28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

SVĚT: Neomlouvejme islám!

Aston se brání srovnání islámu s nacismem. Je to dost změna od doby, kdy ve své sci-fi prorokoval roli islámu jako největšího nepřítele civilizace třetího tisíciletí. Ale i Aston má právo na duševní vývoj.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Schlägel 21.1.2015 13:50

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Fakticky ano.

H. Lukešová 21.1.2015 14:02

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Někteří rozhodně ano.

J. Boleslav 21.1.2015 14:54

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

O tom nepochybujte.

S. Landa 21.1.2015 15:53

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Nemohu si pomoci, pochybuji. :-)

T. Czernin 21.1.2015 18:48

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Jste dobrý člověk. Jen poněkud mdlého ducha. Ale nic si z toho nedělejte, i tak se najde někdo, kdo Vás bude mít rád...

I. Schlägel 21.1.2015 13:49

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

A co má být podle Vás konstruktivní a kompromisní výsledek oné dohody, přijatelný pro obě strany, prosím pěkně?

J. Dvořák 21.1.2015 13:54

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Hoblíku, tvoje idiocie je známkou duševní choroby a měl bys být umístěn v kamenolomu nebo nejlíp na šibenici !

J. Boleslav 21.1.2015 14:52

Re: Islám v Evropě byl, je a bude.

Poslal bych ho raději s křížkem na krku do oblasti, kontrolované IS.

L. David 21.1.2015 10:27

Muslimové by nikdy neměli v infiltraci Evropy takový úspěch,

kdyby je v tom v cílových zemích nepodporovala pátá kolona domácích idiotů a zrádců.

Také my se již můžeme těšit z takové páté kolony, tvořené nějakým Schwarzenbergem, nějakým Dienstbierem, nějakým Prouzou, nějakým Halíkem, nějakou Šabatovou, .............

K. Janyška 21.1.2015 10:48

Muslimové by nikdy neměli v infiltraci Evropy takový úspěch,

EU je prostorem pro islamizaci Evropy přímo ideálním... Dzp.

V. Kain 21.1.2015 11:14

Re: Muslimové by nikdy neměli v infiltraci Evropy takový úspěch,

Stačí se podívat co dokázali udělat socialistické vlády ze Švédska.Dneska aby se skuteční švédové stěhovali z vlastní země.Současné koalici hrozil řádný kopanec v letošních volbách do řiti a tak se pojistili.Odhlasovali,že příští volby budou až v roce 2022.Je to vůbec možné?Co na to občané kteří mají té muslimské hordy už dost?Dokud bude Evropě vládnout bolševická Evropská komise a o zákonech bude rozhodovat centrála v Bruselu,tak se nic nezmění.Politici jako Merkel,Cameron,Hollande a jiní musí být ve volbách smeteni.Samozřejmě u nás musí být to samé.

H. Lukešová 21.1.2015 13:37

Re: Muslimové by nikdy neměli v infiltraci Evropy takový úspěch,

Ano, multikulti politkorektníci jsou hrobaři naší evropské západní civilizace, kterou chtějí nahradit islámem.

S. Netzer 21.1.2015 14:03

Re: Muslimové by nikdy neměli v infiltraci Evropy takový úspěch,

Svatá prostoto.

B. Rybák 21.1.2015 14:38

Re: Muslimové by nikdy neměli v infiltraci Evropy takový úspěch,

Ano. Skutečným ohrožením západu jsou političtí korektníci (ti jsou ochotni se kvůli svým parazitickým korytům spojit s kýmkoli)!

K. Janyška 21.1.2015 10:24

Islám obsahuje příkaz k instalaci islámského totalitního

státu a to je problém. A jeho vyznavači jsou náboženskými fanatiky vskutku příkladnými, takže je opravdu nebezpečný. Jako všichni socialisté. On však má lidi pro takový případ už vychované a přesvědčené. Zcela zbytečně však, neboť islámský koncept státu je nerealizovatelný. Musel by zároveň zrušit a zakázat obchod, jako komunisti, což samozřejmě nejde, neboť on se stal neoddělitelnou součástí lidského chování. Jedinou cestu vidím v technickém, žádným náboženstvím nezatíženém, vzdělání lidí o principech, na kterých lidský svět ve skutečnosti vyrostl a stojí a respektu k němu. Náboženství musí zůstat osobní věcí každého bez možnosti ho prosazovat do organizační podstaty států... Dzp.

S. Netzer 21.1.2015 10:23

Autor bude

jedním z četných expertů přes islám, kteří se v poslední vyrojili jako houby po dešti.

Obzvlášť půvabné je jeho tvrzení, že "islám se opírá o Korán a ten násilnou evangelizaci přímo ukládá." :-))))

M. Pernický 21.1.2015 12:13

Re: Autor bude

Největším nebezpečím pro součásnou civilizaci,je nezničitelná blbost a její nositele,že necere.

S. Landa 21.1.2015 12:20

Re: Autor bude

Máte naprostou pravdu, že největším nebezpečím pro současnou civilizaci jsou "nositelé blbosti". Proto je potřeba autora článku a jemu podobné hlasitě a neustále upozorňovat na to, že píší nesmysly.

J. Boleslav 21.1.2015 14:56

Re: Autor bude

Autor článku má naprostou pravdu, mýlíte se Vy.

S. Landa 21.1.2015 15:54

Re: Autor bude

Můžete být konkrétnější?

L. Kubeš 21.1.2015 13:07

Re: Autor bude

Stačí si jen přečíst korán, krasavice poněkud méně inteligentní! Tam je povinnost šířit jejich víru jednoznačná!

S. Landa 21.1.2015 13:11

Re: Autor bude

V Koránu se píše o povinném násilném šíření víry? A kde?

Já si pamatuji jen: Nebudiž žádného nucení k náboženství!

S. Netzer 21.1.2015 13:27

Re: Autor bude

Faktem ale je, že islám je misionářské náboženství, ovšem mluvit v souvislosti s koránem o "evangelizaci" může opravdu jen idiot.

B. Rybák 21.1.2015 16:01

Re: Autor bude

Z Hrbkova překladu Koránu.

191. Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití. Avšak nebojujte s nimi poblíže Mešity posvátné, dokud oni s vámi zde nezačnou bojovat. Jestliže však vás tam napadnou, zabte je - taková je odměna nevěřících

193. A bojujte proti nim, dokud nebude konec svádění od víry a dokud nebude všechno náboženství patřit Bohu. Jestliže však přestanou, pak skončete nepřátelství, ale ne proti nespravedlivým.

5. A až uplynou posvátné měsíce, pak zabíjejte modloslužebníky, kdekoliv je najdete, zajímejte je, obléhejte je a chystejte proti nim všemožné nástrahy! Jestliže se však kajícně obrátí, budou dodržovat modlitbu a dávat almužnu, nechte je jít cestou jejich, vždyť Bůh je věru odpouštějící, slitovný.

Není snad život Mohameda (prorok, soudce a válečník) dostatečným návodem pro počínání muslimů? V životních příbězích Mohameda a Krista je podstata rozdílu jejich náboženství (neoddělitelnost duchovní a světské moci v Islámu)!

S. Landa 21.1.2015 16:08

Re: Autor bude

Víte vůbec, čeho se ony verše týkají? Že s násilným šířením víry ale opravdu nesouvisejí?

J. Chaloupka 21.1.2015 10:15

Z křesťanství máme základ v rovnosti před bohem,

které sublimovalo v rovnost před zákonem. To je jeho zásluha. Ale jinak bylo křesťanství stejně agresivní. Měli jsme štěstí, že císař zvítězil nad papežem a dal tak základ sekulárnímu státu, který umožnil kritické myšlení, vývoj filozofie, vědy, techniky a objevů, které využívají i dnešní barbaři. Islám se naopak stal neměnnou státní doktrínou. I z tohoto důvodu musíme trvat na jeho vykořenění z našeho civilizačního okruhu. Je to jako z bolševníkem. Nejdříve exotická rostlina, nyní rostlina proti které bojujeme vším, co máme po ruce.

M. Pernický 21.1.2015 12:07

Re: Z křesťanství máme základ v rovnosti před bohem,

Pane CHaloupka, pište o dnešku a neplantejte do diskuze ,co bylo před 2ooo lety,jsem velice zvědavý .

V. Pavlíčková 21.1.2015 12:37

Re: Z křesťanství máme základ v rovnosti před bohem,

Jenže do to té diskuse patří. Kdo se nepoučí ze své vlastní historie, je odsouzen k tomu ji znovu opakovat.

V. Běhal 21.1.2015 9:51

Vnucovat víru násilím

Katolická církev zakazovala a zakazje vnucovat víru násilím.Víru musí každý přijmout dobrovolně. Karel Veliký porazil Sasy, protože stále napadali sousedy a vnucoval jim křesťansví,í aby je zkultivoval. Něco jiného je zakazovat lidské oběti bohům a pod.

Kristus řekl : "udeří-li tě někdo do tváře, nastav mu druho", čili urazí-li tě někdo, neoplácej mu to, ale neřekl "vyrazí-li ti někdo oko, nastav mu druhé, nebo podřízne-li ti někdo dítě, podej mu druhé. Kristus žádal neoplácet zlé zlým. Bez toho se svět nepohne dál a budu-li oplácet vraždu bratra vraždou bratra, nebude dost bratrů na světě, by se tato "spravedlnost" naplnila.

L. Křivan 21.1.2015 10:05

Re: neoplácet zlé zlým

Vražda je zlá.  Zabití vraha není zlé.