4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Západ se chová jako ignorant

Úterní (25.1.) komentář uveřejněný v iDnes převzatý z AP se jmenuje Ukrajinská krize je boj dvou pohledů na svět, živí ji Putinův mindrák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Pávek 28.1.2022 7:10

Mistrovsky napsáno R^

J. Moravec 28.1.2022 7:09

Někomu to holt zůstane na věčné časy.

J. Lukavsky 28.1.2022 6:51

"Západ toto nedodržel dalším rozšířením NATO o Slovensko, Slovinsko, Bulharsko a Rumunsko" Čili státy bývalého SSSR a RVHP nejsou suverénní státy, ale - dle Brežněvovy doktriny - státy s omezenou suverenitou. Včetně Finska (to už v tom jelo). Základní otázka je: proč se všechny země, které dostaly tu skvělou příležitost se desítky let hřát v široké náruči SSSR (...kde tak vólno dýšet čelověk....) se tak zoufale snaží dostat do NATO. Až si to Rusko zodpoví - pak možná prohlédne. Ale je to marný, je to marný, je to.... J.L. end

R. Hansmanova 28.1.2022 7:06

To Rusové nikdy nepochopí, aspoň ti, co tam teď vládnou nikdy. Oni nemůžou ani pochopit, že nikdo na světě nepovažuje Lenina za nevýznamnějšího myslitele všech dob.

Ostatně to vidíme i u těch našich koumáků, kteří tady pořád píšou, jak chtějí Spojené státy (a vlastně úplně všichni od Finska po Rumunsko) napadnout Rusko kvůli surovinám. To je prostě takový uzavřený myšlenkový svět marxismu-leninismu, ze kterého se dá těžko dostat ven.

Ten ruský mindrák ze bezvýznamnosti je překonatelný zřejmě jen dobytím všech bývalých kolonií. Aspoň nějaký způsob, jak na sebe upozornit, no. Ale bohužel my jsme jedna z těch bývalých kolonií, to je smůla.

J. Krásenský 28.1.2022 7:45

To američané taky ještě nepochopili, Téměř vyvolali třetí světovou, když se sověti chystali instalovat své rakety na Kubě. A jak se Castro tehdy rozčiloval, že se tak nestalo!

K. Káš 28.1.2022 7:34

R^

R. Vacek 28.1.2022 6:46

Mírová spolupráce EU-Rusko prostě někde vyvolává paniku. Je proto pochopitelné, že se něčemu takovému budou klást překážky.

A je jen na EU, jestli vsadí na spolupráci, nebo konfrontaci s jejími ekonomickými důsledky.

R. Hansmanova 28.1.2022 6:42

Ruská vládnoucí oligarchie každopádně dělá všechno, aby Rusko všechny ostatní země považovaly za nepřítele. Je to jistá cesta k získání respektu, ale rozhodně ne úplně nejchytřejší.

J. Franke 28.1.2022 6:40

Rudým nokům se to bude líbit, to jo.

T. Kubín 28.1.2022 6:38

Skvěle napsané, autore.

J. Ošlejšek 28.1.2022 6:23

Tady se někomu stýská po Sovětském svazu, že pane Holásku. Doporučuji emigraci. Ale směrem na východ. Aby jste to v tom pomatení nepoplet. Alespoň budete mít spoustu času na další pokračování velice poučné knihy Češi v gulagu...

R. Langer 28.1.2022 6:26

Jo, stýská. Nejvíc zřejmě Fräulein Merkel, jak je vidět. ;-D

P. Dvořák 28.1.2022 6:33

Vy jste četl Češi v gulagu? S úspěchem bych si o tom dovolil pochybovat.

A při vaší panické hrůze z Ruska byste měl emigrovat spíš vy. Doporučoval bych někam k pramenům Amazonky, což je asi Brazílie někde poblíž Peru. Tam se ruské tanky přece jen tak honem nedohrabou.

T. Kubín 28.1.2022 6:37

Vošlejšku, omezenost a fanatismus vašeho typu člověk potká v každé době. Stejné vymyté mozky udávaly za protektorátu a nadšeně+ mával za bolševika v průvodech, Jen stačí pootočit kolečkem na jinou stanici.

P. Hák 28.1.2022 6:40

To, že někdo říká "Nebude v Evropě míru bez Ruska" znamená, že se mu stýská po SSSR?

Zvláštní myšlenka.

M. Šurgot 28.1.2022 5:18

Pan Holasek je na stejne vlne s Putinem.

Proc?

Jednoduse proto, ze upira statum, jako je Slovensko, Slovinsko, Bulharsko a Rumunsko, pravo na sebeurceni, pravo na vlastni rozhodnuti, kde, jak a s kym chteji spojit svou budoucnost.

V logice pana Holaska je, ze tyto staty nemely pravo bez souhlasu Ruska vstoupit do NATO.

Dalsi logikou pana Holaska je, ze by bez slibu nemeckych politiku neodesla sovetska vojska ze zemi byvaleho vychodniho bloku. Jenze otazka je uplne stejna - jak muzou nemecti politici rozhodovat o suverennich statech a pripadne mit vliv na setrvani cizich vojsk, v pripade Ceskoslovenska ciste okupacnich, na uzemi techto statu?

A na konec - zaverecny Holaskuv povzdech, proc musi byt spatnym prorokem, je vylozene trapny a k smichu...

P. Dvořák 28.1.2022 5:57

To všechno jste tam vyčetl?

M. Šurgot 28.1.2022 6:02

Vy jste si toho v textu fakt nevsiml?! :-)

P. Dvořák 28.1.2022 6:28

Nějak jsem asi přehlídnul "uprání sebeurčení", "souhlas Ruska se vstupem do NATO" . . . a další pasáže, které jste napsal.

K. Salajka 28.1.2022 6:53

Proto politici na Slovensku sabotovali referendum o základnách na svém území - dozvěděli by si, co si myslí lid.

P. Dvořák 28.1.2022 7:09

Dovolím si upravit:

"Proto politici na Slovensku sabotovali referendum o základnách na svém území - věděli, co si myslí lid."

T. Novy 28.1.2022 5:11

Pane Holásku, mohl jste to zkrátit na jednoduché “miluju Rusko a nenávidím jeho kritiku”.

A jedna filozofická poznámka: Respekt, pane, ten nikomu jen tak nenáleží, jak několikrát píšete. Ten se dá tvrdou prací získat, dá se lehce ztratit a rozhodně není nárokovatelný. Gangster si myslí, že získá respekt s bouchačkou v ruce, ale to, proboha, není respekt. Tak takto.

P. Dvořák 28.1.2022 5:59

Gangster si myslí, že získá respekt s přibližně 200 bouchačkami v ruce rozmístěnými po celém světě.

P. Rychetsky 28.1.2022 5:10

"Ne proto, že by Putin byl nějaký psychopat, který chce ovládnout Evropu, napadnout Česko nebo Slovensko a ničit západní svět,"

Psychopat Putin Cesko napadnul, kdyz vyhodil do povetri sklad ve Vrbeticich a zabil pri tom ceske obcany. Jaky opravneny a pochopitelny strategicky zajem vnuknuty zkazenosti Zapadu to zpusobil?

P. Dvořák 28.1.2022 6:00

Moc čtete Koudelkovy Vybrané spisy.

R. Langer 28.1.2022 6:10

Jo, někteří té pohádce bez důkazů i věří. :-P

T. Kohout 28.1.2022 8:00

Pokud znáte fakta, tak nám je sdělte. Pohádky od služeb jsme již slyšeli: 2 ruští agenti, na svých toulkách Evropou, mimochodem vyhodili do povětří i muničák ve Vrběticích. A tomu věřte a na víc se nás neptejte...

P. Nešvara 28.1.2022 8:28

Munice byla připravena na export do Sýrie přes Bulharsko, aby tam byla použita proti Ruské armádě. To, že ji Rusové zlikvidovali už v zemi původu (pokud se tak stalo) je z jejich hlediska jenom rozumné a velice povedená akce. Naopak fakt, že ČR vyváží zbraně a munici do horkých regionů - právě teď Ukrajina - je velmi vachrlaté. Až Rusové zasáhnou u nás a budou umírat čeští občané, tak budou vřeštět naši politici hrozně nahlas aby zakryli fakt, že je to důsledek jejich pitomých činů.

J. Fridrich 28.1.2022 9:24

Je to tak, rusáci sklad ve Vrběticích vyhodili - byli tam mrtví a miliardové škody. To zpochybňuje Zeman a naše rusomilky kolaborantské.... Nyní nové skutečnosti.

J. Lukavsky 28.1.2022 16:55

"Putin Cesko napadnul, kdyz vyhodil do povetri sklad ve Vrbeticich" no nějak pochybuji, že by car musel rozhodovat o každém prdu, to klidně mohl být úlet nějakého horlivého kapitána. Ale prezident Putin jistě udává celkovou strategii. Čort znájet co za tím vším vězí, může to být i jenom hra na vylepšení postavení Ruska. To má hospodářský výkon zanedbatelný a tak si alespoň hraje na mistra světa. Nemyslím si, že by NATO a USA měly v plánu nějak ovládnout, natož obsadit Rusko, když to neudělaly v době kdy se SSSR rozpadal. To byl ten pravý okamžik, teď už je pozdě. J.L. end