26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

USA: Ilegálové a řidičák

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
David 12.1.2006 14:49

Mexičani a Ukrajinci

ČR má podobný problém ohledně postavení Ukrajinců, kterých tu převážně ilegálně pracuje 200-300 tisíc. Jsou tu protože chtějí uživit svý rodiny a dělaj práce, který nikdo jiný dělat nechce, ale proč nejsou naše vlády schopny vyřešit jejich status a při řešení problému se sahá pouze k represím a zátahům na ilegály po ubytovnách (v tom jsme zašli dál než v USA, kde většinou nechávaj ilegály na pokoji jak jsem pochopil z diskuze), když přitom pořád brečíme jak česká populace vymírá a slovanští kulturně blízcí (a většinou vzdělaní) Ukrajinci s rodinami by nás jistě oživili, to je mi trvalou záhadou.
T 21.11.2005 23:02

Re: Re: Re: Re: Re: Puvodni stav?

Hey ty pointo, co tu zase placas, ty namaho(60+). Vracet dejiny chtej pouze zmateni jako ty. Jak dlouho, ze jsi zila v tom Jeruzaleme. Jsi z toho cela misuges.
gringo 20.11.2005 23:19

trochu fakt re Janecek

Nedavno udelal svedsky think tank Timbro porovnani evropskych zemi s USA, co se tyce materialni urovne zivota par zajimavych fakt:
- vyspele evropske zeme (D, F,I, UK) se co tyce purchasing power parity GDP umistuji mezi Oklahomou a Arkansasem tj. na chvoste zebricku americkych statu
- americti chudi jsou na tom materailne lepe nez stredni trida v evropskych zemich
- v USA tvori domacnosti s prijmem mene nez $25,000 (definice kategorie populace s nizkym prijmem) 25% populace, v socialistickem Svedsku je to 40%, vice nez v nejchudsich americkych statech (o Recku nebo portugalsku ve srovnani s USA neni treba debatovat)
Zprava je dostupna zde:
Alex Juchelka 20.11.2005 23:03

Re: Re: sarko,

Šárko, to, že jste ulhaná a bonzácká kurva, která zde před časem drze doporučovala zjišťovat mé soukromé údaje z mého telefonního čísla pouze protože jste nesouhlasila s mými názory, je pravda, neberte si to osobně! Doufám, že jste se neurazila, a i kdyby - to víte, když budete v USA bonzovat, mohou Vás lidé urážet, jsme zde na takové podrazy citlliví. Já si jinak některých Vašich názorů vážím, i když někdy píšete nemožné blbosti... : ) Hezký zbytek víkendu!
68 20.11.2005 22:36

Jen další dvě čerstvě vyorané "Myši". Zaorat?

68 20.11.2005 22:28

Re: prave tady

Dvě čerstvě vyorané "myši". Zaorat?
Mysch 20.11.2005 21:52

to bylo

jen ryze profilakticky.
Sarka 20.11.2005 20:25

Problem

Myschi - jak se do vyroku o tom, ze tu NEKTERI diskuteri nadavaji panu Janeckovi ( to, ze nadavaji i jinym jaksi unika) probuh pripletl Bush? Az bude debata o Bushovi, rada se pridam. Vyroky na tema "co si  ti Americane o sobe mysli" atd jen ukazuji na predpojatost a predsudek. Pure and simple. Ja se skutecne nepamatuji na jedinou diskusi o Statech (at se diskutuje o skolstvi nebo o pestovani kraliku) aby se do toho nevmzerily podobne vyroky o hroznych, odpornych kvalitach Americanu a jimi zduvodnovane "proto jsem proti nim". NIM? (Misa me tu v jedne z predchozich debat tvrdil, ze v diskusi o nespornych kvalitach americkeho vysokeho skolstvi nejakym zpusobem snizuji Evropu, tvrdim mu ze v ni nema byt stasten, neco ji ubiram a naopak glorifikuji Ameriku protoze jsem v ni stastna a v Evrope tudiz musi byt nestastni, atd atd. Kdyz jsem ho slusne pozadala, aby mi aspon jeden z mych vyroiku ktere toto obsahuji citoval, nemohl. Myslim ze jsme se rozesli pomerne v dobrem, lec tema se opakuje...)
Myslim ze jste si vsiml jak nizkou podporu ma Bush Jr v populaci sve vlastni zeme. Jeho politika je kritizovana zprava i zleva. Nazory pane Janecka nikterak, jak pravila Zuzazna, nevybocuji z rady toho, co clovek slysi ve sdelovacich prostredcich ( a ze slysi celou skalu nazoru snad neni treba dodavat; i pro ty pane Paskovy je zde mista dost, pokud zustane u nazoru a nikoli u facek). Proste ouzivat takovou  hloupost jako hulvatstvi nekolika diskuteru (jako by zde nebylo sdostatek hulvatskych prispevku z "domaci pudy") jako apologetiku visceralni nechuti k Americe je nesmysl.
Mysch 20.11.2005 19:57

no ja sice napsal,

ze se pripojuju k misovi. ale tim byl myslen janecek a ne generalisovani americanu. jestli to nekdo spatne pochopil, omlouvam se. mezi americany je urcite stejne procento slusnych lidi, jako mezi jinymi.
pokud myslel jen bushe,  tak tu omluvu beru zpet.
Mama mia 20.11.2005 19:49

Re: Re: TenMíšo,

Ja mu nenadavam. Ja mu jen zdvorile navrhl aby sve ciny uvedl do souladu se svymi ehm "nazory", kterymi tu spamuje fora do zblbnuti. Zaroven jsem zdvorile vyjadril svuj nazor, ze pak nebude mit na to spamovani cas. Stane se z nej totiz bud rasista nebo mrtvola. Jestli je ale jeste na nejakym tom narudlym kampusu doporucoval bych mu spis tu mrtvolu, protoze v tom prvnim jmenovanem pripade ho od jeho "tolerantnich" kumpanu ceka osud horsi nez smrt.
Sarka 20.11.2005 19:34

Re: Re: sarko,

Pardon, abych byla presna. TenMisa pouziva toho, ze je zde nekolik jednotlivcu kteri nadavaji panu Janeckovi ( a ni neni celkem jasne, kolik z nich jsou Americani a kteri jsou domaci Cesi) jako DUKAZ a doklad jeho pevneho presvedceni, ze "Oni ( "Americani")  "mohou vše a ostaní musí držet hubu a krok, a kdo tak nečiní tak ho přepadnou a nazvou to bojem proti terorismu. A proto jsem proti nim."
Na to si soudny clovek musi rici: HE?
 
JN 20.11.2005 19:31

Re: Re: Mili pratele,

Staci se drzet vlastnich predsevzeti a bude pokoj kam oko dohledne. Pro jistotu pripominam, ze duraz je na slove DEBATA a ne nazoru a jinych privlastcich ...
Sarka 20.11.2005 19:28

Re: sarko,

Myschi, tak proc souhlasite s Misovym zaverem, ze kvuli tomu ze mu zde pan Pasek a snad jeste dva, tri jini nadavaji je nejakym dukzaem toho, ze "Americani" lzou o svobode atd atd... a tudiz je to duvodem "byt proti nim"? Jestli to neni demagogie a hodne kluzka plocha, pak uz nevim co je. Me tu kuprikladu jeden pan ktery momentalne zije Utahu nadaval do K88ev atd - znamena to, ze Cesi jsou hulvati a jest treba "byti proti nim"? Neni trochu pohodlne takto svadet svoje predsudky na spatne chovani nekolika jednotlivcu, at jsou odkudkoli?
Mysch 20.11.2005 19:18

sarko,

slusnej clovek zustane slusnym clovekem, a blbec blbcem, at je narodnosti jakekoliv.
a k nadavkam se slusny clovek nesnizi.
Sarka 20.11.2005 19:14

Re: Re: Mili pratele,

Zuzano - diky. Hlas rozumu. Prave ze pan Janecek a jeho nazory nejsou nikterak unikatni, tem z nas kteri je slychavame v rozhlasovych, televiznich a tiskovych komentarich v cele siri politickeho spektra mohou pripadat jako trochu ohrana pisnicka. Musim se priznat ze nad nimi obcas obracim oci v sloup, protoze je to nekdy fakt jak flasinet. Mam dojem ze jsem ho kdysi nazvala oslem, to pote co se nechal slyset ze potrebuji papouskovat  nejakou "talking head" (jmeno jsem zapomnela, a pokud mi ho nepripomene sam, nevzpomenu si na nej - on toho chlapa evidentne zna lip nez ja). Ale zas mi az tak nevadi, vsak jsem se ne tak davno kvuli nemu chytla s panem Paskem ktery mu za jeho nazory vyhrozoval fyzickym nasilim, pokud se dobre pamatuju. To uz mi vic vadi pokrytectvi typu "hele, jeden Am,erican je sprostej, to bude tim, ze Americani jsou sprosti, arogantni, atd". To mne dokaze vytocit do temer nepricetna :-)
Zuzana W 20.11.2005 19:12

Re: Re: Re: Mike:

Dik za odpoved, preju vam taky hezky zbytek nedele a duvod, proc jsem vcera napsala, ze vas mam rada, nebo presneji, ze Vas zde rada vidim, je muj prijemny dojem z toho, co o svem svete pisete a  jak to popisujete.
Zuzana W 20.11.2005 19:08

Re: Mili pratele,

nikdy jsem panu Janeckovi nenadavala, naopak jsem hajila jeho pravo svobodne se vyjadrit.
Copy&paste anglickych textu mi sice nevadi, ale nepovazuji je za ucinny argument na ceskem foru, nekteri textum nerozumi.
Reknete mi, k cemu by byla takove 'debata', v niz by vsichni souhlasili.
A krom toho - nazory pana Janecka co do pocinani nasi administrativy muzeme slyset na vsech nedelnich politickych analyzach, republikany a konzervativce nevyjimaje. 
JN 20.11.2005 19:01

Re: prave tady

Asi rozumite anglicky a vite, co v tech cut&paste je. V tom pripade jiste vite, jak se hraje "the three card monte" Basic idea: Keep your eye on the target, while the dealer -- called the tosser in this sort of game -- mixes it up with two duplicates. A lookout to keep an eye out for the police, a roper to bring in potential players and one or more shills to get people to play. The shill blends in as part of the crowd -- in fact, the shill will appear to be the opposite of the tosser.....
Sarka 20.11.2005 18:42

Nebo mozna

tim chcete rici, ze takovy Redneck Mike, Zuzana, Gringo, PM nebo ja nejsme Americane nybrz prevleceni Martani?
Sarka 20.11.2005 18:34

Americane?

Miso, nemohl byste byt ponekud adresnejsi? Nebo uz jsme zase u toho ze "Americane jsou nabubreli", "Cesi kradou", "Nemci se rozpinaji". Nemeli jsme nahodou tuhle debatu uz jednou nekde jinde? Zajimave - VY hodite ten neprijemny pridomek na ty, kteri oponuji a nadavaji panu Janeckovi, a ti ostatni jsou co? Salatove okurky? Nevykladate si (opet) realitu pozue a jenom na podlklade Vasi ideologie, ktera veli, ze (vsichni) Americane jsou podla, hloupa, nevzdelana a arogantni sebranka?
Sarka 20.11.2005 18:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: imigacni absurdity...

Asi tak negativni jako Vasi "zazobanci" Nektera fakta, vyjadrena zkratkou, nezni prilis priznive. Presto jsou fakty.
Jiri Janecek USA 20.11.2005 18:25

Conservatism

v necem trochu souhlasim - podle me Goldwater byl asi ten posledni konservativec - s principles.
Re. ideologie - aka cesta k totalite - v podstate souhlasim s George Soros - a jeho Open Society (ktereho Klaus vystrnadil z Prahy, a hruza dava take penize na vzdelani cikanu!) - asi nejbohatsi, nejstedrejsi immigrant v USA -- v Madarsku prozil nacizm, prozil komunism - a jeho mission je ted STOP totalitu v USA = Bushe. Neco jako nechci na stara kolena emigrovat ..
A take pise ... dost zajimave.
Amerika je velmi dynamicka zeme, nesnasi lhani, manipulace Carl Rowe etc. A  jak je videt z poslednich par mesicu ze i ty neocony prezila.
Vcera jsem cetl pohadky Bozeny Nemcove me vnucce - a v kazde druhe bylo o nejake chude "popelce" ktera dala to posledni druhym a na konec byla odmenena To se lisi od me, me, me philosophie Rand etc.
Mysch 20.11.2005 18:18

prave tady

v tehle diskuzi byl janecek naopak vecny, a poskytl opravdu informace. na rozdil od jeho protirecniku.
otravni a stereotypni jsou mnozi jini, obvykle prave nadavajici.
pripojuju se k misovi.
Trinecak30 20.11.2005 18:14

Jsme tady,protoze

nas chteji-potrebuji
Trinecak30 20.11.2005 18:11

Ja jsem ilegal...

...bez prac.povoleni,platim dane,utracim za bydleni,potraviny,pojistky,spotrebni zbozi,atd."Delam nekvalifikovanou praci o kterou by amik ani nezakopl".At mi nekdo zkusi oponovat proc by ze mne USA nemela mit "zisk"
Ten Míša 20.11.2005 18:10

Re: TenMíšo,

Vy máte svoji pravdu, svoje vidění světa. Tuto pravdu hajíte a nenecháte si ji vzít.
Pan Janeček má také svoji pravdu, svoje vidění světa. A tuto pravdu taktáž hájí a nenechá si ji vzít.
 
Někteři komentátoři mu sprostě nadávají a dokonce vyhrožují fysickám násilím. Nevšiml jsem si že by pan Janeček někomu nadával a vyhrožoval.
 
To je ta svoboda slova a demokracie, kterou Američané všude prosazují. Oni mohou vše a ostaní musí držet hubu a krok, a kdo tak nečiní tak ho přepadnou a nazvou to bojem proti terorismu. A proto jsem proti nim.
 
gringo 20.11.2005 17:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: imigacni absurdity...

Hmmm, vy jste psycholozka? Tak v tom pripade nemuzete nevidet negativni emocionalni podtext ve vasem vyrazu "kseftovani s levnou zeleninou". Asi jako kdyby nekdo o vas rekl, ze se zivite prodavanim psycho zvaneni za verejny gros...  Jak jsem mel sanci vas poznat, honila byste si tu ego na ucet toho nestastnika dost dlouho. Ostatne moji snahu o argumentaci taky povazujete za plnou hostility. Mate ponekud jine standardy pro jine a pro sebe. Jak se tomu rika odborne?
Jinak s vami souhlasim, za predpokladu, ze se zrusi socialni stat, je mi jedno, kdo sem prijde a pracuje (psal jsem o tom jinde v teto diskusi). Vadi mi, ze na ilegalni imigraci doplacim na danich a v podobe erodovane podpory vlade zakona. 
 
AeroKarel 20.11.2005 17:45

TenMíšo,

bude-li mne někdo neustále otravovat citacemi třeba z Britských listů a Haló novin, budu mu nadávat také. Janeček je otravný a stereotypní. To je v podstatě celé. Ale co se Janečka týče, řídím se spíš dle hesla vyignorovat.
Ale to je omyl 20.11.2005 17:29

Re: miso,

Tak jako drive, tak i dnes, to co delaji ty tri internetove krizky, delali jenom dobrovolnici s dobre krytymi zady.-:))
G. Pašek 20.11.2005 17:23

Re: Proc?

Janečku, otázka není otázkou když víš odpověď, tu tvou.
Kupodivu, a furt se jich těch vandráků hrne do USA a ne do toho EU ráje.
V těch nordických státech o kterých básníš mě tam lidé nepřipadali ani o chlup šťastnější nebo střízlivější, ba naopak. Nikde jsem neviděl tolika opilců, ani v ČR.
Jo, a podívej se, kolik Republikáni dávají na podporu přivadrovalých "žebráků" o kolik dával ten tvůj oblíbenec, pervert Clinton. Skoro 2x tolik.
Je dobře, že tak píšeš, alespoň se sem Češi nebudou hrnout. A já to říkám furt, aby Češi hokejisti odešli si hrát ten hokej zpátky do Čech. Jágr zpátky do Kladna, Hašek do Pardubic a já nevím odkud sem všichni přivandrovali.