20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

UKRAJINA: Praví fašisté proti neexistujícím fašistům

Jak známo Vladimír Putin zdůvodňuje invazi odnacifikací Ukrajiny. Před několika dny vypracovaný důvěrný dokument, který vydala německá Bundesnachrochtendienst, BND, tedy Spolková informační služba, však uvádí, že právě ruská armáda posiluje svou armádu začleněním fašistických pravicových extrémních ruských uskupení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 14.6.2022 11:29

R^R^

J. Ziegler 14.6.2022 11:28

Ruské válečné zločiny na Ukrajině nejsou smyšlené. Jsou dokázané bez ohledu na lži oné ukrajinské ombudsmanky.

D. Laurencikova 14.6.2022 11:28

Na to se opravud jinak odpovedet nedalo, pane Krivan R^R^R^;-)

M. Boháček 14.6.2022 11:27

A pani Lukešová, čo keby desiatky, alebo stovky otvorených nacistov boli tolerovaní - oficiálne začleňovaní do armády ČR? Prípadne do policajného zboru? To by ste tiež tako obhajovala nacizáciu armády ČR?

D. Laurencikova 14.6.2022 11:27

R^

D. Laurencikova 14.6.2022 11:24

Prectete si jednou, jak funguje EU, abyste vedel, co je diktatura.

V. Povolný 14.6.2022 11:24

Nesmysl. Za krajně pravicové označují tyto ideologie a systémy pouze ti, co si myslí, že všechno špatné je pravicové. Ve skutečně jde spíš o levičácké ideologie, jenže to se teď zrovna nehodí.:-/ Nacismus=NACIONÁLNÍ SOCIALISMUS - takhle se asi nebude jmenovat krajně pravicová ideologie, že?

K. Křivan 14.6.2022 11:24

No vidíte ! A kdo tady si dovolil pochybovat o slovech té krávy, tak na néj zdejší pokrokoví blbečkové plivali. Nemél bych ale urážet samice skotu domácího takovým srovnáním s tou Denisovou.

D. Laurencikova 14.6.2022 11:24

Jiste je vam znamo, ze Stalin nebyl Rus, ale Gruzinec.

D. Laurencikova 14.6.2022 11:23

Uz se ukazalo v pripade znasilnovani, ze je to cele smyslene. Nesmite zapomenout, pani Lukesova, ze "civilni obyvatelstvo" vcetne trestancu dostalo od Zelenskeho zbrane a vsichni byli vyzvani k odporu proti Rusum, za pomoci Molotovych kokteilu... atd., odhlednuto od zneuzivani civilnich objektu vojskem. Plakat pak nad "civilnimi obetmi" nedava dost smysl. Dnes jsem videla ve zpravach na ZDF, ze Zelensky dava vybrat nasemu kancleri Scholzovi mezi Ukrajinou a zachovanim jakehosi vztahu k Rusku... To je dalsi etapa vydirani Nemcu Ukrajinou... Na me ten clovek skutecne dela dojem, ze neni vzdycky zcela pri smyslech.

M. Boháček 14.6.2022 11:20

Pre mňa je začlenenie nacistického, vojenského zoskupenia do armády oficiálnou akceptáciou tejto ideológie ukrajinskou vládou.

https://www.novarepublika.online/2022/06/ukrajina-jeji-demokraticka-pritomnost-jeji-demokraticka-minulost

K. Křivan 14.6.2022 11:20

To tvrdili i Francouzi o Alsasku a Lotrinsku.

To je problém všech národnostně promíchaných území. Obě strany tvrdí v podstaté totéž a obé strany mají pravdu.

Z. Lapil 14.6.2022 11:20

Pokud nepracuje s verzí "Chyby se staly, ale my to uděláme správně".

Ale spíš máte pravdu - Putin pracuje způsobem "stát jsem já". A k tomu mi dopomáhejtež moji přátelé a příbuzní. V Rusku je - píšu to poněkolikáté - extrémně mnoho bohatství soustředěno v extrémně málo rukách a zároveň extrémně velké procento těch bohatých k bohatství přišlo skrze politické konexe. Statistika snad OSN, určitě se jedná o země BRIC (Brazílie, Rusko, Indie, Čína"). Neboli - moje interpretace - ruský stát reprezentovaný Putinem je - měřeno penězi - relativně několikanásobně silnější než Čína.

M. Boháček 14.6.2022 11:17

Pán Diviš, tak sú na Ukraine hordy štátom podporovaných nacistov, či nie? --- https://www.novarepublika.online/2022/06/ukrajina-jeji-demokraticka-pritomnost-jeji-demokraticka-minulost

"Podle skutků poznáte je" - Odesa 2014 - upaľovanie "moskalov" zaživa, dobíjanie uniknuvších plameňom roxorovými tyčami, zákony zakazujúce používanie ruského jazyka, vyradenie státisícov kníh ruských autorov z ukrajinských knižníc(Tolstoj, Puškin...), útoky na rusky hovoriacich civilov po celej Ukrajine - verbálne aj fyzické, zabitie skoro 15 000 civilov na Donbase od 2014-teho roku, fakľový sprievod v Kyjeve s hajlovaním a podobizňami Banderu, zabíjanie ľudí s iným názorom (viď Myrotvorec)... Skutkov viac ako dosť.

D. Laurencikova 14.6.2022 11:12

R^

D. Laurencikova 14.6.2022 11:12

Ja vite, jaky je rozdil mezi ruskou a ukrajinskou "demokracii", kdyz v obou zemich vladnou "oligarchove"? Muzete vysvetlit rozdil mezi nacistou a neonacistou a zduraznit hlavne to pozitivum ve prospech neonacisty, o ktere vam zrejme jde?

M. Boháček 14.6.2022 11:10

Pani Lukešová, ak sa niekto tetuje hákovými krížmi a hajluje, tak sa hlási k ideológii nacizmu.

Ukrajina je nacizovaná krajina.

https://www.novarepublika.online/2022/06/ukrajina-jeji-demokraticka-pritomnost-jeji-demokraticka-minulost

K. Křivan 14.6.2022 11:10

Každá smlouva platí tak dlouho, jak dlouho existují podmínky, za kterých vznikla.

J. Jurax 14.6.2022 11:10

Když se socialistu pro jeho zjevnou zhůvěřilost levici nehodí nazývat jej levicovým.

D. Laurencikova 14.6.2022 11:08

Dnes jsem se dokonce v nemecekm tisku docetla, ze vsechny ty znasilneni a muceni Ukrajincu vcetne deti Ruskymi vojaky si vymyslela jista Lyudmyla Denisova, sedici v ukrajinskem parlamentu. Sama k tomu rekla, ze "prehanela", aby primela svet k tomu, posilat na Ukrajinu zbrane. Tato dama byla dokonce propustena a to je co rict. Ted mame zase hruzu "fasistu" mezi Rusy... Jeste uvidime, co z toho nakonec zbude.;-)

I. Širůček 14.6.2022 11:08

Kdyby si mohli koupit záchodovou mísu doma, nedělali by to. Jsou to vlastně jen nešťastní lidé. ... no, možná také trochu závistiví ...

I. Širůček 14.6.2022 11:06

Po zkušenostech s vládou Stalina? Jen hlupák se tomu může divit!

K. Křivan 14.6.2022 11:05

No, já v NATO žiji od roku 1969, a nemohu si stěžovat.

I. Širůček 14.6.2022 11:04

Absurdní je spíše, že by tam mohlo být něco horšího, než prvních čtyřicet let vlády Sovětů!

P. Diviš 14.6.2022 11:04

Správná reakce.

Vyhlašování nacismu a fašismu za pravicové ideologie je jedna z největších levičáckých lží.

P. Diviš 14.6.2022 11:02

To tvrdil i Hitler, nejen o Sudetech, třeba i o Alsasku a Lotrinsku.

P. Diviš 14.6.2022 11:01

Pak je ještě větší či menší podíl nějaké té diktatury.

P. Diviš 14.6.2022 11:00

To si ten často vzpomínaný Hitler myslel také, ten druhý bod. I císařské Německo nebo Japonsko.

J. Jurax 14.6.2022 10:58

Ano.

Nacista je nacionální socialista. Nacionalista je jenom nacionalista.

P. Diviš 14.6.2022 10:58

Wagnerovci jsou prostě žoldnéři. Ano, většinou je úkoluje různými oklikami ruský stát.

Pluk Azov je dávno včleněn do ukrajinské armády, podléhá tedy jejímu velení a to zase politickému vedení země, celkem normální stav. I nacionalismus Ukrajiny a Ukrajinců má důvod: Vyvolalo ho dlouholeté potlačování ukrajinské národnosti Ruskem, posléze SSSR.