19.3.2024 | Svátek má Josef


Diskuse k článku

VÁLKA: Kremelské barbarství

Jsou to válečné zločiny nejhoršího kalibru. Ničím jiným záměrné útoky ruské armády proti ukrajinským zdravotnickým zařízením nejsou. Nedávno ruští okupanti dokonce zabili novorozence v porodnici v Záporoží. Odporný hnusný čin!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ziegler 28.11.2022 11:57

Jen si tady něco odložím.

https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-horsi-nez-naciste-rusove-unesli-z-ukrajiny-az-700-tisic-deti-40415722#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest203_personalizovany_layout_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

H. Lukešová 28.11.2022 13:11

Ano, únosy dětí jsou dozajisté hrozné, ale nepřirovnávala bych ruskou válku na Ukrajině k nacistickým válečným zločinům, odsuzuji ruskou invazi, neschvaluji jim ale k řádění nacistů bych ji nesrovnávala, naciNěmci zavraždili 1,5 milionu židovských dětí v plynových komorách či na východní frontě v místech jako byla Babij Jar... Takových míst v Sovětském svazu kolem 5 tisíc.

D. Laurencikova 28.11.2022 16:19

"Horsi nez naciste" - to by asi meli ti cilene tovarnim zpusobem vyvrazdene miliony Zidu a nejen Zidu nacisty asi radost, ze Ukrajinci jsou na tom hur, nez byli oni, kdyz je pechovali do dobytcich vagonu a transportovali do plynovych komor! Radeji si s tim odkladanim pockejte, Zieglere, az skonci cenzura, az se bude smet berichtovat objektivne (jestli se dockame).

K. Filip 27.11.2022 20:37

Kadete Zieglere, kdy už konečně narukujete na východní frontu?

K. Křivan 27.11.2022 19:15

Ukrajinští vojáci se budou cvičit ve vojenském prostoru Libavá, náklady se přiblíží miliardě.

Kdo tu miliardu zaplatí ? Český národ ! Nedobrovolně ! Ta miliarda byla nám všem ukradena ! Politiky ukradená !

L. Kuča 28.11.2022 0:26

S ohledem na ono léta probíhající znehodnocení měny v řádu stamiliard vůči původní hodnotě je tohle pakatel. A kdo toto všechno zaplatí? Pochopitelně nikdo. Tedy až na ten pokles ekonomické úrovně obyvatelstva :-(

D. Laurencikova 28.11.2022 8:48

Neni to podle Volkskriegsrechtu tak, ze timto se Ceska Republika stava definitivne valecnou stranou? To jeste k te miliarde, kterou narod zaplati. Rv

J. Vintr 28.11.2022 10:51

Válka na Ukrajině nejspíš skončí na začátku příštího roku, takže už nebude potřeba cvičit žádné ukrajinské vojáky. Ty peníze můžou použít mnohem lepším způsobem třeba na pomoc při rekonstrukci zničené Ukrajiny.

P. Dvořák 27.11.2022 18:09

Co se týče současného Ruska, Kremlu, věrchušky a pod. byl už dávno natočen skvělý film: Cesta do pravěku. :-)

D. Laurencikova 28.11.2022 8:58

Doufam, ze v tom skvelem filmu byli Rusove neco jako poloopice behajici po ctyrech.... to se vam libilo, ze, pane Dvorak?

H. Lukešová 28.11.2022 10:01

To máte tak, paní Lurenčíková, Česká televize v publicistických pořadech 168 hodin a Reportéři ČT vysílá reportáže o Rusech, co dělají za hrozné věci, že bombardují porodnice, školy zabíjejí děti, znásilňují ženy a miminka (jak psal pan Mach), teď cituji také ČT, a všeliké ohavnosti, tak, když lidé takové reportáže zhlédnou, jsou otřeseni a šíří se pak nenávist k Rusku, Rusům a všemu ruskému. Takže tak. Rusové jsou fakt líčeni jako divoká banda vražedných znásilňujících opic, mně to tedy tak přijde.

D. Laurencikova 28.11.2022 16:07

Ceskou televizi nemam, stoprocentne Vam ale verim. To je presne to, cemu se rika "sireni nenavisti". Nepriznala jista ,Lyudmila Denisova, ze si ta znasilneni vymyslela, aby podnecovala protiruske nalady? Nepsala dokonce AI o tom, ze Ukrajinci stavi vojenska zarizeni do civilnich objektu? Proc to delaji? Aby mohli ukazat svetu, jaka zver jsou Rusove, kteri strili na civilni zarizeni. Stejne jak to delaji Palestinci vecne valcici s Israelem.

Neobjevily se snimky, na kterych Ukrajinci muci Ruske zajatce a strileji je, lezici v rade na zemi, ranou do hlavy? To jsou valecne zlociny. Uvidite neco z toho v Ceske televizi?

Demonizovani jakehokoliv naroda a liceni jeho prislusniku jako divoke bandy vrazednych znasilnujicich opic je nebezpecna hra! Kriticky myslici clovek to stejne nemuze brat vazne!

H. Lukešová 28.11.2022 16:26

Vidíte to i na zdejších diskusích, že spousta lidí tomu věří, že jsou Rusové naprosto nelidští. Pod úvodníkem se bojím toho moc psát, protože by mě diskutéři mohli zasypat mnoha sprostými nadávkami, navíc, rusko-ukrajinská válka, není mou srdeční záležitostí, kvůli které by mi stálo za to jít na zteč a vést ohnivé polemiky a být urážena do ruských krav, krys, filcek či dokonce jeden pán urazil jednu dámu jako "ruskou děvku", což bylo hodně přes čáru.

Rusko ani Ukrajina není jako mnou milovaný Izrael. Má válka je izraelsko-palestinská, ne ta rusko-ukrajinská, bojuji tedy na poli ideologickém, tam kde to jde. Nikdy jsem nebyla v armádě, střílet neumím a bojová umění také neovládám.

Když nežiji v Izraeli, nebráním ho vojensky, tak alespoň ideologicky, tj. mediálně, což je také moc důležité, kognitivní válku bohužel Izrael prohrává, většina mediálního mainstreamu je proti němu.

D. Laurencikova 28.11.2022 17:17

Ja kdyz napisu na neco svuj nazor, tak take nepocitam - spis nepocitala jsem s tim, ze me a mne podobne zdejsi "lepsolidi" urazi hnusnym zpusobem, takze jsem nepremyslela, jestli mi to stoji za to. Ja jsem presvedcena, ze takovi, kteri urazeji spoludiskutantky a tituluji je jako "kravy, filcky a devky" patri nejen odstanit z diskuze ale take zazalovat! Ono by je to preslo. Nejde o nazor, ten at si ma kazdy, jaky chce. Jde o to, jakym zpusobem je vyjadrovan. Hrubymi urazkami ani dobrou vec hajit proste nelze!

D. Laurencikova 28.11.2022 17:43

Pani Lukesova, ja tady nebojuji ani pro Rusko, ani pro Israel, ani pro jinou zemi, ale jednoduse pro to, smet mit a take smet vyjadrit svuj vlastni nazor, bez ohledu na medialni mainstream a proti ohazovani spinou od lidi, kteri to nesnesou a kteri si pro sebe navic narokuji, ze jsou cosi lepsiho!

H. Lukešová 28.11.2022 17:59

A to je čím dál tím složitější, smět vyjádřit na něco svůj názor...Takový pan Pavel Šafr si servítky nebere..."Jak je možné, že Rusové, tedy lidé, kteří se na pohled celkem podobají běžným lidem na Západě, provozují takovou brutální a vražednou agresi?"

Nebo: "Po zahájení ruské agrese na Ukrajině se v Česku opět výrazně aktivizovalo prokremelské spektrum, které se rychle adaptovalo na novou bezpečnostní a geopolitickou situaci. Jeho aktivity představují bezpečnostní hrozbu pro zájmy ČR." atd.atd.

To mně připomíná řeči o "protistátním spikleneckém centru" atd.atd.

D. Laurencikova 28.11.2022 18:19

Uvahy pana Safra o tom, jestli Rusove jsou vubec lidi, vyjadrene timto zpusobem, patri jeste k tem slusnejsim vetam z jeho pera. On umi i jinak!

Nebezpeci pro zajmy CR je prave podnecovani dalsi eskalace valky, vyhlasovani se za valecnou partaj, prohlasovani Rusu za nelidi atd. To vidi kazdy napul kriticky uvazujici tvor. A k tem pan Safr rozhodne nepatri!!

H. Lukešová 28.11.2022 18:27

Jenže jak jste jinde psala, dnes je termín komunistický synonymum pro slovo ruský. Rusové jsou komunisté a basta a lidé považováni za rusofily jsou považováni za komunisty. Vy, která nehýkáte jednotně s davem, jste si přece vysloužila "milé přezdívky" "rusofilka" "komunistka", "soudružka", nebo "nacistka".

A paní Václavíková mi dokonce psala, že Váš kladný postoj k Izraeli je pouze předstíraný, abyste mě, coby velmi "naivního člověka" oblbla, že mě oblbnout dokážete, ale je, uvědomělé lidi, ne.

D. Laurencikova 28.11.2022 18:41

Pani Lukesova, tyto vyvody, vykonstruovana obvineni a spekulace jsou tak slabomyslne a tak absurdni, ze jedine co z nich muzete vyvodit je, ze jejich autori to nemaji v hlave v poradku. Urcite se podle nich ridit nebudu!

H. Lukešová 28.11.2022 18:52

Ano, paní Laurenčíková, přitom by bylo užitečné, když už tedy obviním někoho z něčeho, abych ty termíny uměla definovat, co to je nacismus, komunismus, rusofilství atd. Nacista je ten, kdo hlásí rasovou nadřazenost těch nad těmi, komunista je ten, kdo...

Jinak na lásce ke kterémukoliv národu nebo zemi není nic špatného, Vy můžete mít ráda či nerada koho chcete, i ty Rusy snad můžete milovat, když byste chtěla. Když nesmím podle pokrokových progresivistů zastávat kolektivní vinu ke všem muslimům, tak bych ji neměla uplatňovat ani vůči všem Rusům, není-liž pravda?

Já také nepopřu sama sebe a ani to nechci. Naštěstí se tedy v ČR k sionismu hlásit mohu.

D. Laurencikova 29.11.2022 8:38

Nekteri lide si proste potrebuji odreagovat jakysi komplex, tak se vyradi aspon v diskuzich na lidech, kteri maji jiny nazor nez oni. Sproste je urazi a maji pocit jakesi moralni nadrazenosti. Zitra budou stejnym zpusobem hajit opacny nazor, kdyz na to prijde. Nejake definice po nich nechtejte, neprecenujte je. To co pisete je logicke, to uz je nad jejich sily. Vubec se jimi neridte, vy prece mate vnitrni kompas k rozeznani spravneho od nespravneho ;-). Proste si duverujte.

D. Laurencikova 28.11.2022 18:44

Ja jsem to od te Vaclavikove cetla. To je pomatenost hoch zwei!

H. Lukešová 28.11.2022 18:56

Tak ke mně je docela ještě slušná, mě má pouze za naivku, ale Vás má za nejhoršího vyvrhele. Přece jenom aby spílala mě kvůli mému sionistickému postoji, by nemuselo vyznít tak dobře. Židé, sionisté a Izrael nejsou naštěstí pro mě terčem její nenávisti.

H. Lukešová 28.11.2022 18:59

-spílala mně-

D. Laurencikova 29.11.2022 8:30

Oznacit me za "nejhorsiho vyvrhele", to je tak patologicke, ze neni treba o tom premyslet, pani Lukesova. Nelamte si se sprostymi, omezenymi lidmi jako je pani Vaclavikova tolik hlavu, jestli Vam muzu poradit. ;-)

O. Buda 27.11.2022 12:53

Dezolát je označení používané (nejen) pro osoby, které jsem měl možnost vidět v ČT na protivládních demonstracích. Mávaly hesly, která vyjadřují jejich názorovou výbavu a frustrace, skandovaly vulgární odsudky a nálepky (nadávky) vládních představitelů. Když jsem si našel, co všechno výraz „dezolát“ znamená, tak podle mě je to docela shovívavé, výstižné označení. Rozhodně nejde jen o zastávání menšinového názorového proudu. Domnívám se, že výraz ve všech svých odvozeninách a vztahu ke konání protestujících vypovídá více o jejich vnitřních pocitech, nikoliv pouze o odlišnosti názorů. Odhaduji, že u nich nejspíš převládá pocit zklamání z toho, že vláda nepřijala rázná opatření, která by jim zajistila bezstarostný život, s tím související pocit sociální opuštěnosti, vytlačení na okraj společnosti. Své zklamání promítají do protestů, odmítání autority vládnoucích politiků, projevují náchylnost ke konspiračním teoriím a požadování zcela nereálných změn ve vedení státu, v kontextu EU, NATO, ve vztahu k Rusku a jeho agresi vůči Ukrajině. Nikdo je nepronásleduje, nikdo je neudává, jsou i s těmui hesly v televizích, mohou dělat, co považují za vhodné, ale musí u toho respektovat platné zákony a vyhnout se propagací násilí proti osobám či skupinám osob. Za výhrůžky usmrcením, ublížením na zdraví nebo způsobením škody velkého rozsahu pro politické přesvědčení, národnost, příslušnost k etnické skupině, rase, vyznání, nebo se spolčí nebo srotí k spáchání takového činu, tak ať počítá s trestem 6 měsíců až tři roky. Za podněcování k nenávisti k některému národu, rase, etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, je trest odnětím svobody až na dvě léta. Věřím, že tento právní stav je v pořádku a že jej vláda udrží. Podněcovat pitomými žvásty a nereálnými sliby desetitisícihlavý dav k násilí už je za hranicí zákona.

V. Čermák 27.11.2022 13:24

Dezolát je zdá se každý, kdo má jiný názor než Vy. A jelikož jste Implantát USA EU, máte ten jedině správný názor. Takový zapálený věřící Svazák budete...;-D

K. Křivan 27.11.2022 13:50

"..Za podněcování k nenávisti.."

Každá nenávist je nějak opodstatnéná. Vinu má vždy ten, který nenávist vyvolal.

J. Vintr 27.11.2022 14:14

Tu blbost, co jste teď napsal, si vytiskněte a pověstné někam, kde to budete mít denně na očích. Až na nás naplno dopadne všechno zlé, co způsobili naši politici v kolaboraci s Bruselem, možná si uvědomíte, jak jste jim hloupě naletěl.

K. Křivan 27.11.2022 14:22

Rána teleskopickým obuškem do xichtu je správná odpověd na slovo "dezolát".