17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rys 12.2.2007 19:21

Re: A nezapomeňte prosím, kdo soudruh Putin byl, je a bude. Vysoký důstojník KGB.

I Americane se snazi aby meli kvalifikovane lidi na spravnych posicich. Soucasny ministr obrany USA byl sef CIA.

Pasáček koz z Vermontu 12.2.2007 17:03

Poděkování

Milý pane Čechu,  děkuji Vám za Vaší reakci na můj příspěvěk Iránské rakety na jejich hlavu. Zejména Vám děkuji, že jste mi pokusil vysvětlit základy jaderné fyziky. Bylo to milé osvěžení mojí paměti.

Před tím, než jsem začal pást kozy ve Vermontu, pracoval jsem 25 let v Ústavu jaderné fyziky ČSAV v Řeži.

AeroKarel 12.2.2007 17:20

Re: Poděkování

Souhlasím, že F.Čech je trochu (dost) pomatenec. Ale  na druhé straně, ty Ahmadínežádovy výroky o Izraeli ve spojení s neochotou vzdát se obohacování uranu doma pod kontrolou přece jenom trochu zakládají podezření z nějaké lumpárny. Zvláště s přihlédnutím k vyzbrojování a "štengrování" Hizballáhu, Hamasu ..... Obávám se, že nikdo není schopen se zaručit, že se od Iránců někdy nedostane něco kam nemá. Ten radar ani základna není zcela nelogický jen proto že ho obhajují i magoři. Opační totiž na něj zase útočí. Asi by to chtělo v klidu probrat možnosti a rizika, ale zde je to poněkud obtížné.

jirka.s. 12.2.2007 18:14

Re: Poděkování

Milý Pasáčku! Neznal jste tam ing. Bohumila Janského? Myslím tím v Řeži!

Pasáček koz z Vermontu 12.2.2007 18:22

Re: Re: Poděkování

Neznal. Pracoval jsem v Oddělení jaderných reakcí. Posledních 20 let pasu kozy ve Vermontu na břehu jezera Champlain.

jirka.s. 12.2.2007 18:28

Re: Re: Re: Poděkování

Škoda! Je to můj bývalý spolužák, na kterého jsem ztratil už před dlouhými lety kontakt. Do Řeže nastoupil v roce 1971. Ale i jinak děkuji!

G.W.B 12.2.2007 21:08

Re: Poděkování

http://www.haarp.alaska.edu/

Rys 12.2.2007 16:50

Ze je zakladna proti Iranu je smesna lez

protoze se v zahranicnich komentarich jasne mluvi o tom ze Iran jeste dlouho nebude mit technologocke moznosti produkovat rakety dlouheho doletu - jestli vubec v podminkach mezinarodniho embarga. Zakladna neni odsouhlasena v NATO a jedna se vylucne o akci USA protoze velke zeme EU jako Francie a Nemecko nechteji zatizit vztahy k Rusku.

Cela ta akce se zakladnou ma silne politicke pozadi - nedovolit evropskym statum odtrzeni od USA v otazkach evropske bezpecnosti.

Nosál 12.2.2007 17:04

Re: Ze je zakladna proti Iranu je smesna lez

Ono ti chlapečku nedošlo, že nebýt ošklivých USA byla by Evropa pod germánským panstvím už v roce 1918 a pak ,když to nevyšlo, v letech 1939-45  si chtěli rozdělt bolševici Evropu s hitlerovským Německem? A nevyšlo to jen díky USA?

Bimbác 12.2.2007 17:23

Re:Trocha skutečností z historie vztahů USA a ČR

Ano, USA v r.1918 pomáhaly rozbít Rakousko-Uhersko, aby se zbavilo hospodářské konkurence v Evropě,v 1938 jsme (tedy ČR) je nezajímali ani tolik jako jejich dodávky oceli do Německa(ještě v 1940), v roce 1942 nás v Teheránu prodali Sovětům, na Jaltě s nimi natáhli demarkační linii a slíbili vrátit všechny politické uprchnlíky (hlavně kozáky) do SSSR, kde šli rovnou do lágrů nebo ke zdi, v roce 68 jsme je nezajímali ani tolik, aby uvolnili víza pro anše uprchnlíky, po 89 kam přišly americké firmy již tráva neroste.

 Že vy jste chyběl na dějepis?

AeroKarel 12.2.2007 17:26

Re: Re:Trocha skutečností z historie vztahů USA a ČR

To tedy idealistu Wilsona dost špatně tipujete. A Rakousko-Uhersko konkurencí USA - v čem prosím?

Kdo vám ten dějepis přednášel?

Bimbác 12.2.2007 17:29

Re: Re: Re:Trocha skutečností z historie vztahů USA a ČR

asi vám unikly základní informace, kde byla hospodářsky a technicky Evropa a kde USA před válkou.

AeroKarel 12.2.2007 18:11

Re: Re: Re: Re:Trocha skutečností z historie vztahů USA a ČR

No právě že mně ne. R-U žádná konkurence USA nebylo. V čem prosím?

Hospodářsky a technicky Británie doznívala, Francie tradičně stagnovala a Německo šlo hodně nahoru. R-U bylo rádo že žije.

Charlie 12.2.2007 17:30

Re: Re: Re:Trocha skutečností z historie vztahů USA a ČR

VUML

:-D:-D:-D

Bimbác 12.2.2007 17:32

Re: Re: Re:Trocha skutečností z historie vztahů USA a ČR

asi vám unikly základní informace, kde byla hospodářsky a technicky Evropa a kde USA před válkou.

ps 12.2.2007 17:40

Re: Re:Trocha skutečností z historie vztahů USA a ČR

Naopak, jako federalista chtěl Wilson Rak-Uher zachovat. To, že jsme patřili do sovětské zóny ještě nutně nemuselo znamenat vítěství komoušů. V Rakousku a FInsku demokracie přežila i přesto. Komouši u nás zvítězili proto, že ČSR bylo už před válkou plné dementních levičáků, kteří skákali jak Stalin pískal (včetně Beneše).

AeroKarel 12.2.2007 17:23

Re: Ze je zakladna proti Iranu je smesna lez

Já si pamatuji, že Francie s Velkou Británií nechtěly zatížit své vztahy k Německu. Pro ČSR to byl tehdy dost problém. Pokud Rusko vyhrožuje, o důvod k základně více.

Rejpal 12.2.2007 15:24

Prostá otázka

Může mi někdo ROZUMNĚ vysvětlit, proč by Irán nebo Korea stříleli jadernou hlavicí na USA nebo na NATO? Vždyť by je vzápětí USA nebo NATO vygumovali ze zeměkoule i z mapy?

To by jim pocit, že vrazili meč hluboko do útrob nevěřících (kapitalistů) moc dlouho nevydržel.

... já zapomněl, no jistě, je to banda nevéprávných fanatiků

hun 12.2.2007 15:45

Re: Prostá otázka

treba proto, ze nabozenskym fanatikum (tedy v pripade islamu spise jen pravovernym muslimum - islam sam o sobe je extremne nenavistny a fanaticky) je to uplne jedno. tady zadna logika neplati :-(. Jejich jedinym cilem je rozsireni islamu. Stav vlastni spolecnosti (nezamestnanost, bida, atd.) je jim naprosto ukradeny. Vubec by jim nevadilo, kdyby vsichni iranci zdechli, hlavne, ze rozsiri islam....

to je o co jde, tady zadna logika neplati

MaR 12.2.2007 15:58

Re: Re: Prostá otázka

Tohle není o islámu - ten je tady spíše ideologickou nálepkou ke zvýšení vlivu v oblasti.

MaR 12.2.2007 15:51

Re: Prostá otázka

Naivní. Vy strašně podceňujete schopnosti Íránců :) Samozřejmě, že v takovém případě by to bylo uděláno tak aby se nedalo přímo na Irán ukázat prstem :) Nicméně takový útok je skutečně nepravděpodobný (to už bych sázel spíše na konfrontaci s Izraelem).

F.Čech 12.2.2007 16:01

Re: Prostá otázka

Ano je to banda nesvéprávných fanatiků, kteří rádi obětují svůj život , aby přitom zabili obden např. 50 iráckých civilistů na tržišti bv Bagdádu. Ti zabití jsou všichni muslimové. Proč by nespáchali kolektivní sebevraždu, když by přitom zabili milióny nemuslimů? 

světlana 12.2.2007 16:12

Re: Prostá otázka

Samozřejmě, že je to banda fanatiků. Cožpak jste nikdy neslyšel nic o sebevražedných atentátnících? Pro ně je přece čest zemřít za Alaha.

Bimbác 12.2.2007 17:28

Re: Prostá otázka

Dobrá otázka, proč by to dělaly, když už útočit, tak fanatik s místním pasem, který si na bombu ušetří z platu metaře a půjde se odpálit do metra, vyjde výrazně levněji naž balistická střela. Válka je vždycky o nákladech a způsobených škodách a tady je ta bilance nejvýhodnější.A nevyvolá jaderný protiúder. Lidi, aspoň trochu přemýšlejte.

AeroKarel 12.2.2007 17:29

Re: Prostá otázka

Vysvětlit rozumně iracionální? To bude obtížné. Korejci z hladu, ale ne tudy, nevím jak ti se do toho zdůvodňování dostali, leda jako dodavatelé raket, což jsou. Iránci by asi nevystřelili, ale důležité je i aby tím nemohli vyhrožovat. Další možnost je jejich vyzbrojování Hamásu a Hizballáhu. Netvrdím, že jsou to všechno blázni, Ale procento fanatiků by mohlo být vyšší než zde.

Ivanhoe 12.2.2007 19:04

Re: Prostá otázka

Může Vám někdo rozumně vysvětlit, proč by měl někdo v restauraci plné lidí odpálit nálož umístěnou na vlastním těle? Vždyť by vzápětí sám zemřel?;-D;-O(Y)

G.W.B. 12.2.2007 21:04

Re: Prostá otázka

http://www.haarp.alaska.edu/

Pasáček koz z Vermontu 12.2.2007 15:23

Iránské rakety na jejich hlavu

...iránské rakety doletí do Evropy a nastolí tu kalifát ..... ti, kdo jsou proti raketové obraně nenávidí všechny lidi a chtějí, aby rakety dopadly na všechny, kteří pracují a těší se ze života a vychovávají svoje děti ,,,,, Putin hrozí raketami, které nás zničí, když si u nás ten radar postavíme.

Pane Reiniši, to snad nemyslíte vážně. To je jako vystřižené z Rudého práva.

S pozdravem  Trvalými válkami za trvalý mir.  P. K.

F.Čech 12.2.2007 15:55

Pasáčkovi koz

Co se vám Pasáčku nelíbí na výroku pana Reiniše,který citujete? Myslíte si snad, že Irán nemá rakety s doletem do Česka? Nebo vám snad ušla jeho horečná snaha o získání jaderných zbraní? Vím, že je to pro vás, který se stýkáte především s kozami asi složutá úvaha, ale přesto to s vámi zkusím. Pro získání jaderného paliva stačí uran obohacený jen na 3% izotopu U 235 (zbytek tvoří vcelku nepoužitelný ale v přírodní uranu převažující izotop U238 (co to je Uran a co znamená slovo izotop i čísle 235 a 238 si zkuste přečíst z nějaké populární kížky při pasení koz). pokud se někod jako Irán snaží o velmi nákladné a drahé obohacení Uranu na 90 a víceprocentní obsah izotopu U235 je jasné, že usiluje o jadernou zbraň. Jitě víte, že iránský president usiluje o vyhlazení státu Izrael, pořádá konference popírající holocaust a chová se zcela obdobně jako Adolf Hitler. nikdo si nemůže být jistý kam tento šílenec své rakety vypálí. a my a brzy celá Evropa budeme v dostřelu nejpozději do roku 2010! Jediný stát vlastnící technologii schopnou zatím primitivní iránskou raketu sestřelit jsou USA. USA, stát který nikdy nepropadl nacismu ani komunismu a jediný stát, který může garantovat naši svobodu, kterou nám naši sousedé zleva i zprava celých posledních sto let brali,  nám teď nabízí zdarma protiraketovou obranu. Ten kdo ji odmítá (je to především Komunistický svaz mládeže a šest muslimských nebo palestinských spolkův Česku) jistě nenávidí všechny naše lidi - právě to a jen to je spojuje. komunisté nás nenávidí proto, že jsme je poslali na smetiště dějin a muslimové proto, že nás pokládají za vtělení Satana. No a Putin nám hrozí jakýmisi kličkujícími raketami, kteří americkou obranu překonají a chce letos rozšířit útočný potenciál svých raket o dalších 21 raket SS 25, které  se svými 210 multihlavicemi rozšíří už tak dost rozsáhlý arsenál 8000 ruských jaderných hlavic. Že protiraketová obrana proti tisícům ruských hlavic není možná Putin ví.  Přesto vyhrožuje! Proč asi?

Pasáček koz z Vermontu 12.2.2007 16:19

Re: Pasáčkovi koz

Děkuji Vám za lekci z jaderné fyziky, pracoval jsem 25 let v Ústavu jaderné fyziky ČSAV v Řeži.