3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

SVĚT: Zvítězí pravda o Ukrajině?

Vladimír Putin v rozhovoru s Barakem Obamou řekl: Nové vedení v Kyjevě se dostalo k moci protiústavním státním převratem a způsobilo zcela legitimní rozhodnutí (obyvatel) ve východní, jihovýchodní a krymské oblasti Ukrajiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Gabriel st. 10.3.2014 16:03

Re: Znám. A opakuji otázku.

To co ukazovala ČT, a že toho bylo dost, na palec nevypadalo. Šlo jednak o záběry jednotky snajperů, v Kyjevě, bez hodností a jiného označení, jediná identifikace žlutá páska na rukávu. Špičkové vybavení pro noční střelbu. Následně svědecké výpovědi lékařů, Ukrajinských i našich vojenských. Zástřely od profesionálně cvičených střelců. Opakivané přesdné průstřely srdce zezadu u policistů i u demonstrantů. Nebo přestřel páteře s okamžitým smrtelným účinkem... Vy to máte v palci s. Nováku? já ne.

J. Kovák 10.3.2014 16:36

Re: Znám. A opakuji otázku.

Ano. A z toho je jasné, že to byli rusové. Protože že by tam partu takových poslala uspořádat převrat ... ke kterém u následně za hlasitého potlesku přítomných politiků z EU došlo ... naše milá hodná EU je naprosto ale naprosto nepředstavitelné. My jsme ti hodní.

P. Gabriel st. 10.3.2014 16:50

Re: Znám. A opakuji otázku.

Pane Kováku - Nováku. A jaký zájem by asi měla EU na tom, aby tam poslala neoznačené ozbrojence? A jak by je tam asi dostala? Pořádat převrat nebylo nutné. Ten již od listopadu nenásilně probíhal. Bylo třeba posunout to provokací do násilných akcí. Ale až na pár ojedinělostí se to nepovedlo. A kam se ti ozbrojenci zas tak bleskurychle, jako se objevili, poděli? Řekli mlha přede mnou a mlha za mnou, jako v pohádce? A myslíte, že kdyby tam zůstali, že by je již dávno nezatkli a nepostavili před soud? A tak co se nepovedlo, v Kyjevě, to se nyní zkouší na Krymu. Nebo máte nějaké sebemenší indicie, že by tam přijeli nějací neoznačení vojáci bna tatrovkách , nebo mercedesech s e samopaly z Uh. Brodu... Ano? Sem s nimi, rád si opravím názor. Zatím nevidím ze strany EU nic, než velmi opatrnou čistě diplomatickou aktivitu.

V. Novák 10.3.2014 16:45

Jo - a Putim je tam vyslal, aby Majdan konečně zvítězil, že?

Nevím, co jste viděl vy - já viděl ve zprávách nezřetelné obrázky, hlavně záběry útočících a pak rychle couvajících bijců se štíty. Žádný zřetelný záběr odstřelovačů. dokonce i Štětina - a ten je tak jasnovidný a dalekozraký, že viděl i ruské tanky v tunelu Roki, když je tam "viděl" sám - si netroufl něco takového ani naznačit.

Pokoušíte se vylhat z té usvědčující nahrávky, kterou se lady Ashton snaží zahrát do autu. Nic jiného nemáte.

A mimochodem - které dvě Osetie že to Rusko okupovalo? Když jste tak mocně vzdělán v ruských záležitostech...

P. Gabriel st. 10.3.2014 16:53

Re: Jo - a Putim je tam vyslal,

Hledejte v archivu ČT. Jasných naprosto zřetelných a dflouhých záběrů bylo ažaž. Já vám říkal, že se přete o něco, co ani řádně nesledujete!

M. Šejna 10.3.2014 10:34

pane Gabrieli

tak se nestyďte a napište nám něco o poměrech v Bělorusku, Estonsku, Litvě, Lotyšsku, Gruzii, Azerbajdžánu, Arménii, Kazachstánu, Turkmenii, Kyrgizii, Tadžikistánu, Ukrajině a Moldavsku.

Jak často jste tam pobyl?

J. Vydra 10.3.2014 10:37

Re: pane Gabrieli

Tohle je známej kolaborant, nikdy neodpoví když začnete logicky argumentovat!

J. Václavíková 10.3.2014 11:38

Re: pane Gabrieli

Myslel jste zřejmě pana Nováka.

V. Novák 10.3.2014 12:04

Není splněn základní předpoklad.

Vydra nemyslí - Vydra jen nadává a nejradši by se pral.

Některým ženám takoví imponují...

J. Václavíková 10.3.2014 13:17

Re: Není splněn základní předpoklad.

Ženám rozhodně neimponují kolaboranti, kozáku. Snažíte se do roztrhání těla, ocení to ruští propagandisté?

V. Novák 10.3.2014 13:57

Něterým (nejen) ženám prostě neimponuje pravda.

Zato stokrát opakovaná lež - je-li  v souladu s Pevným Přesvědčením dotyčné - vede až k orgasmickým křečím.

Skřet Goebbels a blbka Baarová jsou příkladem více než zřetelným.

J. Václavíková 10.3.2014 14:29

Re: Něterým (nejen) ženám prostě neimponuje pravda.

Jestli Vás Putinovy všude cpané lži přivádějí k orgasmu, to je potom jiná. Přiznávám, že doposud jsem si u Vámi hlásané demagogie motivací nebyla úplně jista.

P. Gabriel st. 10.3.2014 16:14

Re: pane Gabrieli

Jste do přízně s tím bolševickým generálem, pane Šejno? Jinak, co vás zajímá konkrétně na zemích bývalého svazu? V Kazachstánu jsem byl naposledy před dvěma týdny, a před tím v Moskvě , pak v Moskvě před Vánocemi a v Listopadu a před tím znovu Kazachstán, Ufa, 3x Pem', opět Almaty, Novokuzněck, Uchta, opět Moskva, to jenom za posledního 1/2 roku. Ročně trávím u zákazníků a po stavbách v součtu měsíce za rok. Nestyďte se a ptejte se! Třeba na Belgorod, Nebo raději Rostov na Donu, Tagan Rog, Lwiw, Tarnopil... Jen se ptejte, já s cestovkama nejezdím, já mám "cestovku" v práci. A všude jsem s obyčejnými lidmi, rychle se s nimi spřátelíte, poznáte...

E. Heusinger 10.3.2014 10:23

Re: "Je téměř nepochybné" - a to proč?

Přečetl to z kávové sedliny.

Z. Sohorova 10.3.2014 10:46

Re: "Je téměř nepochybné" - a to proč?

V. Novák  Vy si cucate palec od nohy asi jo...komunisto Novaku

V. Novák 10.3.2014 11:06

Rozhodně nemíním cucat vám pazneht...

...

M. Varadinková 10.3.2014 10:22

Re: Abychom si nalili čistého vína.

Je nepochybné, že ostřelovači přispěli k vítězství majdanistů. Podobně jako přispěl Zifčák - Růžička k vítězství sametové revoluce tím, že hrál mrtvého studenta.

Je proto velmi pochybné, že by je tam poslali Rusové.

Putin možná zneužívá situaci, ale v žádném případě ji nenavodil. Navodily ji USA a EU svou podporou násilného převratu.

Proč EU ani USA netlačí na své ukrajinské loutky, aby se řádně vyšetřilo, kdo byli ti ostřelovači?

H. Gene 10.3.2014 10:26

Re: Abychom si nalili čistého vína.

Jako že Zifčák nebyl estébák, ale západní agent? Možná dokonce disident, ne?

J. Vydra 10.3.2014 10:39

Re: Abychom si nalili čistého vína.

Ale pozoruje tu bezchybnou komoušskou logiku!

M. Šejna 10.3.2014 10:40

pane Gene

Zivčák nebyl ten, kdo poslal do světa informaci o mrtvém studentovi. Tím zvěstovatelem byl jistý disident jménem Petr Uhl, což byl blízký spolupracovník Václava Havla.

M. Varadinková 10.3.2014 10:43

Re: Abychom si nalili čistého vína.

Zifčák byl estébák. Jestli StB jednala na něčí zakázku ze zahraničí, to bych si tvrdit netroufla, i když to nevylučuji. Zifčák ani jeho nadřízení to dodnes nevysvětlili.

Jedno ale tvrdím: byla to fáma o zabitém studentovi, co rozproudilo sametovou revoluci. Nebýt té fámy, tak se komouši udrželi o nějaký pátek déle (i když ne natrvalo) a demonstrace na Národní třídě by byla jen jednou z mnoha v řadě. Já jsem byla například demonstrovat už v roce 1988 a policajti to tam taky mlátili hlava nehlava.

Vyjímečnost 17.listopadu 1989, která spočívala v mobilizaci široké veřejnosti proti režimu, nastala až díky tomu údajně mrtvému studentovi, kterého hrál Zifčák.

Podobně na Majdanu skončil dlouhé týdny trvající pat až díky těm ostřelovačům. Jejich cílem určitě nebylo demonstrace potlačit. To by nestříleli po policajtech a náhodných lidech, ale soustředili by se na majdanské vůdce. A navíc by jejich atak, aby měl smysl, musel být koordinován s ráznou policejně-vojenskou akcí, která by vzápětí vyklidila Majdan. Nic takového se ale nestalo, že? Naopak nastal konečný šturm majdanistů k násilnému puči.

V. Novák 10.3.2014 10:40

Jsem šokovám tím, co všehno údajně Putin dokáže.

Dokáže vyvolat majdanské povstání, dokáže zmanipulovat majdanisty, aby útočili na policajty molotovovými koktejly, aby podpalovali barikády, aby vandalsky obsazovali státní budovy, jedině Putin způsobil, že se jim do čela dostali (za nadšeného hýkání davu) neobanderovci, Putin způsobil, že pučistický "parlament" přija nacionalistický jazykový zákon - prostě za vše zlé a špatné, co majdanci způsobili a jak se předvedli, může Putin. Jedině Putin.

Že by obsadil Amerianům HAARP a začal ovládat mysli Ukrajinců?

Nebo je Sám Satan?

Antikrist?

J. Vydra 10.3.2014 10:47

Re: Jsem šokovám tím, co všehno údajně Putin dokáže.

Ne, jen kágébák, diktátor a vycgcanek. A ty seš prolhanej blázen.

P. Gabriel st. 10.3.2014 16:58

Re: Abychom si nalili čistého vína.

Správně s. Varadinková, vy jste uhodila hlavou o hřebíček! Poslal je tam Barroso s Obamou. Ty lidi si na Majdan uplácali doma z plastelíny a pak počkali, až se Janukovič nedíval, neměl kdy, musel počítat nakradené miliardy, a nastavěli je na Majdan. Jako terakotovou armádu. A kameraman z ČT schválně třásl kamerou, aby to vypadalo, že se ti pajduláci hýbají.

M. Varadinková 10.3.2014 17:17

Re: Abychom si nalili čistého vína.

Jen hloupě blábolíte, blbečku. Diskutovat neumíte a myslet už vůbec ne.

Z. Sohorova 10.3.2014 10:33

Re: Abychom si nalili čistého vína.

Plne s Vami souhlasim,proto jsem napsala ze autor je bolsevicky agitator

F. Matousek 10.3.2014 10:34

babo rad !

naprostý souhlas s vasim príspevkem.

Ale autor má rovnez pravdu, ze soucasná vláda na Ukrajine nebyla zvolená a je tudís nelegální. To nahrálo bátuskovi Putinovi, kterej má záminku zabírat území a EU ted vymýslí sankce. Ty budou stát nejvíc Ukrajince samotné a hlavne nás, danové poplatníky. Putinovi jsou sankce u zadele. Ten nechá svoje "milované" Rusy klidne umrít hlady. O lásku k soukmenovcum se tu nejedná. Jde jen o staronový ruský imperialismus.

V. Novák 10.3.2014 11:11

Rusové za Putina se maji nejlépe z celé historie.

Proto má Pitin takovu podporu.

Pravda, existuje tam do 20% nostalgiků, kteří by rádni vrátili Rusko do dob Brežněva  - to jsou voliči tamních komunistů, dále pár nacionalistů co podporují Žirinovského, ale nulanulaprd těch, kteří by podpořili "dermokraty" a "prichvatizátory" 90. let. Proto nemá šanci Javlinskij s Jablokem.

V demokratických volbách prostě nemají šanci.

E. Tocháček 10.3.2014 14:27

Re: Abychom si nalili čistého vína.

"Je téměř nepochybné" má stejnou váhu jak být si "skoro jistý ". Tedy bohužel stále " pochybné " a " nejistý ". Mluvíme tu o zabíjení lidí za účelem maximální eskalace napětí s cílem vyvolat krvavý konflikt. Asi byste si nechtěl vyslechnout u soudu " .. je téměř nepochybné a tedy vinen .. ".

T. Petřek 10.3.2014 15:52

Re: Abychom si nalili čistého vína.

Takže podle Vás byli "střelci" na majdanu Rusové? Máte pro to nějaký důkaz? Taky můžu spekulovat, že to byli američané, prý jsou na Ukrajině žoldáci z Blackwater/Academi.

Jen pro ilustraci, pokrytectví mainsteamové propagandy: http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3618-komentar-mesice-kdo-chce-rusa-bit