2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

SVĚT: Zpátky ni krok

Soudruzi marxisté už zase někam pochodují. Kupředu, levá. Všimněte si, že po celý ten čas, kdy tu jsou, pořád odněkud někam pochodují. A myslí si při tom, že je to dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 17.3.2018 17:01

Jo, hlasování tak dlouho, až se to schválí, fuj !

VK "Nemohu souhlasit s jeho formou (rozhodnutí Ústavního soudu), tedy s jeho právní kvalitou. Nález Ústavního soudu NENÍ neutrální právní analýzou, ale ZAUJATOU POLITICKOU OBHAJOBOU LS ze strany jejích stoupenců," tvrdil Klaus.

Zdroj: https://www.lidovky.cz/klaus-podepsal-lisabon-a-tvrde-kritizoval-ustavni-soud-pjd-/zpravy-domov.aspx?c=A091103_153416_ln_domov_mev

Senátoři prohráli, Lisabon je podle soudu v pořádku - http://www.lidovky.cz/senatori-prohrali-lisabon-je-podle-soudu-v-poradku-f82-/zpravy-domov.aspx?c=A091102_212617_ln_domov_pks

J. Václavíková 17.3.2018 17:24

Re: Jo, hlasování tak dlouho, až se to schválí, fuj !

Promiňte, Klaus je kromě klimatologa ještě také ústavním právníkem? :-))))

J. Václavíková 17.3.2018 13:15

Zatím na světě nevzniklo žádné jiné zřízení,

které by každému jedinci společnosti přinášelo tolik individuální svobody, bezpečí a pokud možno rovného podílu na moci, jako je právě liberální demokracie západního typu. Pro její fungování je nezbytné, aby byly odděleny jednotlivé pilíře moci (zákonodárná, výkonná a soudní), aby mohl díky systému kontrol fungovat právní stát (záruka, že právo platí pro každého stejně) a existovala svobodná nezávislá média. Snažit se znevážit tuto demokracii pomocí pitomých nálepek, jimž navíc nerozumí, může jen pitomec, anebo ten, kdo má zájem demokracii oslabit.

Oproti liberální demokracii, založené na maximální svobodě a odpovědnosti jedince, stojí na opačné straně systémy autoritativní. Ty si můžou hrát s kouřovou clonou voleb, ale charakterizuje je snaha manipulovat a ovládat masu, řídit z mocenských pozic rozhodující procesy a nabízí za to občanům, že se nemusí rozhodovat, stačí se nechat vést. Můžeme je vidět v Rusku, Číně, Turecku, tímto směrem se vydává i Maďarsko a možná Polsko. Útoky na demokratické instituce zažíváme i u nás.

F. Navrátil 17.3.2018 13:21

Re: Zatím na světě nevzniklo žádné jiné zřízení,

Demokracie s přívlaskem (liberální, parlamentní, národní, atd.) není skutečnou demokracií, ale zparchantělou zkomoleninou. Demokracie nepotřebuje další bližší určení nebo redukci. Nějaké regulování demokracie je jen oslím můstem pro přechod k autoritářství a k diktatuře.

J. Václavíková 17.3.2018 13:29

Re: Zatím na světě nevzniklo žádné jiné zřízení,

Nevíte o tom zhola nic, jen jste naletěl těm, co vás oblbují.

F. Navrátil 17.3.2018 14:39

Re: Zatím na světě nevzniklo žádné jiné zřízení,

Naopak. Velmi dobře chápu, co chcete říci. Liberální demokracii charakterizujete jako občanskou společnost, která se opírá o neziskové nevládní organizace. Tedy vlastně je to obezlička, jak vytěsnit soutěž politický stran, zastupitelské orgány a prvky přímé demokracie. Rozhodovat o tom, co je a co není demokratické se bude prostřednictvím nátlakových skupin a prostřednictvím kraválů v ulicích. A už jsme tam, kam míříte. Anarchie, matka pořádku! Anarchista Bakunin by z vás měl radost, stejně jako bruselští neomarxisté.

J. Václavíková 17.3.2018 15:20

Re: Zatím na světě nevzniklo žádné jiné zřízení,

Jestli se pokoušíte číst myšlenky, pak vám to jde velice špatně. Politické strany jsou samozřejmě základem politické soutěže jakožto prostředku k realizaci vůle voličů. A občanská společnost s neziskovými organizacemi doplňuje občanskou angažovaností stát a jeho funkce. Zase jste naletěli našeptávačům, kteří vám vsugerovali, že tyto dvě komplementární součásti demokracie se vylučují.

Ostatní jsou zase bezobsažná klišé, kterými bývá diskuzní prostor zamořen jako rakovinou.

J. Václavíková 17.3.2018 13:28

Re: Zatím na světě nevzniklo žádné jiné zřízení,

A pro ty, co trpí sklerózou nebo třeba jen hloupostí, trocha opakování, co je podstatou marxistické ideologie. Ne, není to líbání čelných představitelů. Ani to ve své podstatě není snaha o pokrok. O pokrok se totiž lidstvo snaží z podstaty své existence, na to nemá nikdo monopol.

Marxismus spočívá v přerozdělení moci a prostředků ve prospěch tzv. dělnické třídy. Chce toho dosáhnout pomocí třídního boje proletariátu proti buržoazii a pomocí společenského vlastnictví výrobních prostředků. Získáním moci ekonomické získává i moc politickou. Tu uskutečňuje prostřednictvím řídící úlohy jedné strany, totiž komunistické.

A teď bych prosila ty, co tu ječí jak prorvaní o marxismu v bruselských strukturách, aby mi prozradili, kde tam rozeznali tyto charakteristiky.

A. Nový 17.3.2018 13:38

Re: Zatím na světě nevzniklo žádné jiné zřízení,

Vidím, že jste produkt minulého režimu, kde o marxismu kecal kdejaký bolševik, ale věděl něm úplné hovno, tak jako vy. Přečtěte si toho Marxe, abyste věděla co skutečně napsal a pak nebudete psát bláboly.

J. Václavíková 17.3.2018 13:40

Re: Zatím na světě nevzniklo žádné jiné zřízení,

Blábolisto, co třeba nějaká fakta jako argument?

M. Prokop 17.3.2018 16:09

Re: Zatím na světě nevzniklo žádné jiné zřízení,

To bych se divil, kdyby ta četba tolik pomohla.

P. Klíma 17.3.2018 13:32

Madam, demokracie existuje pouze bez přívlastku

Všechno ostatní jsou deformace demokracie vedoucí k jejímu zničení a nastolení totality.

Vámi zmiňovaná "liberální demokracie západního typu", spolu s politickou korektností, je FAŠISMEM 21. STOLETÍ.

J. Václavíková 17.3.2018 13:39

Re: Madam, demokracie existuje pouze bez přívlastku

Pitomost. Dovzdělejte se. Ovšem Pes k tomu není relevantním zdrojem informací. Žasnu, kolik naivů uvěřilo těm hámotinám, co tu bývají zveřejňovány.

A. Nový 17.3.2018 13:44

Re: Madam, demokracie existuje pouze bez přívlastku

Jasně, blbka která ví kulové se tu snaží poučovat. Napřed si ten kapitál přečtěte a pak poučujte.

J. Václavíková 17.3.2018 13:46

Re: Madam, demokracie existuje pouze bez přívlastku

Jsem jedno ucho, tak už mě poučte, co v něm je. Můžete rozebrat čarování s nadhodnotou. Kdepak vás o ni Brusel obírá?

A. Nový 17.3.2018 13:50

Četla jste ten kapitál vy celé ucho?

Nevidím důvod vykládat jakési přemoudřelé hlupani Marxův Kapitál. Přečtěte si ho!

J. Václavíková 17.3.2018 13:52

Re: Četla jste ten kapitál vy celé ucho?

Ani jsem to nečekala. Nevíte zhola nic. Ale nadutost byste mohl rozdávat.

V. Braun 17.3.2018 13:58

Re: Četla jste ten kapitál vy celé ucho?

Pane Nový, zde je odkaz na Kapitál, neboť se zdá, že o jeho obsahu máte opravdu zkreslené představy.

https://www.marxists.org/cestina/marx-engels/1867/kapital/Kapital1.pdf

A. Nový 17.3.2018 17:39

Re: Četla jste ten kapitál vy celé ucho?

Vy byste mne rozesmál. Pokud byste si všiml, tak jsem reagoval na ty kecy madam Václavíkové, které znám z minulého režimu od kdejakého bolševika. Vždy žvanili podle příruček marx-leninismu o marxizmu s odkazem na Kapitál, přestože hovno věděli o čem je. Podobně je na tom madam. Proto doporučení aby si ho přečetla a konečně se dozvěděla co v něm je.

Navíc tahle přemoudřelá madam, pod jejich zdejších keců, vůbec neví jaký je rozdíl mezi marxismem a neomarxismem.

J. Kanioková 17.3.2018 16:31

No samozřejmě, vy jako reprezentant neziskovkářů

vy jistě máte JEDINOU pravdu. Nejpravdivější... uff

J. Václavíková 17.3.2018 16:35

Neziskovkářů?

Musím vás zklamat. Zisk právě počítám. A téhle argumentační zoufalosti říkáte diskuze? To ovšem těžko čekat od někoho, pro koho jsou fakta balast :-)

V. Braun 17.3.2018 13:41

Re: Madam, demokracie existuje pouze bez přívlastku

Prosím pane Klímo, můžete zde popsat hlavní rozdíly mezi demokracíí bez přívlastků a liberální demokracií? V článku žádné konkrétní informace nejsou tak mi to osvětlíte snad vy. Děkuji.

J. Lambert 17.3.2018 11:30

Chrastina se trefil do cerneho

Krecovita a zoufala reakce zde oblibene neomarxistky, islamizatorky a zavile zastankyne evropske barbarizace dava Chrastinovi plne za pravdu: zachovale bosevicke mysleni a jediny rozdi v tom, ze se jde zarnym zitrkum v ustrety pod jinymi ikonkami.

V. Pokorný 17.3.2018 10:51

Tak to prostě

je. Ano, já s panem Chrastinou souhlasím. Tupá, vydíratelná, úplatná a kolaborantská sebranka většiny politiků ve státech EU je tlupa k pohledání a je zralá na odstranění. Možná, že ne jenom demokratickou cestou.

Chceš- li ovládnout nepřítele, vychovej jeho děti. To není můj výrok, kdesi jsem jej viděl. Ale je, i jak je vidět u nás v Česku od politických ziskových neziskovek, jako např. Člověk v plísni, pardon,v tísni,prováděn důsledně a je pravdivý. Tak asi nějak zní příkaz této sebranky a zmíněných neomarxistů. Jak tvrdí pan Chrastina. Já bych je označil jinak.

V. Braun 17.3.2018 13:49

Re: Tak to prostě

Jistě, je to spiknutí a kromě převýchovy dětí nás politici ještě poprašují pomocí chemtrails.

Shodou okolností si teď čtu thriler A přece nezemřeš, je už nějaký ten rok stará kniha, vymyšlený příběh z USA, ovšem ty konspirační teorie o vládě USA a "Světovém spiknutí politiků pro ovládnutí lidí" jsou dost podobné těm v článku. V knize je to celem dobře popsáno jako nesmysl, je s podivem, kolik lidí tomu zdá se dokonce i věří. A to jsem si myslel, že Češi jsou přece jen chytřejší.

S. Netzer 17.3.2018 10:38

Autorův postřeh,

že "soudruzi řídící bruselský aparát se při vzájemném vítání líbají úplně stejně, jako soudruzi za Brežněva" je pro čtenáře NP nad slunce jasný důkaz, že se jedná o (euro)marxisty, "jinými slovy o evropské levicové liberály", jako jejich předchůdci Hitler, Mussolini a Stalin.

Tento text má ovšem jeden vážný nedostatek. Autor zapomněl výslovně zmínit staronového soudruha, neomarxistu Sorose, který se svými muslimskými spojenci vede hybridní válku "proti stávající světové demokracii".

Článek je rovněž důkazem, že paranoia a blbost nebolí, protože by se jinak autor Chrastina musel svíjet v krutých bolestech.

P. Vébr 17.3.2018 10:43

Re: Autorův postřeh,

To by vás ale nemuselo trápit - už byste dávno zemřel na šok.

P. Skála 17.3.2018 11:17

Re: Autorův postřeh,

Ale kdepááák!! Jezefčík Sibylle je odolnější než Schwaab, ta by těch europolibků zvládla milióny. Případně se převtělí do pátera Rudolfa...

M. Moravcová 17.3.2018 9:50

Díky za syrový

popis EU a jejího vedení i s tím líbáním na závěr. Ta skleněná věž, ve které europapaláši a jejich lizprdelky žijí, jednoho dne praskne. A bohužel, bude nás to bolet, jejich vinou. Je lepší se na to připravit a čekat tu ránu.

P. Skála 17.3.2018 11:22

Doufejme, že to skončí tak, jak

jsme už zvyklí - ojropapalášům dojdou při konání dobra prachy těch druhých...