30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Bouře v muslimském světě – mýty a otazníky

Píšu tento text v pátek večer a netuším, co se v muslimském světě odehraje po dnešních pátečních modlitbách. Násilí několika posledních dnů patrně ještě neskončilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 15.9.2012 18:27

Nakoula Basseley Nakoula dosáhl svého cíle.

Vzbudil hněv a nenávist u muslimů. Biografie provokatéra je velmi pohnutá. Producent drog, podvodník, bankrotář. Asi povandruje zpátky do vězení.

Ale autor článku se ho zastává, ve jménu svobody projevu. Si tacuisses, autore.

H. Lukešová 15.9.2012 18:46

Re: Nakoula Basseley Nakoula dosáhl svého cíle.

Ano, milá Harpyje, muslimy obhajujete daleké více, než-li Židy a Izrael, kde je Vaše reakce na antisionisty Vlacha, Landu a další. Místo toho se strefujete do Kurase, který si dovolí muslimy kritizovat. Vy Izrael nenávidíte.

S. Netzer 15.9.2012 18:55

Ano, Kopretino,

jsem už léta kryptomuslimkou, a divím se, že jste mě už dávno neprokoukla.

H. Lukešová 15.9.2012 19:14

Re: Ano, Kopretino,

Ne, Harpyje, Vy nejste muslimkou, i kdyby je to Vaše věc, mně se jen nelíbí Váš antisionismus, toť vše.

V. Čech 15.9.2012 19:32

Hrůzná německá realita

Také se divím, při jejím známém bystrozraku.

Vždyť to je nasnadě, že prostě MUSÍTE s vlky výti, abyste mohla ve vlčím státě žíti. A dnešní Německo (do něhož jste zrádně prchla z naší vlasti před ocelovou pěstí dělnické třídy) - to nejsou jen fašisti, křesťani, kapitalisti, demokrati a zvlčilí žoldáci US Army. Dnešní Německo - to jsou i miliony muslimů a ž(Ž)idů.

V takovém prostředí prostě MUSÍTE přijmout vlčí podobu, abyste přežila; to dá rozum každému opravdovému Čechovi. Nu, a jak dobře víme z marxismu-leninismu, základna určuje nadstavbu => Vaše vnějškové připojení k náboženství (jedno jakému) vedlo NEZADRŽITELNĚ i k vnitřnímu přijetí téhož.

Dnes jste tedy muslimkou, přičemž věřím, že po Německu se pohybujete v čádoru. Kryptomuslimkou jste byla (až doteď) jen pro některé přispěvatele NP.

Vlasti zdar!

S. Netzer 15.9.2012 19:40

Bez tchadoru neopouštím domov!

S. Netzer 15.9.2012 19:44

ale sakra ne

BEZ BURKY.

Sorry.

V. Čech 15.9.2012 19:52

Re: ale sakra ne

No to vem čert; my Češi stejně nevíme, jak se burka liší od čádoru.

Vlasti zdar!

S. Netzer 15.9.2012 20:02

Re: ale sakra ne

Na tom nezáleží.

Vše, co je muslimské, ohrožuje naši vlast.

V. Čech 15.9.2012 20:34

Co ohrožuje naši vlast

Tak Vaši novou vlast ohrožují samozřejmě nejvíc fašisti - konečně, už zase dlouho vládnou CELÉMU Německu.

Ovšem NAŠI vlast, to jest naše krásné Česko - ohrožují kromě německých fašistů i američtí imperialisti, sionisti, jejich domácí přisluhovači, a samozřejmě nejvíc multikulti nadšenci.

Naštěstí vrchní pravdoláskař, vrchní multikulti nadšenec V.Havel již nepodrývá naši cestu k našemu rodnému slovanskému unikulti.

Díky tomu se náš návrat na Východ urychluje. 

Vlasti zdar!

M. Prokop 15.9.2012 22:24

Re: Co ohrožuje naši vlast

Jen tak pro přesnost, fašismus byl italský, v Německu měli nácky.

Ty zbylé blbiny za komentář  nestojí.

V. Čech 15.9.2012 23:44

Re: Co ohrožuje naši vlast

Němečtí fašisti (tzv.nacisti) bezostyšně zneužili svaté slovo "socialismus" pro zakrytí své pravé (pravicové!) podstaty.

Kdybychom my Češi uvěřili, že hitlerovci byli národními socialisty, nikdy bychom nemohli následovat resp. oslavovat bytostného národního socialistu E.Beneše.

Jen tak mimochodem - fašismus panoval ve více zemích. Račte trošku studovati, pane Prokope.

Vlasti zdar!

J. Schwarz 15.9.2012 23:13

Re: Ano, Kopretino,

Frau Netzer,  vy nejste ani komunistkou, ani muslimkou, ani "krypto" ani otevřenou. Vy jste jenom neuvěřitelná kráva...

V. Čech 16.9.2012 0:04

Gratulace i výtka s.s.Schwarzovi

Drahý soudruhu a soukmenovče Schwarzi, dovol, abych Ti pogratuloval. Tvá revoluční ostražitost Ti umožní požádat o vstup do řad příslušníků Sboru národní bezpečnosti ihned po našem opětovném vítězství nad Euroamerikou, multikulti a globalizací. Nebudeš-li přijat do řad SNB (Leninužel, i to se může stát, máš-li např. >10 dioptrií nebo ploché nohy), uplatníš se jistě ve své uliční organizaci Strany.

A to prostě JE důvod ke gratulaci, takový společenský vzestup.

Nicméně Ti musím vytknout jistou drobnost: Před veřejností PROSÍM nepoužívej pro národní a státní nepřátele ty výrazy, jimiž je častuješ (zcela oprávněně!) v soukromí, jimiž je do sytosti zasypeš ve vyšetřovacích místnostech resp. v prostorách NVÚ, po jejich spravedlivém odsouzení.

Příklad: Zrádce Slánského jsme veřejně nenazývali těmi jmény, jimiž jsme ho oslovovali v cele - stačilo pro něj označení "pes" ("Psovi psí smrt!"). Takže - odrodilou paní Netzer, dnes "Frau N." (dostaneš osobní ohodnocení za znalost jazyků!) nazývej NA VEŘEJNOSTI jinak než mezi svými. Jasné? Tak pohov a odchod.

Vlasti zdar!

J. Kanioková 15.9.2012 17:54

Jak je ale možné, že na obranu tvůrců filmu "Nevinnost muslimů" se nepostaví přední intelektuálové, umělci, politici a další osobnosti západního světa?

Protože jsou prolezlí politickou korektností a srabi !

Článek je výborný a jsem moc ráda za NP, kde se na politickou korektnost nehraje..

H. Lukešová 15.9.2012 18:44

Re: Jak je ale možné, že na obranu tvůrců filmu "Nevinnost muslimů" se nepostaví přední intelektuálové, umělci, politici a další osobnosti západního světa?

Tak jest. Sebemrskačství, oikofobie, zbabělost, levičáctví, tyto "hodnoty" nás přivedou do záhuby a levičáci budou běsnit proti autorovi, dále antisionisté a tak.

S. Netzer 16.9.2012 8:10

Re: Jak je ale možné, že na obranu tvůrců filmu "Nevinnost muslimů" se nepostaví přední intelektuálové, umělci, politici a další osobnosti západního světa?

Hloupá otázka, kterou kladete v nadpisu Vašeho příspěvku, paní Kanioková, je typickou reakcí ideologického zaslepence.

Zřejmě si ve Vaší ideologické slepotě a neinformovanosti představujete, že onen "tvůrce" filmu  je druhý Salman Rushdie.

L. Písařík 15.9.2012 17:38

To by Obamam nesměl být muslim.

Viz stránky Oty Ulče.

T. Zajicova 15.9.2012 16:54

Opravdu?

Zakladni problem je fundamentalni amaterstvi americke zahranicni politiky na strednim vychode. Situace je mnohem horsi nez vroce 1979. Obamova zakladni pozice v zahranicni politice je definovana sebe ustanovenou inferioritou. Obamova zahranicni politika je postavena na politicky kalkulovane slabosti Spojenych Statu. Jinymi slovy appeasement v zahranicni politice je vymenen za melky diktatorsip v domaci politice. Americky State Department se omlouva zfanatizovanemu davu za americkou svobodu slova, misto aby branil svoji vlastni zemi. Americka vlada pronasleduje producenty amaterskeho filmu v momente, kdy americke a nemecka ambasada hori. To nejhorsi divadlo vsak lezi v Obamove horecne snaze nepripustit setkani s hlavou Israele, zatimco se egypske Muslimske bratrstvo triumfalne chysta navstivit Bily Dum.Obama musi appease tyrany muslimskeho bratrsva, protoze jsou to prave tito lide, kterym dnesni americka vlada sverila exekuci svych politickych planu.Situace, kterou Obama vykonstruoval ve sve narcisisticke hlouposti, stavi zapad do situace nedohledneho chaosu na stredim vychode,regionu na kterem energeticky zavisi. It''s not the film, STUPID!

J. Kanioková 15.9.2012 17:57

Souhlas..

Obama je neštěstím nejen Ameriky, ale celé euroatlantické civilizace !

T. Zajicova 15.9.2012 18:21

Re: Souhlas..

Pravda. Nicmene Obama je symptomem americke kulturni levice, ktera byla mimo jine ''vychovana'' nemeckym kulturnim (politickym) porozumenim.Nemecke kulturni (spolecenske) spicky prichazejici do Statu v 40tych letech 20teho stoleti a ovlivnujici mysleni americkych elit. Kdyby to nebyl Obama, byl by to nekdo jiny se stejnym elitistickym porozumenim moci a lidske prirozenosti, kterou je nutno manipulovat. Jinymi slovy, totalnim neporozumenim reality. S Obamou to jenom prislo prisolene sebenenavisti americkych elit, vzhledem k jejich prilis bile kuzi. Jakakoli kritika Obamovy politiky, je pak predefinovana na rasismus a utok na prvniho presidenta v americke historii, ktery se dostal do Bileho Domu na zaklade pozitivni diskriminace.

M. Kosejk 15.9.2012 18:46

Re: Souhlas..

Sama přece píšete, že tohle je evropským exportem do US. Co si budeme povídat, průměrného Amíka hodně poznamenalo 11/9  - a všechy ty řeči o tom, že si tohle Američani zasloužili - mimochodem i o tuhle bizarní myšlenku se výrazně zasloužila evropská levice. Američani mají teď docela komplex. A Německo se ještě nevzpamatovalo z Hitlera.Je to docala pochopitelné, ta doba, co uběhla od války, je z hlediska historie mžik. A teď se snaží být hodnější než nejhodnější. A ostatní západní státy (s Francií v čele) toho komplexu zneužívají. Mi někdy připadá, že Němci snad holocaust považují za nějaký svůj dědičný hřích, kterého se snaží zbavit i za cenou sebezničení. Můžou za to zejména novináři a filosofové (všechno levičáci vychovaní levicovými učiteli), kteří už dlouhá desetiletí vytváří mediální virtuální realitu, která ve finále determinuje způsob veřejné diskuse, která ústí v konkrétní společenské postoje a nálady, volební výsledky a konkrétní politická rozhodnutí. Média naši společnost strašlivě zmasírovala.

H. Lukešová 15.9.2012 18:50

Re: Souhlas..

Levicová média jsou zhoubou všeho. Kdyby Němci skutečně cítili vinu za holocaust, tak by se do Izraele tolik neztrefovali, (myslím tím veřejné mínění v Německu, které je propalestinské, někteří Němci si myslí, že se Izrael chová k Palestincům stejně jako nacisté k Židům, fuj), levice je vůbec destruktivní, ale škoda slov.

M. Kosejk 15.9.2012 18:59

Re: Souhlas..

To předpokládáte logické fungování lidské společnosti, ale tak to nefunguje. Lidská společnost spíš dá na emotivní sdělení než na logickou úvahu. A ano, oni si myslí, že Palestinci jsou v právu, zní to bizarně, ale je tomu tak.

H. Lukešová 15.9.2012 19:21

Re: Souhlas..

Ano, myslí si ro, že jsou Palestinci slabší, že jsou chudáci a takové levicové chujoviny. Pravda je opačná, ale zlo je svůdnější, snadnější, lépe se mu podléhá, kecy jako o "palestinském holocaustu" a další nesmysly, kdyby se Izraelci chovali jako nacisté k Zidům, tak by palestinští Arabové neexistovali, tak hnusné lži.

M. Kosejk 15.9.2012 19:38

Re: Souhlas..

Paradoxem je, že já mám Němce rád (hlavně ty západní). V normálním lidském a obchodním styku jsou nejlepší ze Evropy. Nejraději mám Brity, ale Němci jsou milejší a spolehlivější. Ale někdy se mi chce zařvat: Už se vyse.te na ten komplex, Evropě nejvíc pomůžete, když budete prosperovat. A v tom vám nepomůže Brusel, euro, likvidace jádra, ani sebevraždné podlézání cizím kulturám, které vámi pohrdají.

H. Lukešová 15.9.2012 19:41

Re: Souhlas..

Ano, ať se stará Německo samo o sebe, to nemyslím absolutně ve zlém, Němce mám také docela ráda, absolutně mi nevadí, EU Německo sráží pod kolena, Něměcko platí za Řecko a další státy a jak píšete, především by mělo zavřít dveře neevropským příistěhovalcům, ničím Německu neprospívají, jenom způsobují hloupnutí země.

J. Kanioková 15.9.2012 20:04

Sympatie k Němcům jsou logické, jsou důslední a spolehliví, což bývávalo kdysi i tady hodně vrozené...

Z diskusního příspěvku jednoho Němce -

Němci tak moc milují představu EU, protože to rozvíjí jejich iracionální naději, jak uniknout ze stigmatizováného bytí jako Němci a stát se místo toho Evropany. To je hodně řízeno německou self-nenávist. To je důvod, proč Němci, politici i lidé podobně, nechápou, že jiné evropské národy mají mnohem méně enthusiasmu, aby se vzdali své národní a měnové souverenity.

J. Boleslav 16.9.2012 14:07

Re: Souhlas..

Němce jsem měl rád za bolševika. Až jsem je po 89. trochu blíž poznal, moje láska k nim poněkud ochabla. Jsou k nám hodně chladní, nemají smysl pro humor. Nejlepší zkušenosti mám koupodivu s Němci sudetskými, ti se ke mně a mé rodině vždy chovali nejlíp, nejsrdečněji. Z jiných národů (kromě Slováků) jsou mně nyní nejbližší Slovinci a Italové.

M. Kosejk 15.9.2012 18:54

p.s.

A největší sranda je, že se americká vláda omlouvá za provokativní film, který měsíce ležel nepovšimnut. Dokud ho nějaký muslimský provokatér nenašel a nepoužil k vyprovokování svých spoluvěřících v provokativnímu útoky na ambasády, po kterých zůstali mrtví.