8.5.2024 | Den vítězství


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jef 6.2.2006 12:18

To Hybášková

Autorka se zcela pomátla, protože to co publikuje jsou jen její halucinace. Národ, který si ze 60 % zvolí Hamas,  volí velkou většinou nekompromisní terorizmus, nejen protiizraelský, ale protievropský i protiamerický. Palestinci nemají nárok obdržet ani korunu. Byly by to nejen vyhozené peníze, ale přímá finanční podpora těch nejodpornějších teroristických oragnizací na světě.  To že finance jim tam cpe EU je jen projevem sebezničující euroidiocie bruselské byrokracie. 
jakovy 6.2.2006 12:08

Opravdu od vrahů, vykřikujících jen o zničení Izraele očekávali školy ?

Si děláš kozy,  Hybášková.
A z nás voly.
muf 6.2.2006 13:20

Re: Hybášková si z nás dělá bžundu,

s tím souhlasím !
Roy Boehm 6.2.2006 11:55

Jen několik myšlenek

1) S teroristy se nevyjednává. Nění totiž o čem.
2) Ve státě, kde vetšinu populace tvoří "profesionální uprchlíci", kteří již v několikáté generaci místo práce vykřikují o svých právech a o příkořích, která jim byla učiněna, může vyhrát volby kdokoliv. Ale teroristi jsou nejpravděpodobnější.
3) Jenom úplný debil bude živit teroristy, kteří se, dříve či později, mohou obrátit proti němu. Při všech pochybách o inteligenci evropských politiků doufám, že tak stupidní snad nejsou.
4) Hamás se od Fatáhu, pokud jde o zkorumpovanost, liší jenom tím, že ti druzí měli lepší přístup k penězům.
5) Nápad, že policisté (byť sponzorovaní z mých pětatřiceti korun) přivedou k rozumu teroristy vybavené mimo jiné i raketami, se může zrodit snad jen v hlavince, jejíž obsah pohodlně odpočívá v evropském parlamentním teplíčku.
zvědavec 6.2.2006 12:13

Re: Jen několik myšlenek

Schází  Vám bod 6) - efektivní řešení:
Neposílat do Palestiny peníze, nýbrž zbraně a to Fatahu i  Hahasu. Taková malá, avšak vleklá  očanská  válka mezi nimi by vyřešila palestinský problém  sama. Jo, a ještě by bylo potřeba neustále tvrdit, že v nebi je neposkvrněných  panen dost pro každého.  
mak 6.2.2006 13:22

Re: Re: Jen několik myšlenek

prave, ze se pannen nedostava, proto se muslimove ted bouri, ze se to proflaklo a nebude dalsich sebevrazednych utocniku.
Jirka H. 6.2.2006 12:22

Re: Jen několik myšlenek

ad 2) "místo práce vykřikují o svých právech "
Jen skromný dotaz: vy víte o nějaké práci v uprchlických táborech? Že by se tam nějaký zahraniční investor chystal postavit továrnu?
ad 3) zatím jediným kdo vytvořil, financoval a trénoval islámské teroristy byly USA (Afghanistan + Alkajďáaci a Izrael (Hamas, Alžírsko, Egypt). V tomhle má Evropa ještě na hlavě másla nejmíň.
Jirka H. 6.2.2006 12:27

Re: Re: Jen několik myšlenek

Tedy mluvíme-li o Blízkém východu. V Africe, JV Asii či Indii/Pákistánu některé evropské státy podobnou politiku prováděly také
Roy Boehm 6.2.2006 12:30

Re: Re: Jen několik myšlenek

ad2) A kdo by chtěl stavět v továrnu v místě, kde je populace vzdělaná jenom v mačkání spoště u ákáčka (a elita národa ještě v odpalování TNT na svém pupku)?
ad3) Peníze, které tam EU poslala šly ve velké většině na nákup zbraní (samozřejmě, něco pohltila palestinská "samospráva" pro svou osobní potřebu a něco málo se utrousilo i na infrastrukturu).
Jirka H. 6.2.2006 12:37

Re: Re: Re: Jen několik myšlenek

Postavit továrnu v místě, kde vám jí rozbombardují dřív než vůbec nějaké pracovníky najmete skutečně nemá smysl. Bingo!
Palestinci mimochodem zas tak nevzdělaný nejsou, na tamní poměry. Mají celkem slušně početnou vrstvu inteligence, byť spíš v emigraci, díky různým podpůrným projektům na školách nejen ve východní Evropě.
A nákup zbraní? Jednak pro ně není problém nákup zbraní, ale nemohou je do svého "státu" dopravovat (je to tedy vůbec suverénní stát?), druhak zbraně co nakupují pro gerillu a svou policii nemají ve vojenském střetu s Izraelskou armádou vůbec smysl. Vy tedy navrhujete tamní region včetně obou státou odzbrojit?
Roy Boehm 6.2.2006 12:33

Re: Re: Jen několik myšlenek

Jo, a ještě k bodu 2): Pokud chce mít člověk práci, musí si ji najít. Chce-li někdo prosperitu, musí se o ni zasloužit. Nikdo nemá povinnost postarat se o Vaše blaho, nikdo, jen vy sám! A proč by to nemělo platit pro Palestince?
Jura Jurax 6.2.2006 12:41

Re: Re: Jen několik myšlenek

No, on ten zahraniční investor - a to i s pohádkově bohatých a vírou spřízněných ropných zemí - věděl, proč tam tu továrnu nepostavil. Ono totiž investor chce, aby investice přinášela zisk, což předpokládá, že lidi makají jak šroubci a ne demonstrují proti Izraeli, případně se nechávají vybuchnout na tržišti. Investor chce vzdělanou a pracovitou pracovní sílu - soudíte, že taková mezi Palestinci byla? Mimochodem - pročže si sami Palestinci neinvestovali do průmyslu tu štědrou pomoc, co dostávají? Asi proto, že by pak nezbylo na bankovní konta vůdců osvobozeneckého boje, jakož i vůdců duchovních, a nebylo by za co koupit zbraně.
 
A k vytváření, financování a trénování islámských teroristů - nesmíme zapomenout na země tábora míru a socialismu včetně nás - když se zelená barva Alláhova trošku šmrncla rudou Leninovou ... ostatně kalašnikov již podle jména stěží bude z USA či EU, že ano, a semtex odkudže byl? 
Stredocech 6.2.2006 12:46

Re: Re: Jen několik myšlenek

A jak se chovali Palestinci v Jordánsku ? A v Libanonu ??
Pak se nedivte, že jim nikdo nepostaví fabriku. Jediný, kdo je zaměstnával byl Izrael a výsledek ???
 
David 6.2.2006 13:05

Re: Re: Jen několik myšlenek - AD práce a investice

Růst HDP na Zápdním břehu a v Pásmu Gazy  v 80-tých a částečně 90-tých letech byl až 13% ročně. Za té odporné izraelské okupace. HDP na hlavu postupně skor nejvyšší z arabských neropných (!!!) zemí.  Protože Arabové neválčili, neužívali si intifádu, Araft byl dostatečně daleko v Tunisku nebo na turné po Evropě, ale rádi přijímali práci (jako zaměstnanci) a zakázky (jako podnikatelé) z Israele, částečně též z Egypta a Jordánska. 
 
To byla jejich volba, že jako odpověď na izraelské "území za mír" rozpoutali postupne dvě intifády a dosáhli stavu cca MINUS 20% HDP ročně. S totální nechutí i jejich arabských bratří v takovém bordelu investovat.
PaT 6.2.2006 16:12

Re: Re: Re: Jen několik myšlenek - AD práce a investice

Naprostý souhlas, není co dodat. Snad jen to co jsem psal v jiném příspěvku:
Proč arabští občané Izraele houfně neemigrují do území Palestinské samosprávy? Proč naopak  vyhlášení předání Západního břehu do rukou OOP vedlo k masové emigraci Palestinců do Izraele? Prostě někdo má raději dům, práci, rodinu, vzdělání a život v demokracii - jiný zase střílení, fanatismus a život v Teroristánu.
PaT 6.2.2006 15:09

Re: Re: Jen několik myšlenek

Jirko, hloupost. Ve stejné době se v Izraeli mačkaly statisíce uprchlíků z Evropy a z celého Blízkého východu. Nad to Izrael byl právě území po kterém ¨se přehnala válka, kterou taktak ustál.  Rozdíl mezi židovskými a arabskými uprchlíky byl dvojí:
1) židovští uprchlíci chtěli pracovat, ne bojovat
2) izraelská vláda jim pomohla zajistit si práci, ne zbraně
 
 
Otakar 6.2.2006 11:30

S teroristy se nesmí jednat !

Volby v Palestině byly vše možné , ale jen ne demokratické. Pokud někde existuje hejno teroristických vrahů a to Kamás, Mučedníci od AL Aksa, Islámský džihád, jednoznačně jsou, tak tam ani žádné demokratické volby ani demokracie nemohou existovat. Článek autorky je jen velkým lhaním si do kapsy, ne-li něco horšího. Požadavky, že USA nemohou být garantem dohod mezi Hamásem a Izraelem je něco tak neskutečného, že na to nikdy USA ani Izrael nepřistoupí, naopak to je jediná reálná varianta. Kdo jiný by tím garantem měl být ? Snad ne EÚ se svým kreténským morálním relativismem ,nebo AI se svým hraním si na "lidská práva", na to se zeptejte příbuzných obětí sebevražedných atentátů. Chápu Hamás, že potřebuje peníze, ale vždy je něco za něco, pokud tedy EÚ bude dávat peníze dál palestincům bez toho, aniž by měla garance, že palestinci uznají Izrael a vzdají se terorizmu, tak by bylo na místě EK a EP z Bruselu vykopat, včetně paní autorky. Proboha co jsme to do EP vyslali?
Jura Jurax 6.2.2006 11:25

Učiňmež vlka pastýřem stáda

domnívajíce se, že odpovědnost za svěřené ovečky z něj učiní ovčáckého psa ... to je blbost na první pohled zřejmá.
 Zbývá přivést ozbrojence Hamásu do struktur palestinské bezpečnosti a policie, do systému kontrolovatelného Evropskou unií, palestinskou vládou a parlamentem - další šílený nápad! Palestinská vláda a parlament zkontroluje kulové - ostatně její cíle jsou v globále stejné jako Hamásu (majícím teď v parlamentu většinu) - a EU taky. Ostatně ne že by OOP nyní tyto složky kontrolující byla výrazne lepší ... Hamásu se poklidně existovalo, střílelo rakety atd.; ale teď získají bandité legální statut! A co EU dokáže zkontrolovat a zajistit se ukázalo v bývalé Jugoslávii ...
Lapil 6.2.2006 13:25

Re: Učiňmež vlka pastýřem stáda

Nojo, voni teď budou mít poslaneckou imunitu, sakra...
LJG 6.2.2006 11:24

Kdyby

Hamas založili tak před 50 lety.
Evropa podporovala peněžně italskou Mafii cca 50let po vniku Mafie, pomohlo by to Itálii a Evropě?
Jura Jurax 6.2.2006 11:22

No nazdar aneb evropští politici jsou nepoučitelní ...

... obecná představa, že by mohla existovat populace, v níž 60 % lidí volí čisté teroristy, je bizarní a absurdní ... Je. Ale to neznamená, že onen jev je nemožný. V Palestině právě nastal (ostatně historie nás učí, že to není poprvé), neboť Hamás jsou teroristé a bandité, s nimiž se nejedná, ale kteří se likvidují. Že se starají o líheň budoucích vojáků a živých bomb péčí o vzdělávání děti například, je pochopitelné; že potřebují podporu mezi prostými Palestinci, jimž tedy poskytují jisté jaksi civilní služby, je též pochopitelné - neboť kde by se hrdinní bojovníci za Alláha, jehož jméno budiž pochváleno, skryli před odplatou, než mezi civilisty? Maličká Palestina nemá džungli jako Vietnam nebo rozsáhlá horstva bez cest jako Afghánistán. A že slibuje odstranění korupce etc. etc. je pochopitelné - něco se těm bulíkům voličům nakecat musí; tohle je univerzálně mezinárodní a platné všude, kde existují skutečné volby (s opravdovou možností volby, ne jako u nás za komundírů); pro potvrzení tohoto výroku nemusíme chodit daleko - i u nás se bude volit.
Je naopak bizarní a absurdní, že i my - tedy EU - přispívala eury svých daňových poplatníků na zbraně a trhaviny zabíjející civilisty nejen v Izraeli, ale třeba i v Madridu (neboť všichni tihle svatí bojovníci, ať se kryjí logem Hammásu, OOP neboli Al-Fattáhu, Al Kajdy, Mučedníků Al-Aksá a já nevím čeho jsou jedna jediná teroristická pakáž), na výchovu těch bojovníků k nenávisti nejen k Izraeli, ale i ke všemu západnímu. A bylo by ještě absurdnější a nepochopitelnější, kdyby v tom pokračovala. Vždyť oni mají dokonalý argument o prohnilosti Západu a své morální nadřazenosti - my je zabíjíme a oni nám platí, domnívajíce se, že nás úplatky odvrátí od svaté války proti křižákům. My jim odvádíme tribut - jako kdysi posílal kníže Václav voly do Němec (tehdy to ovšem razantně vyřešil Boleslav; dnes ale Boleslava široko daleko nevidět).
 
Katoda 6.2.2006 11:50

Re: No nazdar aneb evropští politici jsou nepoučitelní ...

Pane, jste můj člověk !!!!!!
Syrec 6.2.2006 12:07

Re: No nazdar aneb evropští politici jsou nepoučitelní ...

Pane, Vaše stanovisko je hrdinné a neohrožené, ale to je tak všechno.
Jura Jurax 6.2.2006 12:29

Re: Re: No nazdar aneb evropští politici jsou nepoučitelní ...

Není hrdinné a neohrožené - naopak, bojím se, že generace mých dětí nebo vnuků bude díky posranosti, hlouposti, zkorumpovanosti, nedostatku rozhledu a znalostí nynějších papalášů muset jít do nějaké světové války - jenom proto, že se kdysi včas nepraštilo do stolu. Můj tata (ročník 1912) říkal, že každá evropská generace bude mít kvůli politikům svou světovou válku - (on stihnul 2, já zatím žádnou a byl bych rád, aby to tak zůstalo ...
Sch.glosátor 6.2.2006 11:15

Hodně provokativní otázka k zamyšlení.

Zda zveřejněním kreseb zneucťujících Proroka v tuzemském tisku a jinde poté, co jeho vyznavači jednoznačně dali najevo, že zveřejnění takových vyobrazení pociťují jako hanobení své víry, nebyla kvalifikovaně naplněna skutková podstata trestného činu hanobení národa, rasy a přesvědčení podle 198 odst. 1 písm.b),  nebo i následnými výroky na adresu muslimů publikovaných ve sdělovacích prostředcích a na internetu, včetně příspěvků v diskusních fórech, nebyla naplněna skutková podstata trestného činu podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a osobních svobod podle § 198a odst. 1, odst. 3 tr. zákona, za který hrozí trest odnětí svobody na šest měsíců až tři léta ?
Jak by se měly zachovat orgány činné v trestním řízení, policie a státní zastupitelství ? Jaká by byla reakce státu v případě, že uvedení by se dotýkalo například židů ? Nemají snad muslimové a jejich státem uznaná víra  stejné právo na ochranu ? Projdou uvedená ustanovení trestního zákona testem univerazality poskytované ochrany ? Mají zůstat, nebo by měla být zrušena ?
WWW 6.2.2006 11:24

Re: Hodně provokativní otázka k zamyšlení.

Ne milej glosatore !!
Karikatura neni povazovana v Evrope za trestny cin.
Prorok Mohamed necini vyjimku ze zakona !!
Pokud se tyka reakci a to i na tomto chatu : jsou prirozene , jako odpoved na pozadavek muslimskych imanu, aby redaktorum byly urezany hlavy !!
Sch.glosátor 6.2.2006 11:37

Lecos lze vyložit a zdůvodnit lecjak. To, že dnes chybí aktuální politická vůle trestně stíhat takové projevy, neznamená, že tomu tak nebude zítra.

Otázka je, zda uvedená ustanovení trestního  zákona nejsou časovanou bombou znemožňující bránit naši civilizaci, která je zdrojem právě oněch práv a svobod, které zákon chrání.  
pf 6.2.2006 11:26

a lze vubec dokazat

ze ta maluvky chlapika v turbanu je zpodobneni  Proroka?  Prorokova zobrazeni neexistuji, takze nikdo nevi, jak vypadal.
Ovsem rafinovanost prorokovi uprit nelze - takhle se stovky let pred vynalezem knihtisku a tisic let pred prvnima novinama pojistit proti politicke karikature, tomu rikam predvidavost!
 
Šedovous 6.2.2006 11:42

Re: a lze vubec dokazat

Milý pf na zdech Pompejí toho bylo načmáráno ......
pf 6.2.2006 12:02

sedovousi ty tu zase provokujes

jiste mas na mysli napisy na zdech pompejskych verejnych zachodku!