. Do poklidu večera se najednou vhrnul do hospůdky človíček v černejch hadrech s podlouhlým kufříkem, zbystřila jsem, terorista to nebyl, i když...otevřel kufřík a jal se vybalovat piáno. Podívala jsme se tak zhnuseně, že si toho všimla obsluha. přispěchala k našemu stolku a prý jestli j evšechno v pořádku, Ne,není. Co to je? On tu po večerech hraje, lidem se to líbí. Seděly jsme tam celkem 4. Já se sousedkou a starší pár, co si špital nad červeným vínem. Otázala jsme se , jaký lidi má na mysli. Oni přijdou. Takže začne hrát až přijdou,Do té doby bude ticho. Obsluha odešla k teroristovi s piánem. vrhnul na mě pohled, kterým zabíjel. Usmála jsem se,pozvedla Malvasii a připila mu, za pochopení. Od dveří do kuchyně se na mě smál kuchař a ukazoval mi palec nahoru, fakt palec. Hudebnik se svíjel nepochopením, al eneodvážil se začít. Starší pár zaplatil a odešel.My si daly 4 dvojky skvělé Malvasie a užívaly si nádherný ticho., Do našeho odchodu lidi,co poslouchají se zalíbením pianistu-teroristu,nepřišli.

Z. Oskarina 13.9.2017 1:17

Souhlasím

Pokud chceš pracovat v jídelně hotelu nebo ve veřejném prostoru, tak to neporadím, ale do pokoje si vozím v kufru lehoučkou plastovou lampičku na klips, s dlouhou šňůrou, má menší 40 klasickou žárovku a svítím si s ní při čtení v posteli i jinde. Nezabere to místo, je to lehoučké a plní to účel.