28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Charlie 7.9.2006 8:27

Není pozdě

ještě se dá zabíjet.

zlý kukuč 7.9.2006 8:26

Re: Promiň Pergille, ale to je hloupost.

Náboženství je opium lidstva, v tom měl Engels pravdu. Kormě jiného umožňuje každá víra, včetně budhistické, konzervovat staus quo ve společnosti, který vyhovuje jejím elitám. Problém euroatlantické civilizace je, že její náboženství křes´tanské bylo nahrazeno náboženstvím KONZUMU, které se šíří po světě a je velmi nebezpečné.

Svobodný je ten, kdo je svobodný duchem.

Charlie 7.9.2006 8:25

Nejhorší zlo na světě

hned po muslimech jsou pokrokoví, uvědomělí, láskyplní, multikulturní, humanističtí  bojovníci za mír a  za práva všech utlačovaných teploušů, lesbiček a ku rev...... (Dvěma slovy:  nadšení blbci).

Po těch nezůstane kámen na kameni.

V. H 7.9.2006 8:24

Aha, takze utoky v Londyne

ukazuju potrebu pre-emption akcii. 8-o Zaujimave je, ze pocet planovanych a uskutocnenych teroristickych cinov intenzivne vzrastol prave po pre-emption akcii voci Iraku. A riesenim ma byt este vacsi klacek, to by v tom bol cert, aby to ti muslimovia nakoniec nevzdali. Pekna pistolnicka logika, akurat ze nefunguje, furt sa objavuju novi a novi potencialni teroristi, teraz uz aj cierni z uplne ineho kulturneho prostredia /ako pise aj p.Ulc/.:-/

BTW: Pre pripadne namietky o druhej svetovej a pokorenom Japonsku a Nemecku odpovedam, ze  sucasny islamsky terorizmus NEMA jedno konkretne sidlo, jedno konkretne zazemie, jedno konkretne vedenie. A keby ste uz hladali stat, v ktorom vacsina teroristov nasla ideologicku podporu a zaskolenie, obratte sa na verneho americkeho spojenca Pakistan.  Pripadne na americanmi spravovany /a "oslobodeny"/ Irak. Samozrejme, nadavat na multikulturalizmnus je jednoduchsie, ze?:-/

moker 7.9.2006 8:20

Re: Není mi jasné, proč

Naprosto souhlasím s tímto názorem,je to podobné jako dávat cikánům nové paneláka a čekat že budou žít kultivovaně.

Charlie 7.9.2006 8:17

Promiň Pergille, ale to je hloupost.

Kde na světě jsou problémy s budhismem ?  Normálně píšeš rozumně. ale tohle ti ujelo.

zlý kukuč 7.9.2006 8:16

Re: Re: Re: Bude hure, nez bude lepe.

To, že ropa dojde je jasné každému. Napadlo Vás někdy přemýšlet o tom JAK dojde, tedy s jakou strmostí bude klesat těžba a jak se podaří nahradit výpadek ? Nebude to jednoduché. Technická řešení jsou hezká věc, ale bude se muset změnit mnoho procesů, které jsou základními procesy Euroatlantické civilizace.(konkrétně všechny procesy alokující kapitál narazí na nový investiční cyklus).

Až k tomu trh dojde, bude bohužel pozdě pro pár miliard lidí.

Dnešní vývoj nevyhnutelně směřuje k válce.

Charlie 7.9.2006 8:15

To je üplná pitomost. co žvaníš

ono totiž není náboženství jako náboženství.  Islám přeci není jen náboženství, je to nauka, jak ovládnout svět, jak si ráno utřít pr del, jak se zbavit manželky,... 

Islám znamená "boží stát" a je neslučitelný s demokracií !, neslučitelný s naší bílou civilizací.

čtenář 7.9.2006 8:12

Re: Re: Re: Re: Preemption je sice dobrá věc, ale je to ze strategického hlediska pořád jen obrana

Ještě učíte ? To je k věci.

čtenář 7.9.2006 8:09

Re: Zdravotnictvi v USA

A proč nemají žádné zdravotní pojištění ?

A.S. Pergill 7.9.2006 8:07

Re: Jediná šance-svět bez jakéhokoli náboženství.JAKÉHOKOLI !

S tímhle souhlas a upřesnil bych, že křesťané jsou jednoznačně pátou kolonou islámu, byť se sami pateticky staví do role "jediných možných zachránců".

No... 7.9.2006 8:02

Jediná šance-svět bez jakéhokoli náboženství.JAKÉHOKOLI !

DUŠEVNÍ PORUCHY A ÚCHYLKY SE JMÉNEM NÁBOŽENSTVÍ je třeba postupně vyloučit ze společnosti.Včetně různých extremistických hnutí,samozřejmě ! Jinak směřujeme ke konci dějin lidstva jak druhu . Druhu průměrně inteligentního a nadprůměrně agresivního.:-/

A.S. Pergill 7.9.2006 8:02

Re: ale ne

Seznamte se s Koránem, seznamte se s dalšími prameny islámské věrouky, hadísami (Korán vyšel i česky, řada hadís je, bohužel, dostupná v plném znění jen anglicky, výtahy těch nejdůležitějších a relevantních ke vztahům muslimové a nemuslimové je shrnuta na islaminfo )

Programem muslimů je (1) Vybití těch jinověrců, kteří nevyznávají křesťanství nebo iudaismus (2) Zotročení křesťanů a iudaistů na takzvané "dhimmi".

Pokud chceme být zabiti nebo zotročeni, pak stačí nedělat nic. Pokud nechceme, pak se musíme smířit s tím, že to bez boje, někdy i velice krvavého, prostě nepůjde.

A pokud jde o náboženské či politické svobody: Vcelku existuje konsensus, že nemůžete "politicky svobodně" propagovat a šířit např. nacismus. Nevidím nejmenší důvod, proč by pro ideologii ještě horší a nelidštější než ten nacismus, neměla platit podobná omezení.

L 7.9.2006 7:53

Zdravotnictvi v USA

Ty poznamky pana Ulze o zdravotnictvi mi pripominaji zvaneni Bushe, protoze kde jinde by ten nesmysl pan Ulze vzal. Proste: "The American way is the best." Americke zdravotnictvi sice neni nejlepsi na svete, ale je treti nejlepsi na svete. Po Evropske unii, Kanade, a Jizni Africe. Zapomel jsem taktne na vsechny staty asijske jako Japonsko, jizni Korea a tak dale.

Nevim ted presne, ale asi 25 az 30 milionu tech skvelych americanu nema zadne zdravotni pojisteni. Maji tudiz narok na to ze budou osetreni v pripade ohrozeni zivota ale jinak celkem bez naroku. Ulze zase lze.

A.S. Pergill 7.9.2006 7:51

Re: Re: Preemption je sice dobrá věc, ale je to ze strategického hlediska pořád jen obrana

Je v některém islámském státě svoboda? Je v některém islámském státě demokracie (vyjma ryze formálních napodobenin, jaké byly zde za komunistů)? Zavádějí muslimové všude tam, kde získají politickou moc, prvky islámského práva a státnosti?

Obávám se, že odpovědi jsou NE, NE, ANO.

Z toho plyne naprosto jednoznačně, že s islámem musíme udělat něco stejně zásadního jako to, co bylo uděláno s nacismem. Jinak tady tu svobodu a demokracii (ale ani obecně lidské podmínky k životu) nebudeme mít.

Bulvar Trinacty 7.9.2006 7:46

Re: Re: Bude hure, nez bude lepe.

Nebudte naivka.

Ze ropa jednou dojde vi vsichni zrovna tak, jako ze uz dnes existuji motory, pripravene bezet na cokoli jineho, nez jen na benzin zrovna tak, jako uz pred triceti lety mely elektronicke firmy v trezorech plany na plazmovku, ktera se da povesit na stenu jako obraz.

Neni to otazka vyvoje, nybrz jen praktickeho pouziti, az k tomu trh dospeje.

zlý kukuč 7.9.2006 7:38

Re: Ze ono

my se tady tak dlouho kádrujeme  kvůli členství v KSČ a nevadí Vám, že vládu nad republikou si rozdělily Ordum Lumen Lempli a Bratrstvo Kočičí Pracky. Nic lepšího si oba spolky přát nemohou.

www racek 7.9.2006 7:36

Re: Tak rychle za ním, kamaráde racku

a proč? tady mám svůj domeček, svou chaloupku, své přátele a děti a za pár let i svou penzi ...

zlý kukuč 7.9.2006 7:13

Re: Bude hure, nez bude lepe.

Ano, stane se něco hrozného - zažne docházet ropa. Role Reagana v rozpadu SSSR a východního bloku se přeceňuje, paradoxně největším katalyzátorem rozpadu SSSR byla válka v Afghanistánu, kde proti Rusům bojovali vesměs dnešní teroristé. Takže jejich zásluhy jsou také zásadní. To je paradox co.

s-f-r 7.9.2006 7:09

ale ne

nevím, jestli je tnehle váš výlev na volné téma komentářem k blábolům mistra ulče, ale chtěl bych se vás zeptat na jednu věc. proč mluvíte o "nepříteli" a proč je ten váš nepřítel celý muslimský svět? a touhle otázkou se vám nechci posmívat, skutečně mě to zajímá. opravdu. protože si dokážu představit, že bohužel to, o čem vy tady celkem neškodně fantazírujete, lidí s opravdovou mocí se budou snažit uskutečnit. a to ne jenom z rasismu, který sdílíte s ulčem, ale z třídní nenávisti a z třídních zájmů. vy tady píšete, jako byste měl nějakou moc, nějakou kompetenci navrhovat nějaká "řešení". co vlastně děláte, v reálném životě, když si zrovna necintáte pentli na internetu?

Netřeba 7.9.2006 7:01

Re: Re: Re: Jaký to komfort vědět, že většina muslimů (cca 600,,OOO,000 a jeden) si možná nepřeje nas vyzabíjet! (Jen tak, bez slyšení.)

Chápu to tak, že už se považuješ za dostatečně vygumovaného. Souhlasím.

Kantor 7.9.2006 6:50

Re: Re: Re: Preemption je sice dobrá věc, ale je to ze strategického hlediska pořád jen obrana

Něco k věci?

Banjo 7.9.2006 6:48

Re: Re: Co jseš ty "bývalej".

Byl u nich a blbej není. Má taky dost nacestováno a slušný přehled, co kde kdo...

Jen některé věci vyhodnocuje různě podle toho, která strana je udělá. Jenže kdo tohle nedělá...

Banjo 7.9.2006 6:42

Re: Preemption je sice dobrá věc, ale je to ze strategického hlediska pořád jen obrana

> A.S.Pergill: nerovnost před zákonem dle vyznání, nucená převýchova dětí a nepřetržité fízlování. Ano, jsou to účinné metody k likvidaci názorové skupiny. Ale za slučitelné s klasickým pojetím svobody je nepovažuji.

68 7.9.2006 6:35

Re: Re: Preemption je sice dobrá věc, ale je to ze strategického hlediska pořád jen obrana

Ještě stále učíte?

68 7.9.2006 6:32

Re: Re: Jaký to komfort vědět, že většina muslimů (cca 600,,OOO,000 a jeden) si možná nepřeje nas vyzabíjet! (Jen tak, bez slyšení.)

Netřeba.

Netřeba 7.9.2006 6:31

Re: Co jseš ty "bývalej".

Komunista asi ne. Slyšel jsem , že ani tam některé pro blbost prostě nechtěli.

Netřeba 7.9.2006 6:29

Re: Jaký to komfort vědět, že většina muslimů (cca 600,,OOO,000 a jeden) si možná nepřeje nas vyzabíjet! (Jen tak, bez slyšení.)

Máme je poslouchat jednoho po druhém nebo všechny najednou?  Běž si hlavně poslechnout svého imáma, je právě čas na ranní gumování mozku a modlitbu.

Netřeba 7.9.2006 6:25

Re: Geniální výplod neznámého intelektuála

Kdepak, žádný geniální výplod. Typická ukázka toho, jak   Schizofrenie a rozštěp osobnosti jsou "překopírovány" do samotné struktury vyprávění. Geniálně matoucí podvod na divákovi.:

Kantor 7.9.2006 6:24

Re: Preemption je sice dobrá věc, ale je to ze strategického hlediska pořád jen obrana

Pergille, proč tu ještě jste?Můžete se  do toho pustit, vydejte se na území nepřítele a bojujte a rozkládejte je zevnitř.