26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

NORSKO: Co udělal tak zlého?

Dědeček kluků Michalákových Jiří Pavelka zemřel. Jediné, co si přál, bylo ještě jednou aspoň zamávat přes skype svým vnukům Denisovi a Davidovi. Proč Barnevernet nesplnil jeho poslední přání?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Hruška 15.9.2017 11:53

Re: Přestal jsem číst

Pane Lapil, nechal jste se lapit Švejnochovou logikou, promiňte,že to tak píšu. Vězte, že: "Logika je posledním útočištěm postižených nedostatkem představivosti". (zde vzdělání) Hezký den, Josef.

V. Student 15.9.2017 11:46

Re: Dědečka obou chlapců je mi líto

Tak doprčic, přemýšlejte už! Kdokoli ten případ otevře, jedná podle vás účelově? Jak by se o tom měli lidi vyjadřovat, aby nebyli obviněni že sledují své cíle?

Angažuje se v tom někdo na úrovni poslance, ten někdo se nebojí mluvit o Norech a jejich podělaném Barnevernetu otevřeně. To je špatně?!

P. Švejnoch 15.9.2017 11:45

Re: Přestal jsem číst ...nenalézám odpověď

Milý Josefe, nejsem si jistý, zda jsme se domluvili na oslovování křestním jménem - ve svém oslovení "Josefe" jsem pouze reflektoval Váš podpis - ze kterého jsem usoudil, že chcete být nazýván "Josefem", nikoli "panem Hruškou". Ale nevadí, nemám nic proti tomu. Koneckonců, napsat: "Milý Josefe, jste vůl!" je jaksi mnohem "lidsky vřelejší" - což, jak jsem opět vyrozuměl z Vašich příspěvků, je věc, kterou u mě postrádáte... :-)

Dále mi dovolte, milý Josefe, vyjádřit určité překvapení, že jste se pustil do debaty o intencích, ačkoli jste neměl nejmenší tušení, co to slovo znamená... :-o Zřejmě jste ale předpokládal, že absenci vzdělanosti vykompenzujete přemýšlivostí. Nebo snad talentem...? :-)

"Intence" dle slovníku cizích slov znamená "(tvůrčí) záměr, úmysl, cíl". A jako slovo "záměr, cíl" bylo použito v mém příspěvku. Intence filosofie KDU je být vždy a za všech okolností u moci.

Jakési Vaše fabulace, o intencích, které jsou censurou (nebo naopak?), o autocensuře, která (dle Vás) znamená "nečíst nepříjemné" a další, obsažené ve Vašem druhém odstavci, jsou už poněkud nesrozumitelné, a vedou mě k závěru, který jsem "lidsky vřele" vyjádřil ke konci svého prvního odstavce.

Tak buďte neobyčejně zdráv, milý Josefe... :-)

V. Student 15.9.2017 11:43

Re: Táák, pane Švejnoch, uzavřený případ.

Jak zapůsobilo na vás? Ta zavilost, se kterou režim, ano ten obrat je zcela na místě, zlikvidoval jednu rodinu, aniž by soud předložil jeden jediný důkaz, že se dětem ubližovalo? Důvod: medializace případu. Toto použil soud, vedle argumentu že děti už si od biologické rodiny odvykly, jako jedno z oficiálních vysvětlení, proč má rodina smůlu.

A Barnevernet v tom jen pokračuje. Matka medializovala případ? Tak to děti už neuvidí nejen ona, ale ani umírající dědeček. Toto je praktické naplňování požadavku "vše ve prospěch dítěte" v podání norských sociálních humanistů. Máte děti? Nebo vnuky?

Z. Lapil 15.9.2017 11:39

Re: Dědečka obou chlapců je mi líto

Zas mu nenasazujte psí hlavu. Já jsem ve tři ráno schopen nanejvýš neartikulovaného chrápání.

Z. Lapil 15.9.2017 11:37

Re: Přestal jsem číst

Ještě mě napadlo: přestat číst je vaše svaté právo. Koneckonců se zdá, že nedočtení tohoto článku vám ani debatě nijak neuškodilo.

P. Lenc 15.9.2017 11:35

Re: Táák, pane Švejnoch, uzavřený případ.

Rozkošné, když superblběnka druhým nadává do blbečků.Jen tak dál, "Sybille", ať se máme kým bavit.

Z. Lapil 15.9.2017 11:32

Re: Všichni víme že se nedopustil ničeho.

Potřetí vy :-).

Případ Michalákovi je přinejmenším de facto uzavřen. Nechce se mi, ale souhlasím. Jenže celá ta záležitost vede ještě za jeden nebo za druhý (jiný) roh, respektive stále zbývá rozhodnout:

A/ Bavernet porušil zákon. Výsledkem je rozložení rodiny atd. a prošlo mu to. To je špatně.

B/ Bavenret a další jednali podle zákona, a to je TEPRV špatně; tedy ten zákon. V souvislosti s evropským zatykačem a stále sjednocenější Evropu (schválně nepíšu EU, protože si členstvím Norska nejsem teď honem jist) mě to přímo děsí.

A správně napsal pan Student: jednají-li soudy a úřady tajně, tak to smrdí. Ukázalo se, že ten smrad se může táhnout i přes půl světadílu.

S. Netzer 15.9.2017 11:30

Re: Táák, pane Švejnoch, uzavřený případ.

:-))))

Politováníhodný blbečku.

P. Han 15.9.2017 11:30

Re: Dědečka obou chlapců je mi líto

Ten je schopen jenom blbých keců, zato v libovolnou hodinu. Kdybyste ho vzbudil ve 3 ráno, zase z něj nic jiného nevypadne.

P. Švejnoch 15.9.2017 11:26

Re: Přestal jsem číst

To je ovšem odpověď na otázku "Proč Švejnoch článek nedočetl?" (a jakkoli se Vám zdá odpěď "nasnadě", nic nevypovídá o mé skutečné motivaci).

Josefova otázka ovšem zněla: "Co je Švejnochovi bližší než vřelé lidské slovo?"

Takže se zeptám Vás: Proč jste Vy nedočetl příspěvky, než jste se pustil do odpovědi na otázku, která nezazněla? ;-)

J. Hruška 15.9.2017 11:22

Re: Přestal jsem číst ...nenalézám odpověď

Nazdar Petře. Tak jsem se podíval do slovníku, co jsou ony Vaše "intence".: "...tvrzení žalobce, jehož pravdivost je podmínkou odsouzení obžalovaného." To se Vám povedlo s tou KDU/ČSL.

Zjevně je Vám bližší než "vřelé lidské slovo" opak a úmysl, další význam těch "intencí", což je nasnadě, je Vám bližší autocensura, nečíst co je nepříjemné vlastnímu smýšlení. A "intence" marx-leninismu (censura) jsou v přímém rozporu, antagonické, s "intencemi" KDU/ČSL, které nemístně zmiňujete právě Vy. Zdař Bůh, Josef.

Z. Lapil 15.9.2017 11:17

Re: Přestal jsem číst

Ano, ten článek je takový skoro až kostelně barvotiskový, ale přiznávám, že mě nenapadá, jak to napsat líp. A druhá verze je nechat to plavat.

M. Frank 15.9.2017 11:12

Re: Táák, pane Švejnoch, uzavřený případ.

Vy jste jen fašistická fanatička, nic víc. Takový lidský odpad.

Z. Lapil 15.9.2017 11:09

Re: Přestal jsem číst

Nasnadě je odpověď: "nečtete věci, které nabourávají vaši jistotu".

Nechci řešit číkoliv osobu tohoto vlákna, jen jsem napsal to, co je nasnadě.

S. Netzer 15.9.2017 11:07

Re: Táák, pane Švejnoch, uzavřený případ.

Je vidět, že na Vás to srdceryvné povídání o zlých Norech a hodném dědečkovi zapůsobilo tak, jak to jeho autor zamýšlel.

P. Švejnoch 15.9.2017 11:07

Re: Táák, pane Švejnoch, uzavřený případ.

Mícháte dohromady dvě věci: Norsko (tedy Barnevernet), a prezentaci tohoto případu panem Zdechovským.

A o tom, zda mi Josef něco nandal, o tom můžeme debatovat celé dlouhé hodiny... ;-)

P. Lenc 15.9.2017 10:58

Re: Táák, pane Švejnoch, uzavřený případ.

No pane Švejnochu, po přečtení vašeho příspěvku se domnívám, že vám to pan Hruška opravdu nandal.To, že Norsko přinejmenším v tomto případě připomíná nacismus je bez diskuze a vaše tvrzení o autorově "předvolební politické krávě" je přinejmenším úsměvné.Sice ne na úrovni blba Rudolfa, ale má k němu nakročeno.

P. Švejnoch 15.9.2017 10:43

Re: Táák, pane Švejnoch, uzavřený případ.

... teď jste mi to nandal, milý Josefe... :-D

P. Švejnoch 15.9.2017 10:39

Re: Přestal jsem číst

Ve věci samé, stručně vyjádřené Vaší větou "Fuck off, Barnevernet" s Vámi (a +/- s panem Prokopem v jeho třetím odstavci příspěvku z 9:18) souhlasím.

V tomto případě mi vadí forma - tedy to, že a) autor se snaží mnou manipulovat, b) a ještě se ze mě tím, jak je jeho manipulace průhledná, dělá blbce, c) neštítí se k tomu účelu použít úmrtí jednoho ze zúčastněných.

Dále - jak jsem už psal výše panu Studentovi - dle mého názoru není prací politika "nahánět" politické body - to jen dnes to tak působí. To ale neznamená, že se tomu mám přizpůsobovat a "baštit" to.

A připočtu-li k tomu reálné kroky pana europoslance osobně + jistou kontinuální bezpáteřnost, kterou KDU dlouhodobě (a pod různými názvy) předvádí, celkový dojem je takový, jaký je.

J. Hruška 15.9.2017 10:35

Táák, pane Švejnoch, uzavřený případ.

Dobrý den, vážení diskutující, odkazuji na příspěvek pana Švejnocha níže. Je velmi poučné jak lze z rodinné tragédie udělat politickou agitku. Zaslepený ignorant prohlásí justiční zločin za uzavřený případ. Pardon, zločinné administrativní opatření velmi podobné nacistickým konečným řešením, internacím, koncentracím bez soudu, arizaci, převýchově, atd. je uzavřený případ, podle Švejnocha. Naopak, teď se konečně "případ", tragický zločin na rodině Michalákových, otvírá v celé své nahotě. Otvírá se pohled na "skandinávský" model socialismu z lidskou tváří, na společnost přerozdělující nezasloužené přírodní bohatství (ropu) i bohatství lidské (děti). Lidé bděte, Josef.

V. Student 15.9.2017 10:28

Re: Všichni víme že se nedopustil ničeho.

I nevadí, nevadí. Jenom mám stále silnější pocit, že lidem moc nedochází, co VŠECHNO termín parlamentní demokracie obnáší (tím samozřejmě nenarážím přímo na vás).

P. Švejnoch 15.9.2017 10:27

Re: Přestal jsem číst ...nenalézám odpověď

Neptal jsem se Vás, milý Josefe, jaké jsou intence marx-leninismu, ptal jsem se, zda a jak je v intencích marx-leninismu "přestat číst".

Ptal jsem se Vás dále, co je mi bližší než "vřelé lidské slovo" - obzvláště máte-li dojem, že "odpověď je nasnadě".

Je očividné, že odpovědi, které by navazovaly na Váš původní text, nemáte. Tak si tady teď hrajete na "vzdělaného, přemýšlivého a talentovaného muže".

Myslím, že to, co jste v tomto threadu vyplodil, ukazuje na fakt, že přinejmenším dostatečně přemýšlivý nejste... ;-)

H. Balzám 15.9.2017 10:19

Re: Dědečka obou chlapců je mi líto

Ten ví všecko, pozoruje to z rusko-švédské hranice! :-)

P. Švejnoch 15.9.2017 10:16

Re: Všichni víme že se nedopustil ničeho.

Aha...

Musíte mi mou neznalost odpustit, drahý pane Studente, ale já jsem netušil, že posláním politika je manipulovat voličstvem (kupř. jeho dojímáním) - to je zřejmě nějaká nová definice poslání politika... Tedy spíše "znovunová", protože si matně vzpomínám na nějakého dr. Goebbelse (manipulace emocemi), a koneckonců celkem přesně na papaláše reálného socialismu (manipulace účelovou interpretací faktů).

No, já jsem člověk celkem konzervativní, a tak staré pojmy nehodlám nově definovat - jestli Vám to tedy nějak zásadně nevadí, milý pane Studente... ;-)

H. Balzám 15.9.2017 10:16

Pořád říkám,

že tento příběh má od začátku jediné, silové řešení. Poté, co byli uneseni dva občané ČR, měla česká strana vyslat vojenskou misi, která by je osvobodila a přivezla domů. Pokud by se něco podobného stalo mně, prostě si najmu pár žoldáků a své děti rozhodně nějakým kurwám provozujícím státem posvěcený terorismus nenechám. Krev není voda a rodina je víc než zákon.

J. Pražák 15.9.2017 10:00

Tonoucí (ten co mu utíká korýtko) se stébla chytá

Toto je tedy špatně, ale špatná je i stopa, kterou zanechal Zdechovský během působení v EUroparlamentu.

Doufám, že akoví už nás nebudou zastupovat v žádné instituci.

J. Hruška 15.9.2017 9:58

Re: Dědečka obou chlapců je mi líto

Rudolfe, jaké cíle sledujete Vy? Čeho jste schopen pane NEposlanče?

B. Rameš 15.9.2017 9:56

Re: Přestal jsem číst

Nu ano, ty mamky mě taky tahaly za oči, ano, autor se na tématu snaží nahnat politické body a ano, jedná se svým způsobem o zneužití. Nicméně, nahánět politické body je konec konců prací politika a zneužívání lidských tragédií máme v médiích jak na běžícím pásu. Já pana Zdechovského ani jeho stranu volit nebudu, ale pro jednou alespoň dělá něco užitečného a dělá to dlouhodobě, není to jen klasický předvolební výron. Peníze z norských fondů se ke mně zcela jistě nedostanou, takže říkám: fuck off, Barnevernet!

J. Hruška 15.9.2017 9:55

Re: Přestal jsem číst ...nenalézám odpověď

V tom to právě vězí, Vy ji nenalézáte. Odpověď nalezne vzdělaný, přemýšlivý a talentovaný muž, vyznačující se alespoň tolerancí.

Znát základy nebo alespoň hlavní teze marxisticko leninské filosofie, věděl byste jaké jsou její "intence". Nemluvě o cílech a praxi této zločinné ideologie.

Vzdělání se, snad jen úvodem do křesťanství, by Vám také prospělo. Možná byste si mohl pak vážit lidského slova a dočíst závažný text.

Takto?? Vyslovit jakési smyšlenky o KDU/ČSL a "intencích". Přiznám se, pochybuji o kvalitě Vašeho vzdělání, Sbohem, Josef.