28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

RUSKO: Říše zla, přesněji říše klamu

Říší zla nazval tehdejší Sovětský svaz americký prezident Ronald Reagan. Skutečnost, že se mu podařilo tuto „Říši zla“ uzbrojit, zřejmě vydatně přispěla k tomu, že jsme nově nabyli politické svobody a zbavili se sovětských okupantů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pospíšil 29.1.2017 4:48

Re: Aha, takže syrští křesťané už netáhnou,

Ukrajinci rozpoutali válku proti vlastnímu obyvatelstvu a to ještě tak malí nebyli.

P. Boublíková 29.1.2017 4:06

Re: kritika Ruska je správná

Muhehe, ještě že jste nezapomněla na Podkarpatskou Rus a polská území, která si Ukrajina nechala na památku. Dobrej gól do vlastní branky :-)

M. Prokop 28.1.2017 23:03

Re: Já bych očekával od pana Drápala více pravdivosti

Na některé zkušenosti lépe nezapomínat, zvláště když evidentně dochází k recidivě.

M. Prokop 28.1.2017 23:01

Re: Aha, takže syrští křesťané už netáhnou,

No vždyť to píšu, že hlavně logistika. Máte pravdu, místo vojáků jsem měl použít pojem "bojových jednotek".

M. Prokop 28.1.2017 23:00

Re: Drápal zase mimo... ach jo...

Máte pravdu.

M. Prokop 28.1.2017 22:59

Re: Drápal zase mimo... ach jo...

Já ty západní agenty stejně radši než ty východní.

M. Prokop 28.1.2017 22:57

Re: Tak copak dnes vyplodil můj kolega-Křesťan?

To píšete z Olgina? Takovou snůšku nesmyslů nezvládne ani agent Rudolf.

M. Mruk 28.1.2017 22:45

Re: Veřejnoprávní dezinformace

Vy by jste se (sic!) měl naučit česky.

J. Kanioková 28.1.2017 22:20

Většinou s autorem souhlasím, dnes ne.

černobílé viděni

J. Kanioková 28.1.2017 22:17

Souzním

J. Farda 28.1.2017 20:57

Re: Drápal zase mimo... ach jo...

Sorry, ctěný pane, podvádíte! Rusové na Krymu sice byli, ale řádně smluvně na pronajatých vojenských základnách, příkladně Sevastopolské námořní, nikoli na celém Krymu! Navíc tam byli jako uniformovaní příslušníci námořnictva Ruské federace, nikoli co ozbrojenci vulgo zdvořilí mužíčci bez označení teritoriální příslušnosti. Fuj, nelžete jako AENews či Aeronet! Nebo jste jejich trol? V tom případku fujfujfuj, prolhaný ruský lháři!

J. Vavruška 28.1.2017 20:49

Re: Tak copak dnes vyplodil můj kolega-Křesťan?

Bohužel Drápalovy "názory" jsou mylné prakticky vždycky a ve všem, o čemkoliv píše. Je neinformovaný a pravděpodobně (neznám ho osobně) neschopný podívat se na věci z perspektivy a posoudit, jestli do sebe jednotlivé informace zapadají a jestli dávají smysl.

Jinými slovy, má v hlavě dětský kaleidoskop a pokaždé, když s ním zahrká, vznikne nějaký článek nebo komentář. Pokaždé vyjde z kaleidoskopu jiný obrázek a pokaždé je to spíš náhodný shluk tvarů a barev než nějaká smysluplná analýza.

J. Vavruška 28.1.2017 20:42

Re: Drápal zase mimo... ach jo...

Fištejn nemá nic společného s oblbováním :-) to je placený zahraniční agent :-) přinejmenším se tím poměrně dlouho živil (RFE).

D. Drápal 28.1.2017 20:37

Re: Autor je zase zcela mimo.

Dovedete si představit i jinou pomoc, než dávat peníze kleptokratům? Já ano. Třeba usnadnit Škodovce, aby nabírala na Ukrajině dělníky, které potřebuje.

A na Ukrajině jsem byl, jestli Vás to zajímá. Ale asi ne.

D. Drápal 28.1.2017 20:34

Re: Hospodář

Ale zabývá, milý pane Navrátile. O islámu a jeho nebezpečí jsem napsal mnohem víc článků než o Rusku - a psal jsem o něm ještě dříve, než to tady lidi zajímalo. Radím Vám: Nestřílejte od pasu, nevíte-li na koho střílíte.

J. Vavruška 28.1.2017 20:33

Re: Drápal zase mimo... ach jo...

Ne, jenom hodnotím fakta. Například ten Drápalův blábol o Krymu.

Ruská vojska byla na Krymu od rozpadu SSSR, a to na základě smlouvy. Ten, kdo píše, že Rusko nebo Putin "popírali přítomnost ruských vojáků na Krymu", za prvé nesleduje zprávy (protože takové popření pokud vím nikde nezaznělo, pochází z jiných zdrojů než z ruských) a za druhé je ignorant co se týče současné evropské historie, protože si "nevšiml", že na Krymu byly námořní základny, které připadly Ruské federaci už při rozpadu SSSR.

A to je jenom jeden z nesmyslných bodů této grafománie. Našly by se i další.

J. Štrobl 28.1.2017 19:42

Pan Drápal Rusko poměrně dobře popsal.

Problém je ten, že v současné době stojíme mezi dvěma mlýnskými kameny - euromarxisty a ruským imperialismem. Jedni chtějí vybudovat tentokrát Francousko - Německou IV. říši a Rusové chtějí spolknout Evropu jako malinu i s tou jejich IV. říší. A bruselští euromarxisté Rusům jenom nahrávají, protože jejich politika může vést pouze k finlandizaci Evropy a tím k splnění ruských cílů. Ostatně první krok se jim už podařil - oddělení Británie od Evropy. Což považuje Alexadr Dugin, stínový poradce presidenta Putina, ve své knize "Základy geopolitiky" z roku 1997, za jeden z hlavních kroků k vybudování ruské euroasijské říše.

P. Rudolf 28.1.2017 19:10

Re: Tak copak dnes vyplodil můj kolega-Křesťan?

U pana Drápála žádné polopravdy a lži nečtu, jen vyjadřuje svůj názor, s jehož některými body nesouhlasím. Ale naopak vidím, že vy tu odpornou ruskou propagandu hltáte i s navijákem.

Vaším kolegou pan Drápal zcela jistě není.

P. Aron 28.1.2017 18:56

Re: Aha, takže syrští křesťané už netáhnou,

No o něco více než pět a půl :

Camp Bondsteel je americká vojenská základna ležící v Kosovu a vybudovaná v roce 1999. Nalézá se poblíž města Uroševce a rozkládá se na ploše 360 hektarů. Na základně je vybudováno přes 300 různých staveb, obývaných více než sedmi tisíci vojáky.

Základna má zhruba desetikilometrový perimetr. Je zde vybudováno 52 heliportů. Základna je pojmenována po americkém vojákovi Jamesi Leroyovi Bondsteelovi, který dostal medaili cti za boj ve Vietnamské válce.

J. Laták 28.1.2017 18:25

Re: Drápal zase mimo... ach jo...

Zatím co Vy jste obdařený vlastností vidět sám sebe z vnějšku, a to tak, že nadstandardně. Nemám pravdu?

P. Rudolf 28.1.2017 18:09

Uplně mimo

1) Je to přesně naopak, právní stát může fungovat pouze tam, kde je demokracie. Ta ke své existenci právní stát nepotřebuje vůbec (viz třeba minimálně devadesátá léta minulého století u nás, či ona zmiňovaná léta za Jelcina v rusku).

2) Dávat do jednoho pytle F.Hollanda s těmi ostatními exoty je totální chucpe. Navíc, oni nejsou ve vztahu ke Kremlu naivní, nýbrž jej naprosto vědomě a bezostyšně využívají ke svým podlým cílům (a naopak Moskva je - tradiční leninovi užiteční idioti).

3) Absolutním omylem by bylo nespolupracovat se Západem a soustředit se, na v mnohém směru zaostalé, Polsko, či slabé Slovensko. Slováci mají v mocenské politice Evropy nulovou váhu a pro naše zájmy nebezpečné elity (Mečiar, Fico). A polský nacionalismus a nedůvěra jak vůči východu, tak i západu je totálně kontraproduktivní a pro nàs nepřijatelná.

Ruško je nebezpečné, neb je totálně zaostalé, bez jakékoliv vyhlídky na zlepšení. Jediný, kdo nám může pomoci zase neskončit v jeho odporných pařátech, je Západ. Ale aby nám, bude-li potřeba (nedej bůh), pomohli, musīme jim dát jasně najvo, že si toho jejich přátelství skutečně vážíme. Jinak nebudou mít důvod za nás riskovat své životy, či jen částečnou ztrátu své životní úrovně.

Ruce pryč od Višegrádu, to může být pro Česko cestou do pekel. Spolupracujme se všemi, kdo o to projeví upřímný zájem, ale pevné vztahy, které nám mohou skutečně pomoci, hledejme jen v EU a NATO.

P. Aron 28.1.2017 18:06

Re: Rusko

Jo, jo.Smutné a šílené. Švédsko dříve klidná a bezpečná země.

V. Čermák 28.1.2017 18:00

Tak copak dnes vyplodil můj kolega-Křesťan?

Jeho mysl je bohužel pokřivena Nenávistí ke všemu Ruskému, takže opět jen polopravdy a lži, jak jinak. Není to dlouho, co on a jeho kolegové z PaL s modrými knížkami chtěli posílat obyčejné Čechy do doje proti Rusku, jen proto, že chytrý Putin zachránil Krym před masakrem Ukrajinských bláznů ( viz východní Ukrajina), ale zejména před vybudováním další mírové základny Nato v Sevastopolu. Říše zla se za Bushe a Obamy přesunula ze Sovětského svazu do USA. To autor není schopen ve svém nenávistném protiRuském zaujetí pochopit. Pevně doufám, že Trump to zlo od USA odvrhne.

M. Prokop 28.1.2017 17:51

Re: Aha, takže syrští křesťané už netáhnou,

Logistika humanitární pomoci. Vojáků je tam pět a půl.

M. Prokop 28.1.2017 17:51

Spíš takhle:

Snad si už konečně lidé uvědomí, že PL nejsou hlásná trouba JENOM Moskvy.

M. Prokop 28.1.2017 17:50

Re: Rusko

A ve Švédsku takhle: https://www.youtube.com/watch?v=sQx7fzWsT4E

P. Aron 28.1.2017 16:46

Re: Já bych očekával od pana Drápala více pravdivosti

Bohužel i většina inteligentních lidí žije v zajetí minulosti. A měří dvojím metrem.

P. Aron 28.1.2017 16:45

Re: Aha, takže syrští křesťané už netáhnou,

A k čemu se jim hodí ty ostatní základy ? Třeba ta druhá největší v Evropě v Kosovu ?

P. Aron 28.1.2017 16:43

Re: Já bych očekával od pana Drápala více pravdivosti

Ano, vidím to podobně.

P. Aron 28.1.2017 16:42

Re: Aha, takže syrští křesťané už netáhnou,

Máte pejska ? My máme malého psíka a já jí pořád napomínám - nevrč na ty velké hafany mohlo by se ti to nevyplatit. Většina těch velkých se chová velkomyslně až džentlmensky ( je to holka). ale občas se některý naštve :-)