2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

SVĚT: Zpátky ni krok

Soudruzi marxisté už zase někam pochodují. Kupředu, levá. Všimněte si, že po celý ten čas, kdy tu jsou, pořád odněkud někam pochodují. A myslí si při tom, že je to dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Aron 18.3.2018 16:49

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

A pak jsou tu fakta. Nové šíření marxismu - Juncker jede do Trevíru oslavovat narozeniny Karla Marxe. Mogherini je bývalá komunistka, Ashton totéž. Barroso byl maoista. To jsou fakta, ne že ne ! Stejně tak jsou fakta omezování svobody slova v zemích EU, cenzura, stíhání za hatecrimy. Nepřizpůsobivost migrantů v rozporu se slovy o tom, jak je potřebujeme. Zvyšování kriminality, násilí. Stavění mešit a šíření islámu v západních zemích. To snad nejsou fakta ?

V. Braun 18.3.2018 17:06

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Tak si nějaká ta vaše fakta rozeberme.

"Juncker jede to Trevíru oslavovat Marxe, další představitelé EU jsou komunisti a maoisti". Co to vypovídá o EU? Já osobně nevím, stejně jako přesně nevím co vypovídá o státu Česká republika, že premiérem v demisi je trestně stíhaný bývalý spolupracovník STB.

"Stíhání za hatecrimy", pokud se psalo v tisku tak to bylo o zákonu přijatém v Německu, pokud máte informace o tom, že je to zakomponováno v právu EU prosím o odkaz.

Imigranti, věčné téma, zde zatím nejvíce pro omezení imigrantů udělala EU formou smlouvy s Tureckem, a to pod vedením Německa. Pokud máte informace o tom, jak EU aktivně podporuje stavění mešit a šíření islámu opět prosím o odkaz, například na legislativu, kde je to uvedeno.

A. Nový 18.3.2018 19:21

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Juncker jede to Trevíru oslavovat Marxe...Co to vypovídá o EU? Že ve vedení EU je samý levičák a opilec Juncker neví co činí.

Omezení migrace přes Turecko za výpalné lze označit za podvolení se mafiánským způsobům, nikoliv ochraně hranic EU, jak o tom stále blábolí vedení EU z Brusele.

V. Braun 18.3.2018 20:56

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Aha, takže trestně stíhaný bývalý spolupracovní STB jako premiér v demisi vypovídá o tom, že vedení ČR je samý zločinec a špicl, děkuji, že jste mi to vysvětlil.

K ochraně hranic by EU nejdříve musela mít pravomoci, zatím je to stále v kompetenci národních států, bohužel posílit pravomoci EU se asi nezdaří, soudě o blábolení o diktátu z Brusele například v diskusích zde.

P. Rudolf 18.3.2018 13:14

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Tyhle ruský žumpy nečtu, ale co o nich píší jinde vcelku vím. Stačí mi Pes, který je už pevnou součástí těchto proruských webů, byť si toho Neff možná ještě nevšiml (ovšem tak nízkou inteligenci u něj nepředpokládám).

J. Vlček 18.3.2018 13:41

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

A teď si představte, co by si kašpaři jako jste vy, pane Rudolfe, počali, kdyby pan Neff ustřihl u Psa diskusi. Asi by se užrali nudou, neboť by jim sebral smysl života, jež mají v předvádění své stařecké demence, dnes a denně, ostatním na obdiv.

S. Netzer 18.3.2018 13:45

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Je to poučné. Ta názorová shoda není náhodná.

P. Aron 18.3.2018 14:31

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Neměl byste jít raději jinam ? Tady vám hrozí nákaza ideově pochybnými a ryze reakčními názory. Vás by bylo přeci škoda !

P. Aron 18.3.2018 13:58

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Paní Netzer, já si ještě velmi dobře pamatuji, jak komunisté jim nepohodlné názory označovali za imperialistickou propagandu a za zdroj jejího šíření štvavé západní vysílačky.

S. Netzer 18.3.2018 14:26

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Chcete snad tvrdit, že obviňování Ruska z šíření dezinformací a fake news je stejná lež jako ty komoušské žvásty o imperialistické propagandě?

P. Han 18.3.2018 14:38

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Ale ne, pan Aron nejspíš tvrdí (a pokud ne on, tak já), že ty komoušské žvásty a metody jsou ve vás, Rudolfovi a Václavíkové jako v koze. To, co vám možná prochází u Němců, kteří nepoznali 40 let komunistické propagandy, vám nesežerou Češi, kteří jsou po desetiletích zkušeností na to dost hákliví.

S. Netzer 18.3.2018 14:43

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Co si myslíte o tom, co "pan Aron nejspíš tvrdí" mě nezajímá.

Má otázka nebyla určena vám.

P. Han 18.3.2018 14:48

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Ano, jistě. Čtu-li "komentáře" vaší nesvaté trojice, co chvíli mi přichází na mysl můj oblíbený citát (Gilles Perrault - Tajemství Dne D): "I kretenismus zavazuje". V knize byl sice takto charakterizován Kaltenbrunner, ale na vás to sedí jak Jandák na hrnec.

P. Rudolf 18.3.2018 14:58

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Těhle pár ruskej trolů patří pro svou suterénní inteligenci do oddělení "na saka nepouštět". Ti z ulice Savuškina v Petrohradu tady na Psu mají jinačí borce, kteří těm blbům valí daleko věrohodnější hřebíky do hlavy.

P. Han 18.3.2018 15:02

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Á, další potrefenej husák. O ulici Savuškina jsem v životě neslyšel, ale vy jste tam asi pečený vařený, jak se vyznáte.

P. Rudolf 18.3.2018 15:10

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Ano, přesně takhle musí na můj příspěvek ruský trol reagovat. Teď už jen musítepřidat trochu víc vulgarity.

P. Han 18.3.2018 15:19

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

Proč? Já vulgaritu nepotřebuji a co musí nebo nemusí ruský nebo jiný troll včetně vás mě taky nezajímá. Pokud se dobře pamatuji, před nějakou dobou jste záviděl madam Netzer, jak jí ty vulgárnosti jdou. Tak se učte dál, zatím jste v ubohosti na cca 850 milinetzerech, zkuste přidat.

P. Aron 18.3.2018 16:56

Re: Děkuji paní Netzer a paní Václavíkové

To je od vás hezké. Doufám, že vás zajímá alespoň to co si myslím já. Pochopitelně, že to tak myslím. Pokud někdo někoho obviňuje, když slyší něco nepohodlného z šíření desinformací a šíření propagandy namísto, aby věcně diskutoval, tak se chová stejně jako to komouši. A to vy i pan Rudolf děláte. Ale ani za boha si to nepřiznáte.

P. Aron 18.3.2018 7:16

pane Chrastino

Ještě jednou souhlas s tím co píšete. Celý problém, je v tom, že Zlo se umí vydávat za Dobro. A ve jménu Dobra už lze páchat spoustu věcí, které nemůže dělat Zlo. A většina lidí,která to Zlo prosazuje si to neumí připustit. Vždyť to zlo vystupuje pod tak krásnými hesly jako : Lidská práva, Genderové studie, Boj proti diskriminaci, bojza práva menšin apod. A je to skutečně vynález neomarxistů, kteří pochopili, že na třídní boj už jim nikdo nereaguje. Ono seto opravdu lépe bojuje,když se svého oponenta zeptáte : Vy snad máte něco proti lidským právům ? Vy neuznáváte práva menšin ?

V. Církva 18.3.2018 7:30

Re: pane Chrastino

Přesně tak. To je právě ono. Na lidstvu je ale úkol nebýt povrchní a zorientovat se v tom.

Poznávací body jsou někdy dobře maskovaná lež ale hlavně nenávist proti někomu - u bolševiků třídní nepřítel, dnes pak bílý muž kapitalista, a zdůrazňování křivd, ke kterým samozřejmě v nějaké míře kdysi došlo - lidé nejsou dokonalí, ale nemá smysl řešit vyřešené, pak je z toho extremismus.

Ne nadarmo se v jedné knize píše, že on byl vždycky lhář a vrah.

J. Kanioková 18.3.2018 14:54

1***

P. Aron 18.3.2018 7:08

Evropská Unie

Myslím, že než mnoho slov je dobré se podívat na video uvnitř článku.

https://www.casopis-sifra.cz/video-vynikajici-satira-nemecke-televizi-grandhotel-evropa-muze-obcan-neco-ovlivnit-nijak-zadna-demokracie-jen-sami-lobbisti/

Jinak s panem Chrastinou souhlas.

M. Jandáková 18.3.2018 5:09

.

Re: Madam, demokracie existuje pouze bez přívlastku

Autor: Vladimír Braun Datum: 17.3.2018 13:41

Prosím pane Klímo, můžete zde popsat hlavní rozdíly mezi demokracíí bez přívlastků a liberální demokracií? V článku žádné konkrétní informace nejsou tak mi to osvětlíte snad vy. Děkuji.

.

Míč je na straně těch, kdo k demokracii montují přívlastky, není-liž pravda?

V. Braun 18.3.2018 10:22

Re: .

Právě neschopnost prosazovatelů demokracie bez přívlastků definovat rozdíl takové demokracie proti liberální demokracii je příznačná. Osobně se ztotožňuji s výkladem liberální demokracie dle wiki, viz odkaz, a je to v podstatě typ demokraci, kterou máme teď. Demokrati bez přívlastků zřejmě chtějí něco jiného, jen škoda, že to neumí definovat.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Liber%C3%A1ln%C3%AD_demokracie

M. Jandáková 18.3.2018 14:19

Re: .

Míč je opravdu na Vaší straně.

.

Demokracie ("vláda lidu") je forma vlády, ve které se všichni občané rovně podílejí – přímo nebo nepřímo skrze volené zástupce – na navrhování a přijímání zákonů, kterými se řídí jejich společnost.

.

Prosím Vás, jako vyznavače liberální demokracie o vystižení ROZDÍLU mezi demokracií a liberální demokracií. Děkuji.

V. Braun 18.3.2018 15:58

Re: .

Já jsem svoji definici napsal formou odkazu na wiki. Co se vám na ní konkrétně nelíbí a je v rozporu s vaší definicí bez přívlastků?

J. Kanioková 17.3.2018 23:54

"Islám do Německa nepatří"

Tímto prohlášením v "rozhovoru" federální ministr vnitra Horst Seehofer vzbudil starou rozpravu a vyvolal rozmanité reakce. Ale jak se k tomuto tvrzení staví Němci? Odpověď je jasná.

V reprezentativním průzkumu institutu Civey odpovědělo 54,6 procenta respondentů, že islám do Německa nepatří „v žádném případě“, 19,7 procenta odpovědělo „spíše ne“. Pro „Ano, totálně“ a „spíše ano“ hovoří pouze o 6,4 a 14,9 procent Němců. 4.4 % Němců se zdrželo hlasování.

https://www.focus.de/politik/deutschland/focus-online-umfrage-gehoert-der-islam-zu-deutschland-das-denken-die-deutschen_id_8625464.html

J. Václavíková 17.3.2018 19:32

Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

jen přepršky osobních útoků, tak připomenu, o co jde:

Zatím na světě nevzniklo žádné jiné zřízení, které by každému jedinci společnosti přinášelo tolik individuální svobody, bezpečí a pokud možno rovného podílu na moci, jako je právě liberální demokracie západního typu. Pro její fungování je nezbytné, aby byly odděleny jednotlivé pilíře moci (zákonodárná, výkonná a soudní), aby mohl díky systému kontrol fungovat právní stát (záruka, že právo platí pro každého stejně) a existovala svobodná nezávislá média. Snažit se znevážit tuto demokracii pomocí pitomých nálepek, jimž navíc nerozumí, může jen pitomec, anebo ten, kdo má zájem demokracii oslabit.

Oproti liberální demokracii, založené na maximální svobodě a odpovědnosti jedince, stojí na opačné straně systémy autoritativní. Ty si můžou hrát s kouřovou clonou voleb, ale charakterizuje je snaha manipulovat a ovládat masu, řídit z mocenských pozic rozhodující procesy a nabízí za to občanům, že se nemusí rozhodovat, stačí se nechat vést. Můžeme je vidět v Rusku, Číně, Turecku, tímto směrem se vydává i Maďarsko a možná Polsko. Útoky na demokratické instituce zažíváme i u nás.

J. Václavíková 17.3.2018 19:35

Re: Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

A pro ty, co trpí sklerózou nebo třeba jen hloupostí, trocha opakování, co je podstatou marxistické ideologie. Ne, není to líbání čelných představitelů. Ani to ve své podstatě není snaha o pokrok. O pokrok se totiž lidstvo snaží z podstaty své existence, na to nemá nikdo monopol.

Marxismus spočívá v přerozdělení moci a prostředků ve prospěch tzv. dělnické třídy. Chce toho dosáhnout pomocí třídního boje proletariátu proti buržoazii a pomocí společenského vlastnictví výrobních prostředků. Získáním moci ekonomické získává i moc politickou. Tu uskutečňuje prostřednictvím řídící úlohy jedné strany, totiž komunistické.

A teď bych prosila ty, co tu ječí jak prorvaní o marxismu v bruselských strukturách, aby mi prozradili, kde tam rozeznali tyto charakteristiky.

I. Břízová 17.3.2018 19:52

Re: Bohužel jsem se argumentu nedočkala,

No tak vidíte. Řekla bych, že víc argumentů netřeba.