29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SVĚT: Co nechápou bojovníci proti Rusku

Trolí farma Vladimíra Putina si může opět dát dvacet… Zapracovala za ní Americká filmová akademie. Zavedla nová pravidla pro nejlepší film. Nově musí film splnit následující pokroková kritéria:

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rychetsky 13.9.2020 21:04

Abchazci jsou radi a Gruzinci jsou neradi. Proto je to problem. Kdyby Rusko vzalo pod ochranu vsechny Rusy v Cesku, tak ti Rusove jsou asi taky radi. A prave proto je Rusko problem i dnes.

Ze jsou pratelsti k sobe navzajem, to jim klidne verim. Jelikoz ale nejsem Rusem, tak me musi vic zajimat ty jejich vztahu k Nerusum. Jinak obecne pratelsky nemuze byt nekdo, kdo hodla porobovat na vsechny strany.

Ke mne bude Rus taky pratelsky, ale jen do chvile nez mu zacnu pomlouvat Putina ci jejich celkovou zaostalost za Zapadem. To se pak urazi, protoze patent na nadavani na vlastni kgbacke teroristy ma jen on.

J. Hrdlička 13.9.2020 22:03

"Kosovci jsou rádi a Srbové jsou neradi" zajisté s tím souhlasíte.

J. Kombercová 13.9.2020 8:29

Všichni, co jsme chodili za totáče k volbám, jsme s režimem kolaborovali. Vždyť se našly čestné výjimky, co k volbám nechodily, kdyby náš bylo hodně takových, režim by se o vůli (spokojenost) lidu nemohl opřít.

Zmanipulovanost autora komentáře nějak nevidím, to bych musela být zmanipulovaná také, ale leda tak sama sebou, to nakonec připouštím, žila jsem v komunistickém státě většinu života.

J. Hrdlička 13.9.2020 9:05

Fakt existence režimu záležela na té "volební" frašce a komunisti by se vzdali moci, kdyby se k volbám nechodilo, protože jim záleželo na vůli občanů?

Nechápu tohle sebemrskačství, asi je to opravdu- jak už bylo napsáno - o vyvolávání pocitu viny, protože pak se lidé lépe ovládají.

V. Církva 13.9.2020 19:55

No kolaborovali.... Co když jsme masírováni totáčem prostě mysleli, že to není úplně to nejlepší, ale ani tak špatné.

J. Herink 13.9.2020 11:47

P. Wintere stoprocentní souhlas! Zvláště tu poslední větu podtrhuji několikrát! Je milé, že někdo ještě umí v dnešní době používat mozek.

P. Milan 13.9.2020 17:46

Jedna z nejlépe zakořeněných ruských lží, ta základna USA na Krymu.

Rozebírání Ruska se nekoná, zato si Rusáci rozebírají okolí. Zaplať pánbůh za NATO:

J. Hrdlička 13.9.2020 9:07

"jednostranně odzbroj, protože nás uráží, že si myslíš, že od nás něco hrozí. Vždyť přece víš, že od nás nic nehrozí. My si samozřejmě zbraně ponecháme, ale ty se ničeho neboj a odzbroj":-)

F. De Winter 13.9.2020 11:46

R^ ;-D

J. Jurax 13.9.2020 13:00

Jojo, taky jsem co malé pachole demonstroval místo školy za úplné a všeobecně odzbrojení, hit to mého mládí.

Pochopitelně za úplné a všeobecně odzbrojení těch druhých, západních imperialistů a revanšistů.

V. Církva 13.9.2020 20:02

Pane Strnad. Rusové nejsou špatní lidé. Ale článek jen píše že nemůžou být pro nás vzorem. Nemohou za to, prostě v době kdy Západ vymýšlel newtonovy zákony, Rusové byli napadáni Muslimy a Mongoly. Jsou prostě trochu evropští Slované, trochu pak ovlivnění východem, trošičku vývojem za Evropou, ovlivnění komunismem i carským "velkorustvím". Osobně mám Rusko i Rusi dost rád, ale na můj vkus je tam dost binec. Kvalitou zpracování budov a jinak u ta nemocnici bez toaletního papíru do které jsem kamaráda vezl nebyla nic moc, ale to bylo před 30 lety.

P. Zinga 13.9.2020 13:47

A mluvil ́s s Amíky o přepadení Filipín, Kanady, Číny, Grenady, Mexika, Panamy. Nověji Iráku a Sýrie?

J. Novák 13.9.2020 8:57

Máte pravdu. Zajímavé je i to, že ti, co Rusku tady nasazují hlavu jsou většinou ti samí, co by nás starší chtěli neustále poučovat o tom, jak strašně chudě a uboze jsme žili v době před zářným nástupem "demokracie" a privatizace před rokem 1990, i když v té době byli tak leda "na houbách" či jejich rodiče v té době ani ještě třeba nevěděli ani o sobě, natož aby uvažovali o jejich početí.

I. Pávek 13.9.2020 9:00

Pane No váku R^

V. Kučer 13.9.2020 20:10

Známí byl v Rusku v 90-tých letech na montáži, pracoval tam s nimi jeden Rus, velice šikovný. Na otázku proč se neudělá pro sebe protože jako samostatný řemeslník by si vydělal více peněz odpověděl že by mu veškerý zisk sebrala mafie.

S. Ševeček 12.9.2020 19:26

správně!

Zaražte ty hnusné pomluvy o Našich Přátelích v USA ?

P. Milan 12.9.2020 21:16

Vašich?

J. Kombercová 13.9.2020 8:30

Tak určitě: :)

J. Kostelanský 12.9.2020 19:16

Jediné, s čím sa dá v článku súhlasiť, je to, že o Rusku sa toho v našich médiách nedozvieme. Presnejšie povedané nedozvieme sa nič pozitívneho. Ak sa pozitívnu správu nerátame demonštrácie proti Putinovi... :-)

Ale to nie je chyba ani Ruska, ani Putina. Západ už 20 rokov - od nástupu Putina k moci - pokračuje v praktikách studenej vojny: v maximálnej miere skresľovať obraz o Rusku. Stačí si spomenúť, čo bolo hlavnou témou počas - inak organizačne vydarenej - Zimnej Olympiády v Soči v roku 2014? Spomenie si ešte niekto? Áno, dva záchody vedľa seba. V novinách to bolo každý deň počas olympiády, stalo sa predmetom vtipov zábavných relácií. Pritom je som úplne rovnakú situáciu zažil v jednej novopostavenej budove, kde sídlia praktickí lekári. Počas jednej návštevy boli vedľa seba na WC dve záchodové misy. Pri mojej druhej návšteve už boli oddelené priečinkami na pánske a dámske WC, pričom hlavný vchod do WC sa zamyká (kľúč je bezplatne k dispozícii na požiadanie u sestričky). Nemôže sa teda stať, že na oboch záchodkoch budú súčasne dvaja cudzí ľudia.

J. Kostelanský 12.9.2020 19:22

Stačí si porovnať, koľko pozitívnych správ sa objavuje v krajine, ktorá je s Ruskom na rovnakej úrovni - v ťažbe ropy. Je to Saudská Arábia. Krajina, kde ženy nemôžu vyjsť na ulicu bez mužského doprovodu. Kde ženy nemôžu šoférovať auto. Kde homosexuálom hrozí smrť. Kam je zakázané doviezť si so sebou obyčajnú Bibliu či prívesok v podobe kríža. Krajina, ktorá motorovou pílou rozrezala svojho nepohodlného občana na na svojej ambasáde v Turecku. Aký je pomer pozitívnych a negatívnych správ? Tak 90 % pozitívnych a 10 % negatívnych. A aj tie negatívne sa prezentujú viac-menej ako pozitívne - že sa chystajú také či onaké zmeny v zákonoch atď. atď.

Existuje vysvetlenie pre takéto 2 úplne odlišné prístupy? Áno, je to jednoduché. Oba štáty sú veľkými producentmi ropy, len zatiaľ čo Saudská Arábia ochotne nakupuje americké zbrane rádovo v stovkách miliardách dolárov, Rusko si samozrejme vyrába vlastné zbrane a nenechá si do svojej politiky od nikoho kecať. Takže príčina je typicky americká - doláre, peniaze a zase doláre.

J. Kostelanský 12.9.2020 19:28

Rusku nechýba nič z nerastných surovín a prírodných zdrojov vôbec. Na rozdiel od Západu. Rusko má všetkého násobne viac, než by jeho občania potrebovali. A to je samozrejme tŕňom v oku Západu už minimálne 200 rokov. Situáciu chcel zmeniť pred 200 rokmi Napoleon, pred 80 rokmi Hitler a teraz Západ sa snaží o to isté, len sofistikovanejšími metódami. Nemožno sa Rusku a Rusom diviť, že voči Západu cítia veľkú animozitu a nedôveru.

Mimochodom Rusko sa z vlastnej iniciatívy NIKDY v minulosti - na rozdiel od Západu - nevydalo na vojenské ťaženie smerom do západnej Európy. Ak už s niekým bojovalo, tak to boli jeho susedia v okolí hraníc. Alebo snáď niekto pozná bitku, kde by Rusi bojovali o Paríž či Rím? Druhá svetová vojna je samozrejme úplne iná kapitola.

P. Milan 12.9.2020 21:19

Co to konzumujete za média?

A s Ruskem a jeho zdroji, to už tu bylo: https://www.lidovky.cz/svet/odkud-vi-rusko-ze-ho-amerika-chce-znicit-tajni-okultiste-precetli-myslenky-albrightove.A150624_151523_ln_zahranici_msl

Že byste měl taky nějaké okultisty?

J. Jurax 12.9.2020 21:33

No, nevydalo ... tak kategorický bych nebyl.

Třeba Rusko se účastnilo dělení Polska v roce 1795.

Nakonec kozácký kůň se ze Sieny napil, tuším po bitvě u Lipska, když šel Napoleon na Elbu.

Pak mne napadá rok 1920 a tažení na Polsko, Poláci se naštěstí ubránili a Stalin jim to nezapomněl.

No a nakonec jsou názory jistého Viktora Suvorova, vlastním jménem Rezuna, o záměru Stalina zaútočit na směrem na západ v létě 1941.

J. Hrdlička 13.9.2020 9:12

No, tady bych souhlasil s tím dělením Polska v osmnáctém století.

Kozácký kůň pil ze Seiny společně s koněm pruským, bavorským, habsburským...a to jako následek předchozího Napoleonova pochodu na Moskvu. Válka 1920 byla zahájena polskou ofenzívou, i když nepochybuji, že chuť bolševiků ovládnout poté co nejvíce určitě existovala.

No a suvorov, to je případ sám pro sebe. Dobré postřehy se střídají s nesmysly.

J. Prečuch 13.9.2020 13:51

Pán Kostelanský asi tak 200km na východ od Paríža je obec Bergeres-les-Vertus , vinárska . Nad ňou je kopec Mont Aimé. Na nom je pamätník udalosti, keď nechal ruský vojvodca nastúpiť ruské vojsko na pláni pod tým kopcom.

J. Prečuch 13.9.2020 13:51

Pán Kostelanský asi tak 200km na východ od Paríža je obec Bergeres-les-Vertus , vinárska . Nad ňou je kopec Mont Aimé. Na nom je pamätník udalosti, keď nechal ruský vojvodca nastúpiť ruské vojsko na pláni pod tým kopcom.

P. Černý 12.9.2020 16:54

Obávám se, že jste-li běžným občanem Česka, a spoléháte se na česká média, nedozvite se prakticky nic použitelného o ničem.

P. Milan 12.9.2020 17:33

To by chtělo definici toho "běžného občana Česka". Dá se to popsat jako "ducha mdlého"?

P. Černý 12.9.2020 17:49

To ani ne. To bych takto musel popsat i vás. Ale vy jste přece poměrně inteligentní (?)

I. Pávek 12.9.2020 18:32

R^ jo, z toho ta inteligence kypí jak ta kaše z hrníčku. Zkusím ,, milan dost,, jestli přestane.