3.6.2024 | Svátek má Tamara


J. Farda 1.5.2024 12:44

Pan Nevrkla si plete Jordánsko a "okupovaný" západní břeh bývalého Jordánska - inu, není každý geront, jako třeba já, při čtení pozorný, a neuvedení zdroje je oblíbená jistina před odhalení lži ... ;-)

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Diviš 1.5.2024 22:50

Vysvětlí? Vám?

Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů! :-P

P. Brecík 1.5.2024 22:10

Stálo, stálo, ale když LEVIČÁCKÁ EU nevylučuje ani tmavé vrahy - znásilňovače - členy drogových gangů ..... To je potom těžký metr !!

P. Brecík 1.5.2024 22:06

kdo vysvětlí PROČ nemůžeme z EU vyhostit jakéhokoliv tmavého, protože: V jeho zemi je válka ?! A jak to uděláme s [UA], když domů nechce NIKDO !! Jo - pro momentálně mentálně zaostalého nováka. Nováče - víš, co řekl Arestovič v Ňjů Jorku ??? Že Putin připraví na ruská velvyslanectví moc a moc ruských pasů - nevyplněných. PS: Do seznamu dezolátů si dej i Arestoviče = nezapomeň ;-D

D. Laurencikova 1.5.2024 21:34

🙂😉

H. Lukešová 1.5.2024 21:03

No jedině AfD by mohla směr zvrátit, jenže bohužel, ač má skalní příznivce, pořád jich bohužel není tolik, takže muslimové skutečně zvítězí.

Takže vezměte za vděk návrat do České republiky..., rozumných lidí není nikdy dost. Přece nechcete skončit někde v harému pana kalifa...

D. Laurencikova 1.5.2024 20:56

Pani Rybnicka se mozna jeste docka. Podle zkusenosti se v kratsi nebo delsi dobe vsechna prani Mohammedanum splni. Volani Muezzina nad strechami mest, halal-potraviny, okazale mesity, Ramadanove osvetleni ulic, zakazy piti na skolach behem Ramadanu.... a dalsi veci, to vsechno uz je realita. Reakce politiku etablovanych stran? Od nadseni po nezajem. Protest zadny. Takze otazkou neni, jestli bude v Nemecku zrizen kalifat, otazkou je pouze KDY.

H. Lukešová 1.5.2024 20:48

Nevím, jak se nazvat. Snad tím, čím jsou. Antisemitští islamo-woke nacisté, zločinci.

D. Laurencikova 1.5.2024 20:45

Ja jsem takhle nikdy neuvazovala, ze bych temto hovadum rikala "kritici". Ale jak je nazvat, tyto "hatery", ze? Cestina bohuzel neni tak bohaty jazyk.:-/

H. Lukešová 1.5.2024 20:45

Jo, jo, naštěstí. Fakt jsem si Vás neuměla představit v jedném zástupu s paní Rybnickou, která nemá ráda Izrael a nevadí ji likvidace německé kultury v Německu a jejím nahrazením islámským chalifátem.

Máte pravdu, o jakékoliv zemi vypovídají její zastánci. Když jsou zastánci kterékoliv věci nebo národa agresivní a zlí, často vyvolají k ní spíše odpor. A právě když vidím, kdo podporuje tzv. Palestince a Hamás, tak vím, že stojím na správné straně.

H. Lukešová 1.5.2024 20:35

Ano, tyto výroky, které jsem vypsala, považuji za odporné. Velmi mě urážejí, osobně se mě dotýkají. Vždyť by mě tito kritici Izraele osobně zabili.

Tož si říkám, že žádní slušní kritici Izraele neexistují. Typičtí kritici Izraele jsou islámští náckové a woke násilníci. Ano, těmto islamo-woke náckům by klidně dali Nobelovu cenu za mír. Já si lidí z AfD naopak velmi vážím, vážím si všech přátel Židů a Izraele.

D. Laurencikova 1.5.2024 20:28

Um Gotteswillen! Toho bohda nebude, ze ja preberu retoriku pani Rybnicke. K tomu jaksi nemam bunky. ;-)

D. Laurencikova 1.5.2024 20:26

Ne, toto samozrejme budi odpor, takze je to odporne, to mate pravdu. Ja pod "kritikou" rozumim neco zcela jineho a jiste je dost lidi, kteri kritizuji Israel, aniz by vykrikovali fanaticka, de facto nacisticka hesla. A jestlize je mozne stat v Nemecku pred soudem za slova: "Alles für Deutschland", co by si pak zaslouzili tihle fasisti? Nobelovu cenu za mir!?

H. Lukešová 1.5.2024 20:25

Jo, už jsem četla Váš vysvětlující příspěvek. Jak píši, bála jsem se, že se přidáváte k paní Rybnické (ve vztahu k Izraeli) a to mi k Vám jaksi nesedělo. Ulevilo se mi. Díky.

H. Lukešová 1.5.2024 20:22

Aha, no napsala jste to skutečně lépe než já. Diky. Už jsem se lekla, že ve vztahu k Izraeli přebírate rétoriku paní Rybnické a to by mě velmi mrzelo. Upřímně jsem se zděsila, že zrovna Vy byste se přidala k antisemitskému zástupu. Naštěstí jste mi vysvětlila Vaše postoje. Upřímně se mi ulevilo.

D. Laurencikova 1.5.2024 20:18

Moment, to co ted popisujete, to neni KRITIKA! To jsou odporne skreky muslimskych fanatiku a jejich klakeru. To jsme si zase nerozumely.

D. Laurencikova 1.5.2024 20:14

Vy jste mi spatne rozumela. Ja to nemuzu nazvat odpornym, kdyz nekdo kritizuje, ze v Gaze zemrelo tisice deti. Ani bych to nenazvala "absolutne spravedlivym", ze se tak deje. Jak rikam, valka je hnusna vec, umiraji v ni nevinni lide. Na Vasem miste bych postup Israele nazvala spis nezbytnym, nebo bezalternativnim..., ale ne "absolutne spravedlivym", takovy je muj nazor.

Tento boj Zidu s Hamas je sebeobrana, je to boj o preziti. Je to boj o to, kdo z koho. Radeji se tech kritiku zeptejte, co navrhuji jako reseni. Jak to udelat lepe a stejne tak ucinne.

H. Lukešová 1.5.2024 20:12

Myslíte si, že jsou legitimní zvolání..."My jsme Hamás!", "Smrt Americe!" (na americké půdě), "Smrt Izraeli!", "sionisté si nezaslouží žít!", "deset-tisíc krát zopakujeme 7.říjen!", "od řeky k moři Palestina bude svobodná (genocidní chorál, vyzývající k zničení Izraele a genocidě tamějších Židů), "globalizujme intifádu", "konečné řešení", "je pouze jedno řešení, intifáfa revoluce!", "vraťte se do Polska", "vraťte se do plynových komor"...To jsou ti dnešní "kritici Izraele"...

D. Laurencikova 1.5.2024 20:02

Nevim, proc je to "uroven rusaka". To jini opravdu nevedou valky? Sutecne o tom mluvil. Nemecky ministr obrany (SPD) by poradil Zelenskemu (mezi ctyrma ocima) utok na Moskvu. To pry je kryte mezinarodnim pravem tvrdil Pistorius v Talkshow "Maischberger". Neni jediny. "Expert pro obranu", Roderich Kiesewetter (CDU), uz nejaky cas vyzaduje prenest valky na ruske uzemi a napadat cile jako rafinerie, ministerstva atd.

"Oma Courage" (baba Kuraz), politicka FDP a lobbystka zbrojniho prumyslu, Strack-Zimmermann bojuje jak lev za dodavky Taurusu, se kterymi by Ukrajinci cile v Rusku napadat mohli... Atd.

A ja se ptam: A co dal?? Maji to promysene, nasi zvoleni zastupci a experti, kteri mluvi zasadne o valce a nikdy o miru? Myslim, ze ne!

https://weltwoche.ch/daily/das-voelkerrecht-erlaubt-das-deutschlands-verteidigungsminister-pistorius-spricht-lieber-ueber-einen-angriff-auf-moskau-statt-ueber-frieden-mit-russland/

H. Lukešová 1.5.2024 19:58

Vážně byste to nenazvala odporným? Já rozhodně ano. Proč nikdo nekritizoval Američany za invazi v Iráku, Afghánistánu a Kosovu? Proč nikdo nekritizuje stejně tvrdě Rusy za invazi na Ukrajině? Z jakého důvodu nikdo nekritizuje Arabo-muslimy za genocidu křesťanů v Súdánu a Nigérii? Kde jsou všichni ti pokrytci?

Pouze zlý člověk a antisemita může se postavit proti Izraeli v jeho ryze spravedlivém boji. Charta Hamásu hovoří, že je nutné zničit Izrael a vyhladit Hamás. Den 7. říjen 2023 bylo mementem, vše se změnilo. Nic nebude stejné. Izrael bojuje proti Zlu nebývalých rozměrů.

D. Laurencikova 1.5.2024 19:34

Valka je niceni a smrt, to je hnusna vec. Nevim, jestli je to odporne, kritizovat Israel. Muze to byt nemistne, chybne, nedomyslene, nespravedlive, kontraproduktivni, vic me nenapada, ale odpornym bych to nenazvala. Myslim v pripade normalnich lidi, ne nejakych islamskych fanatiku.

S tim fanatismem je to tak: Fanatismus budi odpor, at uz jste fanaticka pro jakoukoliv, treba i dobrou vec.

Take me prekvapuje to pomerne vysoke procento Gazanu, kteri jsou proti Hamasu. To je kazdopadne jedna ctvrtina. To jsem necekala.

L. Kuča 1.5.2024 19:33

Tuto poznámku příliš nechápu. Už proto, že zrovna toto jsou lokality, kde mu zrovna pšenka nekvete. A to vše z dopuštění progresorské bandy.

H. Lukešová 1.5.2024 19:25

Děkuji. Také Vám přeji všechno nejlepší.

O. Kaucký 1.5.2024 19:25

Ten "univerzální kulturní vzorec" je teď dobře vidět v no-go zónách ve velkých evropských městech.

H. Lukešová 1.5.2024 19:25

Ano, hlavní vinu na všem nese Hamás. Začali si palestinští teroristé svým nebývale krutým masakrem. Kdyby palestinští nacisté nespáchali zvěrstva, nebyla by tahle válka.

Kdo jsou ti odporní jedinci, kteří se odvažují soudit Izraelce? Na to lze říci jedno jediné, ať všichni kritici Izraele táhnou do Pekla, tam je místa dost. Žádný stát a národ by si nemohl nechat líbit takový vyhlazovací masakr. Já považuji izraelskou válku v Gaze za akt nutné obrany, spravedlnosti. Izraelci bojují za svou zemi, za své přežití. Vědí proti komu a proč bojují.

Jinak 76% Gazanů podporuje Hamás, schvaluje zločiny Hamásu, nejsou nevinnými lidmi, ale dobrovolnými spolupracovníky teroristické organizace. Izraelci se nemusí nikomu za nic omlouvat. Je to vojenská akce na ochranu svých občanů ve smrtelném nebezpečí.

O. Kaucký 1.5.2024 19:21

To je další příklad velmocenských zájmů. Vždy to odnesou ti malé a slabé státy.

T. Diblík 1.5.2024 19:16

Jestli o tom opravdu mluvil, dostal se na úroveň rusáka.

V. Kučer 1.5.2024 19:00

Stažení z Afghánistánu vyjednal s Tálibánem Trump. Biden to provedl, zanechal na místě zbraně a místo nich přivezl do USA na 100 tisíc Afghánců.

T. Pudil 1.5.2024 18:51

Situace je zretelna. Nejak bylo v USA a ve svete za Trumpa a nejak je za Bidena. Nebe a dudy. Snad jsou jeste americti volici schopni strizlive uvazovat, koho zvolit. Doufejme, ze se prestanou chovat jako stado lemmingu.

I. Teren 1.5.2024 18:46

https://www.youtube.com/watch?v=cyZoUfNsUl8

L. Kuča 1.5.2024 18:42

Ale ještě jsem neslyšel o tom, že by v některém z těchhle kampusních skleníků se všemi cestičkami umetenými, "mikroagresemi" odstraněnými, v hojnosti všeho, bezpečně izolovaném od protikladných názorů, začaly kvést myšlenky zodpovědnosti za vlastní život a místo, kde žiji, myšlenky na finanční efektivnost a šetrnost, ekonomickou svobodu a debyrokratizaci, důsledné prověřování jakoževědeckých sociálinženýrských myšlenek a oprávněnost drastických zásahů do staletých právních zvyklostí. Jestli o nějakém takovém příkladu víte, tak mě opravte.