Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SVĚT: Čeho se obává Rusko
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
L. Šarina 23.2.2015 8:51Pane Veselý, je jasné že každý má právo na názor a ten váš rezpektuji, prosím respektuje i můj, příště počkejte s psaním článku až budete střízivý a odezní kocovina S úctou...... |
![]() |
P. Lenc 23.2.2015 8:32Jistě pane Veselý. Tak ono je Rusko neustále "ohrožováno". Nakonec, to není nic nového, že?Vždyť i ten Sovětský svaz byl neustále, "ohrožován" a proto Stalin, samozřejmně "mírovou cestou" ovládl celou východní Evropu a sovětští komunisté za pomoci svých satelitů organizovali po celém světě "národně osvobozenecké hnutí".Není to zas tak dlouho, aby pobaltské státy, ale i Ukrajina zapomněly na ruskou "bratrskou náruč".Dokonce i Běloruský Lukašenko se začíná chytat za nos a chce jednat s NATO.Je opravdu smutné, že mnoho našich občanů včetně vás, má tak krátkou paměť a zapomělo na "bratrskou pomoc" a jsou ochotni znovu tolerovat ruskou rozpínavost.A oprávněné zájmy?Přesně jak píše pan Šiška, ty měl i Hitler. |
![]() |
J. Urban 23.2.2015 8:31Dá se něco takového napsat zadarmo? Asi těžko. |
![]() |
J. Boleslav 23.2.2015 8:24Re: Pokud bśe budou respektovat ruské zájmy, bude mír O tom ale snad článek není. |
![]() |
J. Boleslav 23.2.2015 8:23Re: svet se zblaznil Proč svět, snad zatím jen tento jeden magor. |
![]() |
J. Boleslav 23.2.2015 8:21Re: Lži, dezinformace atd. jsou přece odjakživa základními pracovními nástroji soudruhů z KGB. |
![]() |
J. Boleslav 23.2.2015 8:20Re: Ježiš to je blábol! Však je to nepochybně KGBákův velký vzor, i když to zatím oficiálně nepřiznal. |
![]() |
J. Boleslav 23.2.2015 8:19Otřesný kolaborantský žvást Nechápu, proč jsou zde na Psu takové prorusácké bláboly publikovány. |
![]() |
J. Boleslav 23.2.2015 8:17Re: Žádné tajemství ale lež Vtipné a bohužel pravdivé. |
![]() |
J. Boleslav 23.2.2015 8:14Re: Další mudrlant... až skoro blbec a prorusácký kolaborant. Naprosto s Vámi souhlasím. Při veškerých disputacích o ukrajinském konfliktu (ale i řadě jiných) je třeba před závorku vytknout základní axiom: Rusáci - swiňáci. |
![]() |
V. Šiška 23.2.2015 8:07Ježiš to je blábol! "Oprávněné zájmy" měl i Hitler. |
![]() |
J. Schwarz 23.2.2015 7:45Re: Pokud bśe budou respektovat ruské zájmy, bude mír V podstatě kdyby se Stalin vzdal Hitlerovi po prvních porážkách, mohl "zavládnout mír " už od roku 1942 - ergo rusové jsou nepřátelé míru, váleční štváči a vrahové. |
![]() |
J. Schwarz 23.2.2015 7:40Ale vždyť "západ" je ohrožován minimálně stejně! Rusko nepropásne jedinou příležitost západ podrazit, kdykoli a kdekoli. V časech SSSR, na které sé se v Rusku s nostalgií vzpomíná, všemožně podporovali "národně osvobozenecká hnutí" na celém světě. Teď, kdy se původní vazalové ruského impéria osamostatnili mají většinou zájem proti ruské agresi se zajistit a pochopitelně ruská chuť zahrnout je do své sféry vlivu / blízké zahraničí / se jim vůbec nelíbí. Nemohli by ze stejných důvodů Angličané, Francouzi či Španělé intervenovat v Africe či Latinské Americe na údajnou "ochranu" lidí co se národnostně cítí být angličany, francouzy či španěly? |
![]() |
J. Mannheim 23.2.2015 7:24Re: Pátá kolona Matějka, tajtrlík Štěpánek, Jakl a spol. - ta už je tu hodně dlouho |
![]() |
P. Krešňák 23.2.2015 7:20Další mudrlant... Vážený pane Veselý, se zájmem jsem si přečetl Váš článek a musím říci, že lepší proruskou propagandu a omluvy pro činy Ruska jsem zatím nečetl. Asi jste, také jako Váš dle Vaší rétoriky soukmenovec Putin, studoval v Moskvě. Nemá cenu vše z Vašeho článku rozebírat tak jen maličkost, Vaše slova: "Kreml se periodicky stával terčem západních agresí a chápe podporu Kyjeva Západem a již dříve diskutované začlenění Ukrajiny do NATO a evropských struktur jako hrozbu pro své zájmy", co myslíte tou periodickou západní agresí (tady úplmě pomíjím Váš slovník který jak kdyby vypadl z komunistických blábolů mynulosti), Napoleona, Hitlera? Asi jste Vážený soudruhu zapomněl kdo vlastně rozpoutal první světovou válku a kdo se zamíchal do sporu Srbů a Rakušanů.Kdo okupoval nejvíce zemí v Evropě a hlavně jak dlouho. Jaká zvěrstva rusové napáchali jen u nás a v sousedních okupovaných zemích. Jak dopadli Finové. No vážený soudruhu jen tak dál, vyznamenání z Moskvy jiště přijde. Poslední poznámka, Rusům je srdečně jedno kde bude NATO a EU, pro ně jsou to jen záminky pro vlastní agrese a otročení jiných národů. Krešňák |
![]() |
P. Maleček 23.2.2015 6:53Zavést seznam proruských pisálků To aby nebylo překvapivé, až se jejich jména objeví v čele ruské gubernie zvané Česko. Ostatně opačný seznam už na ruské ambasádě zajisté sepisují. |
![]() |
M. Lechvy 23.2.2015 6:41Není žádným tajemstvím, že na začátku 90. let minulého stole Tuto oblíbenou lež azbuckých kremrolí vyvrátil v minulém roce sám Gorbačov v Berlíně. Nicméně oni se fakty zmást nenechají a budou tuto svou lživou mantru omílat stále dokola. |
![]() |
Z. Rychlý 23.2.2015 5:37Praktické otázky pro autora - kolik to hodí, takový komentáříček ? A musí se pro výplatu na ruskou ambasádu, nebo stačí po internetu ? |
![]() |
J. Babička 23.2.2015 4:30otázka Oprávněné zájmy ruska. Existují vůbec nějaké, které by byli neoprávněné ? |
![]() |
J. Babička 23.2.2015 4:26Re: Žádné tajemství ale lež Vtipné to si musím pamatovat |
![]() |
23.2.2015 4:21Re: Žádné tajemství ale lež nojo. Důležité věci, jako zdraví, vzdělání, a bezpečnost musí nosit ježíšek, a pokud nepřinese, půjdeme za dědou mrázem. Pravda ovšem je, že kdyby mě osud úplnou náhodou nevytáhl z kotlinky, asi bych si to myslel taky |
![]() |
P. Brodský 23.2.2015 4:05Re: Děkuji redakci za uvěřejnění tohoto skvělého článku, Smýšlení,netlomně... |
![]() |
P. Brodský 23.2.2015 4:04Děkuji redakci za uvěřejnění tohoto skvělého článku, který věrně reprezentuje smýšlšní našeho nezlomě hrdinského národa. |
![]() |
S. Prosek 23.2.2015 3:45svet se zblaznil Kdyz chlap, ktery byl v dobe utoku Rusu na Gruzii v Turecku na dovolene, psal ruskym turistum cumejicim na bednu v hotelu - CSR 1968 dnes Gruzie a hadal se s nima, dnes oslavuje Putina, nenavidi NATO, EU, Ameriku pripadne i zidy, pak si jeden musi ric, svet se zblaznil. Mozna ze ve Slusovicich uz pripravuji uvitaci hostinu pro bratry z vychodu?! |
![]() |
Z. Jaromír 23.2.2015 3:19Re: Pátá kolona Nevidíte, že NP upozorňuje na nástup "Putinovy páté kolony" ve veřejnoprávním rozhlase? |
![]() |
P. Kolar 23.2.2015 2:57"... ohrožení jejích zájmů v blízkém zahraničí." ???? Autor nám polopatě naznačuje, že tyto zájmy (Moskvy) v blízkém zahraničí, musíme chápat a respektovat. Holt zapomněl dodat, že do této geopolitické definice zahrnují rusové i Českou republiku. A jak je vidět z takovýchto článků - už se na tom pracuje. |
![]() |
J. Babička 23.2.2015 2:47Re: Žádné tajemství ale lež V této souvislosti je třeba zmínit průzkum CVVM ohledně postoje našich občanů k NATO a obraně ČR z ledna t.r. Je to vlastně celá story, dá se shrnout takto: Suverenitu státu je třeba za každou cenu hájit (opravdu jen málo lidí si troufne říci přímo „ne“). Ovšem kdyby nedej Bůh opravdu k něčemu došlo, předem víme, že bychom se neubránili. Obrana je zbytečná, protože o malých státech rozhodují velmoci. Z toho plyne jednak, že NATO je v současné dobře potřebné, protože je velké a v nejhorším případě nás obrání samo (nic jiného mu nezbude). A protože je to jeho povinnost, dá se říci, že náklady na obranu našeho státu zbytečně zatěžují náš státní rozpočet. Ať si to pěkně zaplatí sami, když jsou takoví altruisté. Za těchto podmínek považuje NATO za v současné době potřebné 71 procent našich občanů (přidružëný průzkum). Stručně řečeno: obrana naší suverenity je v každém případě nezbytná, ale musí to za nás udělat (a zaplatit) jiní |
![]() |
J. Babička 23.2.2015 2:42Pokud bśe budou respektovat ruské zájmy, bude mír V podstatě je nutno s autorem souhlasit. Pokud západ bude respektovat oprávněné zájmy ruska na ukrajině, v česku a celé střední evropě a také v baltických zemích, tak může tim zjískat mír. Alespon pro naši generaci. |
![]() |
J. Babička 23.2.2015 2:38Re: Most Ukrajina Mýlíte se. To byl plán Beneše, aby se československo stalo mostem, mezi východem a západem a Stalim mu ho s nadšením schválil. Pamětníci říkaji, že se Beneš vrátil s Moskvy celý nadšený, že nyní nebudeme odkázáni jen na západ, ale budeme mít přátele na obou stranách. Nějak si neuvědomil, že most je na to, aby se po něm chodilo. |
![]() |
J. Vintr 23.2.2015 1:28Rusko by se hlavně mělo bát toho šílence, který si hraje na jeho vládce. A co Rusko potřebuje? Hlavně se starat o sebe, aby zajistilo normální živobytí svým občanům. A celý svět jim v tom jistě rád pomůže, protože ekonomicky rozvrácený stát s jadernými zbraněmi je hrozbou pro celý svět. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=6_uVLJ8WffRJ2ww&p=KsZqBF0Y%7cxK-9bpYFJ4%7cyfBJ9tsYHJ%7cXZoDAJYcYBQ4p_mADJ%7cyYJE6drjH%7cJsvfCENcqs&x=mE14_y)