2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

UKRAJINA: Deset procent

Je to přesně rok, kdy se na Ukrajině odehrává válka v intencích středověku, válka z ruské strany dobyvačná se záměrem rozbít infrastrukturu země a náhodně pouštěnými raketami nahnat obyvatelům strach a nejspíše je tak přinutit ke kapitulaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Juraška 26.2.2023 11:16

Víte v čem je Váš problém?Jste hysterický propagandista ne historik.

M. Mařák 26.2.2023 10:32

Stejně je zajímavé, že snad největší shluk aktivních kremlobotů z té Pirožinovy trolí farmy v Petrohradě (l'Internet Research Agency) je v českém webovém prostoru v diskuzích pod články webu Neviditelný pes. Proč tomu tak je, těžko říct. Nemyslím si, že by byl NP natolik čtené médium, aby se to dalo vysvětlit tímto způsobem.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Agentura_pro_v%C3%BDzkum_internetu

J. Vlček 26.2.2023 10:47

Vaše spekulace jsou mimo mísu, pane Mařáku. NP je prostě jedním z mála prostorů, kde je zatím zachována svoboda slova a názorů.

Zkuste něco napsat u jiných portálů, co nebude v souladu s mainstreamovým chápáním pravdy a lásky, a víc si tam neškrtnete ani slovíčkem.

Taková je skutečnost dnešní svobody slova u nás.

M. Mařák 26.2.2023 11:10

Funguje to tak i u našich tzv. bojovníků za svobodu slova, takový Okamura a jeho parta na facebook stránkách SPD mažou a banují jak diví, jak jsem se kdysi dočetl.

No, taková je již doba, co se dá dělat... V Rusku a v Číně je to ještě mnohem tvrdší.

K. Křivan 26.2.2023 12:28

Pan Okamura a jeho parta mažou jen sprostoty zmetků jako je zdejší Moser a jeho kámoši. To svinstvo si ban zasloužilo.

M. Mařák 26.2.2023 12:52

Pan Neff nemaže ani vulgární urážky, kterými ho někteří zdejší příslušníci národovecké žumpy titulují. Buď uznáváte svobodu slova, nebo ne, Okamura si na to jen hraje, jak je vidět.

H. Lukešová 26.2.2023 12:59

Pan Neff považuje diskusní fóra za žumpu, myslím si, že až mu dojde s námi všemi trpělivost, tak diskuse uzavře a budeme mít po žížalkách. Alespoň mluvím sama za sebe, že NP je mou vášní.

Dokud žil pan redaktor Wagner, tak diskuse občas moderoval a ty největší hulváty a darebáky, vyhodil z diskusního fóra. Někdy je zapotřebí úklid.

H. Rybnická 26.2.2023 13:13

Pan Neff diskuze na NP nečte a zřejmě nesleduje. Ovšem toto také má své nevýhody, otevírá prostor trolům a zkušeným propagandistům - čehokoli. A samozřejmě i primitivům.

J. Vlček 26.2.2023 14:21

A do které z vámi uvedených kategorií, řadíte vás osobně, paní Rybnická?

Skoro to vypadá tak, že podobný prostor k otevřené diskusi v Německu nemáte, a tak se chodíte vypovídat sem, kde ovšem na vaše povídačky mnoho pochopení nenacházíte, není-liž pravda? Máte vy to ale smůlu. :-)

H. Lukešová 26.2.2023 14:46

Tak bych to neviděla. Z "ciziny" k nám na českého Neviditelného psa "leze" dost diskutérů. Paní Rybnická, Paní Laurenčíková, pan Mařák... a další.

Svého času, blahé paměti, přispívali svými články i pánové, žijící v cizině, Luděk Frýbort a Ota Ulč, ten první z Německa, ten druhý z USA. Oba již bohužel zemřeli. Psali dobré články. Pamatujete si je?

K. Křivan 26.2.2023 14:59

Pamatuji. Čest a sláva jejich památce. Já sem chodím už od začátku NP.

J. Vlček 26.2.2023 15:38

Paní Lukešová, nemám vůbec nic proti přispěvatelům z ciziny, právě naopak. Samozřejmě si mnohé z nich pamatuji, a názory mnohých současných obdivuji ( pí. Laurenčíkovou, p. Křivana, a p.) jiným oponuji (pí. Rybnické, p. Valentovi a p.)

Nemohu za to, že s některými, jako například s paní Rybnickou, jsem většinou ve při, nebo opačného názoru.

Možná si vzpomenete na podobný případ přispěvatelky z Německa, jakési paní Netzer. S tou jsem byl ve při dennodenně.

Je mi jedno odkud názor přichází, jestli z ciziny, či od nás v Česku. Když s ním nesouhlasím, dám to prostě najevo. Toť vše.

H. Lukešová 26.2.2023 15:47

Ano, to máte správný postoj.

K. Křivan 26.2.2023 16:59

Ježíšmarjá Frau Netzer, to byla strašná kr..a. Kteří čerti ji onesli ? A kam ?

D. Laurencikova 26.2.2023 15:04

Dokonce i vy tady smite sirit svuj Stuß, pani Rybnicka, podekujte panu Neffovi.

K. Křivan 26.2.2023 13:09

To nedělá dobře, pan Neff. Ono by stačilo u takových zmetků jako je L.Novák. Ganauer, Moser, Mach, a jiní,.. zveřejnit jejich skutečné jméno a adresu. Pak by to lidi dotáhli do konce.

D. Laurencikova 26.2.2023 15:06

Kdyby si s tim nekdo chtel dat praci, tyto darebaky pohnat za jejich urazky k zodpovednosti, pak by to urcite slo. Ale kdo ma chut s nimi ztrcet cas? Mozna ze je to chyba...

K. Křivan 26.2.2023 16:35

Ztrácet čas ? Jedno bác trvá zlomek vteřiny.

D. Laurencikova 26.2.2023 16:47

Je to lidstejsi, ano. To byste ho ale musel dostat pod ruku, pane Krivan.

K. Křivan 26.2.2023 16:56

Lidštější ano, netrápil by se. Ale i přínos pro lidstvo.

Pod ruku ne. Stači 10 metrů. ;-D

H. Lukešová 26.2.2023 17:29

No tak teď jsem četla další smutnou zprávu z Izraele, palestinský terorista poblíž Huwary v Samaří zastřelil dva mladé Izraelce, bratry ve věku 20 a 22 let. Tato vražda mi zkazila nedělní pohodovou náladu. Zase byli zavražděni lidé jen proto, že jsou Židé.

Ti palestinští teroristé jsou lidské zrůdy, nic jiného než likvidaci si nezaslouží. Vždy jsem to brala, že přeháníte, ale nyní vidím, že ne. Že máte pravdu. Bohužel a nedělá mi radost takové přiznání.

D. Laurencikova 26.2.2023 17:52

To je ta indoktrinace od kolebky az po hrob. Je to neresitelne!

H. Lukešová 26.2.2023 17:57

Ano. Dovolím i ocitovat poslední sloupeček ze mého článku o palestinianismu...

"Přijetí „palestinismu“ jako základní součásti identity Arabů v Zemi izraelské má strašlivé důsledky, protože znamená, že neexistuje žádné kompromisní řešení konfliktu. „Palestinismus“ tvrdí, že palestinští Arabové jsou věčnými nepřáteli židovského národa v Zemi izraelské, což v konečném důsledku znamená, že válka bude pokračovat, dokud jedna z obou skupin v zemi nezůstane a druhá nezanikne".

Takže konflikt bude pokračovat donekonečna.

K. Křivan 26.2.2023 19:06

Hladit paloše, hladit, hladit, hladit až do úplného vyhlazení. Pak to nebude do nekonečna, ale ihned to skončí.

Přesně tak. Dokud jedna z obou skupin v zemi nezůstane a druhá nezanikne. Jsem pro to, aby zůstali Israelci. Už jen kvůli jejich obrovskému podílu na vědeckěm pokroku. Podívejte se na podíl Israelců mezi nositeli Nobelovy ceny.

H. Lukešová 26.2.2023 19:15

Ano, já těž. Chci, aby zůstali Izraelci. To jsou lidé, kteří tvoří, zvelebují svou zemi.

Co dělají palestinští teroristé? Jenom ničí, zabíjejí, terorizují Izraelce a ve svých vesnicích a městech mají plno špíny a odpadu, což můžu potvrdit. Z "palestinských měst" byl čistý a upravený pouze Betlém, Jericho, byly samé odpadky, pet láhve se válely po zemi...

Dále jsem viděla palestinské děti, které šly k nám žebrat, místo aby byly ve škole, naše skupina turistů jim nic nedala a posílali jsme je do školy a říkali jsme jim "go to school"... a když šly děti domů s nepořízenou, tak starý palestinský Arab" seřezal" osla, taková krutost.

Také jsme spatřili na ulici psa, ale ten byl tak hubený, špinavý a ošklivý, vyfotila jsem si ho, abych měla vzpomínku a jistý důkaz této ohavnosti.

K. Křivan 26.2.2023 19:08

Je to řešitelné.

Z. Lapil 26.2.2023 14:37

Opatrně s tím. Taky už jsem přišel o pár příspěvků, podle mě vysloveně nevinných nebo aspoň nevymykajících se zdejšímu prostředí.

Bohužel jsem si neuložil svůj majstrštyk. Svojí jemně sofistikovanou argumentací jsem zmátl cenzora natolik, že mi nepustil ani vysloveně prokorektní příspěvek. No uznejte - když chci někoho hájit, tak ho MUSÍM jmenovat ;-).

V. Kolman 26.2.2023 19:17

Nemusíte jmenovat. Stačí napsat: "ten, jehož jméno se nesmí vyslovit"...;-D;-D;-D

D. Laurencikova 26.2.2023 15:02

Vy povazujete L. Novaka, Macha, Vaclavikovou a jeste par podobnych za "narodoveckou zumpu"? To jsou totiz ti metaci vulgarnich urazek. Vy to asi mate zas popletene, stejne jako s tim, kdyz jste me nazval "Jezisistkou", ktera nastavuje druhou tvar, ze pane Marak?

D. Laurencikova 26.2.2023 14:59

Presne tak to je!!R^