21.5.2024 | Svátek má Monika


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Brecík 1.5.2024 22:06

kdo vysvětlí PROČ nemůžeme z EU vyhostit jakéhokoliv tmavého, protože: V jeho zemi je válka ?! A jak to uděláme s [UA], když domů nechce NIKDO !! Jo - pro momentálně mentálně zaostalého nováka. Nováče - víš, co řekl Arestovič v Ňjů Jorku ??? Že Putin připraví na ruská velvyslanectví moc a moc ruských pasů - nevyplněných. PS: Do seznamu dezolátů si dej i Arestoviče = nezapomeň ;-D

P. Diviš 1.5.2024 22:50

Vysvětlí? Vám?

Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů! :-P

T. Pudil 1.5.2024 18:51

Situace je zretelna. Nejak bylo v USA a ve svete za Trumpa a nejak je za Bidena. Nebe a dudy. Snad jsou jeste americti volici schopni strizlive uvazovat, koho zvolit. Doufejme, ze se prestanou chovat jako stado lemmingu.

I. Teren 1.5.2024 17:25

Ukrainu nezachranil. Zachranil Boeing, General Dynamics, Lockheed Martin, Northrop Grumman, Raytheon. Tychto nutne potrebuje aby mal vobec sancu v buducich volbach.

P. Diviš 1.5.2024 18:02

Bez Boeingu, General Dynamics, Lockheed Martinu, Northrop Grummanu, Raytheonu těžko zachraňovat Ukrajinu. :-P

I. Teren 1.5.2024 18:46

https://www.youtube.com/watch?v=cyZoUfNsUl8

M. Pesat 1.5.2024 11:03

"Nejlepší bude, když se to v Americe během voleb a po volbách dokonale rozhádá, aby se museli zabývat vnitřními spory a neměli sílu zabývat se agresemi do zahraničí."

Americke volby jsou vzdy o vnitrni/domaci politice, agenda domaci politiky tam vzdy rozhoduje volby.

L. Kuča 1.5.2024 11:12

Pro Vás nejlepší, pro mne nejhorší. Už proto, že agresi do zahraničí tu předvádí někdo úplně jiný a ještě jeden jiný jí hrozí.

H. Lukešová 1.5.2024 10:04

Dá-li Bůh, respektive snad američtí voliči, zachrání Trump před krajně levicovými a islámskými teroristy USA, Izrael a Západ jako takový před těmi, kteří paralyzují chod kampusů, lidí, kteří vyřvávají genocidní hesla,

"My jsme Hamás!", "Smrt Americe!" (na americké půdě), "Smrt Izraeli!", "sionisté si nezaslouží žít!", "deset-tisíc krát zopakujeme 7.říjen!", "od řeky k moři Palestina bude svobodná (genocidní chorál, vyzývající k zničení Izraele a genocidě tamějších Židů), "globalizujme intifádu", "konečné řešení", "je pouze jedno řešení, intifáfa revoluce!", "vraťte se do Polska"...

Nutno podotknout, kdyby někdo hlásal tak surová genocidní hesla vůči černochům, muslimům, homosexuálům, vyzýval k jejich vyvraždění či černochům (Aframeričanům) říkal, že se mají vrátit do Afriky, zasáhla by proti nim národní garda.

Přesto však navzdory tomuto islámskému a levicovému běsnění na amerických univerzitách, stále 72% Američanů podporuje Izrael a jeho spravedlivou válku proti naci-islámským Hamás teroristům v Gaze. Ani všichni mladí studenti nejsou levicoví, islámští pro-hamás naci teroristé.

Levičáci a muslimové se vyznačují extrémní mírou násilí, zla, netolerance, zatímco na druhé straně pravičáci postupují na základě práva a mírumilovně, proto jsou mnohdy zastrašeni, proto je nutné jít volit a dobře volit, jedině tak můžeme zastavit islámské, levicové, naci-islámské pro-hamás strany.

J. Nevrkla 1.5.2024 11:04

Teď jsem viděl video, jak v Jordánsku, které se zdálo být nejvíce proizraelské, vyhnal rozzuřený dav německého diplomata do auta, které pak začal demolovat. Přituhuje na všech frontách. Čím to je?

H. Lukešová 1.5.2024 11:14

Jordánsko má sice s Izraelem mírovou smlouvu, ale proizraelské rozhodně není. Vždyť až 70% Jordánců jsou palestinští Arabové. Jordánsko je Palestina.

To i samotná Saudská Arábie je více proizraelská, než Jordánsko. Vrabci cvrlikají, že Saudové a Izraelci pracují na normalizační (mírové) dohodě, jen Saudové čekají s načasováním, kdy oznámí normalizační dohodu s Izraelem, zda mají počkat až po amerických volbách.

V zákulisí arabští vůdci doufají, že Izraelci zničí Hamás, jenže obávají se extrémistů uvnitř ulice, tak na půdě OSN a mezinárodního společenství křičí, že chtějí okamžité trvalé příměří, dokonce někteří řekli izraelským politikům, ať neposlouchají to, co říkají veřejně.

Všimněte si prosím jedné věci, žádná arabská země, se kterou má Izrael mírovou smlouvu, ji nevypověděla, Abarahovské smlouvy stále platí, ani žádná z nich nezahájila proti Izraeli válku ve jménu tzv. Palestinců.

Čím to je, že přituhuje na mnoha frontách? No přeci široce rozšířeným antisemitismem a palestinianismem, ale palestinianismus není jen antisemitský, ale i antizápadní, proti našim svobodám, proti právům gayům, žen, byť liberální levice palestinské teroristy a islám podporuje. Co začíná u Židů, mnohdy u nich nekončí.

J. Farda 1.5.2024 12:44

Pan Nevrkla si plete Jordánsko a "okupovaný" západní břeh bývalého Jordánska - inu, není každý geront, jako třeba já, při čtení pozorný, a neuvedení zdroje je oblíbená jistina před odhalení lži ... ;-)

H. Lukešová 1.5.2024 12:58

Děkuji Vám, pane Fardo. Vy jste Vašimi slovy také sionista, náš spojenec. Díky moc za Vaše postoje.

J. Farda 1.5.2024 17:20

Ale abyste mne Haničko nepodcenila, já jsem také, dle některého z pánů Zadáka, Drobného, Pávka či Černého - už ale nevím, od koho jsem byl takto konkrétně puncován, také zarytý banderovec; sionistou mne znectil pan Černý. Za obě označení příslušející - na rozdíl od zdejší zamindrákované starokomoušské sebranky - většině slušných lidí, jsem docela hrdý. Přeji Vám krásný - i s rancem trvalé pohody - nejen měsíc Máj ... :-)

H. Lukešová 1.5.2024 19:25

Děkuji. Také Vám přeji všechno nejlepší.

J. Farda 1.5.2024 12:26

Jako vždy, milý pane Nevrklo, pábíte, ale zdroj, jak je zvakem u vás staromilců prorusáků, neuvádíte, pročež si Vás dovoluji doplnit o podrobnosti té události! Mějte se, se vzpomínkou na krásné První Máje, blaze ... ;-)

Protestující z palestinské univerzity v úterý vyhnali skupinu evropských diplomatů z muzea na okupovaném Západním břehu Jordánu kvůli jejich postoji k válce mezi Izraelem a teroristickým hnutím Hamás. Informuje o tom například televize France24. ... Podobně musel opustit muzeum i německý velvyslanec v Palestině Oliver Owcza, na jehož auto posléze podle izraelského listu Ynet News házeli Palestinci kameny. Francouzská televize uvedla, že na jednom ze záběrů je slyšet, jak jedem muž na diplomaty křičí „ven“.

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-blizky-a-stredni-vychod-dav-palestincu-vyhnal-evropske-diplomaty-z-muzea-na-zapadnim-brehu-vzduchem-letaly-kameny-40469991

P. Diviš 1.5.2024 18:03

Čím? Kozomrdy!

L. Kuča 1.5.2024 11:09

Mám vůbec dojem, že ten koncept univerzitních kampusů je jedna velká chyba. Naopak rozhození učeben po větší ploše města dostane neukotvené intoše trochu víc do reality a do kontaktu s lidmi jiného ražení a jiných zkušeností.

H. Lukešová 1.5.2024 11:17

Ono by stálo za to, studenty, kteří hlásají výzvy k vyvraždění jiných lidí, lhostejno kterých, vyloučit. Protože výzvy ke genocidě a surovému násilí nepatří do svobodné společnosti ani nespadají do kategorie svobody slova. Říkat Židům, aby "se vrátili do plynových komor" je otevřená antisemitská nenávist, nejedná se o kritiku Izraele.

L. Kuča 1.5.2024 11:33

Co vyloučit, takový tříměsíční ozdravný pobyt v base, nejlépe ve společnosti jejich muslimských oblíbenců by jim poskytl dostatek času k přemýšlení. Eventuální veřejně prospěšné práce typu komentující průvodce pro návštěvníky bývalých koncentračních táborů by mohla být alternativa na výběr.

H. Lukešová 1.5.2024 11:40

A pouštět filmy z osvobozených koncentračních táborů, jak buldozer v Bergen-Belsenu shrabuje tisíce mrtvých těl do obří jámy.

Nebo také promítnout filmy ze zvěrstev spáchaných Hamásem ze 7.října 2023. At ví koho a co podporují.

Připomínám starý článek z Novinek...

"Česká velvyslankyně v Izraeli viděla obrázky setnutých dětí: Bylo to opravdu strašné"

"Česká velvyslankyně v Izraeli Veronika Kuchyňová Šmigolová v rozhovoru pro Novinky potvrdila, že viděla fotografie dětí, které teroristé sťali. Zdůraznila, že v Izraeli jsou rozhodnuti zničit Hamás, což nepůjde bez pozemní operace. Varovala, že čím déle bude válka trvat, tím více bude slábnout podpora Izraele."

"Hovoří se dokonce o stínání hlav dětem". "Bohužel je to potvrzená informace, izraelská vláda a armáda k tomu mají obrázky, které jsou opravdu hororové, opravdu strašné".

"Vy jste je sama viděla?" Ano, já jsem ty obrázky viděla".https://www.novinky.cz/clanek/podcasty-zbytecna-valka-ceska-velvyslankyne-v-izraeli-videla-obrazky-setnutych-deti-bylo-to-opravdu-strasne-40446690

Považuji opravdu za vrchol drzosti, když si tolik lidí troufá kritizovat válku Izraele v Gaze. Žádná jiná válka v současnosti (21.století) nebyla a není spravedlivější, než tahle.

D. Laurencikova 1.5.2024 18:42

Pro některé lidi může být opravdu těžké, vidět v tom akt "absolutní spravedlnosti", když jsou v Gaze po tisících zabíjeni civilisté a děti. Já vím, že na tom nese hlavní vinu Hamás, presto. Ta situace je nelehká a nechtěla bych o ní muset rozhodovat.

H. Lukešová 1.5.2024 19:25

Ano, hlavní vinu na všem nese Hamás. Začali si palestinští teroristé svým nebývale krutým masakrem. Kdyby palestinští nacisté nespáchali zvěrstva, nebyla by tahle válka.

Kdo jsou ti odporní jedinci, kteří se odvažují soudit Izraelce? Na to lze říci jedno jediné, ať všichni kritici Izraele táhnou do Pekla, tam je místa dost. Žádný stát a národ by si nemohl nechat líbit takový vyhlazovací masakr. Já považuji izraelskou válku v Gaze za akt nutné obrany, spravedlnosti. Izraelci bojují za svou zemi, za své přežití. Vědí proti komu a proč bojují.

Jinak 76% Gazanů podporuje Hamás, schvaluje zločiny Hamásu, nejsou nevinnými lidmi, ale dobrovolnými spolupracovníky teroristické organizace. Izraelci se nemusí nikomu za nic omlouvat. Je to vojenská akce na ochranu svých občanů ve smrtelném nebezpečí.

D. Laurencikova 1.5.2024 19:34

Valka je niceni a smrt, to je hnusna vec. Nevim, jestli je to odporne, kritizovat Israel. Muze to byt nemistne, chybne, nedomyslene, nespravedlive, kontraproduktivni, vic me nenapada, ale odpornym bych to nenazvala. Myslim v pripade normalnich lidi, ne nejakych islamskych fanatiku.

S tim fanatismem je to tak: Fanatismus budi odpor, at uz jste fanaticka pro jakoukoliv, treba i dobrou vec.

Take me prekvapuje to pomerne vysoke procento Gazanu, kteri jsou proti Hamasu. To je kazdopadne jedna ctvrtina. To jsem necekala.

H. Lukešová 1.5.2024 19:58

Vážně byste to nenazvala odporným? Já rozhodně ano. Proč nikdo nekritizoval Američany za invazi v Iráku, Afghánistánu a Kosovu? Proč nikdo nekritizuje stejně tvrdě Rusy za invazi na Ukrajině? Z jakého důvodu nikdo nekritizuje Arabo-muslimy za genocidu křesťanů v Súdánu a Nigérii? Kde jsou všichni ti pokrytci?

Pouze zlý člověk a antisemita může se postavit proti Izraeli v jeho ryze spravedlivém boji. Charta Hamásu hovoří, že je nutné zničit Izrael a vyhladit Hamás. Den 7. říjen 2023 bylo mementem, vše se změnilo. Nic nebude stejné. Izrael bojuje proti Zlu nebývalých rozměrů.

D. Laurencikova 1.5.2024 20:14

Vy jste mi spatne rozumela. Ja to nemuzu nazvat odpornym, kdyz nekdo kritizuje, ze v Gaze zemrelo tisice deti. Ani bych to nenazvala "absolutne spravedlivym", ze se tak deje. Jak rikam, valka je hnusna vec, umiraji v ni nevinni lide. Na Vasem miste bych postup Israele nazvala spis nezbytnym, nebo bezalternativnim..., ale ne "absolutne spravedlivym", takovy je muj nazor.

Tento boj Zidu s Hamas je sebeobrana, je to boj o preziti. Je to boj o to, kdo z koho. Radeji se tech kritiku zeptejte, co navrhuji jako reseni. Jak to udelat lepe a stejne tak ucinne.

H. Lukešová 1.5.2024 20:22

Aha, no napsala jste to skutečně lépe než já. Diky. Už jsem se lekla, že ve vztahu k Izraeli přebírate rétoriku paní Rybnické a to by mě velmi mrzelo. Upřímně jsem se zděsila, že zrovna Vy byste se přidala k antisemitskému zástupu. Naštěstí jste mi vysvětlila Vaše postoje. Upřímně se mi ulevilo.

D. Laurencikova 1.5.2024 20:28

Um Gotteswillen! Toho bohda nebude, ze ja preberu retoriku pani Rybnicke. K tomu jaksi nemam bunky. ;-)

H. Lukešová 1.5.2024 20:45

Jo, jo, naštěstí. Fakt jsem si Vás neuměla představit v jedném zástupu s paní Rybnickou, která nemá ráda Izrael a nevadí ji likvidace německé kultury v Německu a jejím nahrazením islámským chalifátem.

Máte pravdu, o jakékoliv zemi vypovídají její zastánci. Když jsou zastánci kterékoliv věci nebo národa agresivní a zlí, často vyvolají k ní spíše odpor. A právě když vidím, kdo podporuje tzv. Palestince a Hamás, tak vím, že stojím na správné straně.

D. Laurencikova 1.5.2024 20:56

Pani Rybnicka se mozna jeste docka. Podle zkusenosti se v kratsi nebo delsi dobe vsechna prani Mohammedanum splni. Volani Muezzina nad strechami mest, halal-potraviny, okazale mesity, Ramadanove osvetleni ulic, zakazy piti na skolach behem Ramadanu.... a dalsi veci, to vsechno uz je realita. Reakce politiku etablovanych stran? Od nadseni po nezajem. Protest zadny. Takze otazkou neni, jestli bude v Nemecku zrizen kalifat, otazkou je pouze KDY.