Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SVĚT: Hlad, žízeň ani soudný den nám nehrozí
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Stredocech 18.4.2007 12:41Definujte pojem "příroda" Většina lidí, včetně mě si pod tímto pojmem představí kultivovanou krajinu, vytvořenou našimi předky. Jinak je ovšem "příroda" úplně všechno, včetně a nás ale i skládek komunálního odpadu. Mimo přírodu není nic. Příroda v podání zelených není jen humanistický nesmyl ale i symbol jejich totoalitní ideologie. |
![]() |
Von 18.4.2007 12:38Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co se týká "globálu" Arsenik je opravdu velmi těžký kov! To je pak opravdu těžká diskuze. |
![]() |
Von 18.4.2007 12:34Re: Re: Re: čím se asi Názor Vám neberu, třeba se taky penze dočkáte. |
![]() |
Von 18.4.2007 12:31Re: Re: Re: Re: Co se týká "globálu" Četl jsem, leč nedočetl. Jinak vím, že opravdoví klimatologové /dost jich znám osobně/ své meze znají, ale bohužel na těchto stránkách se to moc neprojevuje. No a jen zírám, jak většina z nich podlehla antagonistickému sporu Gore /Bursík/ kontra Klaus. |
![]() |
LM 18.4.2007 12:26Re: Souhlas Tam, kde nebude docházet k deficitům vlhkosti v půdě... |
![]() |
hodne neRath 18.4.2007 12:16Re: Re: Re: Autor je typický ekonom dubovy muzicku, zelene je treba kopat, neb zvysuji umyslne ceny energii a vejvar cpou kamaradickum...... a aby se nahodou nesnizila produkce CO2 podporuji uhelne ci plynove elektrarny a bojuji proti JE |
![]() |
Ludva 18.4.2007 12:10Souhlas Ještě bych dodal, že zvýšení teploty a koncentrace CO2 bude mít příznivý vliv na výnosy. Někteří autoři dodávají, že se mohou zvýšit až o třetinu. Takže nepanikařit, připravovat se na oteplení budováním vodních rezervoárů, závlahových systémů a proti bouřím měnit skladbu lesů ve prospěch listnáčů a stavět pevnější stavby. A koupit si plavky. |
![]() |
oakman 18.4.2007 12:02Re: Re: Autor je typický ekonom Chápu, ve straně vás to 40 let učili - kopat kolem sebe bagánem. Řešení vskutku hodné českého yinteliygenta, že??? stačí se přestat chovat jako prasata |
![]() |
NevericiTomas 18.4.2007 12:00Re: Re: Asi jste hodně mladý. To Vám závidím. Jinak byste se totiž neptal. Hele Lajosi, tak nam tu prosim popis, jak chces zajistit, aby se lide dobrovolne uskrovnili. Aby nekupovali nova elektricka zarïzeni, aby nejezdili na vylet autem, aby si nepritopili na 25 stupnu protoze je bavi chodit doma v trenclich, aby si nedavali horkou sprchu trikrat za den protoze maji strach z bacilu. Jestli myslis, ze to bude z nejakeho vnitrniho uvedomeni, tak jsi jako ti modorkosilati svazaci. Nikdo se dobrovolne nevzada luxusu, kteru uz jednou ziskal. To by koneckoncu bylo proti prirode. |
![]() |
jakovy 18.4.2007 11:55Re: Re: Autor je typický ekonom Hlásím se, k tomu kopání, jako prvý ! |
![]() |
NevericiTomas 18.4.2007 11:51Re: Re: Nevíte, jak k tomuto výroku autor došel? BTW jihoamericke indianske civilisace pry dokazaly dosahovat vyssich hektarovych vynosu, nez soucasni mistni zemedelci. Ja bych rekl ze tu jsou jeste velke reservy, dane tim ze skutecny nedostatek potravin proste neni. Je jen problem je nekam distribuovat... |
![]() |
jakovy 18.4.2007 11:50a ha Re: Re: Opsano..... např.:" . . regular screening for breast tumors . . has been instituted in the US, the UK and Canada . . ". Flaw: In the whole paragraph on mortality from cancer, Lomborg speaks only of USA, as if this were the whole world. Takže to, že dámy v jiných zemích se*ou ,a často na to ani nemají, na vyšetření potvrzuje globální oteplování. Se picnu. |
![]() |
J.Mach 18.4.2007 11:49Re: Naivní názory mladíka, A co jste doktore vystudoval vy? Z vašeho příspěvku nelze usoudit, že by se vám nějakého valného vzdělání vůbec dostalo. |
![]() |
NevericiTomas 18.4.2007 11:48Re: Re: Re: Milane No lidska cinnost to asi nebude. Takze tu mame zahadu... |
![]() |
LM 18.4.2007 11:46Re: Re: Re: Re: Opravdu není jasné, I kdybych připustil, že se na Marsu otepluje (dat ale máme o několik řádů méně než ze Země), tak podle toho článku jde o jev, specifický pro Mars. Souvislost se Zemí - nula nula nic... |
![]() |
NevericiTomas 18.4.2007 11:45Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediné opravdu reálné riziko No ten naivni neni priteli :-DJediny smysl uspor je, ze mi umouzni uvolnit penize pro nejakou investici....Jinak je to plytvani |
![]() |
J.Mach 18.4.2007 11:45Re: Opravdu není jasné, Máte pravdu, čtenáři, oni jsou zelení taky jenom lidi a o peníze jim jde až v první řadě. Proto ta láska k větrníkům a šťovíku zmizí v okamžiku, kdy vyschnou státní dotace. A odpor k atomové energii je reziduum jejich minulosti, kdy zelení, placení komoušema z Ruska, bojovali proti atomovým bombám (ale jenom proti těm zlým bombám z USA, ty hodné bomby ze SSSR je nechávaly v klidu). Teď už ti chytřejší zelení tuší, že to bez atomu nepůjde, ale nevědí, jak to těm prostším prodat, aby neztratili jejich hlasy. |
![]() |
Stredocech 18.4.2007 11:44Re: Autor je typický ekonom Stačí přejít na atomovou energii a případně jako mezistupeň vyvinutí jiného způsobu pohonu aut vyrábět pomocí jaderné energie benzím z uhlí. Stačí "maličkost," nakopat zelené do ... okovanou botou. |
![]() |
Lájoš B. 18.4.2007 11:43Re: Re: Re: Re: Re: Jediné opravdu reálné riziko Tak tomu říkám najivní žblept. |
![]() |
Historik 18.4.2007 11:41Re: Co se týká "globálu" Tím jako myslíte vrátit podnebí tak, aby odpovídalo době před 10000 lety, když na Sahaře existovalo zamědělství a uprostřed bylo velké sladkovodní jezero? |
![]() |
NevericiTomas 18.4.2007 11:39Re: Re: Nedostatek pitné vody už dávno je, Mno, tuhle ukazovali reportaz o nejake africke vesnici, kde ted vyresili problem s vodou. Rozhodli se jimat tu destovou. Doposud pry musely zeny chodit i mnoho kilometru pro vodu a tu pak nosit ve vlastnich rukach, zatimco ted budou mit dostatek vody pro prani atd. Bud to nejaky novinar cele prekroutil nebo....to je fakt za celou dobu nenapadlo chytat vodu, co jim pada na hlavu? |
![]() |
JH 18.4.2007 11:35Autor je typický ekonom Autor je typický ekonom Žádné problémy neexistují, co potřebujeme, to si koupíme (vědu, vodu, jídlo). Včera nám tekla z kohoutku pitná voda, dnes také a zítra poteče také a tak to bude pořád … Zákon zachování hmoty neexistuje, ovšem existuje perpetum mobile na peníze (budete všichni platit menší daně, tedy vám bude všem lépe :-). Vody i půdy máme teď dost, ať nikdo nestraší, že by jí bylo pro naše prapra… bylo málo, nebo že by mělo být vody málo, že by měla být pitná a půda zůstat plodná. To si autor ekonom spočítal, že výroba pitné vody z mořské pomocí ropy je levnější než neznečišťování sladké vody? Zdá se mi, že ekonomy nezajímá, kolik stojí výroba / těžba čehokoli, zatím je toho dost a bude toho dost, ovšem kolik to bude stát, to bohaté ekonomy nezajímá, zvláště Klause, co se toho navíc nedožije :-(. Rovněž ho nezajímá, jaké to bude stát úsilí, asi nečte SF :-). V předminulém století asi 80% lidí věnovalo 80% svého času úsilí vypěstovat něco k jídlu, v následujícím století se to bude týkat ropy a vody. Nejde o žádnou paniku, Homo sapiens sapiens je jen dočasná singularita ve vesmírném časoprostoru, ale nemuselo by se optimisticky plýtvat, aby tento specifický živočišný druh vydržel o něco déle, i když anaerobní bakterie asi nepřežije :-) |
![]() |
NevericiTomas 18.4.2007 11:33Re: Re: Re: Re: Jediné opravdu reálné riziko Hloupy jste vy. Lidsky pokrok nikdy nehnali Harpagoni, kteri setrili, ale ti kdo dokazali spravne investovat...At ziji Negawatty :-/ |
![]() |
jakovy 18.4.2007 11:33Re: Re: Souhlas s autorem taky |
![]() |
Anděla 18.4.2007 11:32Re: Opsano..... Já doporučuju přečíst www.lomborg-errors.dk |
![]() |
gerontusinza 18.4.2007 11:27A nevíc není zbytečně ukecaný. A tím je zajímavější.Re: Re: Naivní názory mladíka, |
![]() |
JS 18.4.2007 11:26Nabozenstvi dneska i minulosti Vlastne se nic nezmenilo ruzne apokalipticke vize jsou v mode po celou historii lidstva. Jak vsak tvrdi jedno rceni "Nic se neji tak horke jak se navari." |
![]() |
Saša 18.4.2007 11:14Velmi dobrý článek. Nelze to nepochválit. A pro milovníky katastrofických vizí doporučuji tuto předpověď: |
![]() |
Lájoš B. 18.4.2007 11:10Re: Re: Re: Jediné opravdu reálné riziko To jste nevyvrátil můj argument. Jste hloupý. |
![]() |
Lájoš B. 18.4.2007 11:09Re: Re: Re: Re: Re: Co se týká "globálu" To teda nevyplývá, ale pokud si to myslíte, zkuste arsenik místo vytamínů. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=EKIelM0G1WvMABK&p=S7CwfI8I%7crm21MRdrMC%7cMWfM18GdpM%7cHCyd7RI0dfNC4BsgCR%7cMdnBEOT_p%7cR7HWeBFNUm&x=uzfE1x)