28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

SVĚT: Neomlouvejme islám!

Aston se brání srovnání islámu s nacismem. Je to dost změna od doby, kdy ve své sci-fi prorokoval roli islámu jako největšího nepřítele civilizace třetího tisíciletí. Ale i Aston má právo na duševní vývoj.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 21.1.2015 10:24

Re: neoplácet zlé zlým

Vražda není zabití.

R. Gramblička 21.1.2015 10:13

Re: Vnucovat víru násilím

Teď běží každé úterí na zoomke dokument o Karlovi Velikém a tam je to líčené poněkud jinak. Karel napadol Sasy jako první. V té době bylo hlavním zaměstnáním panovníka vést válečná tažení a nějaký důvod se vždycky našel. Už si nevzpomínám, jaký důvod byl pro první vpád, ale později, co porazil Longobardy, začal s papežovým požehnáním Sasy obracet na křesťanství. A počínal si při tom dost krutě.

R. Gramblička 21.1.2015 10:15

Re: Vnucovat víru násilím

... úterý...

S. Landa 21.1.2015 10:22

Re: Vnucovat víru násilím

Pořad jsem neviděl, ale kdysi jsem někde četl, že franskému řádění padla za oběť až třetina Sasů. Karla Velikého bych tedy zrovna za vzor křesťanských cností nedával.

V. Běhal 21.1.2015 12:06

Re: Vnucovat víru násilím

Já ho za vzor křesťana nedávám. Byl to hlavně vlečník, který rozšiřoval území a podmaňoval si různá knížectví.

S. Landa 21.1.2015 12:16

Re: Vnucovat víru násilím

Ano, rozšiřoval území, vnucoval křesťanství, nechával zabíjet ty, kteří tuto víru odmítali přijmout. Prostě evropská obdoba tzv. Islámského státu...

V. Čermák 21.1.2015 12:36

Re: Vnucovat víru násilím

No tehdy kždý něco násilím vnucoval. To ale přece neznamená, že to křesťanství je špatné, špatný je vždy ten násilník. Nyní ale už Vám křesťanství nikdo násilím nevnucuje, že? Tak nad ním neohrnujte nos, zejména když ho neznáte...

S. Landa 21.1.2015 12:55

Re: Vnucovat víru násilím

"Špatný je vždy ten násilník". Máte naprostou pravdu. Budu rád, když tuto větu napíšete pod příspěvky těch, kteří zde haní jinou víru - Islám.

Mimochodem, jak jste došel k tomu, že nad křesťanstvím ohrnuji nos?

P. Vaňura 21.1.2015 13:45

A co ti, kdo haní jinou víru-

NACISMUS. To je také víra a Hitler byl jejím prorokem. Dnešní neonacisté, na rozdíl od muslimů, dokonce připouštějí reformu, zbavení se "některých dobou daných stereotypů."

A VÝSLOVNĚ uznávají rovnocennost germánů, slovanů a románů, němečtí neonasisté jsou schopni komunikovat s ruskými neonacisty o nesmyslnosti bratrovražedné války (míněna WW2).

J. Boleslav 21.1.2015 14:58

Re: A co ti, kdo haní jinou víru-

Němečtí neonacisté v současnosti žádnou významnější bezpečnostní hrozbu nepředstavují. Na rozdíl od muslimáků.

A. Alda 21.1.2015 9:32

Velmi dobře.

Velmi dobře to popsal také pan Orlík zde: http://orlik.blog.idnes.cz/c/444707/Nebyly-zraneny-city-muslimu-ale-jejich-pycha.html

Doporučuji. Tyto dva články by měly být tištěny vedle sebe, vyloženě k sobě patří.

L. Křivan 21.1.2015 10:03

Re: Velmi dobře.

Díky za link !

V. Čermák 21.1.2015 13:26

Většinou s Vámi souhlasím, ale tentokrát ne.

Ti, co vraždí patří před soud, u těch, co s tím souhlasí se možná o pýchu jedná, ale u těch ostatních normálních islamistů, kteří dodržují zákony to jsou normální zbytečné urážky. Ti karikaturisté ale neuráželi jen Islamisty, ale i Křesťany a židy a kdoví koho ještě. Urazit lze prakticky každého a pyšných lidí je mezi nimi minimum.

J. Boleslav 21.1.2015 15:00

Re: Většinou s Vámi souhlasím, ale tentokrát ne.

Urážejí kde koho, ale jen muslimáci je za to vraždí. Jak příznačné.

S. Ševeček 21.1.2015 9:29

PP

Víte co je na celém tom islámském svinstvu nejhorší? Že když napíšete, že islám je zlo, které zlo dotáhlo všude, kam strčil muslim nohu, tak se od multikulti šílenců a sluníčkářů dovíte, že

obřízka žen není islám a nemá oporu v koránu, mnohoženství není není islám a nemá oporu v koránu, bití žen není není islám a nemá oporu v koránu, soulož s kozou není není islám a nemá oporu v koránu, devítiletá nevěsta není islám a nemá oporu v koránu, trest smrti za ateismus není islám a nemá oporu v koránu, trest smrti za zběhnutí od islámu není islám a nemá oporu v koránu, vražda ze cti není islám a nemá oporu v koránu, trest smrti za obrázky Mohameda není islám a nemá oporu v koránu...

Ale proč o tom do háje pořád přesvědčují nás, proč o tom do háje nepřesvědčí muslimy, kteří toto vše praktikují?

J. Boleslav 21.1.2015 10:06

Re: PP

Protože jsou padlí na hlavu.

J. Kučera 21.1.2015 12:45

Re: PP

Kdyby se náhodou objevil někdo myslící, kdo by porovnal islám s listinou lidských práv, musel by uznat, že islam je v rozporu s českou ústavou a musí být tudíž zakázán.

P. Vaňura 21.1.2015 22:02

Bití žen Korán vyloženě nařizuje, pokud má muslim

POCHYBNOSTI !!! o jejich poslušnosti!

J. Boleslav 21.1.2015 9:19

Skvěle napsáno

naprosto souhlasím.

P. Neubauer 21.1.2015 8:47

Pěkně napsáno

jen víc takových článků. Jeden z minima článků na internetu, kde je popsán islám takový jaký je, bez tzv. vykládání. To je to nejhlavnější v celé lživé interpretaci islámu, že se může VYKLÁDAT, různými názory a směry. Opak je pravdou, kdo změní byť i jediné slovo, popř. změní smysl některé súry, je bezvěrec, odpadlík, co ho má postihnout je také přesně popsáno. Výklad koránu a činů dle něj, způsobem přijatelným pro něvěřící aby ho přijal je Takíja, tj. milosrdná lež bezvěrci, která je správná, bohem doporučená pro blaho a šíření islámu.

A. Grunwaldová 21.1.2015 8:09

Dobře napsané,

ale co s tím. Nezdá se mi, že by Evropa nějak pokročila v obraně svých hodnot i po tom, čeho jsme byli svědky v minulých týdnech. Co se musí ještě stát, abychom řekli dost. Tak to bylo bohužel vždy. Liknavost, bagatelizace a pak katastrofa, která lidstvo na chvíli vyléčila, do doby než jim zase zpohodlněly mozky.

P. Krešňák 21.1.2015 7:22

Cítím to stejně....

..... a souhlasím. Krešňák

P. Lenc 21.1.2015 8:27

Re: Cítím to stejně....

Já také.Ale říkejte to politikům, kteří kolem sebe vidí "umírněný islám", ze kterého se, pro politiky zřejmě nepochopitelně, stává v určitý okamžik Islámský stát.Varovných signálů jsou stovky, ale tuto sortu lidí, které si volíme, to stále ještě nezajíma.Ano, není umírněný nacismus a komunismus, není žádný umírněný islám.Jsou to pouze vražedné ideologie.Bohužel, lidé jsou opravdu nepoučitelní, znovu a znovu budou ustupovat zlu, vytvářet nové, ať politické nebo morální Mnichovy.A cena této politiky bude vysoká.

J. Boleslav 21.1.2015 9:17

Re: Cítím to stejně....

Přesně tak, připojuji se.

D. Polanský 21.1.2015 5:41

V tom je ona pointa chování a jednání

přesně jako Němci po Veliké válce. Také byli mírumilovný, nic jiného jim totiž nezbývalo, armáda byla malá. Až se Hitler dostal k moci, podpora Velké Británie a USA, limity na armádu padly a najednou z nich byli vraždící vlci. Mírumilovní islamisté by se chovali stejně. Neomlouvejme neomluvitelné.

P. Sulc 21.1.2015 1:32

"Aston má právo na duševní vývoj."

Nevim, je-li to vyvoj. Spise to uz vypada na dusevni upadek. Ze uz by se hlasil ke slovu Altzheimer? Nekdy to tak opravdu vypada. A mimochodem, pane autore, jak se jmenuje ta Sci-Fi kniha, o ktere pisete?  Rad bych si ji sehnal a precetl.

J. Kanioková 21.1.2015 1:21

Brilantní !

Jeden komentář odjinud -

"Umirneni, neumirneni muslimove... kdyz dojde na lamani chleba, tak se zrejme vzdycky projevi. Kamaradka studovala v Anglii, mela i muslimske pratele. Dokud byli v Anglii, tak relativne OK, pokud nedoslo na otazku viry a pokud byli s kamaradkou sami, resp. ve skupine, kde byli jedinymi muslimy. Jakmile meli kolem sebe dalsi "soukmenovce", jejich chovani se zmenilo. Uvazovali, ze by jeli pracovat do Dubaje na kliniku, kdyz se jich kamaradka spise v legraci ptala, jestli by se za ni postavili, kdyby doslo na nejake treni (ona je takova vesela holka, rika sve nazory otevrene, nechtela by se zahalovat, je navic samozrejme nemuslimka, je pokrtena), tak ji na rovinu a vazne rekli, ze ne. A to jsou jinak pry milionovi kluci, ziji na zapade, nejake veci prejimaji, ale v jadru v sobe maji hodne hluboko zakorenenou svou viru, ktera je pro ne dulezitejsi nez pratelstvi."

MUsíme se bránit přílivu muslimských imigrantů, aby se jednou (až se tu pomnoží) nemuseli naši potomci přizpůsobovat či podřizovat jejich "hodnotám"..

H. Lukešová 21.1.2015 0:51

Každodenní život v islamizované Velké Británii

http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/7147-cesky-lekar-zijici-ve-velke-britanii-na-konkretnich-prikladech-ukazuje-jak-probiha-islamizace-teto-kdysi-hrde-evropske-zeme-neuverite-.aspx

http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/7147-cesky-lekar-zijici-ve-velke-britanii-na-konkretnich-prikladech-ukazuje-jak-probiha-islamizace-teto-kdysi-hrde-evropske-zeme-neuverite-.aspx

Osud Velké Británie budiž nám výstrahou a zabraňme islamizaci České republiky dokud to je možné.