30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

USA: Kdo (také) útočil na Kapitolu

Někdo je přesvědčen, že trumpovci (zdá se, že tak to vnímá většina pozorovatelů), někdo to ale vidí jinak: byla to provokace Antify (mj. Hana. Lukešová, autorka a aktivní účastnice diskusí na Neviditelném psu).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 15.1.2021 15:05

Jeho chyba nejspíš byla v tom, že věřil lidem, kteří ve skutečnosti pracovali pro druhou stranu....

T. Kohout 15.1.2021 18:04

Konečně "vysvětlení". Vy jste jak Jambor.

K. Křivan 15.1.2021 11:01

Primárním viníkem je lžiprezident Biden a jeho neomarxistická verbež.

J. Kouřil 15.1.2021 10:31

Čtu: navzdory přítomnosti krajně pravicových a bělošských rasistických skupin.

Úžasná věta obsahující jen lži. Nebo si někdo dovolí podepsat se pod tvrzení, ze skupina BLM není 100 x rasističtější než jakákoliv veřejně se prezentujíc bělošská? V současné době jsou největší rasisti černoši a bílá populace po celém světe bude těžko cítít sympatie s těmi, kdo jim ničí jejich staletí budovanou civilizaci, i když se o to média a tvrdě cenzurované sociální sítě po celém světě velmi snaží.[>-]

H. Lukešová 15.1.2021 10:39

Za zmínku stojí, že bělošský rasista, skutečný nacista, bývalý čaroděj Ku-Klux-Klanu David Duke (jedná se o skutečné tituly, kteří si tito lidé udělují, "čaroděj" nebo "velký drak") ocenil černou muslimku Ilhan Omar při jejich četných útocích na sionismus a Izrael. Takže představitelé KKK nejsou konzistentní, někdy jim nevadí ani černí muslimové...

Jaký je rozdíl mezi Davidem Dukem či vedoucím představitelem Černého národa islámu Luisem Farrakhanem? Farrakhan nazývá Židy "termity", judaismus jako "satanské náboženstvím", mnohokráte ocenil Hitlera jako "velkého muže". To jsou slova, která lahodí Dukemu.

J. Kouřil 15.1.2021 10:42

Je nutno doplnit, že proti otroctví bojovali Republikáni a Ku-Klux-Klan založili Demokrati.[>-]

K. Křivan 15.1.2021 11:04

Farrakhan - ono to ještě žije ? Proč ?

H. Lukešová 15.1.2021 11:23

Ano, žije.

https://en.wikipedia.org/wiki/Louis_Farrakhan

K. Křivan 15.1.2021 11:27

Velká chyba !!!! Rv

L. Kolman 15.1.2021 11:48

Největší chybou ovšem je, že existují taková individua, jako jste vy!

M. Valenta 15.1.2021 10:13

Tak jsem se opět dozvěděl, že Trump za nic nemůže.

H. Lukešová 15.1.2021 10:20

Je-li Trump vinen za vpád některých lidí do Kapitolu, čemuž ale nevěřím, tak stejnou nebo ještě větší vinu má Biden na běsnění BLM a Antify, protože tyto násilníky dlouhou dobu vůbec neodsoudil, také se k odsudku těchto lidí odhodlal pozdě. Neměří se všem stejně.

M. Valenta 15.1.2021 10:36

Odsoudil, stejně jako Trump zpětně odsoudil řádění v Kapitolu.

V. Zurek 15.1.2021 10:44

Hm, jen nekteri Trumpovi lide vpadli do Kapitolu (kdo byli ti druzi, vy to zrejme vite). A zase, Biden a besneni Antify a BLM, co to ma s Kapitolem spolecneho? Byli to besnici prislusnici techto dvou organizaci, kteri vnikli do Kapitolu? Tedy jen par Trumpovcu, zbytek jina luza? Z vaseho komentare to nijak neni jasne.

A mate pravdu - nemeri se vsem stejne. Hlavne ne Trumpovcum.

K. Křivan 15.1.2021 11:25

Paní Lukešová, máte pravdu, "Neměří se všem stejně." Ono to ani nejde. Ani v té Americe. Tam žijí také lidi s černou kůží, 13% veškerého obyvatelstva, menší část se živí prací a platí daně. Jako policisti, dělníci,....ba i juristi a lékaři. Není jich mnoho, pár %, ale jsou.

Pak jsou tam dvounožci s černou kůží, živící se kriminalitou, prodejem drog, popásáním prostitutek a sociálními dávkami. Těch je většina z těch 13 %. Na sebe navzájem pokřikují "hey nigger". Slušní lidi jim říkají negři, hlupáci pak „Afroameričani“.

H. Lukešová 15.1.2021 11:38

Ano, existují slušní černoši, ti jsou poctiví, normálně pracují, ti se protižidovských útoků neúčastní, jenže část černochů, co jsem vyčetla, jsou skutečně zběsilí rasisté, nenávidějící bělochy a antisemité.

Mezi černochy je procentuálně mnohem více antisemitů než mezi bílou populací. O tomto černém antisemitismu mám uloženo spousty odkazů, bylo by to na nekonečný dokument v textovém editoru a kdokoliv by na to upozornil, získá nálepku afrofoba a rasisty a byla by to společenská likvidace, nikdo by si o vás ani kolo neopřel.

Nedávno bylo výročí velkého pogromu z roku 1991. Židovský řidič omylem zajel černošského chlapce, nu černoští vůdci jako Al Sharpton "vyhecovali" černé davy a ti šli útokem na Židy. Myslím, že 2 Židy usmrtili, zničili desítky židovských obchodů a synagog. No běsnící dav.

K. Křivan 15.1.2021 12:28

"No běsnící dav." Na ten platí jen kulomet. Lépe víc kulometů a křížová palba.

J. Vintr 15.1.2021 11:42

Demokradi tohle přímo zinscenovali. A posloužilio jim to hned třikrát. Zbavili se projednávání důkazů o volebních podvodech v parlamentu a získali klacek nejen na Trumpa, ale i na všechny, které označí za jeho podporovatele. A ani nemuseli Řišský sněm (pardon Kapitol) zapalovat.....

K. Křivan 15.1.2021 18:43

Je to fašistická banda. Rv

P. Götze 15.1.2021 10:23

Ono se ale moc nic jineho dozvedet nemuzete, protoze to tak proste je. Ale kdo to nechce videt, ten to nevidi. Koneckoncu antifaka z Kapitolu mela samotna CNN v rozhovorech a na zaznamech. Z pohledu mainstream medii vlastne s teroristou, tak absurdni cele ty debaty jsou.

K. Křivan 15.1.2021 11:06

No sláva ! Však to trvalo. Inteligentní lidi to už dávno vědí, jen ti alternativně inteligentní se k tomu poznatku pomaloučku prokousávají.

F. Navrátil 15.1.2021 8:35

Stejskal považuje demonstraci v prostorách Kapitolu za barbarský útok. V tom se projevuje autorova schizofrenie. Na jedné straně slovně obhajuje Izrael a na druhé straně kope do lidí, kteří jsou příznivci židovského státu. Tak si rád kopne do Trumpa nebo Zemana, kteří podporují Izrael, a adoruje americké liberály a europolitiky, kteří financují palestinskou intifádu. Nebude to dlouho trval, aby se projevila proislámská podstata nového amerického korespondenčního prezidenta a jeho liberální party.

T. Kohout 15.1.2021 10:01

Máte představu o tom kolik je v Izraeli různých sekt či "skupin"?

H. Lukešová 15.1.2021 7:21

Mladá americká liberální lesbička udala matku kvůlu účasti na pro-trumpistické demonstraci. No maminku poté vyhodili z práce a dceruška vzlyká, že nemá peníze na zaplacení vysoké školy, chce být právničkou, ale penízky nejsou. No dobře jí tak, udávat se nemá. Kór kvůli politickým postojům.

J. Urban 15.1.2021 7:50

Politickym postojum??? Zde neslo o postoj, ale o nasilne vniknuti. A ze je udala? No co si vychovali...;-D;-D;-D

J. Nový 15.1.2021 7:57

Hlavně jestli to násilí odsuzujete u všech demonstrací v USA. Toto bylo jen slabým odvárkem toho, co se dělo při BLM

P. Čech 15.1.2021 8:56

|Násilí je nutno odsoudit nejen v USA, ale všude. I u nás. Je-li někam zakázán vstup, nemá tam žádný demonstrant co dělat. Pokud se tam přesto nějak vláme, je třeba vůči němu použít všechno možné. Jakmile budeme vyhlašovat náilné demonstrace za "právo" občanů, jsme hned tam, kde jsme být nechtěli. Právo demonstrovat totiž neznamená právo ničit cikoliv. Pokládám zde jednu zásadní otázku. Může mi někdo sdělit příklad nějaké demonstrace, pomocí níž bylo něčeho smysluplného dosaženo? Tedy s výjimkou revoluce. Pokud ano, potom prosím o upřesnění zde.

R. Langer 15.1.2021 9:25

Jsem si jistý, že spoustou demonstrací bylo něčeho dosaženo. Třeba rovnoprávnosti černochů. S malým Č. Se kterými ti dnešní Černoši vlastně nemají už nic společného. ;-)

P. Čech 15.1.2021 19:30

Chcete snad tvrdit, že rovnoprávnosti černochů bylo v USA dosaženo vyřváváním křiklounů v ulicích?. Spíše bych řekl, že k ní došlo změnou v uvažování lidí, celkovým rozumovým vývojem, který nemá s demonstracemi téměř nic společného.

R. Toman 15.1.2021 9:34

A kde jste přišel na to, že účelem demonstrací musí být něco smysluplného ? A proč by tomu tak mělo být ? A vy si myslíte, že každá revoluce je obecně smyslupná ?