28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

NĚMECKO: Hitler a německá migrační politika

Na počátku června se do jisté norimberské střední odborné školy dostavila bavorská policie, aby zatkla a odvedla mladého Afghánce, který se zde učil truhlářem. Mladík dostal před několika týdny soudní výměr o „Abschiebung“, tedy odsunu zpět do Afghánistánu, neboť jeho žádost o udělení azylu byla definitivně zamítnuta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 2.9.2017 1:47

Re: Nejen v Německu

Takových antisemitských vražd je spousta, i např. masakr židovských dětí a rabína v Toulouse...Každý rok z Francie emigruje kolem 7-8 tisíc. Barcelonský rabín prohlásil, že Židé nemají v Evropě žádnou budoucnost a je to pravda. Jediné bezpečné území pro Židy je Stát Izrael a je zločinem chtít Židům Zemi Izraelskou odebrat.

D. Novak 2.9.2017 2:05

Re: Nejen v Německu

Opravdu je pro ně Izrael bezpečný? Vždyť je v něm plno muslimů, a kolem dokola také. Já jim nic odebírat nechci, oni o ní přijdou díky své politice okupace a kolonizace. Dříve nebo později prohrají. Je to nevyhnutelné, je jich málo. Ochránce slábne a nepřítel sílí. Když neuzavřou mír s Araby, přijde Írán. A mír s Araby neuzavřou, protože by nemohli dále budovat osady. Je to začarovaný kruh, a přeruší ho až Írán a jeho poskoci. Turecko se smíří s Asadem u moci v Sýrii, a jako oděnu dostane od Asada, Íránu Kurdy na hraní. Vláda v Bagdádu nebude proti.

H. Lukešová 2.9.2017 2:14

Re: Nejen v Německu

Ano, je bezpečný. V Izraeli žije kolem 6 440 000 Židů a kolem 1 800 000 Arabů a pak zbývající menšiny. Jedině IDF ochrání Židy. O Izrael se nebojím, má zbraně, které mu zajistí sebeobranu. A míč je na arabské straně, to Arabové nechtějí uzavřít mír s Izraelem. S Egyptem a Jordánskem to šlo, tedy mezi izraelskými a egyptskými/jordánskými politiky. A Írán? I ten se zraní do krve jako všechny národy v minulosti, které se pokusily vyvrátit Izrael.

D. Novak 2.9.2017 2:24

Re: Nejen v Německu

Ano, s politiky to šlo. Ale co na to říkají lidé dole? V Egyptě musí vládnout diktátor, protože lidé by zvolili Bratra, protiizraelského. A Jordánsko? Reakce na události na Chrámové hoře mluví za vše.

H. Lukešová 2.9.2017 2:34

Re: Nejen v Německu

S lidmi dole je dohoda těžko možná. Izraelci s tím počítají. Ale nesmiřitelná nenávist k Židům vypovídá o povaze Arabů.

D. Novak 2.9.2017 2:42

Re: Nejen v Německu

Nenávist? Co čekáte? Že budou okupanta a vrahy svých bratří milovat? Když nás Rusáci po 68 okupovali, tak kdykoliv když byl hokej, a KDOKOLIV přišpendlil Rusáka k mantinelu byl můj hrdina. Možná to byli hodní kluci, ale já je nenáviděl...byli to prostě Rusáci. Dnes jsou mi ukradení. Už nemám důvod je nenávidět. Okupace skončila. Nenávist má důvod, může být subjektivní.

H. Lukešová 2.9.2017 2:50

Re: Nejen v Německu

Arabové mohli mít stát i bez osad začátkem LP 2000, Ehud Barak nabízel celou Gazu a 97% Západního břehu, ale Jásir Arafat odmítl Barakovu nabídku a začal krvavou intifádu, při které bylo prolito mnoho krve na obou stranách. Takže kdyby šlo palestinským Arabům o mír, tak by byl dávno mír.

D. Novak 2.9.2017 2:55

Re: Nejen v Německu

Neměl v Knessetu už většinu. Pravice by osady nedala, skončil by jako Rabin.

H. Lukešová 2.9.2017 2:59

Re: Nejen v Německu

Anvar Sadat také neskončil dobře.

D. Novak 2.9.2017 3:10

Re: Nejen v Německu

Vrazi Sadata skončili na popravišti, skuteční vrazi Rabina, tedy podněcovatelé nenávisti proti jeho politice-Šaron a Netanjahu se vyšvihli na jeho místo.

J. Lepka 2.9.2017 9:50

Re: Nejen v Německu

Přání otcem myšlenky, že?

Z. Lapil 2.9.2017 14:51

Re: Nejen v Německu

Nevím, moc-li je Izrael pro Židy bezpečný, ale rozhodně jim tam - samozřejmě kromě "dědičných nepřátel" čili muslimů - nikdo netvrdí, že jsou okupanti a že si holt jeden musí zvyknout, že do něj občas někdo něco zapíchne.

J. Berger 2.9.2017 5:53

Re: Nejen v Německu

Pane Novaku, texty v novinách ne, ale buďte tak laskav a přečtěte si to v koránu, jak ten pohlíží na Židy (zabíjejte je, kdekoliv je potkáte...). Dokonce ani kecy německých a EU politiků nejsou ničeho důkazem, jen ten korán.

H. Lukešová 2.9.2017 1:07

Re: Nejen v Německu

No a nyní slova černošských muslimů...Stokely Carmichael "Nikdy jsem neobdivoval žádného bělocha, ale podle mého názoru byl největším z nich Hitler"

1984 Luis Farrakham, zakladatel rasistické organizace Nation of Islam řekl během rozhlasového vysílání "Židé nemají Farrakhama rádi a tak mi říkají Hitler, no to je dobré jméno. Hitler je vynikající jméno"... Podle Farrakhama "Židé pijí černošskou krev..." (18.2.1990 Michigan State University) a zároveň se chlubí "Židé mě nedokáží porazit, rozmáčknu je a rozdrtím na kousky!" (21.5.1988, Flushing, stát New York)

Opravdu ušlechtilá slova ušlechtilého náboženství...

D. Novak 2.9.2017 1:01

Re: Nejen v Německu

Poděkujte politice státu Izrael.

H. Lukešová 2.9.2017 1:11

Re: Nejen v Německu

Každý stát mí právo na sebeobranu. Arabové chtějí izraelské Židy vyhubit, vymlátit do jednoho no a Židé se brání.

Poblblí Němci říkají "už žádnou válku", Izraelité říkají "už nikdy jako ovce".

D. Novak 2.9.2017 1:15

Re: Nejen v Německu

Izrael se ale nebrání. Vznikl jako kolonizační projekt. Státy vznikají coby národní sebeurčení. Jenže národ se může sebeurčit na území kde žije, ne na druhém konci světa. Ukrajinský Žid se měl sebeurčit na Ukrajině. Nikoliv ukrást zemi Arabům, část území etnicky vyčistit a založit si tam stát.

H. Lukešová 2.9.2017 1:21

Re: Nejen v Německu

A podřád melete dokolečka dokola. Stát Izrael je domovem pro židovský národ. Židé pocházejí z Izraele, je to jejich země, před novodobým příchodem Židů byla britská mandátní Palestina země bez obyvatel. To Arabové chtěli ukrást Židům zemi. Naštěstí se jim to nepovedlo natrvalo.

D. Novak 2.9.2017 1:26

Re: Nejen v Německu

Protože to je pravda. Domovem ukrajinského Žida je Ukrajina...nikoliv Palestina. Arabové nic ukrajinskému Židovi neukradli. Nevím že by si na Ukrajině chtěli vytvořit svůj stát.

H. Lukešová 2.9.2017 1:32

Re: Nejen v Německu

Samozřejmě, že nemluvíte pravdu. Vy jste nikdy v Palestině ani v Izraeli nebyl. Zahraniční cestovatelé ano. Takže připoměňme si slova...Americký spisovatel Mark Twain napsal roku 1867 cestopisnou knížku "The Innocents Abroad" o svých zážitcích v Evropě a Palestině. S ním cestovalo několik dalších amerických svědků. O stavu tehdejší Palestiny napsal: "V údolí Jeezrel a Galileji není jediná vesnička. V okruhu 30km oběma směry jsme nepotkali živou bytost. Nazaret je pustý, Jericho je zřícenina, Betlém i Betania liduprázdné, všude jen pustota a plevel. Strom nebo keř jen tu a tam, dokonce ani odolný olivovník nebo kaktus není k vidění. Palestina je v dezolátním stavu". Kvůli pravdivému popisu země obviňovali arabští vůdcové Marka Twaina z rasismu. Twainovo svědectví potvrdili i jiní svědkové. "Palestina je v desolátním stavu", napsal v 18. století francouzský historik Francois Volney. "Země je opuštěná, neviděli jsme žádné zvíře, jen pár ptáčků" napsal roku 1844 William Thackeray v cestopise "From Jaffa To Jerusalem".

Britský konzul James Finn napsal v roce 1857: "Země je bez obyvatel je zapotřebí ji obydlit". Velkou důležitost má zpráva Britské královské komise z roku 1913: "Země je poloprázdná, ekonomika stagnovala až do příjezdu prvních sionistů roku 1880. Silnice z Gazy na sever byla sjízdná pro přepravu jen v létě. Domky byly z bláta, bez oken, pluhy ze dřeva, hygienické podmínky hrozné, školy žádné, vesničky řídce obydleny, všude samé ruiny. Podobná svědectví dokládají cestovatelé Alphonse de Lamartine, Sir George Gawler, Sir George Adam Smith, Siebald Rieter, priest Michael Nuad, Martin Kabátník, Arnold Van Harff, Johann Tucker, Felix Fabri, Edward Robinson a jiní.Před Peelovou komisi v roce 1937 prohlásil vedoucí představitel Arabů Auni Bey Abdul-Hadi: "Nic takového jako Palestina neexistuje. Tento pojem vynalezli sionisté! V Bibli není žádná Palestina. Naše země byla po staletí částí Sýrie (Jerusalem Post, 2.11.1991).

H. Lukešová 2.9.2017 1:36

Re: Nejen v Německu

H. Allen Tupper junior v New York Times pak napsal: ""Setkal jsem se jedině s obchodníky na velbloudech a s divokými kmeny beduínů, kteří zůstali na jednom místě nejdéle dva měsíce."V květnu 1947 řekl poslanec Nejvyšší arabské rady v OSN: "Palestina je syrskou provincií." O několik let později řekl Ahmed Shuqeiri, pozdější předseda OOP, před Radou bezpečnosti: "Každý ví, že Palestina nebyla nic jiného než jižní Sýrie." Vedoucí britského oddělení pro rozvoj Palestiny Lewis French napsal : "Narazili jste tam jen na drobné zemědělce v hliněných chýších, těžce postižené malárií... Pokud nebyli sami zloději dobytka, ochotně poskytovali úkryt jiným pachatelům... Rozsáhlá území byla neobdělána... Jednotlivé parcely měnily každý rok svého majitele. Veřejná ochrana neexistovala a drobní zemědělci se sami stávali bětí útisku a plundrování ze strany jejich beduínských sousedů.

A nejvýznamnější výrok, který bere "vítr z plachet" všem antisionistům, je výrok Zahíra Músejna, člena výkonného výboru PLO v rozhovoru poskytnutém holandským novinám Trau, 31. 3. 1977: "Žádný palestinský národ neexistuje. Vytvoření palestinského státu je pouze prostředkem pokračování našeho boje proti státu Izrael za naši arabskou jednotu. Ve skutečnosti dnes není žádný rozdíl mezi Jordánci, Palestinci, Syřany a Libanonci. O palestinském lidu mluvíme dnes pouze z politických a taktických důvodů, protože národní zájmy Arabů vyžadují, abychom jako účinný prostředek boje proti sionismu vyzvedli existenci zvláštního 'palestinského národa'. Jordánsko jako suverénní stát s definovanými hranicemi nemůže uplatňovat nároky na Haifu a Jaffu. Jako Palestinec si však mohu nepochybně nárokovat Haifu, Jaffu, Beer-ševu i Jeruzalém. Jakmile jednou prosadíme naše právo na celou Palestinu, nebudeme váhat ani minutu a spojíme ji s Jordánskem."

http://www.imninalu.net/myths-pals.htm

D. Novak 2.9.2017 1:37

Re: Nejen v Německu

V Bibli také není o Česku také ani slovo, a přesto existuje. Statistika z roku 1922.

https://en.wikipedia.org/wiki/1922_census_of_Palestine

H. Lukešová 2.9.2017 1:42

Re: Nejen v Německu

To nevylučuje. Arabové se do tehdejší britské mandátní Palestiny nahrnuli spolu s první židovskou alíjou na konci 19. století. A jelikož byli blíže, tak se stihli rychleji nahrnout do Země Izraelské a navíc jim Britové nebránili. Židé měli složitější imigrovat do své země Izraelské. A autentické jsou výroky cestovatelů, kteří v tehdejší Palestině byli. Vy jste v Palestině koncem 19. a začátkem 20. století nebyl, já také ne. Ale Mark Twain,Francois Volney, William Thackeray, James Finn, Alphonse de Lamartine, Sir George Gawler, Sir George Adam Smith, Siebald Rieter, priest Michael Nuad, Martin Kabátník, Arnold Van Harff, Johann Tucker, Felix Fabri, Edward Robinson,

H. Allen Tupper junior ti ano. Ti viděli situaci, ti podali svědectví...

J. Lepka 2.9.2017 9:55

Re: Nejen v Německu

Nedělejte ze sebe ještě většího hlupáka a ponořte se do studia dějin Říma (Zamarovský : "Dějiny psané Římem" postačí). Možná pak pochopíte, proč Židé považují ten proužek země za domovinu.

Ne že bych si od toho moc sliboval, zarytí xenofobové názor tak snadno nezmění, ale možná pochopíte, co znamená historický kontext.

L. Kubeš 2.9.2017 12:38

Re: Nejen v Německu

S podobnými antisemity je zbytečné se bavit !

T. Hraj 2.9.2017 13:55

Re: Nejen v Německu

To delam uz po dekady. :)0

D. Novak 2.9.2017 1:10

Re: Nejen v Německu

to spíše k nacismu má blíže sionismus. Je rasistický. A potřebuje neustále rozšiřovat území na úkor "méněcenných".

H. Lukešová 2.9.2017 1:12

Re: Nejen v Německu

Houby, islám je totožný s nacismem, nenávidí Židy, tak jako nacisté. Sionismus je ušlechtilé židovské vlastenecké hnutí, usilující pouze o svou zemi Stát Izrael v Zemi Izraelské.

Židé nepovažují Araby za méněcenné, ale Arabové Židy ano.

D. Novak 2.9.2017 1:19

Re: Nejen v Německu

Sionismus je rasistické hnutí, založené na lži. A nebýt toho Hitlera, tak by svět neměl pocit viny. A kdyby to co dělají sionisté na BV dělal kdekoliv jinde někdo jiný, tak už by byl dávno humanitárně vybombardován, sankcionován.

A co říkáte na toto video?

https://www.youtube.com/watch?v=pdLDv8JNnMA

H. Lukešová 2.9.2017 1:28

Re: Nejen v Německu

Jeli video pravdivé, tak to ok není, ale o autenticitě se možná dá pochybovat, Bet Selem není příliš důvěryhodná organizace, je ultralevicová.

Naopak se používá dvojí metr na Izrael. To, zločiny Íránu-žádný trest, zločiny SA-žádný trest, zločiny Číny-žádný trest, zločiny Ruska- opět žádný trest...Sionismus je ušlechtilé vlastenecké hnutí, islám je rasistický. Kruté, diktátorské státy nejsou trestány ani pranýřovány, demokratický Izrael ano.