17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

OBAMŮV ODKAZ: Jak se to jenom mohlo stát?

Teď, když máme konečně ten nový rok, můžeme si to snad konečně říci do očí: Barack Hussein Obama je podvodník. A můžeme k tomu dodat: a dějiny dokáží, že osm let jeho vládnutí, to byl jeden podvod za druhým.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 2.1.2017 10:23

Re: To jste přehnal a to že hodně.

To máte sice pravdu, ale ruské "strkání" je přeci jenom o level výš. Asi jako doping a státem řízení doping.

R. Gramblička 2.1.2017 11:41

Re: To jste přehnal a to že hodně.

ale nepovídejte. Pokud tím levelem myslíte, kdo nadělá svým vměšováním víc problémů a chaosu, je to spíš naopak, viz výsledek vměšování USA na Ukrajině nebo jejich "veleúspěšné" tažení v muslimském světě, od Libye po Afganistán

M. Valenta 2.1.2017 12:56

Re: To jste přehnal a to že hodně.

Chudáci Rusové, oni fakt za nic nemohou. Jako kluci jsme říkali:" Já to nebol sudruhovia".

R. Gramblička 2.1.2017 13:31

Re: To jste přehnal a to že hodně.

nepodsouvejte mi, co jsem neřekl. Já tady Rusy neobhajuju, jen se mi nelíbí, když se na ně házejí průšvihy někoho jiného

D. Šimáček 2.1.2017 8:41

tak Vás vítám

mezi nás ruso a Putinofily :-)

S. Netzer 2.1.2017 8:39

Obama

je "podvodník, rozmazlený fracek, puberťák, marxistický islamista nebo islámský marxista, spratek, kterého odmítla dokonce i ta nejstarší, nejšpinavější a nejošklivější štětka v celém kraji", který "přivedl zeměkouli až k pokraji války", a pouze rozvážná reakce jasného sluníčka V.V. Putina této hrozící katastrofě zabránila.

Kvalita článku je sice nulová tak jako jeho informační hodnota, je ale o to údernější. Bude mít úspěch. :-(

P. Hlosta 2.1.2017 8:54

Re: Obama

Vaše diskuzní kvalita je ovšem údernější. Udeřila jste se pořádně do té hlavy. ;-))

R. Gramblička 2.1.2017 8:54

Re: Obama

Jojo, máte recht, liebe Frau, na kvalitu vašich komentářů tady jen tak někdo nemá, o článcích ani nemluvě,ještěže vás máme.

Tož by jste nás mohla oblažit vlastním shrnutím, jak se na Obamu díváte vy. Do toho, nenechte se 2x pobízet.

R. Tesařík 2.1.2017 9:19

Re: Obama

Když jsem ráno četl článek, říkal jsem si, to se bude Netzerové líbit. A taky že jo. Obama ještě větší pitomec než Carter... To bylo slávy..první černoch presidentem..hurrrááá....a taková blamáž.

M. Prokop 2.1.2017 10:34

Re: Obama

A nedejpánbůh, kdyby "první žena presidentkou".

Ne, že bych měl něco proti presidentovi černému či ženskému obecně.

Ale proti TĚMHLE KONKRÉTNÍM jo a hodně.

T. Kubín 2.1.2017 8:04

Skvělé

Pane autore, výborně jste to napsal, díky.

P. Hlosta 2.1.2017 7:28

Je to zlé, veřejnoprávním nejde uvěřit!

Současný stav USA není důvod k radosti ani pro příznivce Trumpa. Rozkolísání světové politické scény je natolik evidentní, že jen blázen může s tím být spokojený. Jde vlastně o všechno a klid, alespoň jako za bipolárního světa, je v nedohlednu. Dřívější ohrožení zvenčí se změnilo na vnitřní terorismus a nese to sebou i torpédování demokratických principů pro které jsme si šli i my z dřívější Východní strany na Západ. NATO přestává být účinným odstrašujícím spojeneckým svazkem a hašteření v něm je víc než nebezpečné všem v něm; může totiž ztrátou Turecka způsobit nečekanou převahu jiné mocnosti, nebo hůř - vzniku nové islámské mocnosti.

Za takové situace by si měly všechny členské státy NATO uvědomit důležitost vojenské soběstačnosti pro svou obranu. Na tu jsme v Česku rezignovali od počátku vstupu do struktury NATO a nechali si nadiktovat i takové důležitosti, jako jsou naši nejvyšší velitelé pro NATO. Odtrženost nejvyššího velení od státního způsobuje nedostatečnou schopnost financování potřeb armády Česka. Politika v Česku je oddělená od politiky nejvyššího velení pro NATO a tak není stálý pramen a jednotící myšlení.

Takhle se to jeví zdola a může si veřejnoprávní médium žvanit libovolně cokoliv, nic to na tom zdola nemění. Rádo by se jim věřilo, ale prostě to nejde!

V. Kotas 2.1.2017 6:52

Novináři se neobolamutili, novináři vymizeli a to je

ten problém. Nyní vládnou v médiích pisálkové, mluvící hlavy. Opravdové novináře, ještě jich pár zbylo, do masových médií nezvou/nepouštějí. Ty si musí člověk najít na internetu.

V. Kotas 2.1.2017 6:54

Re: Novináři se neobolamutili, novináři vymizeli a to je

neobalamutili

R. Brzák 2.1.2017 10:00

Re: Novináři se neobolamutili, novináři vymizeli a to je

ale oni se zároveň "obamalutili"...

P. Rajman 2.1.2017 6:20

Vy budete čest sama,

když si na konci bitvy, kterou Obama neprohrál aspoň plivnete. Obama nemá svého Medveďeva, který by mu umožňoval se recyklovat, což je jen dobře a což Vy za podvod evidentně nepovažujete. Váš smysl pro čest a Putinovo nacionalistické samoděržaví a se demikracií je to v Česku jako v Rusku.

P. Hlosta 2.1.2017 7:10

Re: Vy budete čest sama,

Pro vás platí to, co napsal o ideologické víře a tím i neschopnosti. Máte vůbec ještě šanci někdy něco pochopit bez zaslepení?!

R. Gramblička 2.1.2017 7:56

Re: Vy budete čest sama,

ano, zcela ztracený případ

P. Rajman 2.1.2017 10:39

Re: Vy budete čest sama,

Nemám nic proti Trumpovi (ani Clinton), jen jak mu po vyhraných volbách všichni lezou do řiti. To ale nepochopíte evidentně zase vy.

R. Tesařík 2.1.2017 8:06

Re: Vy budete čest sama,

Zoufaléééé.

P. Lenc 2.1.2017 8:15

Re: Vy budete čest sama,

Jako sranda dobré.

V. Novák 2.1.2017 10:09

Obama má/měl místo Medveděva Hillary.

Nějak ta recyklace nevyšla.

Třeba by měli v USA vyměnit voliče - co vy na to?

S. Netzer 2.1.2017 10:16

Re: Obama má/měl místo Medveděva Hillary.

Spíš v Rusku, ale to je beznadějné.

V. Novák 2.1.2017 10:36

Re: Obama má/měl místo Medveděva Hillary.

Když oni, ti pitomci, volí jinak než vy chcete, jak v Rusku, tak v USA...

P. Maleček 2.1.2017 6:11

Obama = ruský agent

Ono když obecně hodnotíte Obamovy kroky, zjistíte, že byly ve většině v neprospěch USA a v prospěch Ruska.

Což logicky vyvolává oprávněnou otázku zda Obama od počátku nebyl ruský agent. No a to vykopnutí ruských diplomatů to má jen zamaskovat.

R. Gramblička 2.1.2017 8:01

Re: Obama = ruský agent

OMG!

T. Kohout 2.1.2017 3:49

pár poznámek

V podstatě je to tak.

Jen pár faktických připomínek:

1)"americký volič" - je-li něco takového, tak ten většinově zvolil Hillary. Trumpa zvolil systém volitelů, jak se stalo již v případě Bush, jr vs Gore. Je to demokratické, spravedlivé či ne - toť ta pravá otázka.

2) označovat to za "islámský neomarxismus" je chucpe non plus ultra. Jak ti lidé přišli na to, že to je "neomarximus" nechápu. Je to taková totálně přihlouplá nálepka, výmysl, hoax. Je to úplně bez báze, prostě hloupost.

R. Tesařík 2.1.2017 9:45

Re: pár poznámek

Většinově v Kalifornii..místní homodějové. A nálepka není přihlouplá. Jednoduše vystihuje přesně myšlenkové pochody a činy oněch neomarxistických jelit. Sociální inža už je slabé.

V. Novák 2.1.2017 10:11

Re: pár poznámek

Taky nevím, proč to označovat zrovna "neomarxismus" - co to má společného s marxismem?

Č. Berka 2.1.2017 11:21

Re: pár poznámek

co to má společného s marxismem? Vy to fakt nevidíte? Přeci vedoucí úlohu dělnické třídy, zespolečnění výrobních prostředků...