19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

VÁLKA: Kremelské barbarství

Jsou to válečné zločiny nejhoršího kalibru. Ničím jiným záměrné útoky ruské armády proti ukrajinským zdravotnickým zařízením nejsou. Nedávno ruští okupanti dokonce zabili novorozence v porodnici v Záporoží. Odporný hnusný čin!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 27.11.2022 8:40

Jste trouba, ktery zrejme ani nebyl na vojne a nema o nicem ani paru. Tak sklapnete nahoru a jdete se nekam informovat o valecnem pravu. Povinnosti ukrajinskeho vedeni je, civilni obyvatelstvo co nejvic chranit a ne z nej udelat vojenske cile! I jinak je vase hystericke blaboleni plne poplatne vsudypritomne propagande, na samostatne mysleni proste nemate.

D. Laurencikova 27.11.2022 9:00

Pani Lukesova vlozila velmi zajimavy clanek do diskuze. Tak si ho prectete, novaku, at se zbavite tech vasich predstav o svete cernobilem rozdelenim na ukrajinskozapadni dobro a ruske zlo! Protoze to je totalni nesmysl, kteremu uveri jenom uplny hlupak!

Tuvia Tenenbom: V Rusku je režim jednoho muže, ale bezva lidi. Už nevěřím ničemu, co si v novinách přečtu | ParlamentniListy.cz – politika ze všech stran

D. Laurencikova 27.11.2022 9:50

Sam se diskvalifikujte vyroky jako: "K*ávo německá nebeská" nebo: "debilové z vašeho kmene". Tim se sam prezentujete jako "osel nebesky" a prislusnik jakehosi "debilniho kmene", abych se prizpusobila vam srozumitelne reci. Pokud nesnesete jine nazory nez je ten vas, tak laskave nelezte do diskuzi a nekazte jejich uroven!

H. Lukešová 27.11.2022 19:46

Mě by jen zajímalo, koho myslí pan Novák "váš kmen"? Vždyť jste psala, že jste česká emigrantka v Německu, nacistka, zrovna Vy, rozhodně nejste... to byste se ani nebavila se mnou...

D. Laurencikova 27.11.2022 20:04

Pan Novak predevsim nemysli. Jinak by nepsal takove nesmysly.

H. Lukešová 27.11.2022 20:15

Když může někdo AfD považovat za nacistickou stranu, je možné úplně všechno, takže se nedivím vůbec ničemu. Nacisté jsou ti, co podporují palestinské teroristy.

J. Vrabec 26.11.2022 9:05

Těm, co blog pana Ziglera nepasuje doporučuji Parlamentní (Putinove) Listy. Tam je slezina staro- bolševiků, komunistů a RuSSofilů. Tam se můžete vyzvracet. EU[>-][UA]

D. Laurencikova 26.11.2022 9:17

Parlamentni listy nemaji samozrejme s Putinem a bolsevismem absolutne nic spolecneho a pokud se vam z nich chce zvracet, pane Vrabec, tak si nechte vysetrit krome hlavy i zaludek.

L. Novák 27.11.2022 1:51

K MUDr. Chocholouškovi si zajděte vy. Ty kraviny co tady hlásáte mají nějakou vnitřní příčinu ve vaší hlavě. Pošle vás na CT, aby zjistili, jestli se vám nezcvkl mozek, který normální lidé v hlavě mají. :-P

D. Laurencikova 27.11.2022 8:24

Ja nehlasam kraviny ale overitelna fakta, ktera vy proste nejste schopen si overit. Jste zmateny propagandou a neschopen kritickeho mysleni - u vas to holt pada na urodnou pudu. A tak tomu bude za kazdeho rezimu.

V. Zadák 26.11.2022 9:19

Pane, Vaše rady si strčte do vlastního análu.

F. De Winter 26.11.2022 9:27

Těm co blog soudruha Zieglera pasuje doporučuji novinky či seznam. Tam najdete jen takovéto perly a všechny kromě novo- bolševiků, EUnuchů a uSSafilů už zabanovali, tak tam budete mezi svými a nebudou vás vyrušovat nezávislé názory.

P. Kmoníček 26.11.2022 10:06

....., nebo tam poslat omylem raketu místo na porodnici !

R. Langer 26.11.2022 11:49

Jo, bolševik z Brusele nás chce poučovat o bolševicích. Vtipné. ;-D

F. De Winter 26.11.2022 9:02

Děkuji soudruhu Zieglerovi, že mi připomněl hlasování poslanců za SPD. Hlasovali tak, jak od nich očekávám. Proto volím SPD. [>-]

I. Schlägel 26.11.2022 9:33

Soudruzi z SPD budou potěšeni.

J. Ganaur 26.11.2022 10:04

Z NSDAP taktéž.;-D

R. Langer 26.11.2022 11:49

Ano, soudruhu, u vás budou potěšeni. ;-D

R. Meišner 26.11.2022 9:01

autore, vy víte o válce, ktrerá by nebyla barbarská? můžete jmenovat prosím? --jasně že rusáci jsou hovada, to víme všichni,--nicméně otázka z prvního řádku zůstává...

D. Laurencikova 26.11.2022 9:18

Americani, kdyz valci, tak asi rozhazuji misto bomb konfetti, veri pan Ziegler.Rv

M. Šejna 26.11.2022 9:24

Samozřejmě že takove války existují. Třeba taková speciální humanitární "Operace společná síla" v Jugoslávii. Tehdy bombardéry NATO shodily mírumilovné humanitární bomby na několik jugoslávkých nemocnic a vyhodíly do povětří i osobní vlak s osazenstvem (včetně žen a dětí).

V. Kolman 26.11.2022 11:03

Je to již dlouho, ale:

Dle tehdejších zpráv byly v "Jugoslávii" shazovány bomby s GRAFITEM!! na ROZVODNY el. proudu za účelem jejich zkratování. Účelem nebylo zabíjení civilistů!!!!!!

P. S. - Nebyl jsem u toho, cituji zprávy z tehdejší doby.

A. Teply 26.11.2022 17:40

Tehdy rozvodny nepochybně byly vojenské cíle - když je bombardovaly USA.

Jó když bombardují Rusové, jsou rozvodny čistě civilní cíle...

Když si uvědomím dopad ukrajinské rakety v Polsku, byl bych velice opatrný s hodnocením, která raketa kam dopadla. Ukrajinci to nepochybně nevyšetřují tak důsledně jako v Polsku.

Navíc Ukrajinci zásadně neinformují o výsledku dopadu ruských raket (z vojenských důvodů). Takže o důvod víc, že ta zabíjející novorozeně byla ukrajinská.

S. Kubů 26.11.2022 8:43

Johnson vystupuje jako prorok, jemuž na jaře dějiny daly za pravdu. Nikdy by se nemělo přestat připomínat, že počátkem dubna to byl on, kdo na vlastní pěst, aniž by o tom vůbec zpravil ukrajinského prezidenta, dorazil do Kyjeva. Tam Volodymyru Zelenskému oznámil, že pokud se Ukrajina dohodne s Ruskem na míru (tehdy se patrně rýsovala dohoda: neutralita Ukrajiny plus autonomie pro Luhansk a Doněck), Západ ji nebude garantovat, protože Putin je válečný zločinec.

Psala o tom provládní Ukrajinská pravda, které Johnsonovo poselství nebožákovi Zelenskému v článku verifikuje jeho poradce. Později se ještě vyjasnilo, že Západem myslel Boris hlavně Ameriku a že v Kyjevě mluvil vlastně i Bidenovým jménem. To je zatím poslední známý příspěvek anglosaského světa k této otřesné válce na východě Evropy. Prvním byl americko-anglický částečně úspěšný pokus nabídnout Ukrajině vstup do NATO na bukurešťském summitu v létě 2008. Od té doby Rusko mnohokrát opakovalo, že takhle těsně od Moskvy možnost raket NATO tolerovat nebude neboli že tento kurz přinese válku.

Jak jde čas, staví tato válka kontinentální Evropu nutně proti anglosaskému světu a je zcela zanedbaný a nevysvětlený bizár, že zrovna v tom vzácném momentě, kdy byla pravda v Bruselu, Berlíně a Paříži a nebyla ve Washingtonu a Londýně, jsme se ve středovýchodní Evropě rozhodli stát výspou anglosaské politiky. Pomáháme si k tomu hororovou představou o Putinových plánech podmanit si střední Evropu, ač ji ničím nedokážeme podložit, ani důkazy, ani serióznějšími indiciemi. (D. Kaiser, echo24.cz, 26.11.2022, „Vztek Evropy na Ameriku“)

J. Vintr 26.11.2022 9:41

Když Rusi 24.2. ukázali, že neblufují, tak bylo jedinou rozumnou možností Západu začít s nimi jednat o jejich požadavcích. Když místo toho vsadili na vojenské "řešení", padá veškerá vina na něj. Tahle válka přes veškerou "pomoc" Ukrajině stejně skončí vítězstvím Ruska. A to utrpení lidí a spousty ztracených životů se ukážou jako naprosto nesmyslné. Vydělá na tom jen zbrojařský průmysl.

V. Kolman 26.11.2022 9:49

Dost lidí bohužel už zapomnělo na 21. srpen 1968!!!!!!

V. Machálková 26.11.2022 10:37

A ještě více Čechů zapomnělo na roky 1938 - 1945.

Zapomněli, vytěsnili, odpustili.

A přitom tyto roky pod německou okupací byly plné hrůzy, strachu a vyvražďování českých lidí.

Ale rok 1968 se zapomenout nesmí. A já se ptám, proč jedněm odpouštíme všechno a druhým nic. Proč?

V. Kolman 26.11.2022 11:22

Odpovím vám paní Machálková na vaši otázku:

Zatím co Němci uznali svojí nesmazatelnou vinu, za válečné zločiny se omluvili a od své porážky r.1945 až dodnes se chovají mírumilovně, tak Rusové (ať už pod jakoukoli záminkou) napadli Ukrajinu a zabíjejí tam i CIVILNÍ!!!! obyvatele a infrastrukturu a neustále vše přerucují a [: lžou a lžou a :] - jak to už mají zakódované v genech.

Nedosti na tom, oni napadli v předchozích letech i své "přátele nejvěrnější" v Německu, Maďarsku a i nás 21. srpna 1968, když předtím sovětský představitel Leonid Iljič Brežněv lživě prohlašoval před sovětskou invazí, že: "Éto váše dělo"!!!!!!

Takže proto.

V. Machálková 26.11.2022 12:58

Pane Kolmane, jak se Němci denacifikovali, o tom něco vím, mám tam půlku rodiny.

Že Rusové nyní bojují na Ukrajině, je výsledek politiky USA a Ukrajiny od roku 2014.

Kdo páchá na Ukrajině zvěrstva si prosím přečtěte v odkazu z Pravého prostoru, ten určitě nemůžete podezírat z bolševismu.

O okupaci Československa rozhodovalo byro UV KSSS, kde kromě Brežněva byl jediný Rus a ten hlasoval proti. Naopak 7 Ukrajinců hlasovalo pro.

Tož tak.

A. Vlk 26.11.2022 8:41

Váženi diskutující,

pochopte, že takové články vycházet musí jinak by už nebylo Neviditelného psa s O. Neffem. Nezbývá, než je nečíst, resp. odhlásit NP, což právě činím ...