2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

USA: Nejostudnější prezident

Politika jeho vlády, domácí i zahraniční, byla dobrá, celkem úspěšná a v některých oblastech i skvělá. Nebýt koronavirové pandemie, možná by byl znovuzvolen. Co mu však vždy chybělo, byl charakter.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 13.1.2021 10:16

Bohužel je to pravdivé. Až na to že to není jen podle vzoru Číny, ale že Čína to nejspíš přímo platí a organizuje. Jako u nás bosrvicky puč v roce 1948 organizovali bolševici z Ruska.

P. Havel 13.1.2021 10:16

Myslíte fotky v našich médiích? To nesleduju, ale nepřekvapilo by mě to; u nás je to zpravodajství o US na můj vkus kusé a pomalé. Nejsem si vědom že by US mainstream publikoval nějaké dehonestující fota První rodiny. V Evropě si nějakou tu škodolibost určitě dovolí. A i tak jsou fotky přeci podružné..... Obamou si nepomůžete. O něm to fakt není.

P. Milan 13.1.2021 10:15

Běžné zákony vycházejí z ústavy, ergo kladívko, ústava prostě musí počítat s existujícím občanstvem, včetně bezcharakterních zmetků, ať už je to kdokoliv.

Pan Zelený by to možná objevil také, pokud bych to nenapsal já.

J. Vintr 13.1.2021 10:13

Autor především hrubě a stupidně uráží prezidenta Trumpa. Jaké jiné reakce může čekat?

P. Milan 13.1.2021 10:12

K úspěšnosti falšování trochu jo. To není ano/ne jako u Jocha, to je méně/více.

J. Václavíková 13.1.2021 10:12

Ano, je to tak. Pokud si lid zvolí bezcharakterní zmetky, chovají se jako liška v kurníku. Na postižení bezcharakterních zmetků jsou tu běžné zákony. Ty ovšem mají pro vrcholné představitele četné výjimky.

M. Kolář 13.1.2021 10:11

To , co jste napsal, je bohudík zcela lživé.. ;-)

P. Milan 13.1.2021 10:11

Netvrdí implicitně, ale vychází z toho. Zde i jinde.

Vaše myšlenka o dávání/nedávání moci "bezectným" je moc pěkná teorie, bohužel v praxi nereálná.

J. Vintr 13.1.2021 10:09

Myslíte, že Trump svým chováním přispěl k falšování senátních voleb v Georgii?

P. Milan 13.1.2021 10:08

To jste jen něco nepochopil. "Bezcharakterní zmetci" prostě existují, ač se asi neshodneme v tom, kteří to jsou. Dobrá ústava s tím musí počítat.

P. Milan 13.1.2021 10:07

On i ten Joch píše o tom, co se mu líbí/nelíbí, jestli jste si v zápalu boje nevšiml.

K. Zelený 13.1.2021 10:05

Nepodsouvejte Jochovi co ani v tomto článku ani jinde netvrdí. Lidé jsou různí, i ctnostní i bezectní a těm bezectným by lidi neměli dávat do rukou moc protože to nakonec vždycky špatně dopadne, to je celé.

A. Renjascu 13.1.2021 10:04

+ min. jeden kus z BLB

A. Renjascu 13.1.2021 10:01

Prostě zase jen obecné žvásty, argument žádný.

J. Urban 13.1.2021 10:01

Napsal bych to jinak: fair play znevyhodnuje ty slusne a poctive, protoze ti se ji ridi. Sebranka a luza se nejakou fair play samozrejme obtezovat nebude.

K. Zelený 13.1.2021 10:00

Toť vskutku neotřelá myšlenka, že by ústava měla počítat s bezcharakterními zmetky. Naštěstí se, pokud vím, nikde dosud nepodařilo takovou pitomost do žádné ústavy prosadit. Bohužel, často se dostanou k moci lidé, kteří se o bezcharakterní zmetky postarají - viz např. Klausova amnestie.

P. Milan 13.1.2021 10:00

Stačí přejít vedle na Lidovky a hrozí zabanování třeba za pouhou zmínku o účasti Antify (mezi zatčenými 4 kusy) v útoku na Kapitol a šup, ban. Vám to ovšem nehrozí, protože máte stejnou "krevní skupinu" jako tamní cenzor/ka.

M. Bednář 13.1.2021 9:58

Kdyby nebylo Covidu, Trump by vyhrál i přes podvody jeho protivníků. Byl to úspěšný prezident. Osobně nevidím žádnou tragédii v tom, že se protestující dostali do Kapitolu. Jaká ostuda? Naopak, pohled na bohorovné kongresmany a senátory skrčené v hrůze pod lavicemi za to stál, to je jejich ostuda. Vadit to může snobským měšťákům, ale Francouzi dodnes slaví dobytí Bastily jako státní svátek.

Americké ekonomické elity na příkladu Číny zjistily, že orwelovský systém je výhodnější, než ten demokratický. Tak se postaraly. Je to rána pro demokracii na celém světě.

J. Urban 13.1.2021 9:58

Souhlas! Skvele hodnoceni tech ubohych sektaru, pro ktera fakta nic neznamenaji a kteri proste uverili. Nejspis i tomu, ze demokrati jedi deti.

P. Milan 13.1.2021 9:58

Přehnaný článek, přehnané reakce.

P. Milan 13.1.2021 9:57

Jo, to jste celkem správně poukázal na Jochovu černobílost. Lidé jsou pro něj jen zcela dobří nebo zcela špatní. Nad tím lze velmi dobře hysterčit, ale realita je, u Klause i u Trumpa, jinde.

R. Gramblička 13.1.2021 9:56

Koukám, že celá řada diskutérů má rudo před očima. Možná to Joch ve svém odsudku trochu přehnal, nicméně těžko lze zpochybnit, že Trump svým dětinským chováním přispěl k porážce v Georgii a ztrátě většiny v Senátu. Teď si budou demkomouši moci dva roky dělat, co chtějí.

K. Zelený 13.1.2021 9:56

Drobná oprava: Joch dokáže sepsat článek, který se Prokopovi líbí, nebo také který se Prokopovi velmi nelíbí.

J. Vintr 13.1.2021 9:55

Člověku s nezakrnělým uvažováním muselo být jasné, že po čtyřleté nenávistné kampani proti prezidentu Trumpovi udělají takzvaní Demokraté všechno, aby nezůstal v Bílém domě další čtyři roky. A protože prezident Trump měl podporu většiny Američanů, nešlo to udělat jiným způsobem než sfalšováním voleb. Jen nebylo jisté, jestli jim ty obrovské očividné podvody projdou. Jak vidět, tak prošly.

P. Milan 13.1.2021 9:55

Jen tak mimochodem, výrok „Naše ústava je vhodná jen pro ctnostné a morální lidi; pro jakékoli jiné je naprosto nevhodná,“ možná někomu zní líbivě, ale je to nesmysl. Žádný stát neměl jen ctnostné a morální občany, dokonce bych řekl, že jich nikde není ani většina. Ústava by s tím měla počítat.

H. Lukešová 13.1.2021 9:55

Mezi Trumpisty můžou být lidé, o kterých mluvíte, ale rozhodně se nejedná o významnou základnu Trumpovy moci. Významnou část Trumpistů tvoří také evangelikální křesťané-většinově křesťanští sionisté ( pozn. k nim se hlásí i pan Stejskal, příznivec Izraele stejně jako já, ale na rozdíl od něho evangelikální křesťanka nejsem, já se hlásím k sionismu, ale ne ke křesťanskému sionismu, je to trošičku složitá terminologie), podporující a milující Stát Izrael a židovský národ.

Je to právě křesťansko-sionistická lobby, která hodně ovlivnila i Trumpovo slušné chování Izraeli. A že se Trump chová špatně k jednotlivým Židům? Vždyť vzal Židy pod ochranu a prosadil zákaz diskriminace Židů na univerzitních kampusech a dokonce uvažoval o tom, že z důvodu antisemitismu odřízne od podpory "lidskoprávní" organizace jako jsou Amnesty International, Human Rights Watch či Oxfam, které se zalykají protiizraelskou nenávistí a podporou palestinských Arabů.

K. Zelený 13.1.2021 9:54

Objektivní a kultivované hodnocení. O to více vynikne výhřez vulgární fanatické zabedněnosti v reakcích. Autor je: chudák, vůl, exhibicionista, hlásnou tvorbou mainstramového neomarxismu, vrtichvost, Kojzar, krysa, dement, poťap, Urválek, neofašistický socialista a napsal: nepodlozene zvasty, slátaninu, slovní průjem, blábol, výron autorovy zlosti a nenávisti, kydy, nesmysly. Finis coronat opus lokální trumpistické lůzy: „Jochu ! Táhni k čertu dřív, než tě tam někdo pošle. Udělá to bác, a jedeš.“

Abych jí ještě trochu poinformoval: Roman Joch je ten, který „autentického pravičáka“ Klause trefně nazval ufňukanu kremlofilní bábou. Joch má zjevně nos na bezcharakterní bezectné jájínky.

J. Moravec 13.1.2021 9:54

Mainstream táhne. I Vy pane Jochu?

A. Renjascu 13.1.2021 9:54

Žel k brilantnímu rozboru to má hodně daleko, obávám se, že kdyby mu takový rozbor přinesl nějaký student, tak jej bez pardonu vyrazí. Připisuje Trumpovi nějaké vlastnosti aniž by se snažil prokázat, že je opravdu má a místo toho cituje obecné názory stoicismu či morálky. Mluví o tom, že se Trumpovi nepodařilo prokázat volební podvody, ale cudně zamlčuje, že se je ani náhodou nepodařilo vyvrátit, protože neproběhl žádný soud a nebyl vynesen žádný pravomocný rozsudek. To i ty naše podivné soudy po každých volbách vynesou aspoň pár rozsudků. Pokud by to měl být fundovaný rozbor, který by měl rozebrat - dle Jocha dětinský - odpor Trumpa uznat prohru, tak by musel vzít veškeré pochybnosti, podivnosti, abnormality a svědectví a bod po bodu jen rozebrat. To je samozřejmě úplně jiný level než napsat pár obecných frází. A útok na Kapitol? Viděl vůbec nějaká jiná videa než ta v ČT? Pokud jde o volby v Georgii, tak tam asi ví více než bylo uvedeno, nehledě na to, že rozdíl byl naprosto minimální a je to přeci jen něco jiného než prezidentské volby. Trump získal ve volbách 75 milionů hlasů, což je nejvíce v historii, mimo zázračného anticharismatického Bidena na jehož shromáždění chodilo proti Trumpovo pár zoufalců. Takže brilantní rozbor? Také se tomu tak dá říkat, když můžeme EU nazývat e Evropou, tak proč ne pár ponechaných vět brilantním rozborem.

V. Kopta 13.1.2021 9:54

faktem je že americké volby byly svobodné a spravedlivé, jediný kdo se je pokusil falšovat je Trump. Faktem také je že si Trump připravoval půdu pro odmítnutí výsledků voleb pokud by náhodou nevyhrál a to už od května. Porušil svoji přísahu na ústavu USA. A pokud by se mu to podařilo, v dlouhodobé perspektivě by na to doplatil i Izrael. Zárukou bezpečnosti Izraele jsou silné a demokratické USA a ne nějaký nestabilní diktátor typu Trumpa. Jednou by tam přišel jiný diktátor který by se třeba choval k Izraeli mnohem hůř.