Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ZDRAVOTNICTVÍ: E-neschopenky odhalily bezohlednost úřadů
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Flekalová 18.1.2020 10:53sestřička říkala, že doktorovi poslali dva testovací pacienty, na těch si to nacvičil a funguje... tak kde je problém? |
M. Flekalová 18.1.2020 10:51vlastní zkušenost... lékař ťuknul do pc, zadal mé identifikační údaje, neschopenka se ihned doplnila a odeslal na personální... nikam jsem nemusela ani nikoho žádat, aby přinesl zaměstnavateli, ten nemusel nic podepisovat a nosit na personální... taktéž ukončení... lékař odeslal a hotovo... když to jde u nás na vesnici, tak kde mají ostatní soudruzi problém? |
M. Flekalová 18.1.2020 10:47vytvářet zisk...snaha o zisk je trik?:) |
R. Tichý 17.1.2020 20:28Je faacinujici sledovat, jak nejruznejsi vlivne skupiny ziskavaji vyhody nad ostatnimi. Zubarum se plati, praktik nevybere ani 30 Kc. Hospodsti bez mrknuti oka donuceni k EET, lekari odkladali elekteonicke neschopenky. Firmy optimalizuji dane, zamestnanec plati jako mourovaty. A spolecny cinitel? Naprosto zoufale neschopny stat a jeho zamestnanci. |
V. Horka 17.1.2020 19:21Souhlasím s vámi pane. Mé peníze, které obchod získá jsou i na plat pokladní. Jestliže mám pracovat za pokladní, chci adekvátní slevu. Zavedení samoobslužných pokladen, respektive jejich "výhodnost", je jen trik, jak dosáhnout vyšší zisk. |
T. Novotný 17.1.2020 18:41jenomže vy tu samoobslužnou pokladnu používat nemusíte, když ten důvod nevidíte. |
J. Sušeň 17.1.2020 16:11Není to jen o lékařích, stát přenáší své povinnosti a břemena na podnikatele už poměrně dávno. Jeden příklad za všechny, zaměstnanec si platí zdravotní pojištění a zaměstnavatel je povinen mu platit ještě nad rámec hrubé mzdy, ale když zaměstanec onemocní tak prvních 14 dní nemocenské mu přesto hradí zaměstnavatel, atd |
J. Chaloupka 17.1.2020 16:05Zajímá mne, co do teď dělala Komora praktických lékařů? To neudělala nějaký ten kurz? |
P. Staronový 17.1.2020 15:32Pokud je odbavení u samoobslužné rychlejší (obvykle je), jdu k ní. Nic víc v tom není. |
P. Staronový 17.1.2020 15:30To se Holub pro jednou dost trefil. |
P. Kubáč 17.1.2020 13:07Před několika lety byl na obálce časopisu České lékařské komory vtip : Uřícený doktor říká televiznímu redaktorovi : " Díky počítačovým systémům zvládáme práci s nejvyšším vypětím. Bez těchto systémů bychom ji zvládali bez nejvyššího vypětí." |
V. Novak 17.1.2020 12:28Ne, tohle není s ePN pravda. Jako ajťák, co to bohužel musí zavádět denně vidím, že ten systém je nedodělaný bastl ve fázi programátorského testu. Normální firma by v téhle fázi ani nemluvila o systému, ČR to ovšem nasazuje naostro. Dodnes si o IČPE lékaře musím volat s ČSSZ, před vánoci to jelo na certifikát doktora, od 1.1 na certifikát Súklu (povinně), doba zpracování ePN je přes hodinu (papírově tři listy papíru s pár údaji, no, děs), vydanou ePN nelze zrušit (musí se telefonovat na úřad), ePN nelze vyzkoušet , takže po instalaci hned ostrý provoz, test vzhledem k nemožnosti smazat ePN není možný, stálé změny stavu rozhraní, informovanost zaměstnavatelů nulová (žádosti o informace o ePN zaměstnanců se realizovaly až od prosince), no bordel nad bordel. |
V. Kolman 17.1.2020 9:17To pane Langere při vší úctě chápu, ale není to pro mě dostatečným důvodem. Uznávám, že pro někoho jiného to dostatečný důvod je. |
F. De Winter 17.1.2020 9:06Pane Holube, zjevně píšete o něčem, čemu vůbec ale opravdu vůbec nerozumíte. Zavádění velkých a složitých informačních systémů přináší problémy nejen ve státní správě ale i ve velkých soukromých firmách, prostě proto, že je to složité a všechny problémy nelze při projektování systému předvídat. A to že obsluha při zavádění nového systému prská je standardní stav, prostě proto, že se člověk nerad učí nové věci a v okamžiku zavádění systému jim to přináší nějakou práci navíc. To je ale standardní stav, když se převádí starý systém na nový. |
R. Langer 17.1.2020 8:57Ten bonus samoobslužných pokladen je v tom, že tam většinou nemusíte stát frontu, jestli jste to nepochopil. |
V. Kolman 17.1.2020 8:29Pan Holub má pravdu. Malý příklad. V prodejně "nejmenovaného prodejního řetězce" v Praze se objevily samoobslužné pokladny. Možná bych se i já, starý člověk, (který si moc nerozumí s počítačovou technologií) zkusil tuto možnost využít, ale: POUŽITÍM SAMOOBSLUŽNÉ POKLADNY SI POUZE ZKOMPLIKUJI ŽIVOT A NEDOSTANU ZA TO ŽÁDNÝ BONUS! Kdyby byl za nákup prostřednictvím samoobslužné prodejny bonus ? % z ceny nákupu, nejspíš bych to aspoň zkusil a možná tomuto způsobu placení i přišel na chuť. Za stávající situace k tomu nemám žádný důvod. |