23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vasekpasek 27.9.2006 14:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: JSEM VZTEKY BEZ SEBE !!!!!

Ano, demokracie je vláda většiny. Pokud to tak ale má být doslovně, pak nepotřebujeme politiky. Ti jsou tu právě od toho, aby rozhodovali a ve vážných případech, které mohou posoudit jen oni na základě jim svěřených informacích, se vzepřeli veřejnému mínění. Vládnout na základě průzkůmů veřejného mínění je totiž nesmysl.

Zkuste si jen tak na okraj představit, jak by asi dopadlo referendum o tom, aby bylo všechno zadarmo:-P

Šťoura 27.9.2006 14:23

Re: trochu jsem přehlédl že píšete o Osmanské říši, to jste ovšem

... prý snad jen tu kávu . Jinak máte asi pravdu . Já chtěl jen stručně připomenout , že islám hraje v naší kultuře a historii nejen zápornou roli a za dost mu vděčíme. Tím nechci obhajovat žádné extremisty , jen připomenout co mají obě "kultury" společného.

mapacorp 27.9.2006 14:09

Re: Re: Re: Trošku neúplný, ale potěšitelný článek

Jirka Hick-Bush-Neck ?

 Ten at si radsi dava pozor, aby se nekde neudusil preclikem. A pokud se jedna o jeho " spravnou politiku", at radsi lidem vysvetli jak to bylo s tim lhanim kolem tech " nukes " videl jsem tenkrat ten jeho propagacni shot jak hleda ty HNZ po celem Whitehouse a jestli chcete znat muj nazor, tak bych rad vedel co by mu na to rekli ti zmrzaceni a povrazdeni Iracane.

Vite, ja jsem stravil ve vojenskem remesle leta a nejsem zatizeny zadnym zvlastnim moralnim ci ideologickym nazorem o cene zivota. Nejaci postrileni starci ci zeny me vubec nikdy nerozhorcili . Jenom jeden problem tu je : male deti. Jejich vrazdeni a mrzaceni mi pripada prinejmensim divne a fotek valkou zmrzacenych deti z Iraku je po internetu plno. Doufam, ze to bude toho vaseho " spravneho politika " pronasledovat i po smrti.

kopretina 27.9.2006 14:05

Re: Re: Re: Re: Představte si,

R^R^

deda 27.9.2006 13:50

do diskuze

Plný souhlas s autorem ode mne - člověka mírně ateistického, ale proživšího (a přeživšího) "konclager". Když čtu některé příspěvky, chce se mi zvracet. Moje životní zkušenost: neber druhému jeho názory, zkušenosti, víru. Ale braň se všemi prostředky proti tomu a těm, kdo by ti bral to v co věříš, nebo to co vyznáváš.

VLK 27.9.2006 13:49

Re: Re: Kdy konečně přestane Evropa ustupovat???

Jak ja jsem to pochopil, tak byla pouze prostrihana. Vyhodili tam scenu s hlavama proroku.

Historik 27.9.2006 13:47

trochu jsem přehlédl že píšete o Osmanské říši, to jste ovšem

už úplně vedle. Osmanská říše se stala velmocí ař někdy ve 14-15 století (dobytí Konstantinopole 1453) a vrchol její moci byl v cca. 17 století. Ve století 18 už byla v úpadku ač ještě představovala značnou vojenskou sílu.

Osmané málem zničili Evropu a nepřiesli jí NIC dobrého.

VLK 27.9.2006 13:46

Re: Re: Trošku neúplný, ale potěšitelný článek

Ano, zajimave, souhlasim s vami, kdyz vas slysim mluvit o nasich politicich. Ale kdyz se najde politik, ktery je ochotny s tim neco delat, myslim tim Jirku Krovi, jste to vy prvni, kdo zacne bubnovat, ze se to nedela.

Historik 27.9.2006 13:41

Šťouro, arabské číslice nepocházejí z antiky, ale z Indie

na počátku středověku. Byly ale opravdu převzaty PŘES muslimy, tak jako vynález papíru z Číny. Středověk nebyl tak jako tak schopen antickou vědu pochopit, to se stalo až s nástupem renesance. A tehdy např. Petrarca a prolézali kláštery hledajíce antické rukopisy. A nezapomeňte na existenci Byzance. 

mapacorp 27.9.2006 13:41

Re: Re: Re: JSEM VZTEKY BEZ SEBE !!!!!

Jeste musim dodat : BND cvicila albanske teroristy z UCK spolecne s americkymi zoldaky a spiony ! A nebyla urcite ani nejdulezitejsi a hlavne ne rozhodujici silou, jenom se blbi nemci nechali od americanu do tohoto svinstva zatahnout, aby je amici v te spine mohli pozdeji vykoupat.

Byla to prece amerika ktera vsadila na islam na Balkane a tito prihloupli nemecti pumpari jim takto jednoduse vysli na ruku.

JE 27.9.2006 13:40

Test

chetgar 27.9.2006 13:36

kecáte - ne v číslech, ale v důvodech: wikipedia.org

It should be noted that nearly all of the residents of Darfur are Muslim, as are the Janjaweed and the government leaders in Khartoum.

Dárfúrský konflikt začal na počátku tohoto desetiletí střety mezi vládním vojskem a místními povstalci. Po přepadení armádních kasáren místními povstalci 25.4.2003, kde zabito 75 vládních vojáků a zničeno několik letounů, vláda odpověděla povoláním džandžavídů, kteří si neberou servítky a mordujou, co jim přijde před hlaveň. Oni povstalci jsou samozřejmě taky musulmani:

Chroniclers Julie Flint and Alex de Waal state that the beginning of the rebellion is better dated to 21 July 2001, when a group of Zaghawa and Fur met in Abu Gamra and swore oaths on the Quran to work together to defend against government-sponsored attacks on their villages...

Honza.g 27.9.2006 13:33

Re: Válka v Darfůru souvisí s populačním růstem v dané oblasti

R^(Y)

mapacorp 27.9.2006 13:28

Re: Re: Re: Trošku neúplný, ale potěšitelný článek

Jestli chcete prijit o krk v nejake americke dobyvacne valce na ktere nemuzete mit zadny zajem, klidne se nechte naverbovat do USMC, " we've all the toys, but no boys " rikaji US dustojnici. Chybi jim tam lide - bezte, je to vase sance !

Co se me tyce, davam prednost vyreseni problemu Islamu v Evrope a definitivni odsun vsech islamovercu z naseho uzemi. Jakesi hazardni a dobyvacne americke valky me netahnou.

Potom se zde ohanite jakousi sondazi, jaky to ma vliv na nas evropsky problem ? Co si lide mysli o Israeli nema s konkretnim politickym resenim invaze Evropy nic spolecneho. Proc se radeji neporadaji sondaze o tom, kolik evropanu nepoklada muslimy za akutni nebezpeci statu ? Protoze by to mohlo vyvolat vitr, ktery by zcela urcite odval multikulti papalase od jejich prebend. Tito radeji utrati cely narod, ci Evropu, jen aby se u lizu udrzeli. Vzpomente si na komance, jak se takova neschopna ideologicko-partajni chaska dostane k moci, zacne to smrdet prevratem.

V dnesni Evrope to smrdi prevratem na sto honu.

Klara 27.9.2006 13:25

ze dne 17.9.2006 : Více než 250 tisíc mrtvých a více než 2 miliony uprchlíků

od roku 2003

si vyžádaly násilné akce islámských milic podporovaných militantní

muslimskou vládou v Chartůmu. Zabíjení, mučení, otroctví a další

nepředstavitelné hrozby tak opět visí nad obyvateli buď animistické

nebo křesťanské příslušnosti.

Sonja Torgersen 27.9.2006 13:24

Re: Re: Re: Představte si,

jen si tak obcas rikam, co si asi hladovejici z ruznych koutu sveta mysli o zapadnim svete plnem anorekticek, musi jim to prijit neuveritelne absurdni

chetgar 27.9.2006 13:15

Re: Re: Re: židokřesťanská a řecko-římská kultura

joo, na tom něco bude, jsme skoro Římani :o) stačí chléb (sociální dávky) a hry (televizní šou) a lid je šťasten...

Klara 27.9.2006 13:13

Re: Re: Za jediné trošku sporné slovíčko se samotný papež uklání až k zemi

Papež požadoval v Libanonu okamžité příměří.

chetgar 27.9.2006 13:12

Re: Re: Re: Re: Butiglione

kdyby to chudáček neměl už 61 roků za sebou, že... zdá se, že s Butiglionem máte mnoho společného, rád odkazujete na osoby či události, které jsou pasé. nejste náhodou jeho synáček?

chetgar 27.9.2006 13:11

Re: Re: Butiglione

zato vy jistě víte vše, že? soudě dle článku toho vím o situaci v súdánu víc než autor = hubu držet nebudu a kor ne kvůli takovému ignorantovi, jakým bezesporu jste :o)

mapacorp 27.9.2006 13:11

Re: Re: Re: Je islam

Jako Ideologie definitivne zkrachoval. To je bez diskuse.

Jako politicky system zkrachuje zanedlouho, staci si pockat az nas asiati, indove a amici ekonomicky definitivne odrovnaji. Nebude to viditelne uz dlouho trvat. Za par let odsud budou lide chtit odejit do Ciny, uvidite to.

Karel 27.9.2006 13:06

Re: Re: židokřesťanská a řecko-římská kultura

Bylo by zajímavé zjistit, jak se staví dnešní Islám k Antice.

Karel 27.9.2006 13:04

Re: Re: židokřesťanská a řecko-římská kultura

Ale jo, já se o to přu proto, že bych rád zdůraznil, že kultura islámu je pro Evropu nepřijatelná. Možná, že Petr Novotný je toho ale pádnější důkaz, bez něj bychom nepřežili už vůbec:-)

Šťoura 27.9.2006 13:02

Re: židokřesťanská a řecko-římská kultura

... a také řecko-mykénská a etrusko-fénická atd. Ovšem nebýt Osmanské říše, tak bychom o tom všem věděli u NÁS V EVROPĚ velký kulový. Téměř vše co naše nabubřelá "západní" atlantická kultura převzala z Antiky ( matematika, filozofie, umění )  , bylo zprostředkováno Evropě právě islámskými učenci. Včetně arabských číslic.

mapacorp 27.9.2006 13:02

Re: Re: JSEM VZTEKY BEZ SEBE !!!!!

Vy jeden filuto,

    nejenom, ze jste ten prispevek poradne necetl, ale navic se mi tu ohanite jakymsi nesmyslem o neschopnosti Evropy. Evropsti politici se ukazali jako neschopni, v momente, kdy pristoupili na tu US maskaradu s mandatem OSN. Kdyby mela byt evropa za cosi zodpovedna, musely by jeji jednotky podlehat jejimu veleni.

Ale tak tomu tenkrat nebylo : Veleni jednotek OSN bylo v New Yorku a veleli jim tim padem americane, kteri vse sabotovali a brzdili ( nikoli tedy rozhadani evropane o kterych tu tak mazane kvakate ). Doslo to s americkou sabotazi az tak daleko, ze prepadove sily cizinecke legie zformovane do tzv FRR  dorazily v 95 roce po afere s rukojmimi specielne k pozicim na Igmanu BEZ JAKEHOKOLIV MANDATU OSN A CISTE POD FRANCOUZSKYM VELENIM ! Byly to prave tyto jednotky ktere spolecne s brity prolomily linie kolem Sarajeva a prakticky zlikvidovaly jakoukoliv Srbskou vojenskou pritomnost. Americane se na cele veci podileli pouze leteckym bombardovanim a k prolomeni linii by doslo i bez nich, protoze legionari sedeli v zakopech kolem Igmanu pres  mesic a pul a bez mandatu cekajic na konecny befel a DOHODU S AMERICANY. Tolik tedy k vasim lzim.

Ucast americanu v tomto konfliktu je hotova katastrofa pro Evropu a pro obyvatele Balkanu. Meli bychom od nich spise zadat omluvu a ne jim za cosi dekovat.

Co se tyce ucasti nemeckych poradcu, je to pravda. Jenomze v prvni valce tam byli spis jako pozorovatele a nemaji s vlivem americkych zoldaku ( v nejvyssim veleni chorvatske a bosenske armady a majici prsty v planifikaci etnickych cistek ) a miliony dolaru US pomoci nic spolecneho. Daleko horsi je vliv nemeckych tajnych sluzeb v afere UCK, kde se tito podileli na vycviku a vyzbrojovani albanskych teroristu.

stavitel 27.9.2006 12:59

Re: Butiglione

Když nevíš, tak drž hubu!:-/

Jakub S. 27.9.2006 12:57

No to je rychlost!

Grazie, Clara!!!

Jura Jurax 27.9.2006 12:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: JSEM VZTEKY BEZ SEBE !!!!!

A v tom, že demokracie je vládou většiny, je její síla - ale taky její největší slabost.

Klara 27.9.2006 12:53

Re: Velmi podnětný příspěvek!

http://en.wikipedia.org/wiki/Rocco_Buttiglione

Jura Jurax 27.9.2006 12:49

Re: Re: Trošku neúplný, ale potěšitelný článek

No vidíte, tady s Vámi nezbývá než souhlasit. Jen bych dodal - aby na druhé straně neměli taky nějakého Sun Tzu, co radí zaútočit na strategii nepřítele ... a taky nejen politici, ale pohodlím ztučnělé evropské obyvatelstvo, co nedává politikům mandát k boji proti islamismu.

Není to tak dávno, co obyvatelé západní Evropy v jakémsi průzkumu určili za největší hrozbu míru Izrael! Všichni nasraláhové se museli chechtat, až si porskali fousy ...