30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Bouře v muslimském světě – mýty a otazníky

Píšu tento text v pátek večer a netuším, co se v muslimském světě odehraje po dnešních pátečních modlitbách. Násilí několika posledních dnů patrně ještě neskončilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 15.9.2012 19:54

Ano, vím o té nešťastné historii, Frankfurtská škola...

A Obama jako osoba je mi volný, je mi fuk je-li černý, fialový, puntíkovaný. To je nepodstatné.

Ale vadí mi ten šílený úkrok od zdravého rozumu, přirozenosti, jako je "politická korektnost", je to nová forma bezpráví.

Tak jako omlouvání "intelektuálů" tím, že autor je nějaká špatná osobnost. Probůh, copak se někdo zajímal nejdřív o to, co je zač dánský autor Mohamedovy karikatury? Šlo přece o šílenost, která se rozpoutala kolem karikatury. Toto je stejný případ. Karikatura, film, Satanské verše..

Jako ateista netuším, kolik bylo napsáno proti křesťanům. Nebo proti judaismu.

Může se mi leccos líbit/nelíbit, ale nikomu neupírám právo to vyslovit, napsat, namalovat, natočit film. Na tom spočívá lidská svoboda, na toleranci k jiným názorům. A taky samozřejmě na osobní zodpovědnosti, vyspělém uvažování, objektivitě. Na tom spočívá Demokracie a na tom si taky může každý ověřit i demokratičnost osobností. I na diskuzích pod články, kde se to hemží invektivami, místo názory k tématu.

M. Kosejk 15.9.2012 20:02

Re: Ano, vím o té nešťastné historii, Frankfurtská škola...

K tomuhle mi řekl jeden Turek (liberál, nepožeduje zničení Izraele, manželka chodí bez šátku, občas pije pivo...):

"To je vaše věc, že si haníte naši kulturu. My máme hrdost."

Smutné, že jsem časem začal mít pocit, že na tom je hodně pravdy.

M. Kosejk 15.9.2012 20:03

Re: Ano, vím o té nešťastné historii, Frankfurtská škola...

Sorry, mělo být tohle: "To je vaše věc, že si haníte VAŠI kulturu. My máme hrdost."

J. Kanioková 15.9.2012 20:16

Ano.... hrdost... tu EU záměrně likviduje...

M. Prokop 15.9.2012 22:21

Re: Ano, vím o té nešťastné historii, Frankfurtská škola...

L. Orlita 15.9.2012 16:07

natočte porno s Ježíšem,

co se stane? Církve vydají pár odsuzujícíhc prohlášení, ale křesťané nikoho zabíjet nebudou. Avšak život Mohameda je velmi, velmi problematický a takovým osobnostem jako Ježíš a Budha, nesahá ani po kotníky. O islámu se tudíž nemusím vyjadřovat vůbec.

V. Čech 15.9.2012 12:22

Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Co tady zas šílíte, Češi, bratři?! Cožpak nechápete, že Muslimové jsou našimi přirozenými spojenci?!?

No ano - jen si vzpomeňte na NEJVĚTŠÍ NEBEZPEČÍ, ohrožující naši civilizaci, naši slovanskou ateistickou civilizaci: Je to v první řadě MULTIKULTURALISMUS, hned za ním globalizace (europeizace), humanrightismus, NGOismus, homosexualismus, environmentalismus, dalajlámismus, pussyriotismus atd. Ano, je to žido-křesťanská stupnice "hodnot", jež TISÍCE LET podrývá a ničí naši slovanskou jednotnou kulturu a společnost = naše krásné UNIKULTI.

Po roce 1945 celý náš národ rázně zatočil s multikulturalismem; a na humánní vylikvidování všech cizorodých živlů (Němců, německojazyčných Židů, buržoustů, papeženců, nepracující inteligence apod.) jsme dodnes oprávněně hrdí. Ale po Listopadovém převratu se k nám multikulti a humanrightismus opět dostal, na bodácích armád NATO a v aktovkách NIKÝM NEVOLENÝCH úředníků EU.

Prostě: Muslimové jsou našimi přirozenými spojenci, protože usilují o nastolení unikulti ve svých zemích, stejně jako my Slovani. Západ, tedy Euroamerika, je našim SPOLEČNÝM nepřítelem. Takže: S muslimy půjdeme, s muslimy zvítězíme. Po našem společném vítězství si planetu rozdělíme na dvě přísně unikulturní části - slovanskou ateistickou a muslimskou. Budeme spolu mírově spolupracovat, navzájem si vracet zrádné emigranty. Odrodilci typu paní Netzer v TAKOVÉM světě prostě nebudou mít šanci.

Vlasti zdar!

S. Netzer 15.9.2012 12:44

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

To se ale velmi mýlíte, pane Čechu. Podle znaleckého posudku jedné nejmenované osoby, stojím při muslimech, na Doupšti jsem nalila hektolitry špíny na Židy a Izrael, v diskusích muslimy obhajuji daleko více, než-li Židy a Izrael.

Vlasti zdar!

V. Čech 15.9.2012 12:59

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Hahahahaha!

Vy že stojíte při Muslimech víc než při Židech?! Vy?!?! U Ramónova cepínu, to je ale psina!

Vždyť přece KAŽDÝ vidí, že Vy jste již Evropanka, osoba nám Čechům již NAPROSTO odrodilá - a jako taková podporujete ne naše, ale EUROAMERICKÉ (žido-křesťanské) pahodnoty.

No, pravda, mezi těmito pahodnotami ční i tzv. úcta k víře resp. názoru jednotlivce, ale to nic nemění na faktu, že ta "nejmenovaná osoba" je SKVOSTNÝM konglomerátem sudokopytnice a nosnice.

Vlasti zdar!

S. Netzer 15.9.2012 16:53

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Musím Vám opět odporovat, pane Čechu. "Fandím" muslimům, a proto ve mně není ani slušnosti, ani vzdělání.

Důkazem mého "fandění" muslimům je, že nepokládám reakci marxisty a muslima, narozeného v Kenyi a jeho ministryně zahraničí za poklonkování bezcenným semibestiím. Zato ale reakci mormona, narozeného v USA, za neomluvitelné politické faux pas. Jak píše Spon: "V těžkých chvílích očekávají Američané - republikáni, tak jako demokrati - že se národ semkne."  ("In solchen schwierigen Augenblicken erwarten Amerikaner - Republikaner wie Demokraten -, dass die Nation zusammensteht.")

Mormon se této zásadě zpronevěřil a rozbil další porcelán.

M. Kosejk 15.9.2012 17:07

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

No co, asi budete považovat za spravedlivé, když zabiju pár Němců, Poláků a Rakušáků, až nějaký neznámý Němec natočí nějaký amatérský filmík, který bude urážet to, v co věřím. Doufám, že se mě zastanete s tím, že na vině je ten anonymní filmař. :)))

S. Netzer 15.9.2012 17:19

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Tak je zabijte, a pak uvidíte, jak budu reagovat.

M. Kosejk 15.9.2012 17:33

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

To ani nepotřebuju dělat, už to tuším. Nehájila byste mě. Prostě byste nebyla konzistentní a neuplatnila byste na mne stejný mustr, jaký používáte na současné muslimské řádění. Už jen v komentářích u tohoto článku jste projevila silnou ochotu účelově ohýbat principy svobod, které patří mezi základní kameny naší civilizace. 

S. Netzer 15.9.2012 17:39

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Ještě jste si nevšiml, pane Kosejku, že mě Vaše tušení, a co by bylo kdyby, nezajímají?

M. Kosejk 15.9.2012 17:49

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Ano, již jsem si všimnul, že vás nezajímají žádná fakta a žádné názory, které by mohly narušit vás pohled na svět. Koňům se dávají klapky na oči, aby koukali, kam mají. Vy jste si namontovala do očí klapy imaginární, ale o to funkčnější. A tak se můžete rovnou pomodlit, mám tady jednu pro vás na míru:

Pane, chraň mě před tím, abych věděla, co nepotřebuji vědět. Chraň mě i před tím, abych věděla, že existují věci, o kterých nevím. Chraň mě před tím, abych věděla, že jsem se rozhodla nevědět o věcech, o kterých jsem se rozhodla nevědět. Amen. (D. Adams - Převážně neškodná)

Ale ještě se k tomu pojí jedna důležitá modlitba:

''Pane, pane, pane...'' Je lepší začínat pro jistotu takto. Člověk nikdy neví. ''Pane, pane, pane. Chraň mě před následky výše uvedené modlitby. Amen.''

S. Netzer 15.9.2012 17:58

Překvapujete mně.

Doposud jsem si nevšimla, že byste zde prezentoval nějaká "fakta".

Kdybych s Vámi chtěla pokračovat v diskusi, tak bych Vás vyzvala, abyste ta fakta vyjmenoval.

Vaše "argumentace" je ale tak hloupá, že o nějakou výměnu názorů nestojím.

Dzp.

M. Kosejk 15.9.2012 18:02

Re: Překvapujete mně.

Cituji: "Vaše "argumentace" je ale tak hloupá, že o nějakou výměnu názorů nestojím." Ano, přesně, o jiné názory nestojíte a považujete je za hloupé - a nejsem první, komu jste to řekla. Tak se nebudeme namáhat.

J. Boleslav 16.9.2012 14:10

Re: Překvapujete mně.

Máte pravdu, pí Netzer je beznadějný případ.

V. Čech 16.9.2012 15:57

Převýchova paní Netzer

Převýchova paní Netzer JE možná - s touto hypotézou musíme pracovat, dokud příslušné orgány s konečnou platností nevysloví opačný verdikt.

No jen si vzpomeňte, pane Boleslave - i velmi zatvrzelé zrádce lidu a vlasti jsme přiměli k plné výpovědi, některé z nich i k veřejné žádosti o nejpřísnější trest.

Možná, že se paní Netzer nevrátí dobrovolně do naší osvobození vlasti; že ji budeme muset lapat, po našem osvobození Evropy od Evropanů, tyranů a zrádců všech. Ale i potom musíme nejdříve vyzkoušet VŠECHNY naše a sovětské osvědčené postupy a metody, než budeme moci vyslovit to Vaše "pí Netzer je beznadějný případ".

Takže: Nelámejte nad nikým hůl, dokud jich o něj pár nezlomíte.

Vlasti zdar!

V. Čech 15.9.2012 19:03

Smrt za urážku našich bohů!

V. Čech 15.9.2012 19:14

Re: Smrt za urážku našich bohů!

Jen zabij ty německé psy, bratře, příteli, soudruhu a soukmenovče Kosejku! Vždyť stejně neexistuje žádný Němec bez dědičné viny.

Ano, až nějaký Němec (či jiný Euroameričan, to máš prašť jako uhoď) natočí film urážející naše bohy, v něž věříme - namátkou presidenty Beneše či Gottwalda, nebo prezidenty Klause či V.V.Putina - tak humánní likvidace je JEDINÝM rozumným způsobem jeho konečného vyřešení. A samozřejmě - bude to jen a jen vina toho hrozného Němce (Euroameričana).

S muslimy je to samozřejmě jiná - když bojují proti Euroameričanům, tak je vše v pořádku; ovšem když kladou odpor ruským či sovětským bezpečnostním a ozbrojeným složkám, tak jde o bestiální zločin.

Takže tak.

Vlasti zdar!

S. Netzer 15.9.2012 17:18

Papež Benedikt XVI zřejmě také "fandí" muslimům.

Dokonce ho podezírám i z pravdoláskismu. 

To, co si dovolil vyslovit v Beirutu, musí pobouřit každého roduvěrného Čecha ateistu.

V. Čech 15.9.2012 19:20

Re: Papež Benedikt XVI zřejmě také "fandí" muslimům.

Současný papež je nejen zarytý papeženec, ale navíc i Němec.

Čili, pro nás roduvěrné Čechy, je tzv.Benedikt XVI. hned DVOJNÁSOBNÝM dědičným nepřítelem.

Jinak - o vazbě mezi Havlem a papeženci samozřejmě víme již dlouho, díky odpovědné práci našich orgánů činných v trestním řízení. Takže "pravdoláskyismus" vrchního papežence nás vůbec, ale VŮBEC nepřekvapuje.

Vlasti zdar!

J. Charvát 15.9.2012 22:46

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Pane Čechu, obvykle míříte přesně na komoru, ale teď jste trochu vedle. Naše slovanská půlka těžko bude ateistická. Překvapuje mne, že Vám uniklo, že bude ortodoxní. Vždyť případ Kundího vzbouření jasně ukazuje, kdo nás povede, až slovanský živel zvítězí, a kam....

V. Čech 16.9.2012 0:24

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Připouštím, že se mohu splést. Vždyť jsem jen obyčejným smrtelníkem; nejsem ani Předsedou či Generálním tajemníkem Strany, ani Hrdinou SSSR.

Nicméně v případě našeho vrozeného ateismu se splést prostě NEMOHU. Neboť, zaprvé: My Češi prostě JSME druhým nejateističtějším národem na světě, hned po lidu Lidové Koreje. Zadruhé: Vrozená víra našich starších bratří na místo takzvaného boha, entity pohříchu nezbadatelné a nehmatatelné, staví sice nezbadatelného a nedotknutelného, leč jinak ZCELA KONKRÉTNÍHO Vládce vší Rusi.

Placené agentky imperialismu ze skupiny tzv.Pussy Riot dobře věděly, proč svůj atentát na s.V.V.Putina spáchaly právě v prostorách takzvaného chrámu - v místech, kde se snoubí víra v Nejvyššího (Vládce) s vírou ve věčné trvání vší Rusi.

V roce 1986 napsalo naše Rudé právo "Islám je pokrokové náboženství". Dnes víme, že pokrokovými náboženstvími jsou také Pravoslaví a husitství. Takže - až zvítězíme nad dekadentní Euroamerikou, ruku v ruce s pokrokovými muslimy, obě dvě naše unikulti společnosti budou mít vpravdě DUCHOVNÍ základ.

Vlasti zdar!

K. Krbálek 15.9.2012 10:28

nesrovnatelné

srovnávat obranu Pussy Riot a mlčení kolem toho filmu je dost nesouměrné. Hlavně z časového hlediska, kdy proces v Rusku probíhal mnoho měsíců a tohle ze záležitost stará tři dny. A taky jde o to, že Pussy Riot už jsou v rukou totalitní moci, kdežto tvůrci filmu ne. Ale opět, i když se mi ten film nelíbí, uznávám právo tvůrců ho natočit. A vraždit kvůli tomu lidi, kteří s tím absolutně nic nemají společného, má logiku asi jen pro muslimáky - prostě islám je rakovina v mozku části lidstva.

J. Boleslav 15.9.2012 11:14

Re: nesrovnatelné

Nějak tak, z toho je třeba vycházet a zařídit se podle toho.

M. Kosejk 15.9.2012 11:40

Re: nesrovnatelné

Prosím, pro tuto chvíli nekomentujme úroveň vystoupení PR a výši jejich trestu, to by bylo na delší debatu. Zůstaňme u toho, že se záměrně dopustili na provokace. Jenže! Jenže za to byly odsouzeni jen jmenovitě ony tři.  JA u tohohle filmu je to jinak. Muslimové si vylívají zlost na těch, co s tím nemají nic společného. A vylívají si zlost tím nejhorším způsobem - násilím.

M. Kosejk 15.9.2012 11:41

Re: nesrovnatelné

oprava: odsouzeny

O. Kadlec 15.9.2012 10:05

Ale vždyť paní Netzer má pravdu!

Máme zákon postihující šíření poplašné zprávy, to nevíte? Kdo by vyprovokoval lidi aby v panice utíkali ze stadionu a smetli všechno cestou půjde bručet. Taky máme zákon který nám zakazuje rasistické projevy, to nevíte? Kdo by vyprovokoval dav sousedů aby vypálili blízkou ubytovnu bude souzen spolu s usvědčenými žháři.

Kdyby bylo jasné, že takový film nenatočil někdo z pouhé blbosti, ale záměrně, aby fanatici vraždili, a kdyby se dalo dokázat že cíleně lhal o tom kdo to platil, a kdyby byly důkazy že proto to dali na youtube, aby rozfoukali násilí, tak by šli k soudu i v Americe. Svoboda projevu se vztahuje na to natáčení.