20.4.2024 | Svátek má Marcela


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sarka 7.11.2008 18:03

Budete se divit,

ale ja Reaganovi fandila. Nevim proc sem pletete ten Harvard, ten je predmetny pouze jako reakce na neznalky, kteri srovnavaji Obamu s pologramotnym Ceskym gangsterem.

MZ 7.11.2008 18:03

Re: A to ze Obama

"My v EU" jsou jako kdo ?

MZ 7.11.2008 18:00

Re: Sindy, to mate pravdu,

Vidíte, a dnes je hodnocen jako dobrý prezident, i když neměl Harvard.

cm 7.11.2008 18:00

Re: Tací jako p. Knězek se samozřejmě obávat musí

Chtel jsem Vam odpovedet na vasi poznamku zcela vecne s tim, Klaus, ....., Topolanek taky ty svoje urady zastali, zastavaji pomerne spatne. Ty tecky si tam domyslete. Automaticka cenzura muj prispevek vyskrtla. Dale jsem napsal, ze Obama nestoji jako kul bez plotu. O jeho kvalitach mluvi to, ze zrejme velmi dulezita ministerstva nabidne republikanum. A taky jsem napsal, ze doufam, ze vsechno bude daleko lepsi, nez se obavam na zaklade jeho predvolebnich projevu a diskuzi. Tento muj prispevek byl cenzurovan.

Sarka 7.11.2008 17:49

Mate pravdu,

to je tim ze micham cestinu a anglictinu.

Slysela-li jsem pred dvema lety jmeno Obama? Ne. Znemaena to ze ten clovek ve svem zivote "nikdy nic nedokazal"? Slysel Vy jste pred dvema lety jmeno Luc Montagnier? To je taky jeden co "ve svem zivote nic nedokazal"> Nezlobte se, ale je skutecne nebetycna arogance tvrdit o nekom, koho neznate, ze "nic nedokazal" protoze jste o nem ausgerechnet Vy nic neslysel. Asi stejne pitome jako ten Svedsky clen NObelovy komise ktery prohlasil ze "Americka literatura za nic nestoji" (volne parafrazuji) a ktery pravdepodobne nikdy neslysel jmena jako Thomas Pynchon, John Updike, nebo Philip Roth.

Sarka 7.11.2008 17:43

Takze tomu mam rozumet tak ze

tech vice nez 70 Americkych nositelu NObelovy ceny kteri podporovali Obamu byli "ne úplně vzdělani a rozumni"

cm 7.11.2008 17:43

Re: No, nezlobte se, Vazeny -

Slysela jste jmeno Barack Obama pred 2 roky ???????????????

Sarka 7.11.2008 17:41

Sindy, to mate pravdu,

na druhou stranu ZADNY z demokratickych presidentu od doby Lyndona Johnsona (1964) nedostal vice hlasu v popularnim (primem) hlasovani. Mam dojem ze z republikanu to byl pouze Reagan kdo dostal vic.

cm 7.11.2008 17:41

Re: No, nezlobte se, Vazeny -

Zurich se pise s mekkym "i", kdyz uz jsme na tehle urovni.

Pamětník 7.11.2008 17:40

Re: universální problém pravice je

Ale ne!  Vy jste se zahleděl jenom na české hnojiště!

Ony ty problémy hladu, epidemií, přežití atd. stále ve světě existují a nesmí se na ně zapomínat ani v Česku!

cm 7.11.2008 17:39

Re: A to ze Obama

Je to velmi zajimave, ze jsem zacal vyjadrovat sve nazory velmi slusne, odpovedi jsou ale agresivni, napadajici me osobne, nevim cim si to v prvni chvili zaslouzil. Asi patrite k lidem, na ktere plati jenom kopanec pro psa a myslite si, ze je muzete rozdavat taky. Kde jste prisel na to, ze jsem kamarad Klause ? Jste holt blbec.

Pamětník 7.11.2008 17:34

Re: Zajisté, že na tom pravém konci.

A ten pravý konec Gaussovy křivky, podle Vašeho názoru, je ten, kde jsou blbci nebo ten, kde jsou inteligenti?

Anebo ten pravý konec je jednou napravo a jednou nalevo, podle toho, jak se situace vyvíjí a jak se to komu hodí?

Sarka 7.11.2008 17:33

To je od Vas hezke

ze mate tak nizke mineni o vetsine svych spoluobcanu - desitky milionu Vasich spoluAmericanu jsou proste prostodusi blbci, ze. Krasny priklad sirokeho rozhledu. Copak to asi dela z Vas?

Ale, vazne: at se Vam to libi nebo nelibi, Obama je i Vas president. A jako takovy si zaslouzi prinejmensim respekt - a pokud jste podporovala McCaina, mela byste si jej vzit za priklad. Slysela jste jeho concession speech? Zachoval se jako velky American. A vyzval sve priznivce aby se zachovali taktez.

Defurák 7.11.2008 17:32

Tací jako p. Knězek se samozřejmě obávat musí

Nehovořte o socialismu, pravici a levici. Tyto kategorie pozbývají svého smyslu. Nyní jde zejména o poměr mezi prosazováním  zájmů privátních a  hájením zájmů veřejných. Obama bude na to druhé klást větší důraz než Bush, toť vše.

Nehovořte o Obamovi, jako kdyby to byl  "kůl v plotě" a raději podrobte zkoumání, kým vším  se obklopuje, jaké si vybírá spolupracovníky. Je o něm známo, že klade velký důraz na týmovou práci a skupinový rozum.

A prosím o informaci, koho a jak úspěšně řidil před svým vstupem do politiky Klaus, Havel a nebo Topolánek ( a  nehovořte o něm jako o úspěšném podnikateli). Já vím, nestáli a díky bohu nebudou stát v čele USA, ale přesto !

Hrad 7.11.2008 17:32

Re: No, nezlobte se, Vazeny -

Je to jasné... Kdo vyšoustá Sarku, at udela carku. Howgh.

cm 7.11.2008 17:31

Re: bojacne Klausovo Cesko a pan Knezek

Tommy ti jsi primitivni neuveritelnej blb.

Sindy03 7.11.2008 17:31

Re: bojacne Klausovo Cesko a pan Knezek

Vaše fráze o tom že naprostá většina voličů dalo hlas panu Obamovi, není úlně správná... Naprostá většina volitelů dala hlas Obamovi. Jinak poměr voličů byl 47% na 53%. Jenom pro přesnost. Sám sem "fandil" panu McCainovi, protože tomu co, promiňte to slovo, natřískal hubou Obama může uvěřit jen, člověk ne úplně vzdělaný a rozumný...

cm 7.11.2008 17:30

Re: bojacne Klausovo Cesko a pan Knezek

Jeste prominte, ale naprosta vetsina hlasu snad je trochu vedle. Na hlasy to vypada trochu jinac. Nebylo to snad 53% hlasu pro Obamu ?????? Mozna ze si pletete volitele s hlasy obyvatel USA. Vas prispevek je velice agresivni, snazici se urazet lidi, kteri smysleji jinak. Takova komunisticka. Kam co mate posilat lidi, kteri vyjadri svuj nazor hlupacko.

Liska 7.11.2008 17:29

Mate pravdu

Pane Knezku,100% souhlasim. Super clanek, a sama bych to nedokazala formulovat lepe. Amerika se nechala zblbnout heslama, "Yes, we can" .

EVA,Destin, FL

Hrad 7.11.2008 17:29

Tak končí hra na občany

Help. Kde je Jan Žižka? Tento zjev by možná odkopli i autoři reklamy na žrádlo pro toulavé psy. Ale sem patří. Obohacuje zdejší mlácení prázdné slámy prostřednictvím pohybu ve vlastních střevech. Jan Žižka dnes - onanovací mašina. Co zítra?  

tommy 7.11.2008 17:26

Re: bojacne Klausovo Cesko a pan Knezek

Ale nelamte si s Americany hlavu pane cm . Je to jejich president stejne jako Vas Klaus .

A nase EU je s vysledkem voleb velmi  spokojena . A jestli mate obavy , odstehujte se na vychod anebo s obavami z Obamy musite holt zit . Treba na psychiatrii.

aladár 7.11.2008 17:25

Re: Proč se bojím Baracka Obamy: Americké tajné služby opět selhaly - agent KGB presidentem!!! Po velkém úspěchu s Billem Clintonem (ruská vojenská rozvědka GRU) zaznamenaly americké tajné služby další velký úspěch!

...ako dobre že som  si nezničil svoj stranícky preukaz - asi sa mi znovu   bude hodiť ... R^

Jiří Heincl 7.11.2008 17:24

Re: universální problém pravice je

Kdyby všechno v praktickém životě fungovalo perfektně, tak by to jednak byla otrava, protože by nebylo co řešit a jednak bychom si nějaké zástupné problémy vymysleli. Příkladem zástupných problémů jsou ekonomicky nejvyspělejší státy, kde je o obyvatele velmi dobře postaráno. Protože není potřeba řešit jak nezemřít hlady, jak nezemřít na epidemie, jak bydlet, zkrátka jak přežít a nezemřít, řeší se tzv. problémy multikulti, feministek, odborářů, všech možných i nemožných menšin a já nevím jaké všechny další.

tommy 7.11.2008 17:24

Re: A to ze Obama

A to je naprosto irelevantni jestli jste to Vy nebo ten cesky magor Klaus kdy slysel jmeno Obama .

Jmeno Klaus  je  ve svete znamo jako krestni jmeno kazdeho druheho nemce.

 Naprosta vetsina americanu ho chtela tak jako Vy Klause . Vas Klaus ale muze byt celemu svetu naprosto ukradeny , president USA nikoli a my v EU  jsem s presidentem Obamou velmi spokojeni.

cm 7.11.2008 17:24

Re: bojacne Klausovo Cesko a pan Knezek

Cas nam to ukaze. Doufam, ze se mylim v moji neduvere. Bylo by to fajn !

Sarka 7.11.2008 17:23

No, nezlobte se, Vazeny -

VY toho jiste v Zurychu vite o Americke politice daleko vice nez ti z nas, kteri v te Americe pouze ziji, pracuji a voli. Az se budete ve SVEM zivote moci prokazat alespon jednou desetinou takovych uspechu, jake ma za sebou Barack Obama JAKO CLOVEK i jako politik, pak bych byla ochotna brat Vase pochybnosti o jeho kvalitach a uspesich v potaz. Jinak to vypada dost legracne - hezky mi vysvetlete jak to u nas v te politice chodi! ;-D ;-D ;-D

Jo a mimochodem, co se te Afriky dotyce - halt nemate Ahnung na co narazim - ale z toho si nic nedeljte, da se to dohnat, kdyz se budete snazit se o te Americke politicke scene skutecne neco dozvedet.

Schumacher 7.11.2008 17:22

Zajisté, že na tom pravém konci.

Vždyť je to pravice :-)))     Ano, vysoký intelekt nezaručuje nezaručuje, že jeho nositel má dobré (rozuměj společenskou většinou uznané a vyžadované) lidské vlastnosti. Dokonce připouštím, že pokud nositelé vyššího intelektu se jeví jako mravnější, je to proto, že nemravnosti dokážou lépe skrývat nebo jim lépe odolávat na základě intelektuálních úvah, co je pro ně v dlouhodobě výhodnější.

tommy 7.11.2008 17:21

Re: A to ze Obama

 kdyz nejste ani s presidentem USA ani s nasi EU spokojen tak si ustelte v Bohnicich nebo jedte za Klausem do Saudske Arabie. .

cm 7.11.2008 17:19

Re: A to ze Obama

Vazena, ja ksem v ty Africe uz mnohokrat byl. Obama je absolutne nezname jmeno v politice, v USA se nikdy neprojevil tim, ze by neco konstruktivniho navrhl. Uprimne, slysela jse nekdy jmeno Barack Obama pred 2 roky ???????

tommy 7.11.2008 17:19

bojacne Klausovo Cesko a pan Knezek

Pan Knezek podcenuje naprostou vetsinu amrickych volicu kteri dali svuj hlas Barakovi Obamovi. To nebylo zadne vitezstvi o par hlasu ale dokonale landslide victory ( neboli Erdrutchsieg ) proste naprosta vetsina volicu  300 milionove USA  dala sve hlasy  Obamovi. Stejne tak naprosta vetsina mych spoluobcanu  z nasi 480 mil. EU sympatisuje s Obamou a je s vysledkem americkych voleb naprosto spokojeno.

Co si mysli  a ceho se boji pan Knezek nebo Klaus z 10 milionoveho Ceska nebo Lotyska je jedine a pouze jejich problem . At "bojacni Cesi " tahnou se svym Klausem  kamkoli z nasi EU , terab i k sipku nebo do Saudske Arabie kam Klaus uz dneska odjel.