29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

NĚMECKO: Hitler a německá migrační politika

Na počátku června se do jisté norimberské střední odborné školy dostavila bavorská policie, aby zatkla a odvedla mladého Afghánce, který se zde učil truhlářem. Mladík dostal před několika týdny soudní výměr o „Abschiebung“, tedy odsunu zpět do Afghánistánu, neboť jeho žádost o udělení azylu byla definitivně zamítnuta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Krystlík 3.9.2017 11:12

Re: Článek by mohl být vysvětlením,

Podle nařízení EU č. 55/2001 se jacíkoliv uprchlíci nevracejí do států, kde je občanská válka a kde by jim hrozilo nebezpečí smrti. Pracovní trh se jim pak otevírá okamžitě, bez prodlení. Na tom nezávisle existuje azylové řízení (o přiznání mezinárodní ochrany) a přiznávání tzv. subsidiární ochrany, tj. jen ochrany jediného státu. Zde se povoluje přístup k pracovnímu trhu se zpožděním - dříve do vyřízení žádosti, dnes někde i dříve, ale vždy alespoň teprve po několika měsících.

J. Jurax 3.9.2017 13:51

Re: Článek by mohl být vysvětlením,

Ano.

Máte o spletitých europředpisech přehled nesporně větší já a umíte se za to schovat.

Takže znovu - kolik z připrchlíků jsou migranti ekonomičtí a kolik jich prchá před válkou?

A otevřený pracovní trh - kolik ze statisíců připrchlíků v Německu dlouhodobě hřadujících na úkor tamních daňových poplatníků se již podařilo zaměstnat? Já četl prý 14, onde zase prý až 50 - ovšem věřte médiím, že, nicméně v tomto případě by nejspíš politicky korewktně ulhávala směrem nahoru. A kolik azyl či povolení k pobytu nedostávších se již povedlo vyhostit? O tom se nějak mlčí - ale nevím všechno; Vy to jistě víte.

T. Krystlík 3.9.2017 14:01

Re: Článek by mohl být vysvětlením,

Neschovávám se za předpisy - jen je to zločin cz-žurnalistiky, že s nimi neseznamuje obyvatelstvo! Vyhostili se hned na jaře 2016 všichni Balkánci, pak všichni Kurdové z iráckého severu, když irácká armáda osvobodila tato území z rukou IS. Afghánci mají následovat. Pro pracovní činnost jsou podmínkou uzavřená řízení o mezinárodní nebo národní ochraně uprchlíka (alespoň v Německu a v Rakousku). Rozjíždějí se jednání EU se zeměmi subsaharské Afriky, že si budou brát uprchlíky zpět za hospodářskou pomoc.

J. Jurax 3.9.2017 14:27

Re: Článek by mohl být vysvětlením,

Takže znovu - kolik z připrchlíků jsou migranti ekonomičtí a kolik jich prchá před válkou?

Kolik ze statisíců připrchlíků v Německu dlouhodobě hřadujících na úkor tamních daňových poplatníků se již podařilo zaměstnat? Já četl prý 14, onde zase prý až 50 - ovšem věřte médiím, že, nicméně v tomto případě by nejspíš politicky korektně ulhávala směrem nahoru.

A vyhostili se hned na jaře 2016 všichni Balkánci, pak všichni Kurdové z iráckého severu - budiž, a kolik jich skutečně odešlo?

A rozjíždějí se jednání - se zpožděním kolika let? Tří?

T. Krystlík 3.9.2017 16:40

Re: Článek by mohl být vysvětlením,

Na začátku století bylo z Německa domů posláno na 140 tisíc Kosovanů a Bosňanů. Z vlny 2015 byli z Německa posláni domů všichni státní příslušníci balkánských států, kterých bylo v oné migrantské vlně asi 25 %.

J. Jurax 3.9.2017 19:32

Re: Článek by mohl být vysvětlením,

Začátek století je před sedmnácti lety. Dnes irelevantní, nepleťte to sem.

Z vlny 2015 - i kdyby bylo nejen posláno, ale taky opravdu odešlo 25 procent - kolik to bylo lidí? - tak co těch zbývajících 75?

V letech 2015 až 2017 uprchlíků přibylo do Němec cca 1,5 milionu.

"V roce 2016 bylo vráceno asi 80.000. Dalších více než 207.000 migrantů, kteří by se měli vrátit, v Německu ke konci loňského roku stále bylo."

Zdroj: http://www.denik.cz/ze_sveta/nemecka-vlada-a-spolkove-zeme-zridi-centralu-pro-vraceni-uprchliku-20170209.html

T. Krystlík 3.9.2017 20:44

Podle Vámi udaného článku a linku

přišlo do BRD v létech 2015 a 2016, ne tedy 2015-17 jak píšete, necelých 1,2 milionu běženců, ne tedy 1,5 mil. jak píšete, z nichž bylo vráceno do zemí původu 80 tisíc a 207 na poslání zpět ještě čeká. Buďte bez obav, že d-úřady vrátí všechny, to nejsou cz-úřady.

J. Jurax 3.9.2017 23:20

Re: Podle Vámi udaného článku a linku

Ano.

Ovšem k nalezení jsou i odkazy s jinými numery. Já to sám nepočítám. A mimoto v roce 2017 už nepáchla do Němec ani noha přišelce, není-liž pravda? Musím já Vám hledat kolik jich bylo?

A k tomu ještě jako perličku http://zpravy.idnes.cz/nemecko-migranti-deportace-vyhosteni-zlociny-f43-/zahranicni.aspx?c=A170605_110043_zahranicni_aha a https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/k-nemeckym-soudum-miri-200-tisic-zalob-od-zadatelu-o-azyl-pr/r~d2cd1394811b11e7bce3002590604f2e/

Jsem bez obav, že d-úřady vrátí všechny. Aber to tempo je fascinující ... cca tedy prý čtyřicet tisíc ročně, takže to máme na pětiletku, pokud ovšem nepřiprchnou další.

Mimoto stav v Němcích je mi celkem fuk. Jen bych nerad, aby někomu neprdlo v bedně a necpal nám ty německé národní hosty do naší republiky dosud nezamuslimené.

V. Student 2.9.2017 19:15

Jedna z nejkvalitnějších reflexí

vývoje německé názorové platformy, s realistickým výhledem do budoucnosti. Děkuji!

M. Jandáková 2.9.2017 18:58

Obecně platí, že úplně jedno, jak se jmenuje DŮVOD, pro který se opouštějí zavedená (= osvědčená) pravidla, zda-li se jeví spíše podlým anebo více ušlechtilým. Podstatné je, že odklon od pravidel vede k důsledkům, které jsou předem vypočítatelné. Dají se prognózovat. Buď se totiž začínají uplatňovat nová pravidla anebo jen momentální libovůle moci. Bohužel, oba póly perspektivy představují vzdalování se statutu quo, kterým byla, donedávna, civilizovaná demokratická společnost. Ta znovu překáží "vyšším cílům" a je jedno, že se nazývají "více demokratickými". Cesta k větší míře demokracie nezačíná lhostejností k právě platným zákonům. To platí obecně, napříč zeměmi, počítanými donedávna k demokratickým.

M. Jandáková 2.9.2017 19:10

Teprve na DEVÓTNÍ (! rozdíl od "TOLERUJÍCÍho"!) odklon od vlastních pravidel může hladce navázat ideologické paradigma, prohlašující demokratickou společnost za nežádoucí / B.hu nelibou.

M. Jandáková 2.9.2017 19:12

Tolerance je ušlechtilá. Devótnost ponížená.

Tolerance je ušlechtilá. Devótnost ponížená. Cíle obou cest se proto různí.

J. Jurax 2.9.2017 20:54

Re: Tolerance je ušlechtilá. Devótnost ponížená.

Tolerance ušlechtile rostoucí nade všechny meze se poměrně brzy mění v blbost, později v sebevražednou blbost a vyvrcholí dokonanou sebevraždou.

Z. Pešek 2.9.2017 18:39

Úžasný!!!

Naprosto vystihující a analýza jde až na dřeň.............Zažil jsem tento týden útok levicových bojůvek na příznivce AfD v Hofheimu a bude hůř.........................................................................

J. Kanioková 2.9.2017 17:47

Brilantní 1***

K. Kořinek 2.9.2017 14:37

Holocaust ? Nemci behem druhe svetove valky vyhlazovali hlavne Slovany. Cca 19 milionu.

A z niceho se nepoucili, odmitaji platit reparace !

M. Prokop 2.9.2017 14:45

Re:

Když jim k tomu Rusáci všemožně napomáhali ....

J. Jurax 2.9.2017 21:54

Re:

???

Myslíte ztrátami vojáků Rudé armády? Nebo připomínáte Varšavu?

M. Prokop 3.9.2017 15:23

Re:

Dodávky ropy, potravin, všeho, co Němci k válce potřebovali.

J. Jurax 3.9.2017 19:10

Re:

No, "Holocaust ? Nemci behem druhe svetove valky vyhlazovali hlavne Slovany. Cca 19 milionu."

A Vaše reakce - "Když jim k tomu Rusáci všemožně napomáhali ...." - v daném kontextu poněkud matoucí a velmi diplomaticky řečeno nepřesná ...

No a pak já otazníky ... víte, mám takový dojem, že ti rusáci u Vás můžou i za volbu Hitlera kancléřem ...

H. Lukešová 2.9.2017 14:48

Re: Ne tak docela

Židé skutečně trpěli ze strany německých nacistů nejvíce...

http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/9423-svetove-prosluly-reziser-se-totalne-pomatl-na-rozumu-mel-by-dostat-ledove-zabaly.aspx

L. Kubeš 2.9.2017 12:27

Totálně "vygumovaný" národ,

který je tak politicky korektní, že to hraničí s debilitou :

https://www.novinky.cz/komentare/448009-komentar-krles-pred-lidlem-odstranujicim-krize-z-reckych-kostelu-thomas-kulidakis.html

S. Netzer 2.9.2017 12:50

Re: Totálně "vygumovaný" národ,

Jak vygumovaný musí být asi jedinec, který z komentáře o reklamě jednoho obchodního řetězce vyvozuje úsudky o povaze národa.

M. Pechr 2.9.2017 13:07

...jak nedávno na obdobdé téma reagoval ekonom Zelený... "...zcestoval jsem velkou část světa a nikdy jsem se nesetkal s národem...vždy jen s jednotlivci či skupinami..."

...na tom něco je... ...nadruhou stranu bedlivý pozorovatel dovede ze střípků různých jevů odezírat lecos o myšlení národa...

S. Netzer 2.9.2017 13:11

Re:

Předpokládám ale, že mezi těmi střípky nebyly reklamní letáky diskontních prodejen.

T. Hraj 2.9.2017 13:37

Re:

A proc by zrovna ty nemely byt soucasti mozaiky? Protoze o nicem nevypovidaji?

S. Netzer 2.9.2017 13:40

Re:

Nevím, o čem by měly vypovídat, a za druhé je tento článek o něčem jiném.

J. Jurax 2.9.2017 21:52

Re:

Že nevíte, o čem vypovídají, je Váš problém. Ovšem dovolím si napsat problém pro Vás charakteristický.

M. Pechr 3.9.2017 0:13

Re:

:-) ...no...vono by se asi i z těch reklam dalo lecos poznat... ...za reklamami stojí obvykle specialisté z humanitních oborů, aby dokázal prodejce trefit do černého... ...a to tak, aby o tom nešťastník zákazník pokud možno nic netušil, že bylo použito nějakého sofistikovaného marketingového triku...

S. Netzer 3.9.2017 10:17

Re:

Ti "specialisté z humanitních oborů", stojící za reklamami, o vás vypovídají víc, než by vám mohlo být libo, nukleární vědče. Nebo neurochirurgu?

Měl byste ještě dodat něco o neziskovkách a o neomarxistech.