1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

SVĚT: Tak kde jsou ..... ?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R 20.8.2008 21:41

Re: Re: Ten oxid uranu je látka používaná běžně ve sklářství.

Oprava, já si to splet s barvami s fosforescenčním efektem ve tmě díky  obsahu radioaktivních izotopů. Uranové barvy na sklo se stále používají, pravděpodobně z uchuzeného uranu kvůli nízké radioaktivitě, ale používají se už málo. Sklo barvené uranem má být jednoznačně hygienicky neškodné.

Sidewinder 20.8.2008 11:24

To je pořád hot a čehý

Obě strany diskuse se snaží ubránit svůj pocit, že svět je spravedlivý. Ale bushofilové už to také vzdávají a - viz Kořenský - přecházejí na postoj: Co USA činí, ať činí, máme je rádi.

Totéž se dá říci o Putinovi. A tomu já držím palce, je slabší (v šedesátém osmém to bylo naopak, pamatuji to a sledoval jsem tehdy, jak se USA řítily do nevyhratelného průšvihu ve Vietnamu, kdežto SSSR šel ještě 15 let poté nahoru a bylo to vidět už toho srpna.)

Rusů na našich hranicích se nebojím, nebojuji ve své duši předešlé války jako Štětina a jeho spol. na Psu. On k tomu má své důvody (člen KSČ a horlivý cestovatel po SSSR), vy na Psu k tomu máte jen svou chudobu duchem, nebo možná těžké vzpomínky, které vám nezlehčuji.

Dr. Chocholoušek 20.8.2008 11:36

Re: To je pořád hot a čehý

Držel jste mu palce i v Čečně? To nebylo dávno, když tam Rusáci zabíjeli i své občany. (Y)(Y)(Y)

Rudolph 20.8.2008 11:38

Moment moment

Počkat počkat: já se s tím nijak netajím, že raději Amíky. Z principu, jistě! Od našich "bratrů slovanských, mohutného dubiska," co nejdál. Ano. A důvody jsou viditelné i v tomhle vašem příspěvku.

Co ještě byste nám řekl? :-)

Simon 20.8.2008 11:48

Re: To je pořád hot a čehý

V dobe kdy sli USA do Vietnamu sel SSSR jeste 15 let nahoru??? Wow, v cem sel nahoru? v zavirani a vrazdeni vlastniho obyvatelstva?:-/

honzak 20.8.2008 12:03

Re: To je pořád hot a čehý

pán bude patrně znovuzakládat Svaz Československo Sovětského Přátelství, neníliž pravda? Vždyť Sovětský Svaz (dnes nick Rusko) je stále mírová hráz, že?

čtenář 20.8.2008 11:09

Daleko podstatnější

než zbraně hromadného ničení, které bylo, ostatně, možno snadno uklidit i do sousední Syrie, jsou nalezené hromadné hroby obětí Saddamova řádění, jakož i fakt, že on i jeho komplicové byli za své zločiny předvedeni před soud. Nezanedbatelná a jaksi navíc je i náhlá náprava a ochota ke spolupráci lybijského Kaddáfího.  Ale i kdyby byla nalezena funkční vodíková bomba či antraxové hlavice ujišťuji vás, že kokafonii obránců "jejich" Saddama před americkou agresí to nezastaví.

Mirek F. 20.8.2008 11:19

Re: Daleko podstatnější

Myslíte do té Sýrie, která byla se Saddámem na kordy (dokonce se účastnila na straně Spojenců první války v Zálivu)? Kaddáfí začal panáčkovat už v roce 2002 po invazi do Afgánistánu.

ps 20.8.2008 12:33

Re: Re: Daleko podstatnější

Vzhledem k tomu, že za první války v zálivu saddám svoje stíhačky uklidil do iránu, se kterým před tím nejen že byl na kordy ale vedl s ním regulérní válku, která stála milión obětí po obou stranách, není na tom nic překvapivého.

Mirek F. 20.8.2008 12:37

Re: Re: Re: Daleko podstatnější

Írán už v té době s Američany nemluvil tak jako tak, nabroušeni na sebe byli vzájemně. Ale dokážete si představit, že nějaká příčetná vláda po oprávněném výbuch amerických emocí po 11.9.01 bude pomáhat svému tradičnímu protivníkovi, aby na sebe vzápětí přivolala hněv největší světové velmoci?

ps 20.8.2008 13:18

Re: Re: Re: Re: Daleko podstatnější

Sýrie taky nemá s USA nijak vřelé vztahy.

Mirek F. 20.8.2008 13:51

Re: Re: Re: Re: Re: Daleko podstatnější

Aby v roce 1991 společně táhli na Saddáma, to stačilo. A,j ka již jsem napsal, po 11.9. je provokovat ukrýváním iráckých ZHN...?

tsstss 20.8.2008 14:41

Re: Re: Re: Re: Re: Daleko podstatnější

Sýrie má hodně sýrů, za ty koupí deset mírů !!  A když dojdou všechny sýry, nic jí nevyvede z míry !! Halélujááá, tramvaje !   ;-D  ;-D  ;-D

Dr. Chocholoušek 20.8.2008 11:08

požadovaný odkaz pro tsstss

http://www.latimes.com/news/nationworld/world/la-fg-cake6-2008jul06,0,4296828.story

tsstss 20.8.2008 11:46

Re: požadovaný odkaz pro tsstss

A je tam něco vo tom, že to převzali od AP. Já to totiž nemůžu poznat. Je tam prázdý vokno. Zkus to na AP archívu. Tam toho jsou celý čtyři vodkazy.  ;-D  Tak z kerýho to čerpalo to prázdný vokno na latimes ?  ;-D 

tsstss 20.8.2008 11:50

Re: Re: požadovaný odkaz pro tsstss

A to s tím jurániem lítali přes dva voceány ;-D  Z Iráku ;-D  Dyk voni dělali cestu kolem světa.

Pozorný čtenář 20.8.2008 10:21

Abolutní nesouhlas

Pan Chadim je evidentně "nezávisle" informován a jeho úsudkové schopnosti jsou na úrovni některých Američanů, kteří si dodnes myslí, že na ně 11/09/01 zaútočili Iráčané.Co se antraxu týče, minulý týden se definitivně prokázalo, kdo provedl tzv. obálkový útok v USA vroce 2001- byl to americký vědec! Dobře si pamatuju zprávy o "afgánské stopě".Na základě výše uvedených skutečností mám velké pochyby o dnešních "nezaujatých" zprávách o "ruské agresi" v Gruzii.Z dnešního pohledu je Bushovo irácké tažení jednoznačně neospraveditelný debakl, který vedl k nejhoršímu celosvětovému vnímání USA za posledních 50 let! Proto považuju současné snahy o očernění Ruska za zavádějící a nespravedlivé a souhlasím s Klausem.Konflikt v Jižní Osetii se táhne od začátku 90.let a jestli Gruzínci tak masivně zaútočili zrovna v srpnu a v den zahájení olympiády, připadá mi to, vzhledem k předvídatelné ruské reakci,jako jasný pokus o diskreditaci Ruska.

Pozorný čtenář 20.8.2008 10:27

Re: Oprava - Absolutní nesouhlas

JE 20.8.2008 10:29

Re: Re: Oprava - Obsolentní nesouhlas

:-P

milan007 20.8.2008 10:54

Re: Abolutní nesouhlas

Nespravedlivé očernění Ruska ?? Nakonec Hitler byl taky docela sympatický chlapík , který hájil práva Němců v Sudetech. A najednou se ocitl v Paříži a pod Kavkazem.

Pozorný čtenář 20.8.2008 11:01

Re: Re: Abolutní nesouhlas

Vážený pane,podle Vaší logiky bychom se dodnes,vzhledem k 2. světové válce, nemohli s Němci ani bavit, natož  ekonomicky spolupracovat! A protože to zcela běžně děláme, tak tvrdím, že na Rusko je po 17 letech od jeho stažení z Česka, pohlížet zcela jinak, než např. mezi lety 68-89!

Rudolph 20.8.2008 11:26

Re: Re: Re: Abolutní nesouhlas

No tak to by Rusko samozřejmě velice rádo, abysme na něj tak pohlíželi, jakpak by ne ;-) A dělá proto co může. Hubou. Ale je to impérium a nemůže se chovat jinak než imperiálně. A pozor: stejně jako Amíci. (Z tohoto hlediska přestane být tak podivná "vlažná reakce" USA. Oni takové chování naprosto chápou, Rusáci jim do Panamy taky moc nekrafali.)

Ale nepokoušejte se tady lidem cpát takový kraviny, jako že se matička Rus změnila! Od Petra Velikého ani o prd!

Emilio 20.8.2008 11:28

Re: Re: Re: Abolutní nesouhlas

Co to plácáte? Není třeba sledovat pozpátku akce sovětské či ruské armády po roce 1968.  Nalistujte si reakce ruských politiků a generálů na možné(!) umístění amerického obranného(!) radaru u nás. To stačí.           

milan007 20.8.2008 11:55

Re: Re: Re: Abolutní nesouhlas

Milý pozorný čtenáři, zkuste méně číst a více přemýšlet.

Kája 20.8.2008 11:56

Re: Re: Re: Abolutní nesouhlas

Rusko nás pkupovalo přes 20 let, Němci 6.

Pozorný čtenář 20.8.2008 12:31

Re: Re: Re: Re: Abolutní nesouhlas

S takovým srovnáním běžte do(Y)

Starosta 20.8.2008 13:10

Re: Re: Re: Re: Re: Abolutní nesouhlas

Proč, vždyt má pravdu.

An teka 20.8.2008 13:57

Re: Re: Re: Re: Abolutní nesouhlas

Jo Němci nás okupovali jen šest let, protože nás sověti osvobodili.

Ivan 20.8.2008 11:23

Re: Abolutní nesouhlas

S tímto příspěvkem se dá souhlasit.  Kladnou odezvu ovšem na propagandistickém mediu, kde hlavními přispěvateli jsou bývalí propagandisté Svobodné Evropy, nenajde. ------   Sadám měl chemické zbraně od USA, které byly jeho hlavním dodavatelem zbraní v Irácko - Iránské válce. Když je použil proti Kurdům (kteří podporovali Irán), USA kupodivu neprotestovaly a o zastavení dodávek zbraní do Iráku neusilovaly. Prostřednické firmy mohly volně obchodovat dále, nikdo proti nim nic nepodnikal. Bylo to pro USA výhodné, protože ceny přes prostředníky byly samozřejmě vyšší.   ---- Je směšné považovat Štětinu za nějakého nezávislého objektivního novináře. Nelze mu věřit vůbec nic, ani slovo, lže takřka v každé větě, je to přímo patologické.   ----  Je samozřejmé, že ruská armáda ničí gruzínská vojenská zařízení, po gruzínské agresi proti Osetii je to zcela na místě. Osetínci chtějí z 99% nezávislost a to žádná progruzínská propaganda nezmění. Referendum v Osetii už bylo v době, kdy tam ještě žádné ruské jednotky nebyly a bylo jednoznačné.  ----   Štětina si v Gori jistě na hlavním náměstí - Stalinovo náměstí -  jistě prohlédl sochu Josefa Vissarionoviče a navštívil jeho muzeum (jenom jestli ruské jednotky neponičily taky toto museum hrdiny gruzínského národa, Saarkašvilim tak obdivovaného).