29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

NĚMECKO: Hitler a německá migrační politika

Na počátku června se do jisté norimberské střední odborné školy dostavila bavorská policie, aby zatkla a odvedla mladého Afghánce, který se zde učil truhlářem. Mladík dostal před několika týdny soudní výměr o „Abschiebung“, tedy odsunu zpět do Afghánistánu, neboť jeho žádost o udělení azylu byla definitivně zamítnuta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Fiala 4.9.2017 0:54

Re: Osobně se domnívám,

Ale vím, byly to jen chudé drobty, jež na ně zbyly. Věřím (ač se o tom u nás a snad i v dnešním merkelovském Německu mlčí) že německé kolonie byly vedle anglických také nejlépe spravovány. Po 1SV jim je ovšem vítězové zhabali.

P. Han 3.9.2017 23:33

Re: Má-li existovat jakýkoliv stát

To ano. Víceméně díky Bismarckovi. A vypadá to, že jim to vydrží. I když Bavoráci co chvíli přemýšlí o tom, jestli nejsou víc Bavoráci než Němci, pořád většině ta sounáležitost vyhovuje. Což se nedalo říct o Slovácích, a proto máme dva státy, ať už nad tím brečí kdo chce.

J. Jurax 3.9.2017 23:20

Re: Podle Vámi udaného článku a linku

Ano.

Ovšem k nalezení jsou i odkazy s jinými numery. Já to sám nepočítám. A mimoto v roce 2017 už nepáchla do Němec ani noha přišelce, není-liž pravda? Musím já Vám hledat kolik jich bylo?

A k tomu ještě jako perličku http://zpravy.idnes.cz/nemecko-migranti-deportace-vyhosteni-zlociny-f43-/zahranicni.aspx?c=A170605_110043_zahranicni_aha a https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/k-nemeckym-soudum-miri-200-tisic-zalob-od-zadatelu-o-azyl-pr/r~d2cd1394811b11e7bce3002590604f2e/

Jsem bez obav, že d-úřady vrátí všechny. Aber to tempo je fascinující ... cca tedy prý čtyřicet tisíc ročně, takže to máme na pětiletku, pokud ovšem nepřiprchnou další.

Mimoto stav v Němcích je mi celkem fuk. Jen bych nerad, aby někomu neprdlo v bedně a necpal nám ty německé národní hosty do naší republiky dosud nezamuslimené.

R. Hledík 3.9.2017 21:51

Zřejmě

NEJLEPŠÍ A FUNDOVANÝ ČLÁNEK ZA 3 ROKY,-- velmi děkuji !!

M. Prokop 3.9.2017 21:05

Re: Osobně se domnívám,

O německé koloniální říši před 1 WW nevíte? Nebyla zase až tak nevýznamná. https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C4%9Bmeck%C3%A1_koloni%C3%A1ln%C3%AD_%C5%99%C3%AD%C5%A1e

M. Prokop 3.9.2017 21:03

Re: Má-li existovat jakýkoliv stát

Hlavní je politický národ a ten Německo má.

Na rozdíl od EU.

T. Krystlík 3.9.2017 20:44

Podle Vámi udaného článku a linku

přišlo do BRD v létech 2015 a 2016, ne tedy 2015-17 jak píšete, necelých 1,2 milionu běženců, ne tedy 1,5 mil. jak píšete, z nichž bylo vráceno do zemí původu 80 tisíc a 207 na poslání zpět ještě čeká. Buďte bez obav, že d-úřady vrátí všechny, to nejsou cz-úřady.

J. Jurax 3.9.2017 19:32

Re: Článek by mohl být vysvětlením,

Začátek století je před sedmnácti lety. Dnes irelevantní, nepleťte to sem.

Z vlny 2015 - i kdyby bylo nejen posláno, ale taky opravdu odešlo 25 procent - kolik to bylo lidí? - tak co těch zbývajících 75?

V letech 2015 až 2017 uprchlíků přibylo do Němec cca 1,5 milionu.

"V roce 2016 bylo vráceno asi 80.000. Dalších více než 207.000 migrantů, kteří by se měli vrátit, v Německu ke konci loňského roku stále bylo."

Zdroj: http://www.denik.cz/ze_sveta/nemecka-vlada-a-spolkove-zeme-zridi-centralu-pro-vraceni-uprchliku-20170209.html

J. Jurax 3.9.2017 19:10

Re:

No, "Holocaust ? Nemci behem druhe svetove valky vyhlazovali hlavne Slovany. Cca 19 milionu."

A Vaše reakce - "Když jim k tomu Rusáci všemožně napomáhali ...." - v daném kontextu poněkud matoucí a velmi diplomaticky řečeno nepřesná ...

No a pak já otazníky ... víte, mám takový dojem, že ti rusáci u Vás můžou i za volbu Hitlera kancléřem ...

P. Han 3.9.2017 19:06

Re: Má-li existovat jakýkoliv stát

Tak tu ideu prezentujte, árijská myslitelko.

S. Netzer 3.9.2017 18:19

Re: Má-li existovat jakýkoliv stát

"Německo nemá žádnou státní ideu a takový stát nemůže existovat".

Tato věta nevypovídá sice nic o Německu, ale o to víc o vás, konzervativní mysliteli.

T. Krystlík 3.9.2017 16:40

Re: Článek by mohl být vysvětlením,

Na začátku století bylo z Německa domů posláno na 140 tisíc Kosovanů a Bosňanů. Z vlny 2015 byli z Německa posláni domů všichni státní příslušníci balkánských států, kterých bylo v oné migrantské vlně asi 25 %.

V. Podracký 3.9.2017 16:28

Má-li existovat jakýkoliv stát

musí mít státní ideu. Německo ještě daleko více než ostatní evropské země ji nemá. Každá státní idea je morální kompromis (obvykle se tolerují zločiny králů a císařů, zjednodušují se národní mýty). Ale to vše je nacionalismus, který být nesmí. Co to ovšem nahradí? Multikulturní ideologie? Nic internacionalistického nemůže být náhradou státní ideje. Takový stát potom nemůže existovat. Ale to platí o nás také.

R. Fiala 3.9.2017 16:05

Re: Osobně se domnívám,

Podle hesla "Němci můžou za všechno" lze na ně svést nejen tureckou genocidu Arménů, jejich svinstva dodnes páchaná na Kurdech, vlastní politické opozici, dříve na Balkáně, v Rusku, Polsku, Uhrách, Byzanci a vlastně všude kam vstoupila jejich, resp. osmanská vojska. Někteří se teď snaží na ně svést i bolševické zločiny, vždyť přeci německý generální štáb organizoval a financoval návrat Lenina do Ruska! Hitler měl cynickou pravdu, že na Armény si vzpomeneme leda tak při stoletém výročí tureckých masakrů. Nacistické zločiny páchané na Židech nám zato naše média připomínají prakticky každý den.

M. Prokop 3.9.2017 15:23

Re:

Dodávky ropy, potravin, všeho, co Němci k válce potřebovali.

M. Prokop 3.9.2017 15:22

Re: Nevymýšlejte si, pane Hane!

Zatím zde lžete vy a Netzer.

M. Prokop 3.9.2017 15:20

Re: Osobně se domnívám,

Francie se zamuslimila vlastní silou, i bez německého přispění. I Belgie či Švédsko.

H. Lukešová 3.9.2017 14:51

Re: Osobně se domnívám,

A za mlčení Německa, možná i schvalování, provedli Turci genocidu Arménů, o nichž napsal Franz Werfel dílo "40 dní". A když se Hitlera někteří esesáci ptali, co budou říkat, až se někdo bude ptát po Židech (již mrtvých), tak Hitler mávl rukou a řekl, "a kdo si dnes vzpomene na Armény?".

J. Jurax 3.9.2017 14:34

Re: Nepamatuje si vůbec nic, pane Juraxi!

Armáda se v době míru smí použít atd. - když se nechce bránit před invazí, tak se důvod najde - od čeho jsou právníci, aby to bylo zákonné.

Kupříkladu jinde se armáda radostně použila - třeba při humanitárním bombardovaní Srbska nebo při rozvrácení Kaddáfího Libye - ač žádný ze zúčastněných států nebyl se Srbskem, resp. Libyí, ve válečném stavu. Když se chce zasáhnout, důvod se najde - od čeho jsou právníci, aby to bylo zákonné.

J. Jurax 3.9.2017 14:27

Re: Článek by mohl být vysvětlením,

Takže znovu - kolik z připrchlíků jsou migranti ekonomičtí a kolik jich prchá před válkou?

Kolik ze statisíců připrchlíků v Německu dlouhodobě hřadujících na úkor tamních daňových poplatníků se již podařilo zaměstnat? Já četl prý 14, onde zase prý až 50 - ovšem věřte médiím, že, nicméně v tomto případě by nejspíš politicky korektně ulhávala směrem nahoru.

A vyhostili se hned na jaře 2016 všichni Balkánci, pak všichni Kurdové z iráckého severu - budiž, a kolik jich skutečně odešlo?

A rozjíždějí se jednání - se zpožděním kolika let? Tří?

J. Kombercová 3.9.2017 14:11

Re: Nevymýšlejte si, pane Hane!

:)) Taky čtete jenom Špígl?

R. Fiala 3.9.2017 14:10

Re: Osobně se domnívám,

Zatímco jiní si více či méně brutálními prostředky budovali koloniální říše (včetně politických a ekonomických trpaslíků jako je Portugalsko či Belgie) Německo se sjednotilo teprve před 150 lety (což si za dnešního vedení snad ani nesmí připomínat!) a k tomuto porcování planety přišli spolu s mnohem marginálnější Itálií pozdě. Při mimořádném průmyslovém, kulturním, mocenském aj. vzestupu Německa to vedlo k obrácení jeho ekonomické expanze tam kde se zdála být ještě mezera, tj. na Balkán a Blízký východ. Bohužel to bylo doprovázeno i posilováním z Pruska zděděného militaristického ducha. Což posléze vedlo k 1. a z ní odvozené 2. světové válce. V té první se spojili s Tureckem a ve druhé se snažili podporovat protibritské a protifrancouzské nacionalistickém síly v muslimském světě. V této tradici pokračovali když se obrátili především na Turky při obnovování své válkou zničené země. Nynější duchovní a morální, pacifistické a antinacionální ochromení Německa však bylo našim sousedům - včetně otevřené náruče vůči muslimské invazi - zvenčí implantováno.

T. Krystlík 3.9.2017 14:06

Re: Nepamatuje si vůbec nic, pane Juraxi!

Armáda se v době míru smí použít jen k přísně vymezeným účelům. Zabránit přílivu uprchlíků z TR do GR nešlo ani s armádou, tedy šlo jen o organizaci jejich registrace. Na to Řekové rezignovali, dali jim povolení k pobytu na dva týdny, pak je strkali do autobusů a dopravovali na gr-md-hranici.

T. Krystlík 3.9.2017 14:01

Re: Článek by mohl být vysvětlením,

Neschovávám se za předpisy - jen je to zločin cz-žurnalistiky, že s nimi neseznamuje obyvatelstvo! Vyhostili se hned na jaře 2016 všichni Balkánci, pak všichni Kurdové z iráckého severu, když irácká armáda osvobodila tato území z rukou IS. Afghánci mají následovat. Pro pracovní činnost jsou podmínkou uzavřená řízení o mezinárodní nebo národní ochraně uprchlíka (alespoň v Německu a v Rakousku). Rozjíždějí se jednání EU se zeměmi subsaharské Afriky, že si budou brát uprchlíky zpět za hospodářskou pomoc.

T. Krystlík 3.9.2017 13:54

Re: Nevymýšlejte si, pane Hane!

Když vám to tak lživě v Česku servírují média...

J. Jurax 3.9.2017 13:51

Re: Článek by mohl být vysvětlením,

Ano.

Máte o spletitých europředpisech přehled nesporně větší já a umíte se za to schovat.

Takže znovu - kolik z připrchlíků jsou migranti ekonomičtí a kolik jich prchá před válkou?

A otevřený pracovní trh - kolik ze statisíců připrchlíků v Německu dlouhodobě hřadujících na úkor tamních daňových poplatníků se již podařilo zaměstnat? Já četl prý 14, onde zase prý až 50 - ovšem věřte médiím, že, nicméně v tomto případě by nejspíš politicky korewktně ulhávala směrem nahoru. A kolik azyl či povolení k pobytu nedostávších se již povedlo vyhostit? O tom se nějak mlčí - ale nevím všechno; Vy to jistě víte.

J. Jurax 3.9.2017 13:43

Re: Nepamatuje si vůbec nic, pane Juraxi!

GR nebyla schopna - ale houby, ono je to o vůli bránit hranice. A pochopitelně o politice a čertvíjakých tlacích.

V roce 1940 se Řecko úspěšně bránilo OZBROJENÉ invazi Mussoliniho Itálie, kterou musel z průšvihu tahat až Hitler, o zhruba třičtvrtě století později nebylo schopno bránit hranice před NEOZBROJENÝMI běženci? To je absurdní.

"EU Řecku vícekrát nabízela stovky až tisíce vycvičených úředníků ze států EU i s tlumočníky, kteří by jim pomohli chaos zvládnout." To je absurdní a typicky EUropské na dvě věci řešení - ouředníci proti invazi - tohle by řešilo (a stejně nevyřešilo, jak se ukazuje dnes přímo v Německu) už jen následek rezignace na obranu vlastního teritoria, nikoliv onu obranu. Řecko má v poměru k počtu obyvatelstva silnou a dobře vyzbrojenou armádu (177 600 vojáků na cca 11 300 000 obyvatel), již ovšem z důvodů zcela nepochopitelných nepoužilo.

A že Řekové mají na Němce špatné vzpomínky je vcelku pochopitelné.

H. Lukešová 3.9.2017 13:08

Re: Osobně se domnívám,

Němci se vždycky paktovali s muslimy, během WW2, po ní i nyní. Němci a muslimové jsou jedno.

H. Lukešová 3.9.2017 13:06

Re: Uvědomujeme​ si někdo

Jak kde, takovém Německu, VB či Francii muslimové převezmou vládu docela rychle, je nutné zachránit alespoň střední Evropu před živelnou muslimskou invazí. Jinak je konec. Izraelci říkají, nás Arabové obecně muslimové nenávidí, moc, ale vámi navíc pohrdají, že nebojujete. Př každém teroristickém útoku eupolitici lamentují, jak všichni muslimové nejsou údajně stejní, jak nesmíme odsuzovat všechny, ale je to lež. Všichni muslimové jsou stejní, nenávistní no zlí, nebudu používat silnější výrazy, bylo mi to jednou vytknuto, že často používám příliš silné výrazy.

Vždyť Španěl, kterému muslim zabil syna řekl, že chce obejmout muslimy, aby se nebáli. Tak neomarxistický promuslimský dril otrávil mysl mnohým lidem.

J. Kombercová 3.9.2017 12:46

Re: Nevymýšlejte si, pane Hane!

No pane, jak šlechetné. Přitom se píše, zpětně, o tom, jak bylo Německo připraveno hlídat hranice, ale vzhledem k tomu, jak už se řvalo po Maďarsku, které to zkoušelo jako první (když už nehlídalo Řecko), lekla se německá kancléřka eventuálních fotografií v tisku - protože k nehezkým scénám by došlo určitě - takže se bála hlavně o popularitu. Té se jí dostalo. Tak má, co chtěla, ne?