26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

USA: Ilegálové a řidičák

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sarka 19.11.2005 22:01

Re: Re: A vite ze jste tim

Ale JN, ja myslela to chybejici "P". To je parafraze na stareho Wericha, kdyz v jedne z jeho forbin blbnul s Hornickem nad lebkou, ktera nemela pysky. Uz si to cele nepamatuji, ale bud Werich nebo Hornicek, po dlouhe odmlce, v jine uvaze ale myslim ze v teze forbine v uvaze nad chybejici hlaskou "h" (respektive nad jeji nehlasnosti) a nemoznosti ji vyslovit pravil: " A vite ze o hodne prisli"? Obecenstvo rvalo - ja pri vzpomince rvu dodneska. Tak se nezlobte, nechtela jsem znit moralisticky - vzdelani je vec velmi osobni, a kdy a jak jej clovek zvoli je jen a jen jeho vec.
JN 19.11.2005 22:29

Kdepak bych se zlobil

Ja zas tak dobre NP sestavu neznam a tak z pocatku poznamky smerovane ku mne, beru trochu konzervativneji. Tu vymenu mezi Werichem a Hornickem, o ktere se zminujete jsem ale neznal. S tim vzdelanim to bylo take mineno trochu jinak. Ciste prislib, nekterym charakterum zde, ze se zde mohou behem nekolika tydnu, jako drive jinde, naucit hodne noveho, co se jim nebude libit. Jen co budu osvobozen od veseni zavesu.-:))
Sarko 20.11.2005 16:04

Re: A vite ze jste tim

Jako Francouzi, co neumeji "H" ?
Vera/Hornicek 20.11.2005 16:07

Re: Re: A vite ze jste tim

Jiri Janecek USA 19.11.2005 21:12

to white trash -bez zakladniho vzdelani

Autor: Petr H IP: 65.13.108.xxx Datum: 19.11.2005 19:32
sociální stát je problém=Demokraté si pěstují elektorát.
jizlivče  -  než Californii osídlil bílý muž nebylo tam nic než poušť.
 
http://www.drlamay.com102_california.htm
 
Petr H je presne ten ignorantni redneck typ - nevdelany crap z 1980 + immigrace
kteremu Neumann a Bush hazeji red meat - vyzenem mexicany a zvysime Bushovu popularitu - Republiconi demagoguji elektorát
Nez se tady das do diskuze s dospelymi lidmi tak si zajdi do narodni skoly a pujc si Historiji Californie a jak tam tvuj bily muz s ohnem a mecem a nestovicema zdecimoval indiany.
G. Pašek 19.11.2005 21:48

Re: to white trash -bez zakladniho vzdelani

Janečku, zase tady cintáš blbiny a bludy o historii USA.
Ty jsistejný blb jako nezaměstnaný Stwora v Torontu s jeho Zvědavcem, Čecháček který tam českým blbům prodává, že Hitler byl OK a koncentráky židovská z prstu vycucaná lež. A jsou tam ČešI, kteří souhlasí, žerou mu to udici i s navijákem, Stwora škemrá o peníze, které mu čecháčkové posílají na jeho konto, aby ten jeho blog nemusel z finančních důvodů zavřít. 
Ty jsi blb stejného ražení a  tam se mezi ty ukecaní Čecháčky blby hodíš
P.M. 19.11.2005 20:58

Zrusit socialni stat, pane Janecku?

Pane Janecku, rikate ze "kruh chudoby a kriminality se stale udrzuje." Vinnikem je welfare state, ktery chude a bezprizorne potrebuje, aby odduvodnil svoji existenci. Co by asi delali vsichni falesni altruiste, kdyby se lide postavili na vlastni nohy? Kdo, pane Janecku, od rana do vecera zminenym chudakum nakukava do hlavy, ze spolecnost jim neco dluzi? Kdo nepovoli, aby meli rodice volbu skol, do kterych posilaji sve deti? Kdo jsou ti pokrytci, kteri cynicky ignorantu vyuziji ve volbach tim, ze jim naslibuji modre z nebe, aby je po vlastnim zvoleni z dani vydrenych z lidi produktivnich znovu podplatili, zarucice si tak znovuzvoleni v pristich volbach?Myslite si uprimne, ze temto lzialtruistum - politikum lezi na mysli, aby se zacarovany kruh mizerie konecne prerusil?
Nezlobte se, ale okopiroval jsem techto par vet z diskuse v Ulcove hospode vcera. Odbyl jste me s Vasi odpovedi. Muzete mne Vasim ano - ne odpovedet aspon na tu velice posledni otazku?
Jiri Janecek USA 19.11.2005 21:36

V USA zadny socialni stat neni - pane Motyko!

fact without number is just opinion
USA ma nejhorsi "socialni podminky" v industrial nations - rodiny/deti bez pojisteni, starobni duchod, preplnene veznice.
Bidu a zoufalstvi ktere jste videli v New Orleans je typicke na "hlubokem jihu".
Socialni stat v USA nikdy neexistoval - Roosevelt New Deal, nebo Johnson Great Society byly takove nedokoncene pokusy. V USA investujeme do bomb a ne do infratruktury a do lidi.
Jeste jsem nevidel cloveka kdekoliv na svete a jakekoliv barvy pleti ktery by rad nepracoval kdyz se mu dobre zaplati.
A tady v Seattle se za $10/hodinu da zit jen kdyz bydlite u rodicu a ti vam zaplati auto a benzin.
Mate tady hodne inkonsistenci - kdo a jak rozdeluje ameriku - to neni nejaka ideologije ale fakt ze bohatsi maji vice a vice a Bush jim da tax cut a chudi jsou chudsi a chudsi a republikani na nich setri - podivejte se na statistiky a budget.
USA vypada vice jak feudalism ve stredni americe - moc (media) a bohatstvi:
rostouci oligarchy a chudi, shrinking middle class to je trend.
Jedina welfare ktere kvete je military-industrial wlefare state.    
P.M. 19.11.2005 22:24

Re: Jak vidim, pane Janecku,

odpoved pro me nemate. . .
Jiri Janecek USA 20.11.2005 0:26

Reagonova welfare queen a white collar crime (tem davame tax breaks)

P.M. jak muze nekdo odpovidat na Vas neoconsky crap? Je to takovy nesmysl a lzi jako "osvobozeni" Iraku - ktery jste take nadsene tady hlasal - jinak tady mate fakta z Vasi strany:
 
Argument http://www.huppi.com/kangaroo/L-welfarequeen.htm Conservative politicians have a talent for telling memorable anecdotes that capture the essence of their beliefs on any particular issue. One of the most enduring of these came from Ronald Reagan on the subject of welfare. He cited a Chicago "Welfare Queen" who had ripped off $150,000 from the government, using 80 aliases, 30 addresses, a dozen social security cards, and four fictional dead husbands. The country was outraged; Reagan dutifully promised to roll back welfare; and ever since, the "Welfare Queen" driving her "Welfare Cadillac" has become permanently lodged in American political folklore.
Unfortunately, like most great conservative anecdotes, it wasn't really true. The media searched for this welfare cheat in the hopes of interviewing her, and discovered that she didn't even exist.
As a bit of class warfare, however, it was brilliant. It diverted public attention from insider traders in their limousines to Welfare Queens in their Cadillacs, even though the former were stealing thousands of times more from the American people than the latter. Just one example of the cost of white collar crime would become apparent a few years later, when President Bush bailed out the Savings & Loans industry with $500 billion of the taxpayer's money -- enough to fund 20 years of federal AFDC.
P.M. 20.11.2005 1:23

Re: Nevedel jsem, pane Janecku, ze Ayn Rand a Bill Buckley jsou neoconi.

Totiz ti dva to byli, kdo mi dali do ust podobna slova, kterymi se snazim argumentovat. Navic - falesny altruismus, ktery zije z mizerie jinych, jsem mel prohlidnuty davno, davno, uz  pred prvni irackou valkou.
 
Navic, davate mi do ust slova, ktera jsem nikdy nerekl. Lharem Vas vsak nazyvat nebudu, i ja, kdyz si dam o panaka vic, kecam.
Jiri Janecek USA 20.11.2005 9:01

fact without number is just an opinion

P.M. thank for your honesty – lying was tied to neocons – NOT you – I try as I were taught by this culture to discuss/attack the ideas, NOT a person – again apology – did NOT mean to be personal.
I had to go on Google and then ask my literary friend (half asleep) who Ayn Rand is/was - she said something about right wing crank whom Goldwater liked. And Buckley? - last time I saw him one of these ridiculous conservative x liberal screaming TV shows - it was at least 10 years ago - before I threw all TVs out.
Still think that a poverty and welfare is based on sociology, psychology, human development etc. - NOT on fiction or ideology.
US one of the richest country in the World has the worst statistics of industrial nations re medical care, pensions, people executed, people in prison, homicide, suicide etc. etc.
Rate of poverty and hungry children without medical insurance (again re. Industrial Countries NOT Africa) is INCREASING in last five years under Bush and Republicans controlling White House, Congress, and Supreme Court.
US: 22% of those aged under 18 are still living in relative poverty. Denmark and Finland: child poverty levels are less than 3%. Norway and Sweden follow close behind. Tato cisla se na FOX, NBC, xx TIMES etc. moc nevidi – proc asi?
P.M. 20.11.2005 14:13

Re: Apology accepted.

Pane Janecku, nas spor nema konce. Ale, vyjadruje dost dobre debatu, ktera v Americe vzdycky existovala. Z nasich osobnich ideologii mne vsak ta Vase pripomina ideologii, ktera znicila zivot mym rodicum a jejiz interpreti zkomplikovali zivot setsakramentsky mne. ( Diky jim jsem vsak tam, kde jsem.)Divim se trochu tomu, ze, jak rikate, nevite nic o lidech, kteri velice dobre formulovali konservatismus. Rand and Buckley nejsou rozhodne jedini, ktere se da citovat nebo jejich myslenkami podeprit myslenky vlastni, ale rict o nich, ze jsou to jen nejaci pitomeckove je dost arogantni. Kdyz ja reknu o Vasem guru Carterovi, ze je pitomec, muzu Vam predlozit furu dukazu, proc je pitomec.
Jiri Janecek USA 20.11.2005 18:25

Conservatism

v necem trochu souhlasim - podle me Goldwater byl asi ten posledni konservativec - s principles.
Re. ideologie - aka cesta k totalite - v podstate souhlasim s George Soros - a jeho Open Society (ktereho Klaus vystrnadil z Prahy, a hruza dava take penize na vzdelani cikanu!) - asi nejbohatsi, nejstedrejsi immigrant v USA -- v Madarsku prozil nacizm, prozil komunism - a jeho mission je ted STOP totalitu v USA = Bushe. Neco jako nechci na stara kolena emigrovat ..
A take pise ... dost zajimave.
Amerika je velmi dynamicka zeme, nesnasi lhani, manipulace Carl Rowe etc. A  jak je videt z poslednich par mesicu ze i ty neocony prezila.
Vcera jsem cetl pohadky Bozeny Nemcove me vnucce - a v kazde druhe bylo o nejake chude "popelce" ktera dala to posledni druhym a na konec byla odmenena To se lisi od me, me, me philosophie Rand etc.
JN 19.11.2005 20:39

Jeden odstavec

A hned vime kdo ma sichtu i kdyz jsou ctyri dny volna. Jeste k tem dlouhym textum pokrokovych znalcu americkych pomeru. Kdyz ma jejich autor volno, neni radno riskovat prilisnou snazivosti. Upadek v kvalite je rozpoznatelny i pro mene zkusene. -:))
Petr H 19.11.2005 20:38

Myschi,

nebudu si na lágr stěžovat,koneckonců jsem si to vybral sám,ti Němci mne nezvali a nevrátili zpátky.
Jen jsem si připomněl tu německou důkladnost.:-))
Mysch 19.11.2005 20:33

ostatne

ja sice zadnej lagr nezazil. ale sesel jsem se jednou s jednom, co byl v treiskirchen. jak mi to licil, presne jak v tom kohoutovym filmu.
Petr H 19.11.2005 20:21

Myschi - Sierndorf an der March

Mysch 19.11.2005 20:32

nojo,

to ale uz od 45 nebyl deutschland.
Petr H 19.11.2005 20:10

Když už ačal soudruh ze Seattlu o hlubokém Jihu,

tak Nola není typické  jižanské město,ale typický sever.V typickém městě na "hlubokém Jihu",a může se jednat o statisícová města jako Knoxville,Nashville,Charleston,Jackson...,se nebojím v noci procházet po městě a není tam po městé hnůj jak v cikánským sloji.
Atd...
Richmond,Virginia bude vždy mementem kam může dojít socialistické bezduché multi-kulti.A to Richmond býval nejkrásnější město USA.Perla Jihu.
P.M. 19.11.2005 20:45

Re: Když už ačal soudruh ze Seattlu o hlubokém Jihu,

Tak nevim. Georgia je, pokud se nemylim, "hlubokym jihem." Zvlastni, ze mne nejak horory popisovane panem Janeckem unikly.
 
Mluvite o nestesti, ktere prinesla na Jih Katrina. Byla (a je ) to ukrutna ukazka toho, co z lidi udela z generace na generaci umele udrzovana zavislost na statu. (NOLA - 64% obyvatelstva na welfare.)Nejenze tito lide za uplatu ztratili lidskou hrdost, ztratili i zakladni instinkty; ku prikladu, ze maji utikat, kdyz prijde velka voda. Pokyn od Otce Statu k uteku se nedostavil, protoze predstavitele statu (guverner, starosta NOLY) byli presnym obrazem svych volicu. Vinu za svoji nemohoucnost svedli, jak to zde delava denne pan Janecek & spol., na Bushe.
Petr H 19.11.2005 19:59

Myschi,máte pravdu,Němci byli v tomhle hrozně precizní,jako vždy :-)

díky tátovi a jeho bráchovi a vůbec předkům  jsem mohl v Německu okamžitě zůstat.Žádnej problém do doby než jsem tam ouřadovi v táboře řekl,že Německo beru maximálně jako přestupní stanici, zajímá mně čistě jen Amerika a nic jinýho.
V tu ránu jsem měl po žížalkách.:-)
Mysch 19.11.2005 20:04

zirndorf?

Jiri Janecek USA 19.11.2005 19:57

zrusit socialni stat?

USA a socialni stat? To je jako Jordan a demokracije?
Bushisti/Greenspan vedi ze jejich housing bubble a pomerne nizka inflace v USA je postavena na levnem importu z Ciny - levna pracovni sila - a na staveni baraku v USA - nizka pracovni sila z Mexica.
Klasicke vykoristovani. Bez tech Mexcianu a Cinanu jde americky sen do prde**
Kdyz Klausuv buh - Milton Friedman - mluvi o free market  - tak free market je otevrit hranice/zadne hranice.
Na Mexickych hranicich umira rocne vice lidi nez na dratech komunistickych zemi (kdysi nejvetsi koncentrak na svete).
Ta nejkrasnejsi pobrezi ve stredni americe jsou skoupena Gringos - a mexicani stavi, vari, zahradnici, uklizi - slouzi panum jako na severu - i ve vlastni zemi.
V Mexiku muze byt pristim rokem socialisticky president - a to bude legrace jak americani pozenou undocumented aliens na jih a mexicani gringos na sever.
A jak gringos zachazeji s Mexicany zde - mnohdy jim ani nezaplati - jako v New Orleans.
USA ma nejhorsi "socialni podminky" v industrial nations - rodiny/deti bez pojisteni, starobni duchod, preplnene veznice.
Bidu a zoufalstvi ktere jste videli v New Orleans je typicke na "hlubokem jihu".
Socialni stat v USA nikdy neexistoval - Roosevelt New Deal, nebo Johnson Great Society byly takove nedokoncene pokusy. V USA investujeme do bomb a ne do infratruktury a do lidi.
P.M. 19.11.2005 20:25

Re: zrusit socialni stat?

Vyborny napad, pane Janecku! Zrusit!
 
Co neni se vsak muze stat. Rekla na toto tema Ayn Rand:
 
"Vznik welfare state rozdelil Ameriku na ruzna skupiny, z nichz kazda bojuje pro sve specielni privilegia na ukor tech jinych skupin. Amerika je vsak velmi ojedinely, nikym v historii nedpredbehnuty fenomenon. To, co se stalo prohibici se muze stat i welferu."
 
Uz, aby to bylo!
G. Pašek 19.11.2005 21:29

Re: zrusit socialni stat?

Roosevelt New Deal, nebo Johnson Great Society . . . . .
Hele Janečku, Demokrat Roosevelt v tom lítal jako nudle v bandě. Jeho New Deal byly všelijaké na půl upečené náplaste nešikovně dostat USA z hluboké ekonomické krize. Byl jsem k němu a jeho federálním opatřením velice kritický, až jsem někde četl, že to byl on a jeho dministrace, kdo se nejvice zasloužil, že USA neskončila rudá. Rusaáci lili horem dolem do Komunistické Strany USA která v té dobe krize měla několik desítek milionů členu. Oni totiž Rusáci si už mnuli ruce že jim USA spadne do klína.
Potom naštěstí přišla válka, která USA z ekonomické krize vykurýrovala a ne Roosevelta New Deal.
 
Demokrat prezident Johnson byl naivní idiot. Bež se podívat do New Yorku, Chicága ty moderní mrakodrapy které postavil za peníze daně bělochů pro černochy a co z toho černoši za pár let udělali? Dnes to bourají, protože tam ani krysy nemůžou bydlet.
Pokud vzdání na USA vojska a zbraně? Coby procento k národnímu důchodu patřilo a patří vždy mezi nejmenší, až ta slavná EU začala škudlit, aby podle Lisabonského Prohlášení do roku 2010 EU ekonomie doběhla a předběhla USA. Potrava pro naivní blby, aby jim ten Brusel žrala. Neslyšel jsem na jaký letopočet tan rok posunuli do budoucnosti. Dnes tomu ani ti nejoptimističtější evropani věří.
Petr H 19.11.2005 19:44

Muki,mýlíte se v tom,

že by si mexická komunita přála odtržení části USA ve prospěch Mexica.Američtí mexici dělají na mexické domorodce dlouhý nos.
Že se v určitých částech USA mluví výhradné "mexicky" mi vůbec nevadí,dokud tam platí americký Zákon.V Detroitu jsou čtvrtě,kde se mluví pro změnu jenom rusky,v Chicagu jen polsky nebo česky and no problem.To dělá Ameriku Amerikou.
Zuzana W 19.11.2005 20:00

Re: Muki,mýlíte se v tom,

'Američtí mexici dělají na mexické domorodce dlouhý nos.'
Pristup ' jsem za vodou a ti min stastni mne muzou byt ukradeni' je nejodpornejsi.
 
Petr H 19.11.2005 19:32

Gringo - shodli jsme se,

sociální stát je problém=Demokraté si pěstují elektorát.
jizlivče  -  než Californii osídlil bílý muž nebylo tam nic než poušť.
gringo 19.11.2005 19:09

reseni immigrace

V podstate souhlasim s Petrem H.
V pripade, ze je zrusen socialni stat a nikdo nemusi na ilegaly doplacet, nemam vubec nic proti  tomu, aby sem prisli vsichni, kdo chteji a okamzite dostali zelenou kartu. Jedinou podminkou by melo byt slozeni kauce ve vysi zpatecni letenky, ktera by byla pouzita pri vyhosteni v pripade spachani trestneho cinu. Tato situace by efektivne vyselektovala schopne a uzitecne od parazitu.