26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

TEROR: Co Blinken odmítá vidět?

Osamělý vlk je člověk, který se pohybuje mimo hranice své společnosti a přinejmenším v kriminálních případech provádí něco sociopatického. Oba teroristé v Jeruzalémě jednali v naprostém souladu s normami a očekáváními své společnosti. Rodiče střelců je chválili jako hrdiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 7.2.2023 18:52

Je pravdou, za což jsem se až styděla, že firma, u které jsme si objednali zakázku na opravu chaty, tam poslala dřít Ukrajince, a ti dřeli a dřeli... Ale to jsem Vám asi už asi psala.

Avšak nyní vidíte, ze dne na den se z pohrdání Ukrajinci se stala velká láska.

D. Laurencikova 7.2.2023 20:11

To je zajimava vec. Polaci maji pritom pro lasku k Ukrajine jeste min duvodu, nez Cesi. Clanky na Novinkach je treba brat s velkou rezervou, jak znamo.

H. Lukešová 7.2.2023 20:20

Avšak zřejmě je nenávist k Rusku u Poláků ještě silnější než nevole k Ukrajině. A jak vím, nenávist sjednocuje, kór když se bije na pogromy.

D. Laurencikova 8.2.2023 8:46

To je zvlastni fenomen, je-li tomu u polske siroke verejnosti skutecne tak. Ze Polska vlada jedna jeste hazardersteji a zbrkleji, nez ta ceska, jsme videli hned na zacatku teto valky. Na tom se nic nezmenilo. Jeste k tem Novinkam: Novinky je opravdu nutne brat s rezervou. A jak rika Ilona Svihlikova, pohybovat se v diskuzich na Novinkach je neco jako "prodirat se fekaliemi".

H. Lukešová 8.2.2023 9:04

Ano, Novinky beru s velkou rezervou, jedná se totiž o hlavní mainstreamové médium. Ale jestli chcete, přečtěte si prosím, jak Zelenskyj vydírá Izrael a jaké má vůči němu nestoudné požadavky...Tady výňatky z článku

Před dlouho očekávanou návštěvou izraelského ministra zahraničí Eliho Cohena v Kyjevě ukrajinští představitelé údajně připravili seznam požadavků vůči Jeruzalému, včetně půjčky 500 milionů dolarů a toho, aby Izrael veřejně odsoudil Rusko.

Mezi další požadavky, které Kyjev prosazuje, patří, aby Izrael poskytl rozsáhlou lékařskou péči a rehabilitaci zraněným ukrajinským vojákům a civilistům na izraelské náklady; aby Izrael opustil svůj neutrální postoj ke konfliktu a veřejně se zřekl Ruska; aby Izrael poskytl Ukrajině obranné technologie, včetně systému protiraketové obrany podobného Iron Dome, který by mohl sestřelovat přilétající rakety a bezpilotní letouny; a aby Izrael podpořil mírovou dohodu vytvořenou Ukrajinou, která by požadovala odsun ruských vojsk z ukrajinského území, včetně sporné oblasti Krymu.

Po celou dobu trvání rusko-ukrajinského konfliktu se Izrael vyhýbal tomu, aby se postavil na některou stranu. Rusko má faktickou kontrolu nad syrským vzdušným prostorem a Izrael pravidelně provádí letecké údery proti íránským aktivům v regionu. Pokud by Izrael veřejně vystoupil proti Rusku, je pravděpodobné, že by Jeruzalém ztratil možnost pokračovat ve své protiíránské zástupné kampani v Sýrii.

https://www.israel.cz/2023/02/ultimatum-zelenskeho-schuzka-s-izraelskym-nejvyssim-diplomatem-bude-zrusena-pokud-nebudou-splneny-pozadavky/

Jen doufám, že Izrael necouvne tomu drzému arogantnímu šaškovi Zelenskému. Ať si Zelenskyj diktuje své požadavky Německu a USA, ty jistě rády pomohou, když už je paní Analena s Ruskem ve válce.

D. Laurencikova 8.2.2023 13:32

Ten Zelensky musi skutecne brat drogy, jinak si jeho sebeprecenovani a jeho panovacnost nelze vysvetlit. Ale takovi jsou ti ukrajinsti panove vubec.

Take doufam, ze Israel se Zelenskeho diktatu nepodridi, tak jak ti evropsti ubozaci, ktere se hluboce klani a aplauduji, sotva se jeho zamracene velicenstvo Volodymyr Zelensky nekde vynori a zacne klast pozadavky. Kolik miliard, kolik zbrani, tanku, letadel, lodi.... mu jeste musi dodat, aber dalli dalli! Ja uplne chapu toho ctenare, ktery v jakesi diskuzi napsal: "Od te doby co znam Zelenskeho a Melnyka, nesnasim Ukrajinu. Do te doby mi byla lhostejna".

M. Grundmann 8.2.2023 19:16

Izrael má své vlastní zájmy, které nejsou stejné jako zájmy Ukrajiny. To platí pro všechny státy. Ale podle mě Zelenský nezastupuje ani zájmy Ukrajiny a dostal svou zemi úmyslně do neštěstí. A protože je to Žid, může se to obrátit jednou proti Židům jako obvykle.

M. Grundmann 8.2.2023 13:17

ChatGPT : Historickými a kulturními vazbami se Polsko zajímá o svou pozici v regionu střední a východní Evropy, a některé diskuse v Polsku mohou tuto touhu po rozšíření vlivu na východ zahrnovat. ;-D

D. Laurencikova 8.2.2023 13:35

Jak se zda. Polsko je ochotne svoji pozici v regionu stredni a vychodni Evropy rozsirit i za cenu atomove valky s Ruskem. Excellenti strategie!

M. Valenta 7.2.2023 17:18

Vy fakt nechápete, že Rusko je agresorem a Ukrajina, ať je nám sympatická nebo ne, tím napadeným a že nikoho ani vteřinu nenapadlo jadernou mocnost napadnout?

H. Lukešová 7.2.2023 18:00

Ano, Rusko je agresorem, neschvaluji ruskou invazi na Ukrajinu, to jsem psala vícekrát, leč se nepřidávám k těm frenetickým výkřikům o zničení Ruska a přesto přeze všechno považuji Rusa za člověka.

K. Křivan 7.2.2023 18:35

Vy fakt nechápete, že Ukrajina začala po amerikou financovaném a podporovaném majdanu terorizovat ruské obyvatelstvo na původních ruských územích Novorossija a Krym ?

M. Valenta 7.2.2023 17:18

Vy fakt nechápete, že Rusko je agresorem a Ukrajina, ať je nám sympatická nebo ne, tím napadeným a že nikoho ani vteřinu nenapadlo jadernou mocnost napadnout?

D. Laurencikova 7.2.2023 18:00

Ne, vy nechapete! Nechapete, ze Ukrajina je tady jenom Mittel zum Zweck. Valka na Ukrajine je ve skutecnosti valkou Zapadu, predevsim USA proti Rusku. Za tim ucelem NATO vyzbrojilo a vycvicilo ukrajinskou armadu, jak priznala Angela Merkelova a o soucasnem statu quo informovala nejlepe nase ministryne zahranici, Annalena Baerbock: "Jsme ve valce s Ruskem", rekla nedavno v Zeneve. Chcete to zrovna vy zpochybnovat?

M. Grundmann 7.2.2023 18:15

To je právě omyl. USA se snaží 30 let Rusko všemi možnými prostředky oslabit. Nikoliv přímým vojenským útokem, ale jinak je dovoleno úplně vše. A Ukrajina se rozhodla přidat k USA, proto vojenská reakce Ruska.

V. Petr 7.2.2023 17:05

Situace v Izraeli a na Ukrajině je diametrálně odlišná. Rusové nechtějí Ukrajince zahnat do moře ani nikam jinam, chtějí z nich nadělat Rusy.

D. Laurencikova 7.2.2023 18:05

Rusove chteli vlastne jenom jedno jedine: Aby Ukrajina nebyla clenem NATO. Chteli neutralni Ukrajinu, jinak si mohli byt Ukrajinci Ukrajinci, jak chteji. Ani ten Krym by jim nikdo nebral. A kdyby jeste navic zachazeli slusne s ruskou mensinou na Donabase, misto toho, ze ji tam leta bombardovali, ani ten Donbas by jim nikdo nebral. Vsechno ostatni jsou bachorky.

M. Valenta 7.2.2023 14:47

Může být. Zřejmě mají podobné sny jako Rusové.

V. Povolný 7.2.2023 15:21

Židé se musí smířit s tím, že bez palestinského státu to nepůjde? A není to přesně naopak? Nemají náhodou právě palestinští Arabové problém s existencí židovského státu? A čekat až bude židovsko - palestinská otázka vyřešena? Podle všeho o té problematice vůbec nic nevíte. Řešením židovsko - palestinské otázky podle palestinských Arabů spočívá ve zničení státu Izrael. No tak si na to počkejte!

D. Laurencikova 7.2.2023 15:31

R^R^

V. Kuhaj 7.2.2023 11:14

Já si už delší dobu všímám, že politika stávající "demokratické" vlády USA se začala po malých krůčcích od Izraele odklánět. Jediné co mě trochu překvapuje, je takové zrychlování toho procesu, myslel jsem, že "demokraté" budou opatrnější. Ale asi k tomu už nemají důvod.

Ano, je to dehumanizace, co v lidech vyvolá pocit oprávněnosti, že se vůči takovému člověku (rase, národu...) smějí dopustit v podstatě čehokoli. "Vždyť je přece tak zlý a hnusný, že každý slušný člověk (rasa, národ...) má morální povinnost zadupat ho do země!" Však jsme to tady (zatím) ve velkém zažili v procesech s Horákovou a jinými, a v malém u voleb prezidenta. I ministr vnitra se vyjádřil, že jisté chování na Babišových mítincích sice není hezké, ale on si za to může sám tím, jaký přece je. (!). Tohle odstartování soutěže na slušné a hodné, kteří si z morálních důvodů mohou vůči špatným a zlým dovolit v podstatě všechno, může přinést takové zlo, o jakém se nám dneska nesní. Všimněte si, jak agresivní tlupy pískající na píšťalky a řvoucí např. "Táhni z Brna" nikdo neřešil, za agresivního byl označen Babiš, a spousta lidí tomu věří. Proč? Protože je zlý, takže vůči němu se to přece smí! Historie se opakuje!

Omlouvám se za tuhle domácí vsuvku, ačkoli téma článku je mnohem závažnější. Já jen že tyhle plamínky nenávisti rádi zažehují lidé, kteří se obsadili do role strážců demokracie, a z té nenávisti rádi obviňují jiné. Držím vám palce, ale dost mě hněte, že o mnoho víc toho udělat nemůžu nejen já, ale vlastně nikdo. Umějí, to, lumpové!:-/:-/:-/

D. Laurencikova 7.2.2023 15:09

Vubec se neomouvejte, ta vsuvka bajecne pasuje. Je to presne tak, historie se opakuje. Dnes ti "dobri" opet dehumanizuji ty "zle" a sice pausalne a hodne nahlas a za pomoci sdelovacich prostredku. Vidim to v Nemecku, vidim to i v Cechach. Toto lidstvo se ze svych chyb, jak se zda, nikdy nepouci a proto je proklete k tomu, opakovat je znovu a znovu! K tem "strazcum demokracie" jeste: Pred par dny me v tomto foru oznacil jeden forista, ktery se zrejme ma za jednoho z nich, za "horsi nez dobytek". Proc? Protoze jsem varovala prave pred touto dehumanizaci a nenavisti, ktera nic dobreho nemuze prinest. Uz nevim jmeno toho genia, ale on se jiste prihlasi a jeste mi sebevedome prilozi, neni-liz pravda? Rv

V. Petr 7.2.2023 11:07

Je těžké chtít, aby jiné národy podporovaly Izrael, když se sami Židé chovají jako sebevražední šílenci a podporují tu Bidena, tu antisemitistickou EU a někdy dokonce i ústupky "Palestincům..."

D. Laurencikova 7.2.2023 15:38

Mezi Cechy jsou take takovi i makovi. To se tyka kazdeho naroda. Nepausalizovat prosim. Nejsou "ti Zide", ani "ti Cesi", ani "ti Rusove", ci "ti Nemci"atd. Samozrejme ze je treba podporovat Israel, jedinou demokracii v tom arabskem islamskem mori....

H. Lukešová 7.2.2023 9:08

Židovský stát jako problém pro islám

https://gerloff.co.il/cz/zidovsky-stat-jako-problem-pro-islam/

H. Hiram 7.2.2023 8:51

Clanek je preklad z anglictiny clanku Caroline Glickove, ktery vysel v 3. unora v JNS. Obsah je dulezity a spravny, ale prava autorka by mela byt uvedena.

F. Navrátil 7.2.2023 7:53

USA pokračují v politice, kterou zde uskutečňovala Velká Británie mezi světovými válkami. Preferovala zájmy muslimů a potlačovala snahy o emancipaci židovského národa ve své domovině. Přitom porušovala dohody i sliby, které dala v průběhu 1. světové války. Zacházela přitom tak daleko, že židovské uprchlíky, kteří mířili do svaté země vracela zpět do Třetí říše, kde je čekalo průmyslové zplynování. Preferování muslimů v Palestině se dělo a stále se děje jen proto, že se vychází vstříc ekonomickým a mocenským zájmům Velké Británie a USA v arabských státech, především v ropných despociích.

L. Šimon 7.2.2023 7:48

Je to marný je to marný je to marný. Paní Lukešová nás, kteří nesouhlasíme s tím, že události jsou jen jednostranně, tentokrát v neprospěch židů vykládany přesvědčovat nemusíte. Ty ostatní ( i přes všechnu korektní snahu) nepřesvědčíte. Tím netvrdím, že ze strany židovské společnosti je vše křišťálově čisté ale souhlasím s tím, že ta zaslepenost a zášť přichází z druhé strany.

M. Grundmann 7.2.2023 3:12

Nenávist Arabů vůči Židům je důsledkem masivního přistěhovalectví Židů do Palestiny, které začalo po první světové válce. Přistěhovalectví vždy vyvolává nenávist a tato nenávist je zcela racionální. Reakce Arabů je podobná jako reakce všech domorodců při příchodu nové populace a chovají se podobně jako američtí Indiáni vůči evropským kolonistům.

Přistěhovalectví vždy škodí domorodcům a domorodci vždy proti přistěhovalcům bojují.

J. Bečvář 7.2.2023 6:50

To je sice pravda, ale nenavist mohla davno odeznit, kdyby ji nekdo (i zvenku) nepodporoval.