26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sarka 7.11.2008 19:24

Pozdravujte

v Aargau :-)

vojta 7.11.2008 19:24

Re: Mediální hvězda.

R^R^R^

F.VÍZEK 88.100.57 7.11.2008 19:20

Nebojím se ani trochu !

S pravděpodobností hraničící s jistotou se stane, že vláda pod vedením nového prezidenta Obamy bude vládou pro lidi, vládou pro většinu.  On totiž nejspíš správně pochopil, že politika, která prospívá jen hrstce lidí, je špatná politika. 

Dám příklad,  kam se Spojené státy za „bushismu“ dostaly. Pro lepší pochopení srovnám USA  s Velkou Británií a Japonskem a pro lepší představu bude číslo 20 tisíc představovat měsíční plat průměrného zaměstnance tamních firem. Relace jsou srovnatelné, takže porovnávejme: Průměrný ředitel firmy v Japonsku si vydělá  měsíčně 340 tisíc,  „průměrný“ ředitel ve Velké Británii  vydělá za měsíc 560 tisíc a v USA to bylo v roce 1980  měsíčně 900 tisíc.  Bushismus „zaúřadoval“ a plat průměrného ředitele firmy v USA v roce 2003 notně „poskočil“ – měsíčně na částku přesahující 5 milionů, ale v loňském roce na 8 milionů.

Shrnuto: Ve Spojených státech vydělával v roce 1980 ředitel firmy čtyřicetpětkrát víc než průměrný zaměstnanec firmy a  za pouhých pětadvacet let už čtyřistakrát víc… Nelze se proto divit, že se finanční krize „narodila“ právě v USA, když pro Wall Street jsou i tyto částky na odměny – pakatel.  A tak se musí hledat „záchranný balíček“.  Viníci totiž – nebudou !  

(Zpracováno za použití čísel zveřejněných na stránkách Britských listů.)  

Dědek 7.11.2008 19:16

Mediální hvězda.

I Ronald Reagan byl původně "jen mediálníhvězdou" a druhořadým pistolníkem ve westernech a  to co dokázal v Bílém domě určitě stojí za zmínku ve světových dějinách.R^

martiXXX 7.11.2008 19:13

Re: hmmmmm

Takže ve Švédsku kde vládli 40 let socialisti byla normalizace?Důležité je, že je povoleno svobodně podnikat a že existuje svoboda slova a pohybu a svobodné volby..coř za komunismu bylo zakázané

ana 7.11.2008 19:12

Re: Musim se loucit,

Sbohem a šáteček. Godblesjůinklameriku.

brána 7.11.2008 19:10

Re: hmmmmm

A kdo tu citlivost zaplatí? Každý vyjímečný umělecký výkon - také výsledek vyjímečné citlivosti - je na úkor produktivní části populace. Za sociálním cítěním se skrývá společenský kulturní propad - viz epocha normaizace.

martiXXX 7.11.2008 19:02

hmmmmm

Konečně prezident se sociálním cítěním a ne pouhý podporovatel bohatých

brána 7.11.2008 19:00

Re: To je od Vas hezke

Takže pane Certiku, vy jste neslzel dojetím po zvolení Obami? Pod vlivem doměnky, že vše ještě není v čudu? To vám nevěřím! 

brána 7.11.2008 18:54

Re: Uvidíme.

Samozřemé to s tím dalekotáhnutím nebude. Zneuznaných brilantních asociálů je nás jak.........

Laďa 7.11.2008 18:32

Dobře napsáno,

pod to bych se také podepsal !

Sarka 7.11.2008 18:31

Ale no tak, certiku,

prece mi nechcete tvrdit ze berete internetove stranky jedne skupiny crackpots jako bernou minci k urcovani urovne jakekoli populace? To byste, odpuste, ale pri svem vzdelani, mel vynechat. Kdyby mel clovek souditi na uroven treba takove ceske populace podle prispevku rekneme pod takovymi clanky v Lidovkach  (procento hulvatstvi, primitivismu a rasismu >50%) tak by musel vyt hruzou. Nebo soudite uroven ceskych konzervativcu podle Sladka, treba? Dejte pokoj, clovece!

(A ted uz fakt musim bezet nez se zase zakecam :-))

certik 7.11.2008 18:27

Re: To je od Vas hezke

Jo, podivejte se na freerepublic.com co tam najdete za vylevy. Ja se netajim pesimismem: typickej republikanskej volic intelektualne zdegeneroval  temer do nuly (a nez mi zacnete vykladat, ze jsem blb ja, tak sup sup, podivejte se na freerepublic.com) a  s polovinou volicstva tohohle typu uz je na nejakou "zmenu" pozde.

Ostatne se podivejte na clanek, pod kterym diskutujeme. Ty stokrat vyvracene blaboly o ACORNu atd. No je to zalostne.

Sarka 7.11.2008 18:22

Musim se loucit,

diky za civilizovany dialog :-)

Sarka 7.11.2008 18:20

Me to jednou

vyhodilo prispevek kde jsem vykrikla "to je vo lovina!"

Sarka 7.11.2008 18:19

Bez chyby, Petre, neni

jedina lidska bytost, natoz pak politik. A nic neni cernobile (no pun intended) - Obama jiste ma mnoho nedostatku. Jenze jsme volili presidenta, ne Spasitele.

cm 7.11.2008 18:17

Re: Tací jako p. Knězek se samozřejmě obávat musí

Ja jsem opravdu zadny zly slovo nepouzil. Myslim si ze to bylo kvuli tem nevyteckovanejm teckam.

Sarka 7.11.2008 18:17

Bohuzel, McCain

mne velice zklamal. Ja jsem si ho cela leta velice vazila, ale mam dojem, ze zacal ztracet soudnost - pravdepodobne pod tlakem utra-konzervativniho kridla sve strany. Volbou Palinove to zavrsil - at si o ni myslite co chcete, predstavit ji Americkym pracujicim zenam jako jejich "representantku", s jejimi ultra-konzervativnimi nazory a pomerne omezenym obzorem (at uz je pravda nebo ne ze se domnivala ze "Afrika je stat, nikoli kontinent") bylo velmi, velmi kratkozrake.

Petr 7.11.2008 18:16

a ještě jednou, odlehčeněji ...

vy snad máte něco proti Bořkovi staviteli (nebo teda Bobu builderovi)?? Ten přece vždycky všechno dokázal... tak proč ne Obama? ;-D

Irena 7.11.2008 18:15

Re: Mate pravdu

Souhlas s Vámi i panem Kněžkem

cm 7.11.2008 18:15

Re: ..ja se navic bojim...

Tak to by byla katastrofa !!!!!!!!! Jezis ani to neber do huby !

Petr 7.11.2008 18:15

Re: Mate pravdu

Ne, nedala se zblbnout - shodou okolností jsem tři týdny před volbama měl tu možnost pobývat v US - 90% lidí, s kterými jsem hovořil, řekli, že je to ve své podstatě fu(c)k, že nic horšího, než Bush být nemůže ....snad .... Pravdou je, že "bushovci", ke kterým McCain patří, dovedli světovou velmoc (a nejen ji) na pokraj krachu a pociťují to víceméně díky agresivní zahraniční politice obyvatelé prakticky celého světa - netvrdím, že je Obama bez chyby, ale mezi slepými i jednooký králem ....

mt 7.11.2008 18:14

Re: No, Honzicku,

Pan Obama je celým jménem  Barack Hussein Obama...To jste nevěděl ? Konvertoval ke křesťanům až později , byl vychováván jako muslim.

cm 7.11.2008 18:14

Re: Mate pravdu,

Neni to uroven v ktere se rad pohybuji. Ale jeste jednou. Neco jineho jsou projevy a diskuze, ktere jsou peclive pripravene ( ta 1.2 Bil. $ ktere mel Obama k dispozici nekam musely jit) a skutecnosti, ze o Obamovi nebylo nikdy neco slyset. Mozna ze byl v Chicagu v prapodivne Organizaci, z ktere vystoupil, Ze byl v prapodivne cirkvi z ktere vystoupil, to je minulost. Na rozdil od Mc Caina, ktery je znamy pro jeho politicke vystupovani uz takovych 15 -20 let. Ktery hlasoval v senatu proti George W. a ktery vzdy zastupoval jeho nazory. A ktery je jasne citelny. To je to, co jsem myslel, kdyz jsem psal ze Obama zatim jenom kecal a skutek utek.

Sarka 7.11.2008 18:13

Ano, o te Americke tradici

Vam jiste povi sve takovy Aldo Moro, nebo treba svaty Wojtyla ;-)

Sarka 7.11.2008 18:11

Re: Tací jako p. Knězek se samozřejmě obávat musí

To nemusi byt ohledne nazoru. On se clovek obcas necha unest a pouzije slovo, ktere je "na indexu" a ktere automaticky prispevek vyradi. Ja o tom mela jiz nekoli e-mailovych diskusi se spravcem.

jc 7.11.2008 18:11

..ja se navic bojim...

...abychom mu za nejaky cas nesli na funus....to je bohuzel taky americka tradice.....

Defurák 7.11.2008 18:10

Re: Tací jako p. Knězek se samozřejmě obávat musí

Já nejsem žádný fundamentalista a rád se zůčastním věcné diskuze. Názory mohou být různé a přece to, že někdo má jiný názor než já neznamená, te je to můj  nepřítel, naopak jsem za jeho náhzor vděčný.

Děsí mne, že jsou cenzurovány i názory, které se týkají Obamy. Tomu se říká mediální manipulace.

Sarka 7.11.2008 18:08

Myslite zijicich?

nebo ty dva tisice pocitate od pocatku Nobelovky? ;-)

Po pravde receno, nevim kolik jich dnes zije, ale vim, ze jsem na McCainovych strankach marne hledala jedine oficielni endorsement od nositelu Nobelovku. Mozna ze se mylim, ale zcela urcite Vam garantuji, ze jich nemel 76.

cm 7.11.2008 18:04

Re: Takze tomu mam rozumet tak ze

A kolipak je tech americkych nositelu Nobelovy ceny celkem ??? Myslim pres 2000.