29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
quetzal 12.10.2006 19:52

mapacorpe, vsiml jste si, ze to, co tu probiha, ma byt svobodna vymena nazoru?

ostatne, podle vasi logiky nemate co kecat do irackych problemu - Iracan nejste a Amik rozhodne taky ne. To jste ale pouzil blby argument, co?

mapacorp 12.10.2006 20:05

Re: mapacorpe, vsiml jste si, ze to, co tu probiha, ma byt svobodna vymena nazoru?

Do Irackych problemu se nepletu,

    nikdy me nezajimaly a nic o nich nevim. Proti valce v Iraku vystupuji, protoze vim co to pro me jako Evropana obnasi a jsem tedy proti. Argument je tedy zcela relevantni.

DJing cheb pako 12.10.2006 21:10

jake jsou presne hranice

toho piskoviste, v kterem mate zastrcenou hlavu? Nebo, ze byste ji snad mel zastrcenou nekde jinde? V hlubokem stinu?

Lukáš Navara 12.10.2006 17:52

Re: Re: Jak tak koukam, vyrusta nam tu nova Juchelka, tenhle mapacorp.

Drahy mapacorpe,

vite proc Evropa musi hrat druhe housle, protoze zabrehla do levicactvi, jak vam to dobre pisi quetzal, čtenář, kopretina, markus atd. Chováte se stejně jako řada muslismských států, pláčete jak vám USA ublížily, to samé dělají i asijské a africké země, jen nadávají na kolonizaci a za vsechny sve problemy vini ostatni. Qutezal a čtenář velmi moudře píší, i dnes vám nastavila kopretina zrcadlo vašich příspěvků a jak psal včera Adam, nemůže se vyrovant jejim znalostem. Ano někdy je ve svém přesvědčení hodně zapálená, ale to studenti VŠ bývají, jsou mladí, nmadšení, jsem absolvent VŠ, dokáži to pochopit. USA tahaly Evropu z brzndy po celé 20.století, za WW1, WW2, pak za komoušu, o jejich pád se zasloužil pan Raegan.

Adam 12.10.2006 18:10

Re: Re: Re: Jak tak koukam, vyrusta nam tu nova Juchelka, tenhle mapacorp.

Pane Lukasi, je videt ze dokazete rozeznat nazory tech co pouzivaji svobodnou mysl od tech co jsou stale v zajeti vstepovanych dogmat. To ze nekdo nedokaze objektivne hodnotit politickou situaci diky tomu dlouholetemu oblbovani neni jejich omluvou, jelikoz maji komputer pomoci ktereho si clovek dokaze rozsirit obzor ktery jim byl desetileti deformovan. To ze mate VS ( a zrejme hodnotnou) jste ani nemusel uvadet, da se to poznat podle vasich rozumnych myslenek na rozdil od tech kde se pozna ze jim stale tece mliko po brade. ;-P

adamovi 13.10.2006 8:51

Re: Re: Re: Re: Jak tak koukam, vyrusta nam tu nova Juchelka, tenhle mapacorp.

no vidis adame jak umis pekne diskutovat. ani hulvatski vulgar ti nebil zapotrebi. mam pocit, ze se mi te podarilo osedlat. mam pocit ze v tvem pripade dobro zvitezilo na zlem, laskavost a pochopeni nad nenavisti a hasterivosti. drz se a nespichni.

Sowfiw 12.10.2006 22:05

Re: Re: Jak tak koukam, vyrusta nam tu nova Juchelka, tenhle mapacorp.

Vidim, ze to s tebou macrape jde rychleji nez jsem hadal. Jak vidno,  pises rad a pises hodne. Kdyby jsi se dal do kupy s Tonikem Vachu, bylo by to i na knihu.

Cruton 12.10.2006 18:18

Re: Jak tak koukam, vyrusta nam tu nova Juchelka, tenhle mapacorp.

Souhlasím s mapacorpem. Zájem USA není automaticky totožný s naším zájmem. A my musíme hájit především SVOJE zájmy.

XXL 12.10.2006 15:47

Osu zla, ty blba kytko si

vymysleli sionisticti dobyvatele a jejich pochlebovaci vcetne Tebe.Soucasna iranska vlada nema prsty v zadnem teroristickem utoku na USA ani na tvuj milovany Zidostan.Zato vsude na svete jde videt, jak vypadaji nasledky americkeho "boje proti terorismu".Kvuli takovym sionistickym nesnasenlivym hovadum jako ty vznikaji problemy i tam, kde nikdy nebyly.

kopretina 12.10.2006 15:53

Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Současná iránská válda je teroristická a aparteidni, lidé žijí pod obludnou diktaturou, co to je "Zidostan"-žádný takový stát neznám soudruhu. Zato všude jsou vidět  jak vypadaji následky amerického "boje proti teroru"-Větší nesmysl  sis nemohl vymyslet soudruhu. Nejhorší je radikální islamismus, nacismus a komunismus no a tvůj slovník odpovídá slovníku Rudého práva.

mapacorp 12.10.2006 16:01

Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Dnes se rozhodne musim XXL zastat. Vazim si ho, ze napise jasne

svuj nazor a nestydi se za nej, mnohdy ma pravdu, nekdy se myli.......

    Ale v jednom ma pravdu, ta panovacna amerika na sebe soustreduje odpor a nenavist celeho sveta, i kdyz je to zde ponekud prehnane zdurazneno. Co se tyce ohaneni se Rudym Pravem a mrtvolou komunismu, jste v tom mistryne vy. Normalniho cloveka by takovy argumentar ani nenapadl, ten totiz musel komunismus snaset, tak jako ted musi snaset ultraliberalni kapitalismus. Zkratka snusku ideologickych hlouposti ktere se nezakladaji na zdravem rozumu. Tezko rict ktery byl ci je horsi, ale aspon vime komu to slouzilo a slouzi : JEDNEM A TEM SAMYM !

kopretina 12.10.2006 16:08

Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Mapacorpe, to nemáte svou hlavu a musíte kopírovat (jak jsem si všimla) pana Navaru, to je hloupé. Kdbyste poznal hrůzy komunismu, tak byste neblil na USA a jeho oprávněný boj proti teroru. S vámi je ale další diskuse zkráta času.Rv Vy budete verit svzm falešným dogmatům.

chetgar 12.10.2006 16:05

Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

že jsem tak smělý - na koho se onen apartheid v Íránu uplatňuje?

jak se podle vás projevuje "obludná diktatura"?

a ještě kontrolní otázka - kolik zemí napadl teokratický Írán, kolik sionistický Izrael a kolik kolébka demokracie - USA od roku 1979; kolik při těchto akcích umřelo civilistů? Kolik km2 dodnes tyto země okupují a kolik lidí na těchto okupovaných územích žije?

kopretina 12.10.2006 16:12

Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

aparteid žen a náboženských menšin. Odpadlictví od islámu se trestá smrtí, v Iránu stále existuje kamenování atd.atd. Fakta o Iránu najdete na svobodaproiran.blogspot.com

A co se týče Izraele, jen se bránil agresi muslimských států (Nevyhlášená válka, Válka za nezávislost, sinajská válka, šestidenní válka, jomkipurská válka), muslimské země chtělz Izrael vyhladit, nepodařilo se jim to, nechápu proč se zatsáváte islamistů.

chetgar 12.10.2006 16:19

Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Izrael přece neválčil s islamisty, vážená oponentko. Jeho protivníkem byli egyptští socialisti, syrští baathisté či jordánská monarchie, všechny bez výjimky tvrdě potlačující islamisty.

Že se brání agresi tvrdil i Hitler při přepadu Polska, dokonce k tomu sehrál úžasné divadlo s vysílačkou v Gliwicích. Izrael normálně napadl své sousedy v r.1967, za sinajské války napadl Egypt, několikrát jeho letadla bombardovala arabská území... Takového souseda musí mít všichni v okolí rádi...

pbla4024 12.10.2006 16:23

Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Šestidenní válku formálně zahájil Egypt uzavřením Tiranské úžiny 22. května 1967.

chetgar 12.10.2006 16:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

blokování přístavu (navíc takového, bez něhož se Izrael obejde) není vyhlášením války, a to ani formálním

quetzal 12.10.2006 16:59

omyl chetgare,

namorni blokada je z hlediska mezinarodniho prava chapana jako akt agrese.

Jura Jurax 12.10.2006 17:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

On to není přístav, bez kterého se Izrael obejde - zkuste pohlédnout na mapu a zamyslet se ... :-D

sara 12.10.2006 17:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Vyhlášení války, miláčku! Napadli nás minimálně 4x a ani jednou se neobtěžovali s vyhlašováním války!

Blokování úžiny a přesouvání těžké techniky ke hranicím Izraele. Když mírové sbory UN na Sinaji vyjádřily znepokojení - měly obě strany oddělovat - bylo jim Egyptem doporučeno, ať se stáhnou. Stáhli se.  Když Abba Eban PROSIL generála de Gaulla o pomoc - tehdy byla Francie náš blízký spojenec, ne USA, a ustavičně tvrdila, jak nás miluje - doporučil mu, ať zažádá o rezoluci, Francie že ji podpoří. Po de Gaullově smrti byl mezi jeho papíry nalezen koncept projevu, v němž lituje zkázy Izraele. A za hranicemi hřímá Násir do mikrofonu, jak nás zničí a ze všech stran mu sekundují Syřané a Jordánci. Vy byste v takové situaci neudeřili první?

13.10.2006 1:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

každý soudný, kdo chce přežít, by v této situaci udeřil první...

kopretina 12.10.2006 16:33

Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Izrael bzl napaden okolními muslimskými státy, vážený. A r.1967 byla PREVENTIVNÍ VÁLKA, Egypt uvařel Tiranskou úžinu, vyhnal vojska OSN z demolitarizovaneho Sinaje, uzavrel vojesnky pakt s Jordsnskem, arabská vojska se soustřeďovala kolem hranic, což jasně ospravedlňuje PREVENTIVNÍ ÚDER.

sara 12.10.2006 17:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Ano, máte úplnou pravdu. Pokud jsem  o jom kippurovou válku v 73, tam jsme zaspali a Egypt nás napadl bez varování, několik dní byla situace velmi nahnutá, protože se egyptské tanky valily přes Sinaj a my neměli dost zbraní a ni pohotovosti.

kopretina 12.10.2006 18:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Přesně tak. R^Izrael se ubránil i v Nevyhlášené válce (listopad 1947/konec dubna 1948, Válce za nezávislost-15.5.1948/1949-hrdinný boj, Židé bránili každičký kousek svěřeného pzemí, Arabové nesjednotili velení, Židé se ubránili, v sinajské válce taktéž-Násor vyhrožoval Izraeli zničením a Šestiddenní válku jsem popsala). A co se týče Frantíků to je typický postoj už z Mnichova, nejprve hodili za vodu ČSR a pak Stát Izrael. Jomkipurská válka byla hodně těžká, Izraelci museli stetčně bojovat, Egypt a Sýrie měla techniku ze SSSR, naštěstí USA prodaly Izraeli zbraně a Izrael válku otočil ve svůj prospěch. Ale na straně Izraele byla pravda, takže je jasné, že skutečný agresor je vždy odsouzen k porážce (což byly muslimské země), kdežto Izrael bránil svou zem a své právo na život a důstojnost.

XXL 12.10.2006 16:05

Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Teroristicka, tak to jo.Napis jmena tech teroristu, kteri napadli palace obchodu v NY.Jediny, na co se zmuzes, je kdakat, ze Ahmadinezad chce mazat Zidy z mapy, protoze to tak pisou sionisticke platky po celem svete.Precti si to nekdy poradne.A vysledky valky proti terorismu nevidis?Mrtvi US vojaci bez pritomnosti TV kamer, levnejsi herak v Evrope, obcanska valka v Iraku a neschopnost US cokoliv vyresit.A komunismus vynechej, je to vynalez Zidu, bez nich by se Lenin do Ruska nikdy nedostal.

kopretina 12.10.2006 16:15

Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Ale, ale zase soudružská reakce. Co se týče komoušů, tak všichni komunisti a celý východní blok podporovali Araby proti Izraeli, Egypt, Sýrie byla vyzbrojena nejmodernšjšími zbraněni ze SSSR, Izrael byl do r.1967 orientován na Francii a pak na USA. Arabové byli orientováni na SSSR.A o tom, že je Ahmadinežíd šílenec snad nikdo nepochybuje, ty umiš farsí, abys sis přečetl originál.

mapacorp 12.10.2006 17:02

Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Zase soudruzska reakce,

    Argumentujete tu jakymsi iranskym psychopatem a zakryvate pravdu v tom prispevku. Od svrhnuti Talibanu v Afghanistanu je tento prvnim producentem opia, kam asi takove penize jdou, co ? Do financovani terorismu a dalsich valek. Pravdou je ze USA dnesni Afghanistan prakticky vubec nekontroluji a jeste do toho namocili Evropu. Takze ja z mych dani - KTERE PLATIM - prispivam na tuto maskaradu jejiz vysledkem je dalsi ohrozeni me zeme !

    Jaka jsou cisla opravdovych americkych ztrat se dovime az leta po valce, ale nebude to nic ruzoveho. V cem ma soucasna armada USA vyhodu oproti vietnamu  je pouziti techniky, ktera zachranuje plno zivotu. Napr velice ucinne neprustrelne vesty, obrnena technika s tzv " aktivnim pancerovanim " etc. Takze to casteji nez lide odnese technika - diky bohu . Ale i to se musi platit a draze platit - americke zbrojarske koncerny nepracuji  zadarmo ! Je to bussines, ktery americti poplatnici a obyvatele budou muset snaset. Jenom okrajove by me zajimalo, co by se stalo, kdyby tyto silene penize sezrane zbrojari dostaly normalni americke firmy a podnikatele. Jaky by z toho asi byl dopad na zamestnanost a zivotni uroven normalnich americanu ?

Lukáš Navara 12.10.2006 17:38

Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Vite dneska ma kopretina uplnou pravdu. Kde by byla Evropa bez USA?? USA tahaly Evropu z bryndy za WW1(r.1914 vstoupily USA do valky), za WW2 r.194. Kopretina má daleko větší přehled než vy, drazí pánové, píše jasným osobitým čtivým stylem a jsem rad, ze sem prispiva, potrebujeme lidi s jasnou virou a presvedceni,je nadsena pro své presvedceni, kteremu veri (nikomu ho nevnucuje, pise zde velmi zajimava fakta a nekdy sve uvahy, se kterymi muzeme souhlasit ci nesouhlasit), ale nema otravenou mysl mravnim relativismem ani nenávistí, kolik lidi zde melo hloupe poznamky vuci jeji osobe, presto si z toho nic nedela a pise sve nazory. Urazet je velmi snadne a plivat spinu na USA take.  

MilanS 12.10.2006 19:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Lukáši, v rámci objektivity nutno upřesnit, že USA šly v 1. světové do válečného stavu s Německem až v roce 1917. Nicméně, je vhodné též připomenout, že tehdejší prezident USA prosazoval sobecké (jak jinak, že, mapacorpe ...) zájmy USA v Evropě, např. jakési sebeurčení národů. Domácí  úkol pro XXL a mapacorpa: Jak se tehdejší prezident USA jmenoval? Nazývá se po něm jisté nikoliv bezvýznamné nádraží, a není (nebylo) to jen projevem servility čekého národa ...

kopretina 12.10.2006 14:26

OSA ZLA-Irán, Irák, KLDR jednoznačně platí, o tom se nedá pochybovat

OSA ZLA, kterou nastínil pan prezident Bush je jednoznačně a naléhavě pravdivá. Nyní nastíním situaci v šítském Iránu a její průběh islámské revoluce v Iránu.

Jak probíhala revoluce soudruha Chomejniho???-Soudruh Chomejni do konce 70.let působil ve francouzském exilu, měl se velmi dobře. To co pohřbilo režim Šáhinšáha Páhlavího byla 1) jeho vlastní neschopnost vládnout a nedotatečná Šáhova touha po moci, 2) jeho experimenty v hospodářství-sanžil se spojit stalinismus se západní tržní ekonomikou, vesnické obzvatelstvo nahnal do kolchozů a tím si proti sobě poštval venkov a umožnil tím podmínky pro ještě děsivější a ještě ohavnější režim 3) a i zrada demokratického prezidenta Cartera, který se Šáha téměř vůbec nezastal a nechal Irán na pospas nové krvavě vznikající islámské revoluci.Nyní k samotnému průběhu Chomejniho revoluce. Jak již bylo psáno na začátku, Chomejni se vrátil z fancouzského exilu na konci 70.let, začal nebývalý teror malé skupinky dogmatiků, kteří ve jménu islámské republiky usvědčovali politické odpůrce z "nepřátelství proti Alláhovi", jen běhěm 2 let poslal Chomejní na smrt přes 8.000 lidí, nejprve popravil 23 generálů a 400 dalších policejních a vojenských důstojníků, 800 civilistů. Pak si yasedl na příznivce nekonformních ajatoláhů a popravil jich 700. Dále pronásledoval liberály, na pravé straně popravil 500 lidí, na levé straně 100 lidí. 

Dále se snažil etnicky vyčistit Irán, pronásledoval četné nábožesnké monority, tisíce Židů se dalo na útěk, kteří nalezli domov zejména v Izraeli a USA, další na můžce byli křesťané a zaroastrijci, kteří uprchli výhradně do USA, dále zabil 1.000 Kurdů, 200 Turkmenů, obzvlášť zněsile pronásledoval bahájisty, Šajchie, Sabijce, ortodoxní sunity. Demoloval různé náboženské stánky, kostely, synagogy, svatostánky habájistů, šajchiů. Justiční vraždy měly široký charakter, na jedné straně popravil 102-letého kurdského básníka, na druhé straně zabil devítiletou dívku, kterou usvědčil z útoku na revolučního gardistu.