20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

USA: Kdo (také) útočil na Kapitolu

Někdo je přesvědčen, že trumpovci (zdá se, že tak to vnímá většina pozorovatelů), někdo to ale vidí jinak: byla to provokace Antify (mj. Hana. Lukešová, autorka a aktivní účastnice diskusí na Neviditelném psu).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Čech 15.1.2021 19:26

Každá revoluce je přinejmenším vyjádřením vůle většího nožství lidí. Obvykle většiny, která touží po smysluplné změně celkového systému, který jí nevyhovuje. Pokud by tomu bylo jinak, nejednalo by se o revoluci. Demonstrovat za něco co nemá smysl (není smysluplné) je přinejmenším hloupost a ukázka duševní nevyrovnanosti demonstrujících.

T. Kohout 15.1.2021 10:03

Nesnáším BLM, ale mezi obchodem a Kapitolem je docela rozdíl.

H. Lukešová 15.1.2021 10:11

Ale i BLM vraždí! Představil BLM zabil bělošku jenom proto, že řekla, že na VŠECH životech záleží. Představitelé BLM jsou protiběloští rasisté, marxisté, antisemité, antikřesťané, ti jsou rozhodně horší než ti, kteří vnikli do Kapitolu. BLM ničí i kostely a synagogy a vraždí či alespoň zmlátí každého, kdo s nimi nesouhlasí.

R. Langer 15.1.2021 11:08

Ano, je v tom rozdíl, ten obchod totiž patří někomu konkrétnímu, Kapitol všem. Takže to vniknutí do toho obchodu je mnohem horší. ;-)

P. Jaroš 15.1.2021 12:49

Ano, přesně toto mě taktéž napadlo

H. Lukešová 15.1.2021 8:05

No mamince se prý její sexuální orientace příliš nelíbila a dceruška se chtěla mamince pomstít, ale nedomyslela to. Doplatila na svůj čin nejvíce ona sama.

R. Toman 15.1.2021 9:21

Bohužel já si myslím, že na tom svém nechutném udavačství spíše velmi vydělá. Určitě jí přispějí z komunity LGBT, ale i voliči Bidena apod.

P. Golich 15.1.2021 8:30

Maminka se onoho násilného vniknutí do kapitolu nezůčastnila, byla pouze na demonstraci před ním.

R. Langer 15.1.2021 9:23

Páni, tady šlo o "násilné vniknutí"? On ji někdo znásilnil? ;-D

J. Jirka 15.1.2021 9:25

Slečna samozřejmě vystuduje školu zdarma, protože se projevila jako moderní mladý liberál, navíc ještě příslušník LGBT komunity.

A jako právník pak bude psát obhajoby tak šikovně, že se stanou součástí obžaloby. Ačkoli tohle bude pro Američany nejspíš novinka, my už to známe dávno.

R. Langer 15.1.2021 9:56

Tak tak! ;-D

M. Valenta 15.1.2021 10:20

Podobně odpudivé činy se čas od času vyskytnou napříč společností. V Česku na to máme prezidenta a jinde, jako v tomto případě, nějakou nánu.

R. Langer 15.1.2021 11:10

Pan prezident někoho udal? A který, a kdy to bylo? ;-D

A. Renjascu 15.1.2021 10:47

Ano, těch případů udání už je tam více a jak na potvoru vždy jen jedním směrem. Děti, které mají vymytý mozek progresivním školstvím udávají své konzervativní rodiče, jen to samo vypovídá o zastáncich a propagatorech progresivní levice mnohem více než stovky tlustých knih a zcela to demaskuje povahu tohoto neokomunistického totalitního směru, který se krásně projevuje v jednání demokratické strany v USA (o EU ani nemluvě, tam je to vidět již dlouho).

https://m.youtube.com/watch?v=l71Efj_G-os&t=1s

V. Zurek 15.1.2021 10:58

To, co jste napsala, je opravdu detinske. Lesbicka? Proboha, uz i to vam zrejme vadi a musi se tim zrejme ukazat, jak hanebna ta holka je. Pomyslete si, ona je lesbicka a uda svou matku! Hruza!

Neco tu neni v poradku. Zrejme vam politicka udalost na Kapitolu uplne porusila schopnost normalniho mysleni. Stydte se.

R. Langer 15.1.2021 11:13

No ale ona je lesbička, a udala svou matku. Za hrůzu to ovšem označujete vy. Tak co tedy není konkrétně v pořádku? ;-D

H. Lukešová 15.1.2021 11:27

Ale pro Boha! Mně nevadí sexuální orientace toho či toho, mně vadí, že udala svou mámu. Vy schvalujete udavačství? Každý, ať si je takový, jaký je. Nikdo nemá právo nikoho soudit kvůli tomu, jaký je. To mi prosím nenasazujte psí hlavu!

V. Zurek 15.1.2021 11:52

Kdyz vam nevadi sexualni orientace te holky, proc jste to tedy napsala? Co ma jeji sex. orientace s jejim udavacstvim co spolecneho? Placate!

H. Lukešová 15.1.2021 11:56

No dobře, omlouvám se té dívce a i vy mi račte prominout. Nechtěla jsem se nikoho dotknout, sexuální orientace, vyznání či původ je každého věcí a rozhodně za to nikoho neodsuzuji. I mé postoje jsou jistě menšinové a nechci, aby mě někdo kvůli tomu odsuzoval.

V. Zurek 15.1.2021 12:52

Zda se, ze vam chybi pochopeni slova relevance. Opakuje se to temer v kazdem vasem prispevku. Tedy jeste jednou - sexualni orientace te udavacky nema s jejim provinenim(?) nic spolecneho a proto to ve vasem prispevku nemelo byt. Piste co se vam zlibi, ale snazte se drzet téma.

H. Lukešová 15.1.2021 12:56

No dobře, tentokrát vám dám za pravdu.

A. Renjascu 15.1.2021 13:02

Evidentně vám vadí přešlap paní Lukešové více než skutek, který popisuje. I toto o vás sděluje více než desítky vašich komentářů.

V. Zurek 16.1.2021 11:49

Me nevadi ani jedno ani to druhe. Ale trochu poradek v tech komentarich by mel byt.

V. Braun 15.1.2021 14:21

Tak podle vás je už lesbička? A i kdyby, jak to souvisí s jejím názorem na útok na parlament? Paní Lukešová, i vy dokážete klesnout pěkně hluboko, pro vás je jen Izrael a Židé a pro všechny ostatní máte jen opovržení, typické rasistické chování.

H. Lukešová 15.1.2021 14:38

Kdybyste, pane Braune, četl diskusi, tak byste věděl, že jsem uznala chybu a omluvila jsem se. Rozhodně nikým nepohrdám. Ano, neměla jsem to zmiňovat, mrzí mě to. Mně tato zpráva přišla emailem, ověřila jsem si to, tak jsem napsala, jak jsem koupila. Rasismus jako takový odmítám a nepodporuji. Je mi jasné, že i mé názory jsou menšinové.

I. Schlägel 15.1.2021 6:48

Trump měl vášně mírnit, ne je verbálně povzbuzovat. Násilí odsoudil a ke klidu vyzval příliš pozdě.

H. Lukešová 15.1.2021 7:10

Demokraté běsnění BLM a Antify také odsoudili velmi pozdě.

J. Pokoutný 15.1.2021 9:31

Cože udělali?

H. Lukešová 15.1.2021 9:41

Během běsnění Antify a BLM se demokratičtí politici zdráhali tyto násilníky odsoudit.

Trumpovi je tu nasazována psí hlava, jak se říká, a přitom je to on, kdo dočasně omezil vliv Íránu, Ruska a Číny. Všichni ti naši novináři, kteří za vším vidí Čínu a Rusko, tleskají likvidaci člověka, který tyto státy dokázal omezit. Rusové, Číňani a Íránci se radují, a novináři přitom vinili Trumpa, že vyhrál s ruskou pomocí.

Za Bidena naopak Rusko, Írán a Čína posílí. A američtí liberální Židé dopomohli k vítězství administrativy, která bude velmi protiizraelská, ale co říci? Pro židovské liberály Izrael nic neznamená, jejich náboženstvím není judaismus ale liberalismus. Jak je možné, že američtí liberální Židé podporují BLM navzdory jejich antisemitismu, projevující se jako militantní antisionismus a navíc také ničením synagog a jiných židovských objektů?

V. Zurek 15.1.2021 11:06

Uz nema cenu s vami neco diskutovat. Po zrale uvaze a po vasem vskutku mizernem prispevku o 'liberalni lesbicce' necham vase podivne prizpevky bez povsimnuti.