19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář 13.2.2010 22:47

Re: Zbytečný článek.

Tady jsou ty bláboly senátorů, kteří za naše peníze jezděj dělat "světovou politku", kterou nás jenom zsměšňujou a popichujou proti nám nejen Rusko, ale i Evropskou unii.

http://www.senat.cz/xqw/xervlet/pssenat/webNahled?id_doc=54383&id_var=46129

Nahoře je Originál dokumentu ve Wordu, stačí na to kliknout a máte to v plně kalorické hodnotě.

ps 13.2.2010 22:55

Re: Zbytečný článek.

No za naše peníze jezdí či jezdil dělat "světovou politiku" taky třeba takový zaorálek, kavan, filip. Štětina je ve srování s těmahle exotama vzor státníka.

čtenář 13.2.2010 23:01

Re: Zbytečný článek.

Běž se vyčurat a mazej spát, ruďátko.

ps 13.2.2010 23:06

Re: Zbytečný článek.

Že to říkáš zrovna ty co musí každou půl hodinu. Nebo že bys už přešel na pleny.

strejda 13.2.2010 23:34

Re: Zbytečný článek.

Proč Štětina do tak skvělé, demokratické země nechce pustit toho svého Čečence? Vždyť by se tam měl jako prase v žitě. Tomu opravdu, ale opravdu, nerozumím.

ps 13.2.2010 22:52

Re: Zbytečný článek.

Nezaměňuj válečnické chutě s nechutí lézt rusákům do prdeIe, jak s gustem činíš ty.

Bidlo 13.2.2010 23:30

Re: Zbytečný článek.

Pravda, potrhlí Čechové by chtěli určovat, jestli tady může stát nějakej amerikánskej radar a ani se nejdou zeptat do Moskvy. Strejdánku, z vás ten komunista kouká na sto honů!

Bidlo 13.2.2010 23:25

Re: Zbytečný článek.

Stanoušku, jsi trouba. CCCP/RF má s NATO hranice od jeho vzniku, za domácí úkol si nastuduj kde. Jako další domácí úkol si popřemýšlej co mají společného tyto státy: Finsko, Estonsko, Lotyšsko, Litva, Moldavie, Polsko, Maďarsko, Československo, Afghánistán a Gruzie. Až tento úkol vyřešíš, třeba ti bude jasnější kdo vyvolává války.

dhimmi 13.2.2010 18:51

Pokud čtou diskuze na NP kromě Sigmunda

i jiní goatfuckeři,tak  musí skákat radostí až do stropu.

Barry Goldwater 13.2.2010 18:17

Ruská vojenská doktrína

dráždí tím, že vojenská moc Ruska je v rukou lidí, kteří nemají zodpovědnost vůči nikomu. Ruský vládce (skupina lidí, která vládne) si může dovolit to, o čem se americkému prezidentovi (o jiných západních šéfech státu nemluvě) ani nesní. To je hlavní nebezpečí z Ruska hrozící. Až  bude v Rusku prezident kontrolován zákonodárnou mocí a bude ho možné popohnat před soud, až bude muset každé pevně stanovené období přestoupit před národ a nechat se zvolit svobodnými lidmi, informovanými svobodným tiskem, potom ani ruská vojenská síla nebude vypadat tak hrozivě.

Tvrzení Ruska v minulosti, že nepoužije atom jako první, by podvod. Jeho účelem bylo vymámit podbné tvrzení i od Američanů, a uvolnit si tak ruce k agresi konvenčními silami, v kterým měli Rusové jednoznačnou převahu. Ještě, že jim na to Američané neskočili. Dle mého mínění to bylo právě americké varování, že v připadě ruské agrese na Západ použije Amerika všechny prostředky které má k dispozici, co zabránilo válce.

Thyronx 13.2.2010 18:33

Re: Ruská vojenská doktrína

Mate do znacne miry pravdu. Posledni leta ale ukazala, ze vojenska moc v rukou lidi, kteri by meli mit zodpovednost na Zapade (tzn. kupr. americky prezident) neni o nic mene zneuzitelna. Valci se vesele dale, i kdyz soucasny americky prezident vyhral volby z podstatne casti na zaklade ocekavani, ze ukonci, nebo aspon omezi, blaznive americke zahranicni intervence Bushovych let. Nic takoveho se nestalo a trend v americkem Kongresu je smerem k zodpovednosti predevsim vuci velkym lobbyistum a firmam. Ne obcanum. Muzeme sice stale tvrdit, ze je situace asi lepsi nez v Rusku, ale moc nam to nepomuze.

BTW, tady se kritizuje ruska vojenska doktrina, jeste nez uschne inkoust, kterym byla napsana, ale dulezita agresivni zmena americke vojenske doktriny behem Bushovych let byla ponechana (bezpochyby schvalne) zcela bez povsimnuti!

čtenář 13.2.2010 18:42

Re: Ruská vojenská doktrína

Soudruzi, "Barry Goldwatere" a "Thyronxi", nejdříve si přečtěte tu ruskou vojenskou doktrinu na níž jsem dal kousek níže odkaz, než k ní podáte svá stanoviska.

:-)

Thyronx 13.2.2010 18:44

Re: Ruská vojenská doktrína

Ja se k ruske vojenske doktrine primo nevyjadruji, ale dekuji za odkaz! :-)

Thyronx 13.2.2010 18:45

Re: Ruská vojenská doktrína

A abych nezapomnel, ctenari, sam jste soudruh. Tuplovany! :-|

čtenář 13.2.2010 18:48

Re: Ruská vojenská doktrína

I toto ! :-))))

Thyronx 13.2.2010 18:57

Re: Ruská vojenská doktrína

Prominte, bylo to pro Vas asi necekane! :-)))

Jinak, ja jsem se na to trosku v rychlosti dival a pripada mi, ze ta ruska doktrina je v jaderne oblasti o stupinek zdrzenlivejsi, nez ta predchozi z roku 2000 a ze strategickeho hlediska ji jde predevsim o odstraseni konvencnimi, ne jadernymi zbranemi.

čtenář 13.2.2010 19:07

Re: Ruská vojenská doktrína

Ne, jsou tam přesně definována užití jaderných zbraní

Ruskem. I v případě napadení Ruské Federace konvenčními

zbraněmi, při němž by byla ohrožena integrita RF by

byla s okamžitou platností nasazena jaderná síla. O tom rozhoduje pouze

prezident.

Thyronx 13.2.2010 19:17

Re: Ruská vojenská doktrína

To Vam pripada nejake divne?

čtenář 13.2.2010 19:33

Re: Ruská vojenská doktrína

Mně ? Proč ? Jen jsem napsal, že se neklade zvýšený důraz na konvenční zbraně. RF nebude plýtvat svými lidmi, veškeré plýtvání se přenese na protivníka. Pokud by útočníkem byla Gruzie, Švédsko apod., tak se to vyřeší konvenčně. Pokud by útočníkem bylo NATO, tak to začne lítat. Třeba to pochopí i v ČR, jak na tom ČR dnes je.

Thyronx 13.2.2010 19:36

Re: Ruská vojenská doktrína

Aha, tak to nemam namitek. :-)

nl 13.2.2010 19:57

Re: Ruská vojenská doktrína

"Plýtvání lidmi" je skutečně něco, co bytostně a už odedávna odporuje principům sovětskoruského vedení. :-)))))

čtenář 13.2.2010 22:06

Re: Ruská vojenská doktrína

Takhle uvažuje pivní, umolousanej MČČ. Konkrétně "nl".

Kdybyste si, moulové, aspoň už konečně uvědomili, že vůbec, ale vůbec nic, neznamenáte.

Machi 13.2.2010 21:36

Re: Ruská vojenská doktrína

Ten příklad se Švédskem nechápu. To jste mohl hned napsat Gruzie, ČR apod.

čtenář 13.2.2010 21:56

Re: Ruská vojenská doktrína

ČR je členem NATO.

Vladimi 13.2.2010 22:33

Re: Ruská vojenská doktrína

Předpokládám, že americký prezident na rozdíl od ruského prezidenta má zodpovědnost vůči někomu (komu ?). Napište prosím termín soudního pojednání proti G. Bushovi pro obvinění z válečného zločinectví - válka proti Iráku (proti mezinárodnímu právu, bez souhlasu OSN, ...), nehledě na obrovské škody majetkové a na lidských životech s tou válkou spjatých ... Napište mně prosím ten termín, abych to nepropásl.

P.S. Tuším, že způsob volby ruského prezidenta je obdobný jako u amerického prezidenta. Dokonce trošku průhlednější a objekticnější. Podobně jako v Rusku je prezidentský systém, kde prezident má jisté vyjímečné pravomoce, tak v USA je také prezidentský systém, kde prezident má ještě větší pravomoce. Navíc víme (z tisku např.), že v USA o prezidentovi rozhoduje velmi silně finanční zázemí kandidáta. Dá se též říct, že v USA může být prezident třeba i kůň nebo osel, pokud má dost peněz. Např. v Kalifornii se stal guvernérem - místním prezidentem, nějaký Scwarzeneger , který vyniká především silnými svaly a slabým rozumem, ale s podporou kapitálu.

Barry Goldwater 14.2.2010 14:58

Re: Ruská vojenská doktrína

Čověče, mluvte aspoň trochu vážně.

Linka 13.2.2010 17:57

ruská doktrína je namířena hlavně proti čínské lidové republice

která má drtivou konveční převahu a ruští maršálové hrůzou nespí. doktrína číny je zaměřena, i když ne oficialně, na získání nových území, vody a surovin. toho je na sibiři dostatek a čína čeká na vhodnou příležitost, jak se do oslabeného ruska zakousnout a vzít si zpět o co v historii přišla. čína je v krátkosti největší ekonomika světa a nějaká desetina počtu jejího obyvatelstva nebude překážet dalšímu rozvoji čínské lidové republiky, nositelce nového rozvoje lidstva. rusko má svou epochu za sebou a musí uvolnit prostor dynamičtější a spravedlivější civilizaci.

Gregory 13.2.2010 18:07

Re: ruská doktrína je namířena hlavně proti čínské lidové republice

No tak , jestli je Čína spravedlivější civilizace bych rozhodně netvrdil . Ani jedni ani druzí nestojí naprosto za nic . Čínu nebrat .

Standa 13.2.2010 18:56

Re: ruská doktrína je namířena hlavně proti čínské lidové republice

Tohle je jen hloupost. Čína nikdy nedobývala prostor jako křesťani. Prostě je to nezajímalo.

čtenář 13.2.2010 19:13

Re: ruská doktrína je namířena hlavně proti čínské lidové republice

Čína vyzařuje svou duchovní sílu do okolního světa, ne vojenskou. A veškeré vetřelce vstřebá, pohltí a udělá z nich Číňany. Tak zatím dopadli všichni, kdo to zkusili. :-)