29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
holkaaa 2.1.2009 17:15

Smileeeeeee

:-D:-P;-P;-D8-o>-!R^V

rudy krtek 14.10.2006 8:18

Re: Boba Woodwardse rozvedená dcera se mu vrátila domů s 2 vnoučaty . . .

Soudní Američani jdou 7. listopadu k urnam a ten, kdo ma prehled o soucasne politicke situaci USA, vi kdo je zoufaly ...

rudy krtek 14.10.2006 8:09

Re: A co State of Denial?

Nemel bych to panu Ulcovi za zle, ta kniha vysla pred par dny, zrejme ji necetl zrovna jako pan Pasek, tak se k ni nevyjadruje.

kopretina 13.10.2006 19:48

Re: Re: Re: Emile, to je pravda poměrný volební systém je velký problém všude.

Jela jsem vlakem z koleji domu, proto jsem Vám neodpověděla. Mrknu se na Váš odkaz.A jestli budu vědět, tak jsem jim to pokusím vysvětlit.

VLK 13.10.2006 16:05

Re: Re: Emile, to je pravda poměrný volební systém je velký problém všude.

Kopretino, jste tu jeste? Jdete se podivat na ten clanek o kuriozitach a vysvetlete jim tam prosim co je to soucasna archeologie.

kopretina 13.10.2006 13:40

Re: Emile, to je pravda poměrný volební systém je velký problém všude.

To je pravda, poměrný colební systém je neštěstí pro každý stát, který je má. No a Goldu Mairovou jomkipurská válka stála politickou kariéru, protože byla viněna právě z nereakce (nebo chabé reakce), Izrael byl zaskočen, těžce bojoval, měl to nahnuté, Egypt a Sýrie měla zpoustu tanků ze SSSR, Izrael opustila Francie (již r.1967, tak jak Frantíci kopli do zadku ČSR r.1938, tak odkopli Izrael)m Izrael koupil tanky a moderní vojienskou techniku od USA a podařilo se mu obrátit válku, nakonec na naléhání Kissingera přistoupil Izrael na uzavření příměří s Egyptem. To, že Egypt zaskočil Izrael (tím si u svých lidí polepšil, když utrpěl totální porážku v šestidenní válce), tak tahle situace vedla Sadata k návštěvě Jeruzaléma a Knesétu r.1977 a uyavření mírových smluv v Camp-Davidu v letech 1978-79, smlouva uzavíral tzv. jestřáb  Begin.  

LiBaiMing 13.10.2006 12:57

Pane Ulči, zajímal by Vás názor předního britského generála?

Tak tedy prosím, je zde:http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=410163&in_page_id=1770&ico=Homepage&icl=TabModule&icc=NEWS&ct=5

EmillXX 13.10.2006 9:27

Kopretino, to je nevýhoda poměrného volebního systému,

když náboženské strany protlačí zastavení vysílání rozhlasu a televize v situaci, kdy přežití Izraele záviselo do značné míry na rychlosti reakce. Jistou náhradou byla existence sirén, jejichž houkání vyhlašovalo poplach.

Nevím, zda to víte, ale v 50 letech se v ČSR zaváděl dotovaný rozhlas po drátě (při existenci normálního rozhlasu). Důvody byly čistě vojenské, ač se o tom samozřejmě nepsalo.

kopretina 13.10.2006 9:00

Re: Kopretino, roku 1967 to nebyla preventivní válka, Izrael

Celkem souhlasím, Izrael musel jednozanečně bojovat (v řadě knihách je to líčen jako preventivní úder), jinak by byl zničen. Nicméně otázka oslavy Jom-Kipur je složitá, každý Izraelec (i sekularizovaný) ji slaví, je to nejdůležitější židovský svátek, to je jako kdyby křesťané neměli slavit Vánoce či Velikonoce. A Izrael se snaží zachovat jednotu mezi náboženskými a sekupárními Izraelci.

adamovi 13.10.2006 8:51

Re: Re: Re: Re: Jak tak koukam, vyrusta nam tu nova Juchelka, tenhle mapacorp.

no vidis adame jak umis pekne diskutovat. ani hulvatski vulgar ti nebil zapotrebi. mam pocit, ze se mi te podarilo osedlat. mam pocit ze v tvem pripade dobro zvitezilo na zlem, laskavost a pochopeni nad nenavisti a hasterivosti. drz se a nespichni.

13.10.2006 1:45

Re: Re: The security of the United States is not a game. Can we afford a party that treats it like one?"

souhlas ! a Clintonova politika na Balkáně a jeho tehdejší podpora Usámových islamofašistů tamtéž, očerňování pouze jedné strany, je katastrofa !

13.10.2006 1:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

každý soudný, kdo chce přežít, by v této situaci udeřil první...

Auiam 12.10.2006 22:24

Rules of engagement

Taktez doporucuji Rules of engagement od plk. Tima Collinse, velitele irskych paraganu.   

MaR 12.10.2006 22:17

Re: Re: Re: Omyl?

Jo pardon, je to v podstatě odpověď Milanovi :)

Sowfiw 12.10.2006 22:05

Re: Re: Jak tak koukam, vyrusta nam tu nova Juchelka, tenhle mapacorp.

Vidim, ze to s tebou macrape jde rychleji nez jsem hadal. Jak vidno,  pises rad a pises hodne. Kdyby jsi se dal do kupy s Tonikem Vachu, bylo by to i na knihu.

EmillXX 12.10.2006 22:05

není to přesné, USA byly opravdu až do 11. 12. 1941,

když Hitler vyhlásil válku USA!! v Evropě formálně neutrální, nicméně podpora Británii byla už roku 1940 značná. Také to vedlo Hitlera k tomu, že Američanům vyhlásil válku čímž "zjednodušil situaci ve svůj neprospěch." Rok 1942 - bez amerických lodí by se Británie položila, přesto Němci za tento rok stihli potopit tolik dopravních lodí, kolik Američané dokázali postavit. A koncem roku 1942 se americká vojska vylodila v severní Africe.

EmillXX 12.10.2006 21:57

Pane Pašku, spolupráce Německa a SSSR začala dávno

PŘED nástupem Hitlera k moci a sám Lenin se chopil moci s německou podporou. V roce 1941 už Hitler dávno nemusel cvičit své letce v SSSR, nicméně vojenská a hospodářská spolupráce Německa a SSSR skutečně skončila až 22.6.1941. Řada sovětských agresivních akcí v letech 1939-1941 byla umožněna paktem Molotov - Ribbentrop (zabrání půlky Polska, Besarábie, pobaltských zemí, agrese proti Finsku (finský odpor ovšem Stalinovu situaci značně zkomplikoval).

EmillXX 12.10.2006 21:47

Kopretino, roku 1967 to nebyla preventivní válka, Izrael

neměl jinou možnost než bojovat. President Násir tehdÿ řekl asi týden před Izraelským útokem tuto větu: "Izrael nemůže současnou totální mobilizaci vydržet déle než 14 dní. Musí buď udeřit nebo se zhroutit." Tuto větu najdeta v RUDÉM PRÁVU z přelomu května a června.

Bezprostředním viníkem války byla Sýrie, která vystupňovala konflikty, došlo k leteckým bojům, Syrie ztratila 6 stíhaček. President Násir požádal OSN o stažení mírových sil ze Sinaje a U Thant (generální tajemním OSN) mu VYHOVĚL. Načež jordánský král Hussain (tentýž, který později zlikvidoval OOP v Jordánsku) letěl do Egypta uzavřít spojenectví. A logika války prostě říkala, že Izrael NEMŮŽE čekat, až ho napadnou. A byl tu tuším i legální důvod, uzavření přístupu k Rudému moři. 

Mimochodem, za Ion Kipůrské váky, kdy muži v Izraeli museli nastoupit do armády je v některých oblastech (např. v dopravě) nahradili zahraniční TURISTÉ, kteří to šli dělat jako dobrovolníci.

Mimochodem, kdyby Izrael tak hloupě neslavil dle náboženských předpisů (nefungoval ani rozhlas), dokázal by reagovat rychleji.

DJing cheb pako 12.10.2006 21:10

jake jsou presne hranice

toho piskoviste, v kterem mate zastrcenou hlavu? Nebo, ze byste ji snad mel zastrcenou nekde jinde? V hlubokem stinu?

redneck Mike 12.10.2006 20:31

Re: Re: A jenom velice zhruba,

 Nedelam, a zrovna jsem zaslechl v radiu irackeho ministra ptat se,  kde jsou vsechna ta tela pohrbena...

  Samozrejme, ze je valka tragedie bez ohledu jestli zahyne 10 nebo 1000 nebo milion nevinnych lidi. Bez ohledu jestli podporuji americkou akci v Iraku nebo jsem proti - ptam se komu takoveto dezinformace slouzi a proc jsou vubec vypousteny i pres to, ze se reporteri svym postupem netaji 

J.G. Pašek 12.10.2006 20:26

Mpacorpe, ty si kup za svoje peníze co chceš ty . . .

a já si koupím za moje peníze co chci já . . .  .

Buď opatrnej dávat rady. Chytrej je nepotřebuje a hloupej je neposlechne . . . .

redneck Mike 12.10.2006 20:21

Re: Re: Omyl?

 Ano, mate pravdu, spravne je podle "reportu" o 655k  mrtvych vice, vcetne prirozenych umrti nez za stejne casove obdobi pred valkou...

MilanS 12.10.2006 20:11

Re: Re: Re: Re: OSA ZLA-Irán, Irák, KLDR jednoznačně platí, o tom se nedá pochybovat

Pokud Vaše nálada závisí na cenách ropy, pak jste opravdu člověk k politování. A vy si  vážně myslíte, že kdyby se USA před islamisty podělaly jako se podělává Evropa (viz např. stahování Mozartovy opery, aby se náhodou mohamedáni nezlobili), že by byli islamisté tolerantnější, mírumilovnější, rozumnější?

mapacorp 12.10.2006 20:05

Re: mapacorpe, vsiml jste si, ze to, co tu probiha, ma byt svobodna vymena nazoru?

Do Irackych problemu se nepletu,

    nikdy me nezajimaly a nic o nich nevim. Proti valce v Iraku vystupuji, protoze vim co to pro me jako Evropana obnasi a jsem tedy proti. Argument je tedy zcela relevantni.

MilanS 12.10.2006 19:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu XXL to jsi napsal opludne vysplechy

Lukáši, v rámci objektivity nutno upřesnit, že USA šly v 1. světové do válečného stavu s Německem až v roce 1917. Nicméně, je vhodné též připomenout, že tehdejší prezident USA prosazoval sobecké (jak jinak, že, mapacorpe ...) zájmy USA v Evropě, např. jakési sebeurčení národů. Domácí  úkol pro XXL a mapacorpa: Jak se tehdejší prezident USA jmenoval? Nazývá se po něm jisté nikoliv bezvýznamné nádraží, a není (nebylo) to jen projevem servility čekého národa ...

quetzal 12.10.2006 19:52

mapacorpe, vsiml jste si, ze to, co tu probiha, ma byt svobodna vymena nazoru?

ostatne, podle vasi logiky nemate co kecat do irackych problemu - Iracan nejste a Amik rozhodne taky ne. To jste ale pouzil blby argument, co?

quetzal 12.10.2006 19:49

Re: A jenom velice zhruba,

si delate srandu, ze jo? 8-o 

mapacorp 12.10.2006 19:29

Re: Mily mapacorpe, vas antiami postoj je fakt smesny,

Drahy kvakale,

    Neplette se do zalezitosti Evropy, kterym nerozumite a po kterych vam jedno k druhemu nic neni. Pripravte si radeji penezenku k zaplaceni uctu po prohrane americke valce na strednim vychode. Verte tomu, ze to jen tak nezaplatite. Nechte nas zit a vase rozumy si hlidejte pro sebe.

    Dekuji.

J.G. Pašek 12.10.2006 19:13

Re: hledající, jednou ze základních vlastností přesného uvažování je spojovat

A Stalin do posledního dne 1941 nechal německé Luftwaffe piloty tajně cvičit v Rusku, protože Německo mělo bitevní a útočné Luftwaffe přísně zakázáno vlastnit Versailskou Dohodou . . . .  jak víme Báťuška se podělil s Hitlerem o Polsko a jak se Hitler Stalinovi zavděčil? 20 miliónů kaput ruského obyvatelstva . . . .

Tana Zajicova 12.10.2006 19:11

Kdepak pane Navaro

nejedna se o problem, nybrz o dialog pripoustejici existenci hledane pravdy. Krestanstvi je nabozenstvi ideji a tyto ideje jsou presentovany jak protestanty tak katoliky. Katolicke chapani nemuze napriklad prijmout popularne evengelickou myslenku tzv. 'rapture', kdy po pravovernych zustanou na zemi 'trenyrky', nebot se tela odeberou do nebe. Prave porozumeni podstaty zivota Jezise Krista( predevsim ukrizovani a inkarnace) cini nemoznym prijmout mysleni, ktere prestavuje 'rapture' koncept. Jinymi slovy to co Vy naznacujete je, ze kretane se maji spokojit s porozumenim vetsiny sekularistu - nabozenstvi je nastroj, ktery slouzi lidem jako berle v zivotnich tezkostech. Well, to je hruby omyl, nebot nabozenstvi se na toto tvrzeni podiva a otaze se: Jestlize je toto tvrzeni pravdive jak vysvetlime krestanskou doktrinu 'Pekla'.

Jinymi slovy Vy redujkujete krestanstvi na mytus ne na zjevenou ideu( nebo Logos), ktera musi byt 'fleshed out' pomoci lidskeho intelektu.